SakafliaC Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 5 ώρες πριν, Πιτούλιας είπε Και το χειμερινό ταξίδι στο Λονδίνο ήταν χάρισμα, δωρεάν, 6 ευρώ πηγαινε-έλα. Πήγε η πατσαβούρα να κάνει τη βολτίτσα της και τα 1000 ευρώ ψώνια της και αφού κλάφτηκε στον Αυτιά, φορτωθήκαμε όλοι εμείς το C-130 που πήγε να την πάρει. 1 ή 6 ευρώ θέλεις και "χάρισμα" ταξίδι; Να το ΛΟΥΣΤΕΙΣ μετέπειτα. Να πληρώσεις τις συνέπειες, οι υπόλοιποι δεν φταίνε σε κάτι. Και διαφορά μας αγαπητέ είναι πως εγώ δεν σκέφτομαι τον κώλο μου και την πάρτη μου, το συμφέρον και την "καταπληκτική" προσφορά που μου παρουσιάστηκε, που σε "κουράσαμε" κιόλας, αλλά όλους και τι είδους αντίκτυπο θα μπορούσε να έχει -και έχει- αυτό εις άπαντες. Ο συγχωρεμένος ο παππούς μου έλεγε "όσο τη χαιδεύεις την πούτσ@, σηκώνεται". Σηκώστε ψηλά λοιπόν τα εγκληματικά μπουρδέλ@ της Ryanair, σκεπτόμενοι μόνο τον κώλο και το συμφέρον σας... Σκέφτεσαι δηλαδή ότι ίσως η πτήση Σόφια-Καλαμάτα τους αφήσει στη Θεσσαλονίκη ή κάπου αλλού και μετά θα χρειαστεί να βάλει το κράτος C130 να τους μεταφέρει και θες να εξοικονομήσεις χρήματα απ το κράτος, σωστά?
kostasbm Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 28 λεπτά πριν, paylidis είπε Νομίζω στον ύπνο σου τα είδες αυτά...no offense δεν ισχυουν ειδικά για τα 737 αυτό που είπες με έριξε στο πάτωμα... ούτε και τα atr του 93 φυσικά υφίστανται - είχαν ένα φεγγάρι περί το 2009-2010 κάποια (2) dry lease από τη swift αλλά ήταν καινούργια αφενος και αφετέρου δεν έμειναν ούτε χρόνο (σκέψου ότι εγώ που έμπαινα τότε σε >80 πτήσεις το χρόνο ετυχα μόλις δυο φορές σε atr) (πρώην εργαζόμενος στην εν λόγω εταιρεία για καιρό) οσο για την προσφορά της Ryanair meh αδιάφορο δρομολόγιο και μια αναγκαστική εβδομάδα παραμονής σε μια εξισου αδιάφορη πόλη. Εδώ καλά καλά δε γεμίζει το Αθήνα Σοφία θα γεμίσει η Καλαμάτα; μιας κι ανεφερες και τα ελικοφορα σκεπτομαι οτι πρεπει να ειναι απο τα ποιο ασφαλη μικρα που εχω ταξιδευσει,νομιζω η ολυμπιακη τα εβαζε για Κων/λη παλια που πεταγα Αυστραλια με Σινγαπορε
stevengreeceGR Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Αυτό που έχετε θέμα με το περιστατικό στην Timisoara είναι απλά θλιβερό. Λες και η Aegean δεν έχει γυρίσει ποτέ πίσω στο αεροδρόμιο απογείωσης. Μπείτε λίγο Flightradar24 να μορφωθείτε 1
SakafliaC Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Και το χειρότερο είναι ότι θεωρούσαν τότε και υποχρέωση του κράτους να στείλει αεροπλάνο να τους μαζέψει.. 1
lou_melitzanis Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Ξεφύγατε ξανά. Έχετε να προσθέτετε κάτι στο θέμα; Αν όχι, τελειώνετε.
Salvation81 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, paylidis είπε Νομίζω στον ύπνο σου τα είδες αυτά...no offense δεν ισχυουν ειδικά για τα 737 αυτό που είπες με έριξε στο πάτωμα... ούτε και τα atr του 93 φυσικά υφίστανται - είχαν ένα φεγγάρι περί το 2009-2010 κάποια (2) dry lease από τη swift αλλά ήταν καινούργια αφενος και αφετέρου δεν έμειναν ούτε χρόνο (σκέψου ότι εγώ που έμπαινα τότε σε >80 πτήσεις το χρόνο ετυχα μόλις δυο φορές σε atr) (πρώην εργαζόμενος στην εν λόγω εταιρεία για καιρό) οσο για την προσφορά της Ryanair meh αδιάφορο δρομολόγιο και μια αναγκαστική εβδομάδα παραμονής σε μια εξισου αδιάφορη πόλη. Εδώ καλά καλά δε γεμίζει το Αθήνα Σοφία θα γεμίσει η Καλαμάτα; Μαλλον μπερδευεις τα ATR 42 (600) με τα ATR 72 (τα 42 ναι ηταν καινουργια σχετικα). Οσο για τα 737 αν εχεις ακομα καποιον στην Aegean με προσβαση στο ποτε Κατασκευαστηκαν τα αεροπλανα που ειχαν στον στολο τους προτεινω να ξαναρωτησεις. Οχι βεβαια πως μετρανε αυτα, ακομα και ολοκαινουργια αεροπλανα να ηταν αν μεσα ειναι ενα χαλι μαυρο και δεν εχεις χωρο να κουνηθεις γιατι να μην πας με Ryanair; Δεν ειναι λες και εχουν ατυχηματα η κατι αναλογο επειδη τα ναυλα τους ειναι χωμα. Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2019 από Salvation81
foler79 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Να ρωτήσω κάτι σχεδόν άσχετο με το θέμα; Πώς μπορείς να έχεις alert για χαμηλή τιμή σε μια πτήση που σε ενδιαφέρει;
stevengreeceGR Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 3 λεπτά πριν, foler79 είπε Να ρωτήσω κάτι σχεδόν άσχετο με το θέμα; Πώς μπορείς να έχεις alert για χαμηλή τιμή σε μια πτήση που σε ενδιαφέρει; Google flights
paylidis Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Μαλλον μπερδευεις τα ATR 42 (600) με τα ATR 72 (τα 42 ναι ηταν καινουργια σχετικα). Οσο για τα 737 αν εχεις ακομα καποιον στην Aegean με προσβαση στο ποτε Κατασκευαστηκαν τα αεροπλανα που ειχαν στον στολο τους προτεινω να ξαναρωτησεις. Οχι βεβαια πως μετρανε αυτα, ακομα και ολοκαινουργια αεροπλανα να ηταν αν μεσα ειναι ενα χαλι μαυρο και δεν εχεις χωρο να κουνηθεις γιατι να μην πας με Ryanair; Δεν ειναι λες και εχουν ατυχηματα η κατι αναλογο επειδη τα ναυλα τους ειναι χωμα. Το θέμα δεν είναι ΠΟΤΕ κατασκευάστηκαν τα 737 αλλα μέχρι ποτέ πετούσαν. Επίσης μπορείς εύκολα να βρεις στο Ίντερνετ το στόλο ΝΥΝ και ΠΡΩΗΝ και να καταλάβεις ότι αυτά που λες είναι ανυπόστατα (τη στιγμή που έφυγαν τα 737 δεν ήταν ούτε 20 ετών-τα πιο πολλά είναι σημερα περίπου 20-21 ετών και φυσικά πετάνε ακόμα). Φυσικά ούτε τα atr ήταν τόσο παλιά... Οποτε ας μη λέμε ανυπόστατα πράγματα... για τα περί χώρου seat pitch σηκώνει το θέμα κουβέντα εκεί όντως έχουν στριμωχτεί αρκετά τα πράγματα αλλά δε γίνεται μόνο στην Αιγαίου αυτό... Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2019 από paylidis
Salvation81 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 8 λεπτά πριν, paylidis είπε Το θέμα δεν είναι ΠΟΤΕ κατασκευάστηκαν τα 737 αλλα μέχρι ποτέ πετούσαν. Επίσης μπορείς εύκολα να βρεις στο Ίντερνετ το στόλο ΝΥΝ και ΠΡΩΗΝ και να καταλάβεις ότι αυτά που λες είναι ανυπόστατα (τη στιγμή που έφυγαν τα 737 δεν ήταν ούτε 20 ετών-τα πιο πολλά είναι σημερα περίπου 20-21 ετών και φυσικά πετάνε ακόμα). Φυσικά ούτε τα atr ήταν τόσο παλιά... Οποτε ας μη λέμε ανυπόστατα πράγματα... για τα περί χώρου seat pitch σηκώνει το θέμα κουβέντα εκεί όντως έχουν στριμωχτεί αρκετά τα πράγματα αλλά δε γίνεται μόνο στην Αιγαίου αυτό... Πετουσαν τουλαχιστον μια 20ετια στο νερο τα 737, αυτο ειναι το θεμα μου (οπως λες και ο ιδιος 20-21 ετων και πετανε ακομα καποια). Το ιδιο και τα ATR (ψαξε η ρωτα για τα 72 και θα το δεις και εσυ). Δλδ οκ στα ποσα χρονια πρεπει να λεμε πως ενα αεροπλανο ειναι παλιο; Και δεν ειναι τοσο θεμα παλαιοτητας των μηχανικων μερων (αφου καποια τα αλλαζουν ανα καποια χρονια η εστω τα κρατανε σε καλη κατασταση), το θεμα ειναι πως μεσα το αεροπλανο κανει μπαμ οτι ειναι 20ετιας η και παραπανω. Καθισματα ενα χαλι, τα πλαστικα μαυρα, φθορες δεξια αριστερα, πλεον ολο το εσωτερικο ειναι μπεζ και οχι ασπρο και ολα αυτα τα γυρω γυρω. Με λιγα λογια εγω να τα σκασω δεν εχω θεμα αν ειναι να μπω σε ενα αεροπλανο που θα ειναι προσεγμενο αλλα αν ειναι να τα σκασω και να μπω σε ενα αεροπλανο με αυτα που αναφερα απο πανω συν τα καθισματα που ειναι για 10 χρονα παιδακια ε παραπαει.
Aias Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Η εταιρια επρεπε να μεριμνήσει για τον κοσμο που αφησε στο ελεος του Θεου. Αφου δεν το εκανε ,το ελληνικο κρατος να βοηθησει τον κοσμο ,που η εταιρια αφησε στο ελεος του Θεου.Οταν ληξει το ολο συμβαν να παει με κλημακια στην αεροπορικη εταιρια να δει ΓΙΑΤΙ ο κοσμος εμεινε στο ελεος του Θεου και να ριχνει προστιμα μεχρι να δυσει ο ηλιος . Οποτε φταινε ολοι εδω και η εταιρια και ο κοσμος και το κρατος .
paylidis Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 3 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Πετουσαν τουλαχιστον μια 20ετια στο νερο τα 737, αυτο ειναι το θεμα μου (οπως λες και ο ιδιος 20-21 ετων και πετανε ακομα καποια). Το ιδιο και τα ATR (ψαξε η ρωτα για τα 72 και θα το δεις και εσυ). Δλδ οκ στα ποσα χρονια πρεπει να λεμε πως ενα αεροπλανο ειναι παλιο; Και δεν ειναι τοσο θεμα παλαιοτητας των μηχανικων μερων (αφου καποια τα αλλαζουν ανα καποια χρονια η εστω τα κρατανε σε καλη κατασταση), το θεμα ειναι πως μεσα το αεροπλανο κανει μπαμ οτι ειναι 20ετιας η και παραπανω. Καθισματα ενα χαλι, τα πλαστικα μαυρα, φθορες δεξια αριστερα, πλεον ολο το εσωτερικο ειναι μπεζ και οχι ασπρο και ολα αυτα τα γυρω γυρω. Με λιγα λογια εγω να τα σκασω δεν εχω θεμα αν ειναι να μπω σε ενα αεροπλανο που θα ειναι προσεγμενο αλλα αν ειναι να τα σκασω και να μπω σε ενα αεροπλανο με αυτα που αναφερα απο πανω συν τα καθισματα που ειναι για 10 χρονα παιδακια ε παραπαει. Μα αυτό αου εξηγώ. Σταμάτησαν να πετούν πριν 10-12 χρόνια για την Αιγαίου άρα το παλιότερο τότε ήταν 16 χρόνων... δε πετιέται ένα αεροπλάνο στα 16 ή στα 20 χρόνια, όλες οι εταιρείες ακόμα και οι κορυφαίες τα πάνε 25+...35 χρόνο είναι το όριο ζωής και υπάρχουν περιπτώσεις που έμειναν Και λίγο παραπάνω κάποια... όσο για τα καθίσματα κλπ είναι στο χέρι τους να τα ανανεώσουν ωστόσο η Αιγαίου το απέφευγε γιατί πολύ απλά δεν ήταν δικα της αεροπλάνα τα πιο πολλά (αν θυμάμαι καλά 2-3 ήταν ιδιόκτητα) και εκ των πραγμάτων στο καπάκι επένδυσε στα RJ. Το ίδιο ισχύει και για τα atr ήταν σε μια χαρά ηλικία όταν έφυγαν και φυσικά πετάνε ακόμα... μακρυά από το χώρο της αεροπλοΐας όλα σας φαίνονται κουλά... να το βράσω δηλαδή να μπαίνω στη Ryan που είναι τριετίας το αεροπλάνο κι βρωμάει και ζέχνει χιλιες φορές σε παλιο κ καλό...
SakafliaC Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Πώς ακριβώς έχει ευθύνη το κράτος για το ότι το αεροσκάφος μιας ιδιωτικής εταιρείας προσγειώθηκε σε άλλη πόλη/χώρα απ αυτήν που ήταν να προσγειωθεί?
bromiaris Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 11 ώρες πριν, SeXBOX είπε Το 1€ το δίνεις μπροστά ή μετά αφού πέσει το αεροπλάνο θα κυνηγάνε τους συγγενείς σου γι' αυτό; Πόσα αεροπλάνα έχουν πέσει από την συγκεκριμένη εταιρία? για ενημέρωσε μας... 9 ώρες πριν, Salvation81 είπε Τα 250ε δεν ειναι το θεμα, τα αεροπλανα τους που πλεον ειναι Ελεινα ειναι. 8 ώρες πριν, Salvation81 είπε 9 στα 10 αεροπλανα ειναι 30ετιας 8 ώρες πριν, Salvation81 είπε Εχουν Airbus A321 μοντελα του 2001-2002 (17-18 χρονια ισως να τα θεωρεις λιγα), Α319 του 2005 (14 χρονια) και αλλα παρομοια. Και σου έχω πει… μην το παίζεις Τσίπρας για να λες και να ξε λες… 5 ώρες πριν, gamer73 είπε Δεν θα έμπαινα ποτέ σε πτήσεις με 1 ευρώ Ενώ αν σε χρέωναν 150-250 ευρώ θα το θεωρούσες λογικό να μπεις… 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις