Lost_Horizon Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Είτε Ιαπωνίας είτε Ουγγαρίας είναι ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ. Δεν έχει καμία διαφορά. Η συναρμολόγηση των βασικών εξαρτημάτων γίνεται αποκλειστικά από robot, ο ανθρώπινος παράγοντας είναι σε δευτερεύοντα μέρη, ΟΛΑ τα υλικά, η τεχνογνωσία, τα σχέδια, ο προγραμματισμός, ο έλεγχος κλπ είναι βάσει των προτύπων της Suzuki από Ιαπωνία. Και στην Μποτσουάνα να φτιαχνόταν και στην Ισλανδία, θα ήταν εργοστάσιο της Suzuki, τέλος. Γενικότερα τώρα, το Suzuki Swift είναι απο τα καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του, τρομερός κινητήρας και αξιοπιστία Suzuki φυσικά.
costacurta Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2019 Παίδες στο 2019 ζούμε. Έχει συζητηθεί το συγκεκριμένο θέμα εκατοντάδες φορές. Είναι το ίδιος όχημα ακριβώς. Η χώρα παραγωγής παίζει απλά ένα ποιο πρακτικό /φορολογικό ρολό
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2019 Άντε να φέρουν και μεγάλες εταιρίες και στην Ελλάδα εργοστάσια συναρμολόγησης να βρει ο κόσμος δουλειά και να αγοράζουμε πιο φθηνά.
ELTASSOS Δημοσ. 6 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2019 Ειχαμε στην ελλαδα αλλα τις διωξαμε...η τουοτα ηθελε να το κανει στην πυλο για ολη την ευρωπη...βγηκαν μαυρες σημαιες και μια χαρα πηγε στην τουρκια και εμεις κυτταμε...
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2019 Στην Τσεχία το εργοστάσιο της Hyundai γιορτασε την παραγωγή 3.000.000 αμαξιων. Ο Έλληνας χαίρεται αν παίρνει επιδόματα.
mp123 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2019 15 ώρες πριν, ELTASSOS είπε Ειχαμε στην ελλαδα αλλα τις διωξαμε...η τουοτα ηθελε να το κανει στην πυλο για ολη την ευρωπη...βγηκαν μαυρες σημαιες και μια χαρα πηγε στην τουρκια και εμεις κυτταμε... Το ιδιο κσι η nissan αλλα πηγε αγγλια . Ειμαστε αξιοι της τυχης μας.
toyo73 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2019 Στις 5/6/2019 στις 7:30 ΜΜ, Lost_Horizon είπε Είτε Ιαπωνίας είτε Ουγγαρίας είναι ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ. Δεν έχει καμία διαφορά. Η συναρμολόγηση των βασικών εξαρτημάτων γίνεται αποκλειστικά από robot, ο ανθρώπινος παράγοντας είναι σε δευτερεύοντα μέρη, ΟΛΑ τα υλικά, η τεχνογνωσία, τα σχέδια, ο προγραμματισμός, ο έλεγχος κλπ είναι βάσει των προτύπων της Suzuki από Ιαπωνία. Και στην Μποτσουάνα να φτιαχνόταν και στην Ισλανδία, θα ήταν εργοστάσιο της Suzuki, τέλος. Γενικότερα τώρα, το Suzuki Swift είναι απο τα καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του, τρομερός κινητήρας και αξιοπιστία Suzuki φυσικά. Η σιγουρια μου αρεσει.Σε επιπεδο συναρμολογησης συμφωνο, αλλαζουν ομως οι προμηθευτες.Δεν ξερω στην Suzuki τι γινεται,(αν και το ιδιο γινεται), αλλα στην οικογενεια που ειχαμε 2 Toyota carina e, Ιαπωνικη και Αγγλικη οι προμηθευτες ηταν διαφορετικοι σε ολο το αυτοκινητο.Η Ιαπωνικη ειχε τα παντα Denso και η Aγγλικη Bosch.Πολλα υποσυστηματα σε κινητηρα και σε αμαξωμα ηταν απο Αγγλους η Ευρωπαιους προμηθευτες.Φυσικα δεν χρειαζεται να πω πια ηταν αθανατη και απροβληματιστη. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2019 Λογικά αυτό με τα Bosch.,Αλλά εντάξει και τα ιαπωνικά καλά είναι.
toyo73 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, jmmys είπε Λογικά αυτό με τα Bosch.,Αλλά εντάξει και τα ιαπωνικά καλά είναι. Τι εννοεις ;Γιατι οτι χαλασε ηταν Bosch.Tα Denso ειναι αθανατα. Επεξ/σία 8 Ιουνίου 2019 από toyo73
panosno1com Δημοσ. 8 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2019 Στις 6/6/2019 στις 2:02 ΜΜ, Xacti είπε Άντε να φέρουν και μεγάλες εταιρίες και στην Ελλάδα εργοστάσια συναρμολόγησης να βρει ο κόσμος δουλειά και να αγοράζουμε πιο φθηνά. κατι σαν τη τεοκαρ ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα