tyrion1499 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Καλησπέρα φίλοι τoυ Insomnia , ήρθε πλέον ο καιρός να αναβαθμίσω συσκευή και βρίσκομαι σε ενα μικρό δίλημμα για το ποιά συσκευή να επιλέξω. Έχουμε λοιπόν όπως διαβάσατε και στον τίτλο τις εξής τρεις συσκευές : Galaxy A50 --/-- Galaxy A70 --/-- Pocophone . ΕΓΩ : Είμαι ένας απλός καθημερινός χρήστης χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις . Δεν θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου Gamer , παίζω που και που ,κανένα παιχνίδι αλλά όχι τίποτα τύπου ( PubG κτ.λ) ... Η Συσκευή με ενδιαφέρει : * Tο κινητό να μην λαγκάρει μετά απο 1 χρόνο . * Να μπαίνω σε κάθε εφαρμογή σφαίρα. * Να με βγάζει μια μέρα τουλάχιστον η μπαταρία, καθώς είμαι φοιτητής και στον χώρο των Μ.Μ.Ε, το κινητό μου είναι σχεδόν η "προέκταση του χεριού μου" καθ'όλη την διάρκεια της ημέρας. * Να έχει πολύ καλή ανάλυση κάμερας . * Και να έχει οθόνη που όταν την ανάβεις κάθεσαι και την χαζεύεις για 10δεύτερα πριν ξεκλειδώσεις το κινητό. * Η συσκευή να είναι συμβατή με το smartwatch μου (Galaxy Gear S3) Ως προς τα παραπάνω ("ΘΕΛΩ") .. πιστεύω πως καλύτερα με καλύπτει η σειρά Galaxy A της Samsung . O μόνος λόγος που ανοίγω αυτό το θέμα είναι , ώστε να επιβεβαιώσω αν χάνω κάτι που αφήνω το Pocophone... και ποιο απο τα δύο να προτιμήσω (Galaxy A50 / Galaxy A70) αν τελικά δεν χάνω κάτι απο το Pocophone . ** Αν προτείνετε την επιλογή (Galaxy A50 / Galaxy A70) , παρακαλώ θέλω και την συμβουλή σας ποιο είναι καλύτερο. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Αναφορά σε κείμενο 1) Χρήματα που μπορούμε να διαθέσουμε; --- 300-340..όχι παραπάνω 2) Μας ενδιαφέρει η αγορά από Ελλάδα ή από εξωτερικό; --- Απο Ελλάδα 3) Μας ενδιαφέρει η αγορά από συγκεκριμένο κατάστημα; --- Όχι (αλλά απο καταστήματα στο Skroutz κατα 90%) 4) Αναζητούμε μόνο καινούριες ή και μεταχειρισμένες συσκευές; Μονο καινούριες 5) Μέγεθος οθόνης; Όχι μικρότερη απο 6" 6) Κάποιο ειδικό χαρακτηριστικό (όπως αδιαβροχοποίηση, 2SIM+1SD, NFC κτλ); ΌΧΙ 7) Μας ενδιαφέρει η απόδοση των καμερών; Ναι 8 ) Μας ενδιαφέρει η αυτονομία; Ναι 9) Έχουμ