Johnies76mix Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 Καλησπερα. Ειμαι κατοχος Toyota Yaris II 1.33 VVT-i (101 Hp) 2009 και ενδιαφερομαι να βαλω πανω LPG. Εχει βαλει κανεις στο συγκεκριμενο μοντελο, ποσο καιρο το εχει, τυχον προβληματα, πιο συστημα εβαλε και οτι αλλο εχει να με προτεινει.
meletis_m Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 2 ώρες πριν, Johnies76mix είπε Καλησπερα. Ειμαι κατοχος Toyota Yaris II 1.33 VVT-i (101 Hp) 2009 και ενδιαφερομαι να βαλω πανω LPG. Εχει βαλει κανεις στο συγκεκριμενο μοντελο, ποσο καιρο το εχει, τυχον προβληματα, πιο συστημα εβαλε και οτι αλλο εχει να με προτεινει. Διάβασε παραπάνω. Βάλε συστήματα που να υποστηρίζει μπεκ βενζίνης. Εννοείται να έχει obd υποστήριξη ο εγκέφαλος υγραερίου. Βρες καλό εγκατάστατη. Με σωστή ρύθμιση του συστήματος ( fuel trims) και ενεργοποίηση μικροψεκασμων βενζίνης στο φορτίο αλλά και στις στροφές κινητήρα δεν θα έχεις πρόβλημα. Σου μιλαει υγραεριοκινητος με 140000 χιλιόμετρα σε 3 χρόνια σε Honda Accord.
dimitris_st13 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Έχω βάλει BRC P&D έκδοση από τα 80,000 έως τα 160,000+ χλμ και κανένα θέμα με το μοτέρ ή κάτι. Γενικά δε φημίζονται τα toyota για την αντοχή σε βαλβίδες, αλλά με τα 80,000 χλμ έχω κάνει απόσβεση συστήματος και τυχόν επισκευής, και συνεχίζω. Το μόνο ότι όταν έλεγξα συμπιέσεις ήταν ελαφρώς μικρές (150-160 αντί για 180-200) . Θα δείξει. Εσύ τελικά έβαλες?
phanispal Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Ποιο μοτέρ φοράει, το ίδιο με του Auris 1.33 με τα 101 άλογα που καίει λάδι;
dimitris_st13 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 1 ώρα πριν, phanispal είπε Ποιο μοτέρ φοράει, το ίδιο με του Auris 1.33 με τα 101 άλογα που καίει λάδι; Yeap. Μέχρι στιγμής δεν καίει, αλλά στο τσακ είναι χαχα
agnostos13 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2020 Αυτό το μοτέρ είναι από μόνο του προβληματικό...δεν πιστεύω οτι είναι το κατάλληλο για μετατροπή υγραερίου...
meletis_m Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2020 20 ώρες πριν, agnostos13 είπε Αυτό το μοτέρ είναι από μόνο του προβληματικό...δεν πιστεύω οτι είναι το κατάλληλο για μετατροπή υγραερίου... Δεν θα το χειροτερέψει η τοποθέτηση υγραερίου στη κατανάλωση λαδιού. Απλώς εφόσον το ξέρει ότι καίει να έχει το νου του. Ας βάλει σύστημα με μπεκ για γραμμικό ψεκασμό να ρίχνει και βενζίνη στο φορτίο και μετά τις 2500-3000 , και κάθε 25000 χιλιόμετρα να κάνει έλεγχο διακενων βαλβίδων να ξέρει που βρίσκεται
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα