Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ψάχνω να αγοράσω έναν αξιόπιστο μετρητή πίεσης ελαστικών για το αμάξι, που να μπορεί παράλληλα να αφαιρεί αέρα.

Για αρχή να περιγράψω το τι θέλω να κάνω.

Όταν οδηγώ το αμάξι άδειο, η πίεση σε όλα τα λάστιχα πρέπει να είναι 35. Τις προάλλες πήγα μια εκδρομή οπότε με 5 άτομα μέσα + πράγματα στο πορτμπαγκάζ η πίεση στα πίσω λάστιχα πρέπει να είναι 39 με 41. Οπότε πήγα στο βενζινάδικο μόνο για να βάλω αέρα, και την άλλη μέρα που γύρισα από την εκδρομή έπρεπε να ξαναπάω μόνο για να βγάλω αέρα. Πολύς κόπος και χαμένος χρόνος για να τρέχω στο βενζινάδικο με το παραμικρό.

Επίσης υπάρχει και το θέμα της αξιοπιστίας. Σε ένα βενζινάδικο shell που πήγα πριν μια βδομάδα μου έδειχνε περισσότερη πίεση στα λάστιχα από ότι έπρεπε, δηλαδή 37 αντί για 35. Πήγα σε αυτό που βάζω συνήθως και με κάμποση προσπάθεια βρήκα την πίεση που το αμάξι συμπεριφέρεται σωστά. Όμως ακόμα και αυτό είναι δύσκολο γιατί ακόμα και στο "καλό" βενζινάδικο ο μετρητής δεν είναι αξιόπιστος και με ένα πάτημα του κουμπιού από τα 35 πάει κατευθείαν στο 39 και δεν μπορώ να το ρυθμίσω εκεί που θέλω. Επίσης όταν βγάζω την βαλβίδα βγαίνει και αέρας, και την ξαναβάζω για να δω πόσο έπεσε η πίεση και αυτό συμβαίνει κάμποσες φορές.

Δεν θα κάτσω να γυρίσω όλα τα βενζινάδικα της πόλης μέχρι να βρω ποιο έχει τον πιο σωστό μετρητή, θα πάρω έναν καλό δικό μου να τελειώνω. Θα βάζω στο βενζινάδικο περισσότερο αέρα απόσο χρειάζεται και στο σπίτι με τον μετρητή μου θα τον φέρνω ακριβώς.

Άλλο πρόβλημα που έχουν οι μετρητές στα βενζινάδικα είναι ότι η πίεση πηγαίνει μέχρι και πάνω από 100 οπότε εμένα που με ενδιαφέρει το εύρος 35-40 κυρίως, οι γραμμές του οργάνου είναι πολύ κοντά μεταξύ τους και άρα δεν υπάρχει καλή διακριτική ικανότητα.

Από τον μετρητή θέλω:

1) Να έχει αξιόπιστη ένδειξη! Να είναι η πίεση ακριβώς όσο λέει. Τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο.

2) Να έχει μέγεθος κατάλληλο για να το έχω μέσα στο αμάξι (σε κάτι θήκες που έχει το αφρώδες πλαστικό δίπλα στην ρεζέρβα, που βάζω και το τρίγωνο)

3) Να είναι εύχρηστο, και κατα προτίμηση αναλογικό για να μην μπλέκω με μπαταρίες(αλλά δεν αποκλείω και ηλεκτρονικό σε περίπτωση που βολεύει για αυτό που θέλω να κάνω και η μπαταρία του κρατάει για πολύ καιρό), και κατά προτίμηση κάποια γνωστή-αξιόπιστη μάρκα σε τέτοιου είδους εξαρτήματα

4) Να έχει βαλβίδα που να εφαρμόζει καλά και να μην χάνονται 62 κιλά αέρα μέχρι να κουμπώσει σωστά

5) Να μπορεί να αφαιρέσει αέρα με ελεγχόμενο τρόπο μέχρι να έρθει εκεί που πρέπει

6) Ενδείξεις που είναι προσαρμοσμένες για αμάξι ώστε να μην καταλήξω να ψάχνω με τις ώρες να ξεχωρίσω τις γραμμές που είναι πολύ κοντά μεταξύ τους (?)

Με μια γρήγορη αναζήτηση στο σκρουτζ βρήκα πολλές συσκευές με αμελητέο κόστος αλλά δεν φαίνονται αξιόπιστες. Θα έλεγα να ξοδέψω πχ 20€ αλλά δεν έχω συγκεκριμένο μπάτζετ, ίσως δώσω και παραπάνω αν είναι κάτι που θα κρατήσει μια ζωή και θα με εξυπηρετεί.

Περιμένω προτάσεις από κάποια συσκευή που έχει δοκιμάσει κάποιος και την βρήκε αξιόπιστη σε όσα προανέφερα, αλλά και τις εμπειρίες και παρατηρήσεις σας! (κούρασα αλλά μαρέσει να γίνομαι σαφής 😛)

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν εχω δοκιμασει καμια τετοια συσκευη για να σου προτεινω.. αλλα! γιατι δεν παιρνεις ενα επωνυμο κομπρεσεραρκι αερα για το αυτοκινητο? Να το εχεις σπιτι και οποτε θες να του μπαζοβγαζεις οσο αερα θες.. Φανταζομαι τα επωνυμα θα εχουν και ακριβη μετρητη πιεσης.. 

Δημοσ.

Άστα να πάνε έβαλα σε βενζινάδικο 30psi και κοπάναγε αρκετά, πάλι καλά έχω πάντα μετρητή στο αυτοκίνητο πάω σπίτι περιμένω να κρυώσουν και βλέπω 40 psi https://www.skroutz.gr/s/14260604/Μετρητής-Πίεσης-Ελαστικών-200.html  αφαίρεσα με αυτόν εύκολα πήγα στα 30 και όλα καλά.

Λογικά κάτι σαν αυτό θα σε γλυτώσει αρκετό χρόνο και ταλαιπωρία στα βενζινάδικα https://www.skroutz.gr/s/17061569/Zeepin-C240.html

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Klausx είπε

Λογικά κάτι σαν αυτό θα σε γλυτώσει αρκετό χρόνο και ταλαιπωρία στα βενζινάδικα https://www.skroutz.gr/s/17061569/Zeepin-C240.html

Εδώ κλέβουν τις απλές τάπες (τις σκέτες, μαύρες, πλαστικές) και θα βάλεις κάτι τέτοιο;

Μόνο "εσωτερικό" στον τροχό TPMS.

  • Like 2
Δημοσ.

to michelin από το link που σου βάλανε στο skroutz είναι δοκιμασμένο και καλό, αλλά πάει στο 50άρικο

αυτό με τα 3 ευρώ που σου βάλανε δεν είχε μεγάλη διαφορά, πάρτο και μη μπλέκεις με ηλεκτρονικά και μπαταρίες κλπ

τα βενζινάδικα δε δείχνουν σχεδόν ποτέ σωστά

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, nick#18 είπε

Δεν εχω δοκιμασει καμια τετοια συσκευη για να σου προτεινω.. αλλα! γιατι δεν παιρνεις ενα επωνυμο κομπρεσεραρκι αερα για το αυτοκινητο? Να το εχεις σπιτι και οποτε θες να του μπαζοβγαζεις οσο αερα θες.. Φανταζομαι τα επωνυμα θα εχουν και ακριβη μετρητη πιεσης.. 

Δεν με ψήνει τέτοια αγορά αυτή την στιγμή, νομίζω θα με βολέψει ένας μετρητής όπως είπα

20 ώρες πριν, Klausx είπε

Άστα να πάνε έβαλα σε βενζινάδικο 30psi και κοπάναγε αρκετά, πάλι καλά έχω πάντα μετρητή στο αυτοκίνητο πάω σπίτι περιμένω να κρυώσουν και βλέπω 40 psi https://www.skroutz.gr/s/14260604/Μετρητής-Πίεσης-Ελαστικών-200.html  αφαίρεσα με αυτόν εύκολα πήγα στα 30 και όλα καλά.

Λογικά κάτι σαν αυτό θα σε γλυτώσει αρκετό χρόνο και ταλαιπωρία στα βενζινάδικα https://www.skroutz.gr/s/17061569/Zeepin-C240.html

Το μηχανηματάκι που έχεις είναι ύποπτα φθηνό. Πιστεύεις ότι είναι αρκετά αξιόπιστο?

Το άλλο σύστημα δεν καταλαβαίνω τι θα μου προσφέρει, ασύρματη παρακολούθηση της πίεσης? Για ποιο λόγο, μήπως χάσει αέρα κατά την διάρκεια του ταξιδιού? Δεν μου φαίνεται και τόσο χρήσιμο, και anyway δεν νομίζω πως μου χρειάζεται. Χώρια αυτό που αναφέρει ο haldol

5 ώρες πριν, warlock9_0 είπε

to michelin από το link που σου βάλανε στο skroutz είναι δοκιμασμένο και καλό, αλλά πάει στο 50άρικο

αυτό με τα 3 ευρώ που σου βάλανε δεν είχε μεγάλη διαφορά, πάρτο και μη μπλέκεις με ηλεκτρονικά και μπαταρίες κλπ

τα βενζινάδικα δε δείχνουν σχεδόν ποτέ σωστά

Σε ποιο λινκ αναφέρεσαι? γιατί δεν βλέπω κάτι

Επεξ/σία από cthulhucarbide
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Το μηχανηματάκι που έχεις είναι ύποπτα φθηνό. Πιστεύεις ότι είναι αρκετά αξιόπιστο?

Αέρα μετράει δεν θέλει υπερβολικά πράγματα, στα βενζινάδικα χαλάνε γιατί τα κοπανάνε από εδώ και από εκεί + ότι μετά από κάποια χρήση θέλουνε καλιμπράρισμα

 

Δημοσ.

Παίζει τόσο μεγάλο ρόλο να είναι ακριβώς η πίεση; Δηλαδή να το πας ακριβώς με φορτίο, άτομα κτλ; 

Εγώ πχ αν θυμηθώ θα βάλω λίγο παραπάνω όταν ξεκινάω φορτωμένος αλλά όχι και πάντα.

Δημοσ.

Εξαρτάται τι εννοείς με το ακριβώς. Άλλο 1% διαφορά και άλλο 5%, πόσο μάλλον περισσότερο.

Στο δρόμο βλέπω αυτοκίνητα με λάστιχα ξεφούσκωτα (όχι και τα 4 απαραίτητα), και κινούνται «κανονικά», το πιθανότερο είναι ότι οι οδηγοί δεν το έχουν πάρει χαμπάρι.

Υπάρχει φθορά όμως, όπως και κατανάλωση, τα οποία επίσης δεν παίρνουν χαμπάρι οι περισσότεροι.

  • Like 2
Δημοσ.

Καλός φαίνεται και σε ένα φόρουμ είδα ότι είναι αξιόπιστος.

Μπορεί όμως να αφαιρέσει αέρα? Γιατί αν δεν, τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να τον αγοράσω και δεν αναφέρουν τίποτα στις περιγραφές

Δημοσ.
1 ώρα πριν, zio10 είπε

Ας πούμε το 35 με το 37 που γράφει ο ts πόση διαφορά κάνει στην πράξη;

Αυτό που έχω καταλάβει εγώ έως τώρα είναι ότι 2 psi μπορούν να κάνουν διαφορά που είναι αντιληπτή.

Στα 37 μπορεί να κοπανάει και στα 35 μπορεί να είναι λιγότερο bumpy. Βασικά όχι μπορεί, σίγουρα θα είναι έτσι, απλά ίσως ανάλογα με την περίπτωση άλλοτε να είναι πιο εύκολα αντιληπτό και άλλοτε όχι τόσο.

  • Like 1
Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι δεν τα κοιτάω με τόση ακρίβεια... μπορεί να είναι και λάθος αυτό βέβαια. Απλά ανά κάποιο διάστημα τσεκάρω τον αέρα σε όποιο βενζινάδικο βρεθώ, δεν πάω και σε άλλο να κάνω διασταύρωση δηλαδή.

Δημοσ.

να αφαιρέσει με ποιά έννοια?

ναι αν τον μισοπατήσεις στη βαλβίδα αφαιρεί, αλλά όχι "ελεγχόμενα" όπως φαντάζομαι οτι εννοείς σαν τα βενζινάδικα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...