Προς το περιεχόμενο

Mazda is back


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tedkald είπε

Δε φταίει η Mazda για το ηλίθιο ελληνικό φορολογικό σύστημα που ενοχοποιεί τα κυβικά στη λογική δεκαετίας 1970. Ήλθαν και παρήλθαν μπλε, πράσινες και ροζ κυβερνήσεις και από καμία δεν είδαμε μια ΔΙΚΑΙΗ και ΣΥΓΧΡΟΝΗ πολιτική για το αυτοκίνητο. 

Η ενοχοποίηση των πολλών κυβικών δεν είναι ελληνική εφεύρεση αλλά κεντρική επιλογή της ΕΕ. Σε όλη την Ευρώπη συμβαίνει αυτό. Γι 'αυτό άλλωστε σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές στράφηκαν στους μικρούς τούρμπο κινητήρες. Φυσικά και είναι επιλογή της Mazda να μην εναρμονίζεται με την ευρωπαϊκή αγορά.

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, lightsout είπε

Η ενοχοποίηση των πολλών κυβικών δεν είναι ελληνική εφεύρεση αλλά κεντρική επιλογή της ΕΕ. Σε όλη την Ευρώπη συμβαίνει αυτό. Γι 'αυτό άλλωστε σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές στράφηκαν στους μικρούς τούρμπο κινητήρες. Φυσικά και είναι επιλογή της Mazda να μην εναρμονίζεται με την ευρωπαϊκή αγορά.

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, κάθε υπουργείο σε τοπικό (για ομοσπονδιακά κράτη) ή εθνικό επίπεδο καθορίζει την φορολογική πολιτική. Οι πίνακες δείχνουν μια γενική εικόνα των φόρων σε οχήματα στην ΕΕ

image.png.17e9b9e8862ff11e6e4c18465b5cbdff.pngimage.png.09c943594cdceb9c4a5669fbe93e1503.png

  • Like 6
Δημοσ.

Θα διαφωνήσω. Βρες μου μια άλλη χώρα που να θεωρεί τα 2000 κυβικά τεκμήριο ...αμύθητου πλούτου και αντίστοιχα τέλη κυκλοφορίας. Μια λογική αντιμετώπιση είναι να μετράνε μεσοσταθμικά κριτήρια όπως ιπποδύναμη, ρύποι, διαστάσεις, κατανάλωση καυσίμου.

 

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, tedkald είπε

Θα διαφωνήσω. Βρες μου μια άλλη χώρα που να θεωρεί τα 2000 κυβικά τεκμήριο ...αμύθητου πλούτου και αντίστοιχα τέλη κυκλοφορίας. Μια λογική αντιμετώπιση είναι να μετράνε μεσοσταθμικά κριτήρια όπως ιπποδύναμη, ρύποι, διαστάσεις, κατανάλωση καυσίμου.

Δε διαφωνούμε, οι πίνακες ήταν ως απάντηση στο σχόλιο ότι όλες οι χώρες τις ΕΕ έχουν την ίδια φορολογική πολιτική.

Αν έχετε όρεξη για διάβασμα, το τι συμβαίνει αλλού σε Ευρώπη, Ρωσία, Κίνα, ΗΠΑ μπορείτε να κατεβάσετε αυτό: https://www.acea.be/uploads/news_documents/ACEA_Tax_Guide_2019.pdf

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, κάθε υπουργείο σε τοπικό (για ομοσπονδιακά κράτη) ή εθνικό επίπεδο καθορίζει την φορολογική πολιτική. Οι πίνακες δείχνουν μια γενική εικόνα των φόρων σε οχήματα στην ΕΕ

image.png.17e9b9e8862ff11e6e4c18465b5cbdff.pngimage.png.09c943594cdceb9c4a5669fbe93e1503.png

φίλε εμείς εδώ έχουμε τέλος ταξινόμησης εδώ ΚΑΙ ΦΠΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ!!! φπα στο φόρο

 

τι να μας κλάσουν οι βάρβαροι

Επεξ/σία από logistoulis
  • Like 3
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, κάθε υπουργείο σε τοπικό (για ομοσπονδιακά κράτη) ή εθνικό επίπεδο καθορίζει την φορολογική πολιτική. Οι πίνακες δείχνουν μια γενική εικόνα των φόρων σε οχήματα στην ΕΕ

...

 

Ε τώρα και εσύ τους χαλάς το παραμύθι... 🙁

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, κάθε υπουργείο σε τοπικό (για ομοσπονδιακά κράτη) ή εθνικό επίπεδο καθορίζει την φορολογική πολιτική. Οι πίνακες δείχνουν μια γενική εικόνα των φόρων σε οχήματα στην ΕΕ

image.png.17e9b9e8862ff11e6e4c18465b5cbdff.pngimage.png.09c943594cdceb9c4a5669fbe93e1503.png

Δηλαδή εσύ από τους πίνακες καταλαβαίνεις ότι μόνο στην Ελλάδα τα κυβικά κυνηγιούνται?? Όταν φορολογούν επί της κατανάλωσης, των ίππων και των κυλίνδρων, ποιόν ακριβώς κυνηγάνε? Αυτόν με το τρίκυλινδρο χιλιαρι??

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Mazda 3 των 1998 κυβικών και των 122 αλόγων, στην Γερμανία πληρώνει ... € 88 τέλη, στην Ελλάδα € 115 + € 440 φόρο πολυτελούς διαβίωσης.

Τους έχουν μαμήσει στην φορολογία τα κυβικά στην Γερμανία. :rolleyes:

Στην Ελλάδα λεφτά υπάρχουν άλλωστε.

Επεξ/σία από NT1G
  • Like 3
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, NT1G είπε

Το Mazda 3 των 1998 κυβικών και των 122 αλόγων, στην Γερμανία πληρώνει ... € 88 τέλη, στην Ελλάδα € 115 + € 440 φόρο πολυτελούς διαβίωσης.

Τους έχουν μαμήσει στην φορολογία τα κυβικά στην Γερμανία. :rolleyes:

Στην Ελλάδα λεφτά υπάρχουν άλλωστε.

Ένα αντίστοιχης χρονολογίας μικρό αυτοκίνητο πόσο φορολογείται? Αυτό είναι το θέμα, η σύγκριση των μικρών αυτοκινήτων με τα μεγαλα, μέσα στην ίδια χώρα. Χαίρω πολύ ότι η φορολογία στην Ελλάδα είναι δυσβάσταχτη. Όλοι όσοι είμαστε ενεργοί οικονομικά, ξέρουμε πολύ καλά πόσο φορομπηχτικο είναι το σύστημα μας. Δεν υπάρχει διαφωνία πάνω σε αυτό. Και συμφωνώ, η αγορά του αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι μια πονεμένη υπόθεση, διαχρονικά. Αλλά όχι ότι στην υπόλοιπη ΕΕ δεν υπάρχει η τάση less is more.

Δημοσ.

Αντίστοιχου CO2  ,119 g/km, από 0 μέχρι 1928 κυβικά θα πληρώνει μόνο τα € 115 του CO2 στην Ελλάδα. Νομίζω. 🤔

Στην Γερμανία θα πλήρωνε γύρω στα € 70 για 1000 κυβικά, € 80 για 1600 κυβικά και 119 g/km.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, NT1G είπε

Το Mazda 3 των 1998 κυβικών και των 122 αλόγων, στην Γερμανία πληρώνει ... € 88 τέλη, στην Ελλάδα € 115 + € 440 φόρο πολυτελούς διαβίωσης.

Τους έχουν μαμήσει στην φορολογία τα κυβικά στην Γερμανία. :rolleyes:

Στην Ελλάδα λεφτά υπάρχουν άλλωστε.

Να διορθώσω ότι τα τέλη κυκλοφορίας γα 2000cc δεν είναι 115 ευρώ. Είναι 615 για τα αυτοκίνητα προ του 2010 και βάσει ρύπων για τα νεώτερα. Επίσης αν το αυτοκίνητο είναι 10 ετών ή νεώτερο, επιβαρύνεται με το τέλος πολυτελούς διαβίωσης 440 για 2000cc (και βεβαίως όλα αυτά αυξάνουν εκθετικά όσο ανεβαίνουμε).

Η ένσταση βέβαια είναι ότι 1. ένα σύγχρονο 2000cc σαν το Mazda 3 με κινητήρα νέας τεχνολογίας skydrive μπορεί να ρυπαίνει και να καταναλώνει λιγότερο από ένα turbo 1.200cc και 2. μπορεί να στοιχίζει λιγότερο από ένα φορτωμένο με εξοπλισμό super duper 1400cc. Γιατί να φορολογείται δυσανάλογα παραπάνω;

  • Like 2
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, tedkald είπε

Να διορθώσω ότι τα τέλη κυκλοφορίας γα 2000cc δεν είναι 115 ευρώ. Είναι 615 για τα αυτοκίνητα προ του 2010 και βάσει ρύπων για τα νεώτερα. Επίσης αν το αυτοκίνητο είναι 10 ετών ή νεώτερο, επιβαρύνεται με το τέλος πολυτελούς διαβίωσης 440 για 2000cc (και βεβαίως όλα αυτά αυξάνουν εκθετικά όσο ανεβαίνουμε).

Η ένσταση βέβαια είναι ότι 1. ένα σύγχρονο 2000cc σαν το Mazda 3 με κινητήρα νέας τεχνολογίας skydrive μπορεί να ρυπαίνει και να καταναλώνει λιγότερο από ένα turbo 1.200cc και 2. μπορεί να στοιχίζει λιγότερο από ένα φορτωμένο με εξοπλισμό super duper 1400cc. Γιατί να φορολογείται δυσανάλογα παραπάνω;

Μακαρι να ηταν αυτο το μοναδικο παραδοξο του φορολογικου μας συστηματος...

Σχετικα με το θεμα παντως, μετα απο κουβεντες με φανοποιους κ φιλους, εχω καταλαβει οτι για τα (νεοτερα) ιαπωνεζικα μοντελα δεν πρεπει να κυκλοφορει ουτε βιδα σε ανταλλακτικα (ιδιαιτερα σε oem/μη-γνησια). Αυτοκινητου (Subaru) φιλου ειχε μεινει 2+ μηνες συνεργειο, μεχρι να ερθει το διαφορικο 😕

Επισκέπτης
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, tedkald είπε

Να διορθώσω ότι τα τέλη κυκλοφορίας γα 2000cc δεν είναι 115 ευρώ. Είναι 615 για τα αυτοκίνητα προ του 2010 και βάσει ρύπων για τα νεώτερα. Επίσης αν το αυτοκίνητο είναι 10 ετών ή νεώτερο, επιβαρύνεται με το τέλος πολυτελούς διαβίωσης 440 για 2000cc (και βεβαίως όλα αυτά αυξάνουν εκθετικά όσο ανεβαίνουμε).

Η ένσταση βέβαια είναι ότι 1. ένα σύγχρονο 2000cc σαν το Mazda 3 με κινητήρα νέας τεχνολογίας skydrive μπορεί να ρυπαίνει και να καταναλώνει λιγότερο από ένα turbo 1.200cc και 2. μπορεί να στοιχίζει λιγότερο από ένα φορτωμένο με εξοπλισμό super duper 1400cc. Γιατί να φορολογείται δυσανάλογα παραπάνω;

Γιατί ψωνίζουμε από τους γερμανούς με τα 1,4 TSI; 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tedkald είπε

Να διορθώσω ότι τα τέλη κυκλοφορίας γα 2000cc δεν είναι 115 ευρώ. Είναι 615 για τα αυτοκίνητα προ του 2010 και βάσει ρύπων για τα νεώτερα. Επίσης αν το αυτοκίνητο είναι 10 ετών ή νεώτερο, επιβαρύνεται με το τέλος πολυτελούς διαβίωσης 440 για 2000cc (και βεβαίως όλα αυτά αυξάνουν εκθετικά όσο ανεβαίνουμε). 

Η ένσταση βέβαια είναι ότι 1. ένα σύγχρονο 2000cc σαν το Mazda 3 με κινητήρα νέας τεχνολογίας skydrive μπορεί να ρυπαίνει και να καταναλώνει λιγότερο από ένα turbo 1.200cc και 2. μπορεί να στοιχίζει λιγότερο από ένα φορτωμένο με εξοπλισμό super duper 1400cc. Γιατί να φορολογείται δυσανάλογα παραπάνω; 

ναι αλλα μην ξεχνάς απο που αγοράζουμε τα περισσότερα tsi.... απο τα αφεντικά μας..

Δημοσ.

Off topic: Από την άλλη διαβάζω εδώ και μήνες , συνεχόμενη αύξηση στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα.Δε φτάνει βέβαια τα επίπεδα προ κρίσης και επίσης πολλοί επιλέγουν πιο φτηνά μοντέλα. Όπως και να το κάνουμε όμως εδώ και 1 χρόνο περίπου έχουν αυξηθεί κατακόρυφα οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων. Οψόμεθα..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...