cthulhucarbide Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Όταν θα σταματήσω να παίρνω προϊόντα από ένα κατάστημα επειδή συνεργάζεται με εταιρείες κούριερ που δεν έχουν καλές υπηρεσίες, ή ο οπ αδυνατίσει να παραλάβει το δέμα του, τότε και η εταιρεία θα στείλει στον αγύριστο την κούριερ και θα πάει αλλού. Τα μαγαζιά με τις κούριερ έχουν συνάψει συμφωνίες, δεν είναι σαν εσένα που θα πας μια φορά το εξάμηνο να στείλεις κάτι για να πεις ότι χέστηκε η κούριερ 2
sezebo Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 19 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Εντολέας της κούριερ είναι το κατάστημα, οπότε με την ίδια λογική να λύσεις μόνος σου τα προβλήματα με το κατάστημα. Αυτή σαν κούριερ σταρχιδια της. Εισαι λαθος. Ειμαι καταναλωτης και απαιτω να με εξυπηρετεις σαν κουριερ. Αν δεν το κανεις, θα αγορασω απο αλλου και θα φας ακυρο. Αυτο ειναι η καταναλωτικη συνείδηση. 2 2 1
pkatsou Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, sezebo είπε Εισαι λαθος. Ειμαι καταναλωτης και απαιτω να με εξυπηρετεις σαν κουριερ. Αν δεν το κανεις, θα αγορασω απο αλλου και θα φας ακυρο. Αυτο ειναι η καταναλωτικη συνείδηση. Με τη διαφορά ότι δεν αγόρασες κάτι από την κούριερ αλλά από το κατάστημα. Αν το κατάστημα δεν έχει κάνει συμφωνία με την κούριερ να αναλαμβάνει αυτό το κόστος της προμήθειας της κάρτας, η κούριερ δεν έχει κάποιον λόγο να το επωμισθεί. Αν πας εσύ κατευθείαν να στείλεις κάτι και δεν δεχτεί η κούριερ κάρτα τότε ναι εκεί είσαι πελάτης της και μπορείς να απαιτήσεις τέτοια εξυπηρέτηση. Στην αγορά από ηλεκτρονικό κατάστημα η μεταφορική είναι μεσάζων και πελάτης της είναι όχι εσύ αλλά το κατάστημα. Επεξ/σία 4 Ιουνίου 2019 από pkatsou 1 1
Joshua21 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 3 λεπτά πριν, sezebo είπε Εισαι λαθος. Ειμαι καταναλωτης και απαιτω να με εξυπηρετεις σαν κουριερ. Αν δεν το κανεις, θα αγορασω απο αλλου και θα φας ακυρο. Αυτο ειναι η καταναλωτικη συνείδηση. Πάμε για μια τελευταία φορά... Ο εντολέας της κούριερ είναι το κατάστημα, από το κατάστημα θα πληρωθεί, το κατάστημα είναι αυτό που επιλέγει το τι ακριβώς υπηρεσίες θα του (και όχι θα σου) παρέχει η κούριερ. Αν αγοράσεις από αλλού το κατάστημα είναι αυτό που θα φάει άκυρο, όχι η κούριερ, αυτή θα πληρωθεί κανονικά σε κάθε περίπτωση. ΥΓ Προσοχή στην περίπτωση που λόγω "καταναλωτικής συνείδησης" αγοράσεις από αλλού, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα και το άλλο κατάστημα να χρησιμοποιεί την ίδια κούριερ. 3
ntguitar Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Μα είναι δυνατόν μωρε; Που ζούμε; Καταγγελία και αυτόφωρη επέμβαση εισαγγελέα χρειάζεται...
spectaculator Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 5 ώρες πριν, filip123go είπε Ναι, επίσης μπορώ να πάω να το αγοράσω κατευθείαν από το μαγαζί που το πουλάει. What's your point? Έχεις πληρώσει ποτέ ντελιβερά με κάρτα; Γιατί να είναι υποχρεωμένη η Speedex να πληρώνει για χρήση POS και μάλιστα 3G/4G κι αν θα πιάνει εκεί που θα βρίσκεσαι;
filip123go Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Έτσι για την ιστορία έστειλα στο κατάστημα τι έχει συμβεί και ακύρωσα και την παραγγελία. Ίσως χάνοντας χρήματα, να πιέσει για καλύτερες υπηρεσίες και να αναθεωρήσει τους συνεργάτες του. Απο galeone.gr που παραγγέλνω delivery πληρώνω μόνιμα με POS. Επεξ/σία 4 Ιουνίου 2019 από filip123go 2
Joshua21 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 5 λεπτά πριν, filip123go είπε Έτσι για την ιστορία έστειλα στο κατάστημα τι έχει συμβεί και ακύρωσα και την παραγγελία. Ίσως χάνοντας χρήματα, να πιέσει για καλύτερες υπηρεσίες και να αναθεωρήσει τους συνεργάτες του. Αν κάνετε πολλοί το ίδιο πράγμα θα σου πω εγώ τι θα γίνει, το κατάστημα θα σας επιβαρύνει εκτός από τα 3€ που είναι το κόστος αντικαταβολής με το έξτρα κόστος της υπηρεσίας πληρωμής αντικαταβολής με κάρτα (που φαντάζομαι θα είναι ποσοστό του ύψους της αντικαταβολής). 10 λεπτά πριν, filip123go είπε Απο galeone.gr που παραγγέλνω delivery πληρώνω μόνιμα με POS. Μην μπερδεύεσαι, άλλο πράγμα η πληρωμή απευθείας στο κατάστημα (έστω και στον διανομέα μέσω 4g POS), και άλλο η πληρωμή της αξίας αντικαταβολής στον κούριερ. 1
filip123go Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε Αν κάνετε πολλοί το ίδιο πράγμα θα σου πω εγώ τι θα γίνει, το κατάστημα θα σας επιβαρύνει εκτός από τα 3€ που είναι το κόστος αντικαταβολής με το έξτρα κόστος της υπηρεσίας πληρωμής αντικαταβολής με κάρτα (που φαντάζομαι θα είναι ποσοστό του ύψους της αντικαταβολής). Ναι, δεν με ενοχλεί αυτό. Είναι μια έξτρα υπηρεσία. Δεν έχω πρόβλημα να την πληρώσω.
sezebo Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 22 λεπτά πριν, spectaculator είπε Έχεις πληρώσει ποτέ ντελιβερά με κάρτα; Γιατί να είναι υποχρεωμένη η Speedex να πληρώνει για χρήση POS και μάλιστα 3G/4G κι αν θα πιάνει εκεί που θα βρίσκεσαι; Αυτά να τα βρουν μεταξύ τους!!! Δεν αφορά τον καταναλωτή!!! 1
Joshua21 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Μόλις τώρα, filip123go είπε Ναι, δεν με ενοχλεί αυτό. Είναι μια έξτρα υπηρεσία. Δεν έχω πρόβλημα να την πληρώσω. Τότε σίγουρα είσαι εξαίρεση, οι περισσότεροι έχουν τη λογική "είμαι καταναλωτής, στα @@ μου το ποιος θα πληρώσει, αρκεί να μην είμαι εγώ" 1
Moderators Malthador Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Moderators Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 hours ago, filip123go said: Καλησπέρα στο φορουμ. Περίμενα σήμερα ένα δέμα που είχα παραγγείλει από ένα ελληνικό κατάστημα. Είχα βάλει να γίνει πληρωμή με αντικαταβολή (56 ευρώ το ποσό και 3 ευρώ η αντικαταβολή). Μου ήρθε σήμερα με speedex courier και με ενημέρωσε ο υπάλληλος πως είναι πολιτική της εταιρίας να μην δέχονται πληρωμή με POS στην αντικαταβολή. Ξέρει κανείς για ποιον λόγο μπορεί να συμβαίνει αυτό;;; Το κόστος των μεταφορικών πάει ανάλογα με τη διάσταση του δέματος, το κόστος αντικαταβολής είναι φιξ ποσό και η προμήθεια της τράπεζας πάει ποσοστιαία ανάλογα με τη χρέωση στο POS. Παράδειγμα για να γίνει κατανοητό, ας πούμε ότι παραγγέλνεις κάτι ακριβό, ελαφρύ και μικρό σε διαστάσεις π.χ. ένα Samsung Galaxy S10. Ας υποθέσουμε ότι το κινητό αξίζει €1000 (μέσα και τα μεταφορικά) και ότι οι χρεώσεις έχουν ως εξής (random νούμερα για να βγει το point): €4 κόστος αποστολής, 3€ κόστος αντικαταβολής και 1% η προμήθεια της τράπεζας για την πληρωμή με POS. Προκύπτει εύκολα ότι η κούριερ θα βάλει €7 στην τσέπη της, ενώ θα δώσει €10 στην τράπεζα. Και όλα αυτά για να παραλάβεις ένα προϊόν που δεν σου πούλησε απευθείας και δεν σε τιμολόγησε για αυτό. Το μόνο που έκανε είναι να σου προσφέρει μία ταχυδρομική υπηρεσία και είναι προφανώς ασύμφορο για την ίδια να φάει προμήθεια για το προϊόν. Λύνεται εύκολα το πρόβλημα, αρκεί να κάνουν τη χρέωση της αντικαταβολής κυμαινόμενη ανάλογα με το ποσό της αντικαταβολής. Αλλά τότε ούτε οι πελάτες θα θέλουν αντικαταβολή, ούτε τα καταστήματα θα δέχονται κυμαινόμενες χρεώσεις σε μια φιξαρισμένη υπηρεσία. Επεξ/σία 4 Ιουνίου 2019 από Malthador 4
dsvee Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Ή απλά το ποσο της προμήθειας της κάρτας θα βαρύνει το κατάστημα που αγοραστηκε. Κόβει ένα τιμολόγιο η εταιρεία κούριερ προς το κατάστημα και όλα οκ.
li@m Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Ότι όλα (πρέπει να) γίνονται με γνώμονα τον πελάτη δεν το συζητώ. Όταν είσαι κατάστημα και πουλάς με αποστολή έχεις μια σύμβαση με την εκάστοτε εταιρεία διανομής. Εκεί ορίζονται όλα περί χρεώσεων. Επίσης σύμφωνα με εδώ είναι υποχρεωμένοι να δέχονται πληρωμές με POS εταιρείες courier. Τώρα αν πρέπει να το παρέχει και με τον εξωτερικό διανομέα, κατ'εμέ ναι αλλά έλαχιστοι το εφαρμόζουν. Όλα τα άλλα να χαμε να λέγαμε. 1 1
polaki Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Ρε μάγκες, γιατί κολλάτε στα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ? 1) Η κούριερ και η κάθε κούριερ εισπράττει για ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΤΗΣ (του καταστήματος) κάποια χρήματα, τα οποία και ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΑΥΤΟΥΣΙΑ. 2) Η κούριερ εισπράττει το ποσό για την υπηρεσία της, στην προκειμένη περίπτωση πχ 4€ μεταφορικά + 3€ αντικαταβολή = 7€. 3) Η κούριερ αποδίδει στο κατάστημα ΑΥΤΟΥΣΙΟ το ποσό που εισέπραξε ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΗΣ. Δηλαδή το κόστος του προϊόντος ΜΕΙΟΝ την προμήθεια της τράπεζας επειδή η αγορά έγινε με κάρτα. Που ΑΚΡΙΒΩΣ έχετε φάει σκάλωμα και συζητάτε εδώ και 3 σελίδες??????? Έστω λοιπόν ότι το κόστος του προϊόντος 1000€ μιας και αναφέρθηκε πιο πάνω ένα κινητό) ΜΕΙΟΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ της κάρτας πχ 1,5%, δηλαδή θα μπουν στον λογαριασμό της κούριερ 985€ τα οποία και θα αποδώσει στο κατάστημα. Εξάλλου ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό το ποσό είναι το ποσό που θα έπαιρνε και ο καταστηματάρχης αν η αγορά γινόταν από το site του (ePOS), ή από φυσικό κατάστημα με POS. Το μοναδικό καπέλο που θα φάει η κούριερ είναι ΦΥΣΙΚΑ το πχ 1.5% στα 7€ που είναι η αξία της δικής της υπηρεσίας... Χωρίς παρεξήγηση, ώρες ώρες απορώ με την ανυπαρξία λογικής ορισμένων.... Και για να πάμε στα της ουσίας του post, δεν είναι αναγκασμένη η courier να έχει φορητό POS ("μαγκιά" της αν έχει, αλλά δεν την υποχρεώνει κανείς), υποχρεούται όμως να έχει στο κατάστημα της η κούριερ οπότε και εσύ αναγκαστικά θα πας στο κατάστημα να παραλάβεις το δέμα σου. End of story. 4 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις