antirix024 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα. Στο σπίτι έχουμε 2 αυτοκίνητα το ένα δικό μου το άλλο της γυναίκας μου (το Matrix του τίτλου). Η γυναίκα μου το χρησιμοποιεί ελάχιστα γιατί πάει με τα πόδια στη δουλειά εκτός αν βρέχει ή κάνει πολύ κρύο. Δηλαδή κάνει περίπου 4-5 χλμ το μήνα με το αυτοκίνητο. Για αυτό και είναι λίγο παρατημένο. Έχω να του κάνω γενικό σερβις 4-5 χρόνια. Το πάω μόνο όταν χρειάζεται δηλαδή. Τέλος πάντων εδώ και 1-2 μήνες όταν ξεκινάει και για 500-1000 μέτρα ακούγεται ένας θόρυβος σαν να σέρνω μια αλυσίδα. Όταν πατάω φρένο σταματάει για λίγο μετά όταν πατάω γκάζι ξεκινάει πάλι. Μετά από 1000 μέτρα σταματάει τελείως. Το πήγα σε ένα φίλο μου που έχει συνεργείο στην Λιοσίων (είναι εντάξει άτομο γιατί το πάνε κι άλλοι φίλοι μου εκεί και όλοι είναι ευχαριστημένοι). Το πήγα 2 φορές μάλιστα. Την δεύτερη το έβαλε στη μπάρα και ρύθμισε τις πίσω σιαγόνες γιατί ήταν η αρχική του εκτίμηση. Όμως συνεχίζει να το κάνει. Προφανώς επειδή είναι φίλος και μου κάνει εξυπηρέτηση (δεν με αφήνει να πληρώσω) δεν έχω την απαίτηση να το λύσει το αμάξι και να δει τι έχει. Το πήγα να μου πει τι μπορεί να είναι και μετά αν αξίζει να το φτιάξω. Δεν κατάφερε να εντοπίσει το πρόβλημα. Μου είπε ότι υπάρχει πιθανότητα να είναι μέσα από το καζάνι την εξάτμισης και δεν είναι σημαντικό γιατί αυτό μπορεί να διορθωθεί και μόνο του με τον καιρό. Ξέρω ότι κανονικά το αμάξι πρέπει να πάει σε συνεργείο όμως έδωσα πριν από 1 βδομάδα για το άλλο αυτοκίνητο (που το χρησιμοποιούμε 99%) 400€ σερβις+λάστιχα και τώρα δεν έχω μία. Οπότε θα με ενδιέφερε να ακούσω τη γνώμη σχετικά με το πρόβλημα του αυτοκινήτου από κάποιον που ασχολείται με τον αντικείμενο σε βάθος. Επεξ/σία 3 Ιουνίου 2019 από antirix024
dpolal Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 Αφού δεν σου χρεριάζεται, καλοκαίρι είναι (ούτε βροχή, ούτε κρύο), άστω μέχρι να μαζέψετε λεφτά και τότε πήγαινε το σε συνεργείο.. 2
turbat0s Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 20 λεπτά πριν, antirix024 είπε Το πήγα να μου πει τι μπορεί να είναι και μετά αν αξίζει να το φτιάξω. Δεν κατάφερε να εντοπίσει το πρόβλημα. Άμα δεν το βρήκε ο μηχανικός που το είχε μπροστά του... 1
Joshua21 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 21 λεπτά πριν, antirix024 είπε Καλησπέρα. Στο σπίτι έχουμε 2 αυτοκίνητα το ένα δικό μου το άλλο της γυναίκας μου (το Matrix του τίτλου). Η γυναίκα μου το χρησιμοποιεί ελάχιστα γιατί πάει με τα πόδια στη δουλειά εκτός αν βρέχει ή κάνει πολύ κρύο. Δηλαδή κάνει περίπου 4-5 χλμ το μήνα με το αυτοκίνητο. Για αυτό και είναι λίγο παρατημένο. Έχω να του κάνω γενικό σερβις 4-5 χρόνια. Το πάω μόνο όταν χρειάζεται χαλάει δηλαδή. Τέλος πάντων εδώ και 1-2 μήνες όταν ξεκινάει και για 500-1000 μέτρα ακούγεται ένας θόρυβος σαν να σέρνω μια αλυσίδα. Όταν πατάω φρένο σταματάει για λίγο μετά όταν πατάω γκάζι ξεκινάει πάλι. Μετά από 1000 μέτρα σταματάει τελείως. Το πήγα σε ένα φίλο μου που έχει συνεργείο στην Λιοσίων (είναι εντάξει άτομο γιατί το πάνε κι άλλοι φίλοι μου εκεί και όλοι είναι ευχαριστημένοι). Το πήγα 2 φορές μάλιστα. Την δεύτερη το έβαλε στη μπάρα και ρύθμισε τις πίσω σιαγόνες γιατί ήταν η αρχική του εκτίμηση. Όμως συνεχίζει να το κάνει. Προφανώς επειδή είναι φίλος και μου κάνει εξυπηρέτηση (δεν με αφήνει να πληρώσω) δεν έχω την απαίτηση να το λύσει το αμάξι και να δει τι έχει. Το πήγα να μου πει τι μπορεί να είναι και μετά αν αξίζει να το φτιάξω. Δεν κατάφερε να εντοπίσει το πρόβλημα. Μου είπε ότι υπάρχει πιθανότητα να είναι μέσα από το καζάνι την εξάτμισης και δεν είναι σημαντικό γιατί αυτό μπορεί να διορθωθεί και μόνο του με τον καιρό. Ξέρω ότι κανονικά το αμάξι πρέπει να πάει σε συνεργείο όμως έδωσα πριν από 1 βδομάδα για το άλλο αυτοκίνητο (που το χρησιμοποιούμε 99%) 400€ σερβις+λάστιχα και τώρα δεν έχω μία. Οπότε θα με ενδιέφερε να ακούσω τη γνώμη σχετικά με το πρόβλημα του αυτοκινήτου από κάποιον που ασχολείται με τον αντικείμενο σε βάθος. Fixed Πάντως μην περιμένεις μέσα από μια εντελώς αόριστη περιγραφή να καταφέρουμε εμείς να κάνουμε τη διάγνωση που δεν κατάφερε να κάνει ο επαγγελματίας μετά από έλεγχο. 1
DantesInferno Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 πισω από τις δισκόπλακες μπροστά έχει δυο μεταλικά προστατευτικά τσεκαρε αυτά εάν έχουν στραβώσει
giannos13 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 Εγω δεν καταλαβαινω για ποιο λογο ανοιξες το topic. Μηχανικος θα σου λυσει το προβλημα οχι το insomnia. Εαν δεν μπορει αυτος πηγαινε σε αλλον. Να πληρωσει να κανεις την δουλεια σου. Μπορει να ειναι πολλοι οι λογοι για τον θορυβο. Επισης εαν δεν μπορεις να το συντηρησεις, πουλα το. Με 4-5 χρονια χωρις service εισαι δημοσιος κινδυνος. 5
meletis_m Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 Δές λεπτομερώς το πίσω σύστημα φρένων εάν κολλάει ή μαγκώνει . Επίσης μπορεί να είναι και το σπιράλ εξάτμισης . Το μόνο σίγουρο είναι ότι εάν αποφασιστεί να ξανά κυκλοφορήσει να γίνει έλεγχος και γενικό Service.
rudigarcia222 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Φίλε όσο καλή διάθεση και να έχουμε να σου απαντήσουμε κάτι εμπειρικά. Αυτό το ραντομ ακούγεται ένας θόρυβος σε μηχανικό να το πεις πόσο μάλλον σε ένα φόρουμ θα τον πιάσει σκοτοδινη.
antirix024 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 11 ώρες πριν, giannos13 είπε Εγω δεν καταλαβαινω για ποιο λογο ανοιξες το topic. Μηχανικος θα σου λυσει το προβλημα οχι το insomnia. Εαν δεν μπορει αυτος πηγαινε σε αλλον. Να πληρωσει να κανεις την δουλεια σου. Μπορει να ειναι πολλοι οι λογοι για τον θορυβο. Επισης εαν δεν μπορεις να το συντηρησεις, πουλα το. Με 4-5 χρονια χωρις service εισαι δημοσιος κινδυνος. Φίλε μου καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου. Ασχολούμαι με την πληροφορική και τους υπολογιστές πάνω από 30 χρόνια. Έχω κάνει εκατοντάδες σερβις μέσω τηλεφώνου (χωρίς καν να δω τον υπολογιστή) και έχω απαντήσει σε άλλα τόσο θρεντς σε διάφορα φορουμ για να βοηθήσω στην επίλυση των προβλημάτων στα PC τους που έχουν άγνωστοι στα ιντερνετς. Ο Υπολογιστής είναι πολύ πιο σύνθετη κατασκευή από ένα αυτοκίνητο και όμως κατά 90% στην εκτίμησή μου θα πέσω μέσα όταν υπάρχει ένα πρόβλημα. Εγώ, ανοίγοντας το θρεντ δεν ζήτησα, παρόλα αυτά, λύση. Ζήτησα γνώμες και κατευθύνσεις από ανθρώπους που συχνάζουν σε ένα φόρουμ με τίτλο "Auto moto". Τώρα, πες μου τι λάθος έκανα. 1
Joshua21 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, antirix024 είπε Φίλε μου καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου. Ασχολούμαι με την πληροφορική και τους υπολογιστές πάνω από 30 χρόνια. Έχω κάνει εκατοντάδες σερβις μέσω τηλεφώνου (χωρίς καν να δω τον υπολογιστή) και έχω απαντήσει σε άλλα τόσο θρεντς σε διάφορα φορουμ για να βοηθήσω στην επίλυση των προβλημάτων στα PC τους που έχουν άγνωστοι στα ιντερνετς. Ο Υπολογιστής είναι πολύ πιο σύνθετη κατασκευή από ένα αυτοκίνητο και όμως κατά 90% στην εκτίμησή μου θα πέσω μέσα όταν υπάρχει ένα πρόβλημα. Εγώ, ανοίγοντας το θρεντ δεν ζήτησα, παρόλα αυτά, λύση. Ζήτησα γνώμες και κατευθύνσεις από ανθρώπους που συχνάζουν σε ένα φόρουμ με τίτλο "Auto moto". Τώρα, πες μου τι λάθος έκανα. Ε όχι δα, ένα σύγχρονο αυτοκίνητο είναι απείρως πιο σύνθετη κατασκευή από έναν υπολογιστή, άσε που αυτό είναι άσχετο μια και το πρόβλημα στο δικό σου είναι καθαρά μηχανικό οπότε κάθε σύγκριση με υπολογιστές είναι εντελώς άκυρη. 1
antirix024 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε Ε όχι δα, ένα σύγχρονο αυτοκίνητο είναι απείρως πιο σύνθετη κατασκευή από έναν υπολογιστή, άσε που αυτό είναι άσχετο μια και το πρόβλημα στο δικό σου είναι καθαρά μηχανικό οπότε κάθε σύγκριση με υπολογιστές είναι εντελώς άκυρη. https://www.electronicproducts.com/Automotive/Research/If_cars_developed_at_the_same_pace_as_computers_they_d_be_this_fast.aspx Δεν συμφωνώ. Κατά 80% το αυτοκίνητο λειτουργεί με μηχανισμούς που η βάση τους παραμένει ίδια εδώ και πολλές δεκαετίες.
Joshua21 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 2 λεπτά πριν, antirix024 είπε https://www.electronicproducts.com/Automotive/Research/If_cars_developed_at_the_same_pace_as_computers_they_d_be_this_fast.aspx Δεν συμφωνώ. Κατά 80% το αυτοκίνητο λειτουργεί με μηχανισμούς που η βάση τους παραμένει ίδια εδώ και πολλές δεκαετίες. Το πόσο γρήγορα εξελίσσονται οι υπολογιστές σε σχέση με τα αυτοκίνητα, είναι άσχετο με το εάν τα αυτοκίνητα είναι πιο σύνθετες κατασκευές από τους υπολογιστές. Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο μπορεί να έχει έως και 70 ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου (ECU) ώστε να καταφέρνει να ελέγχει τα διάφορα υποσυστήματα που διαθέτει, ο υπολογιστής τι ακριβώς έχει που σε κάνει να πιστεύεις ότι είναι πιο πολύπλοκος? Χώρια τα μηχανικά μέρη που στους υπολογιστές είναι σχεδόν ανύπαρκτα.
nik0laus Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Η συχνότητα και η ένταση του ήχου αυξάνει όσο αυξάνει η ταχύτητα του οχήματος ; Το θόρυβο τον κάνει με ταχύτητα στο κιβώτιο ή και όταν κινείσαι με νεκρά ; Το θόρυβο τον κάνει και σταματημένο με τον κινητήρα σε λειτουργεία και αν ναι, αυξάνει ή όχι ή ένταση και η συχνότητά του με την αυξηση των στροφών του κινητήρα ; Όπως καταλαβαίνεις διάγνωση εξ αποστάσεως δεν γίνεται πόσω μάλλον με ελλειπή στοιχεία περιγραφής... Επεξ/σία 4 Ιουνίου 2019 από nik0laus 1
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Moderators Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 20 hours ago, antirix024 said: Καλησπέρα. Στο σπίτι έχουμε 2 αυτοκίνητα το ένα δικό μου το άλλο της γυναίκας μου (το Matrix του τίτλου). Η γυναίκα μου το χρησιμοποιεί ελάχιστα γιατί πάει με τα πόδια στη δουλειά εκτός αν βρέχει ή κάνει πολύ κρύο. Δηλαδή κάνει περίπου 4-5 χλμ το μήνα με το αυτοκίνητο. Για αυτό και είναι λίγο παρατημένο. Έχω να του κάνω γενικό σερβις 4-5 χρόνια. Το πάω μόνο όταν χρειάζεται δηλαδή. Τέλος πάντων εδώ και 1-2 μήνες όταν ξεκινάει και για 500-1000 μέτρα ακούγεται ένας θόρυβος σαν να σέρνω μια αλυσίδα. Όταν πατάω φρένο σταματάει για λίγο μετά όταν πατάω γκάζι ξεκινάει πάλι. Μετά από 1000 μέτρα σταματάει τελείως. Το πήγα σε ένα φίλο μου που έχει συνεργείο στην Λιοσίων (είναι εντάξει άτομο γιατί το πάνε κι άλλοι φίλοι μου εκεί και όλοι είναι ευχαριστημένοι). Το πήγα 2 φορές μάλιστα. Την δεύτερη το έβαλε στη μπάρα και ρύθμισε τις πίσω σιαγόνες γιατί ήταν η αρχική του εκτίμηση. Όμως συνεχίζει να το κάνει. Προφανώς επειδή είναι φίλος και μου κάνει εξυπηρέτηση (δεν με αφήνει να πληρώσω) δεν έχω την απαίτηση να το λύσει το αμάξι και να δει τι έχει. Το πήγα να μου πει τι μπορεί να είναι και μετά αν αξίζει να το φτιάξω. Δεν κατάφερε να εντοπίσει το πρόβλημα. Μου είπε ότι υπάρχει πιθανότητα να είναι μέσα από το καζάνι την εξάτμισης και δεν είναι σημαντικό γιατί αυτό μπορεί να διορθωθεί και μόνο του με τον καιρό. Ξέρω ότι κανονικά το αμάξι πρέπει να πάει σε συνεργείο όμως έδωσα πριν από 1 βδομάδα για το άλλο αυτοκίνητο (που το χρησιμοποιούμε 99%) 400€ σερβις+λάστιχα και τώρα δεν έχω μία. Οπότε θα με ενδιέφερε να ακούσω τη γνώμη σχετικά με το πρόβλημα του αυτοκινήτου από κάποιον που ασχολείται με τον αντικείμενο σε βάθος. Αν το αφήσεις ακίνητο για πάνω από 2-3 μέρες πρόσεξε τα δισκόφρενα πριν ξεκινήσεις. Κατά 90% είναι επιφανειακή σκουριά. Μόλις πατήσεις 2-3 φορές φρένο καθαρίζει λόγω της τριβής με τα τακάκια. Δεν είναι πρόβλημα. 1
teddy71 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2019 Δοκίμασε alt+ctl+del και κάνε επανεκκίνηση αν συνεχίζει το πρόβλημα κάνε format και επανεγκατασταση . Σίγουρα και ένας ελεγχος από το control manager των drivers (οδηγών) κυριολεκτικά και μεταφορικά κρίνεται αναγκαίος. Διότι ακόμη και αν δεν κάνουμε χιλιόμετρα τα λάδια θα πρέπει να αλλάζονται ετησίως και να ελέγχεται η στάθμη τους τακτικά. Μετά από 4-5χρονια μπορεί να έχουν γίνει πίσσα και ο θόρυβος να ακούγεται από τα μεταλλικά μέρη του κινητήρα μέσα. Βασικά πρέπει να προσδιορίζεις από που έρχεται ο θόρυβος από μπροστά από πίσω από κάτω. Μπορεί πχ να έχει σπάσει ο καταλύτης μπορεί λόγω του λαδιού ή μάλλον μελασας που θα έχει γίνει από τόσα χρόνια να μην λιπαίνεται σωστα η καδένα ή άλλα μέρη +1000αλλα. Βtw σκέψου να το πουλήσεις να μην πιάνει και τζάμπα χώρο στάθμευσης και πάρε ένα tablet.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα