Jophiel Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 19 λεπτά πριν, makridis είπε Απλά διαφωνώ. Μια χαρά γραφικά είχε το original sin. Μόνο στο στο σενάριο έπασχε (ήταν λίγο χαχαχουχου). Ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του φίλε μου.😊 31 λεπτά πριν, argipen είπε Τα Divinity Original Sin 1 και 2 θεωρούνται επικά διαμάντια (src. .https://opencritic.com/game/3828/divinity-original-sin και μην μείνεις στη βαθμολογία αυτόνομα, διάβασε ΚΆΘΕ review). Στο δύο ειδικά έδωσαν ρέστα οι άνθρωποι, και έδειξαν πως τα ισομετρικα CRPGs έχουν ακόμη θέση (και κοινό) στο σύγχρονο gaming. Αν περιμένεις το Baldur's Gate 3 να μην είσαι ισομετρικο, και να μην μοιάζει στο Original Sin 2 τότε περιμένεις λάθος παιχνίδι... Απόλυτα φιλικά, Αργύρης. Y.Γ Ελπίζω να εστιάζουν ξανά στα physics inteactions των στοιχείων (μαγικών και μη). Άρα είναι το Original Sin 3 με άλλο όνομα... I'll pass... Το αφήνω σε αυτούς που δεν έχουν παίξει άλλα 1000 ίδια...
HellionKal Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Θα έλεγα γενικώς να περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις για το παιχνίδι σε 7 μόλις μέρες πριν προδικάσουμε το οτιδήποτε. Θεωρητικά, τα πάντα είναι ανοιχτά. 1
Jophiel Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, HellionKal είπε Αυτό το παιχνίδι ήθελαν να φτιάξουν, με αυτό το μπάτζετ που είχαν, τι να κάνουμε τώρα Σεβαστές το δίχως άλλο οι απόψεις σου, αλλά βάσει των πωλήσεων το κοινό απεφάνθη πως το συγκεκριμένο στυλ γραφικών τούς αρέσει. Και εντελώς υποκειμενικά, η άποψή μου ταυτίζεται με αυτούς - το παιχνίδι θεωρώ πως τα κατάφερε εξαιρετικά ως RPG, και το στυλ γραφικών ίσα-ίσα που βοήθησε περαιτέρω το όραμα των δημιουργών. Είναι γραφικά τύπου WoW. Φυσικά τους αρέσουν. Το έχουν μελετήσει άλλοι πριν από αυτούς... Απλά αν ξεφύγουμε λίγο από τη νοοτροπία του marketing και το δούμε γι αυτό που πραγματικά είναι, τότε, τεχνικά, είναι απαράδεκτο για παιχνίδι της χρονολογίας που βγήκε και μάλιστα από μία εταιρεία με τέτοια ιστορία και δυνατότητα. Οκ, να δεχτώ ότι δεν είχαν χρήματα. Μετά την επιτυχία του Original Sin (και τα χρήματα που ήρθαν με αυτή...) αποφάσισαν να συνεχίσουν το αίσχος και στο Original SIn 2... Και καλά, ακόμα κι έτσι, το Divinity είναι δική τους δημιουργία και ας το «βιάσουν» όπως και όσο θέλουν. Το Baldur's Gate τι τους φταίει;... Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2019 από Jophiel
HellionKal Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, Jophiel είπε Να δεχτώ ότι δεν είχαν χρήματα. Μετά την επιτυχία του Original Sin (και τα χρήματα που ήρθαν με αυτή...) αποφάσισαν να συναχίσουν το αίσχος και στο Original SIn 2... Γνώριζαν τη μηχανή γραφικών και τα development tools, είχαν έτοιμα assets, και άρα μπορούσαν να επιδοθούν άμεσα και εύκολα στη δημιουργία του 2 με την ίδια μηχανή. To να μεταπηδήσουν σε εντελώς νέα μηχανή γραφικών κατά τη μετάβαση από το 1 στο 2 θα απαιτούσε τουλάχιστον 1-2 έξτρα χρόνια προκειμένου να μάθουν τα νέα εργαλεία και να τα προσαρμόσουν στο δημιουργικό τους όραμα, και προφανώς δεν είχαν αυτήν την πολυτέλεια. Ξανά, δεδομένων των πωλήσεων, το αποτέλεσμα τους δικαίωσε. Όπως πρόλαβα να νιντζάρω και παραπάνω όμως, ας περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις σε λίγες μέρες. Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2019 από HellionKal
Jophiel Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, HellionKal είπε Θα έλεγα γενικώς να περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις για το παιχνίδι σε 7 μόλις μέρες πριν προδικάσουμε το οτιδήποτε. Θεωρητικά, τα πάντα είναι ανοιχτά. Σε αυτό δεν έχεις άδικο. Το όνομα φέρει βαριά ιστορία και προσωπικά περιμένω κάτι το διαφορετικό. Λίγο ινοβέισο...😊 Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2019 από Jophiel
korakios Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Ρεεεεεε, τυχαίο ?!!!!! Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα (ξανα)τερμάτισα το BGEE1 και τώρα παίζω expansion !!!!!!!
Jophiel Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, HellionKal είπε Γνώριζαν τη μηχανή γραφικών και τα development tools, είχαν έτοιμα assets, και άρα μπορούσαν να επιδοθούν άμεσα και εύκολα στη δημιουργία του 2 με την ίδια μηχανή. To να μεταπηδήσουν σε εντελώς νέα μηχανή γραφικών κατά τη μετάβαση από το 1 στο 2 θα απαιτούσε τουλάχιστον 1-2 έξτρα χρόνια προκειμένου να μάθουν τα νέα εργαλεία και να τα προσαρμόσουν στο δημιουργικό τους όραμα, και προφανώς δεν είχαν αυτήν την πολυτέλεια. Ξανά, δεδομένων των πωλήσεων, το αποτέλεσμα τους δικαίωσε. Όπως πρόλαβα να νιντζάρω και παραπάνω όμως, ας περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις σε λίγες μέρες. Αυτό είναι και το πρόβλημα:«πάμε στα σίγουρα, πάμε στα γρήγορα, πάμε να εισπράξουμε...» Η δημιουργικότητα χάθηκε στο πέρασμα των τελευταίων δεκαετιών... Όλα βιομηχανοποιημένα και «κονσέρβα»... Ευτυχώς το Witcher 3 έδειξε ότι η πρωτοτυπία κερδίζει στο τέλος, γιατί οι παλιοί gamers «διψάνε» γι αυτήν... Οκ, λοιπόν, έβγαλαν από το Original Sin 1 και το 2. Τώρα θα κάνουν κάτι διαφορετικό ή πάλι τα ίδια; Πόσα θέλουν να κερδίσουν για να βγάλουν κάτι διαφορετικό;... Επεξ/σία 3 Ιουνίου 2019 από Jophiel 1
HellionKal Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Θεωρώ ελαφρώς "αυθαίρετη" την ταύτιση της "πρωτοτυπίας" με το περιβάλλον real-time/third-person/open-world. Αν μη τι άλλο, το Witcher 3 υπό αυτήν την οπτική γωνία αντέγραψε περίπου άλλα 10 παιχνίδια που είναι ίδια κι απαράλλακτα με αυτό - άσχετα που η ικανότητα των δημιουργών πέτυχε να δημιουργήσει κάτι το μοναδικό μέσα σε αυτό το περιβάλλον. Η "πρωτοτυπία", η καλογουστιά και το μεράκι μπορούν να ανθίσουν ακόμα και σε αρχετυπικό περιβάλλον Τέτρις αν οι δημιουργοί είναι ικανοί. Πέραν τούτου, σκέψου και το άλλο. To Original Sin κυκλοφόρησε όπως κυκλοφόρησε, και δημιούργησε ένα σεβαστό fanbase. Ως δημιουργός πρέπει να λάβεις υπόψιν και το ενδεχόμενο πως, το να αλλάξεις ριζικά το περιβάλλον του sequel σου, ΄άμεσα μπορεί να οδηγήσει στο ρίσκο να αποξενώσεις μέρος αυτού του fanbase που γούσταρε το παιχνίδι εν μέρει και λόγω αυτού του περιβάλλοντος. Μπορεί εσύ υποκειμενικά να θεωρείς πως η οπτική και το περιβάλλον του παιχνιδιού είναι αναχρονιστικά, αλλά αυτό δεν φαίνονται να το συμμερίζονται οι πάντες. Και αυτό το λέω ως φαν των Fallout 1-2 που θεωρεί πως τα 3-4-76 είναι ελεεινά και ιερόσυλα :Ρ Αλλά όπως έχω πει, όλα αυτά μπορεί να μην έχουν καμία σημασία όσον αφορά το BG3. Κουβέντα να γινεται. Επεξ/σία 3 Ιουνίου 2019 από HellionKal 1 1
Ta3ideftis Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Old school RPG, όπως πρέπει να είναι τα rpg. Ήταν πολύ όμορφο να βλέπεις live τα studios της Obsidian, όταν ξεκίνησαν το kickstarter του Pillars of Eternity και να τους βλέπεις να χοροπηδάνε από τη χαρά τους, όταν έπιαναν το στόχο. Το αποτέλεσμα δε, ήταν μαγικό. Ελπίζω το BG3 να συνεχίσει την παράδοση της απόλυτης ΕΠΙΚΟΥΡΑΣ, όταν ξημερωβραδιαζόμασταν μπροστά σε μια οθόνη, με τα 5 cd του BG1 και κάθε φορά να χρειάζεται ν' αλλάζεις CD για να μπεις σε μια πόλη ή σ'ενα dungeon ακούγωντας το You must gather your party before venturing forth! Επεξ/σία 3 Ιουνίου 2019 από Ta3ideftis 4 1
Jophiel Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, HellionKal είπε Θεωρώ ελαφρώς "αυθαίρετη" την ταύτιση της "πρωτοτυπίας" με το περιβάλλον real-time/third-person/open-world. Αν μη τι άλλο, το Witcher 3 υπό αυτήν την οπτική γωνία αντέγραψε περίπου άλλα 10 παιχνίδια που είναι ίδια κι απαράλλακτα με αυτό - άσχετα που η ικανότητα των δημιουργών πέτυχε να δημιουργήσει κάτι το μοναδικό μέσα σε αυτό το περιβάλλον. Η "πρωτοτυπία", η καλογουστιά και το μεράκι μπορούν να ανθίσουν ακόμα και σε αρχετυπικό περιβάλλον Τέτρις αν οι δημιουργοί είναι ικανοί. Πέραν τούτου, σκέψου και το άλλο. To Original Sin κυκλοφόρησε όπως κυκλοφόρησε, και δημιούργησε ένα σεβαστό fanbase. Ως δημιουργός πρέπει να λάβεις υπόψιν και το ενδεχόμενο πως, το να αλλάξεις ριζικά το περιβάλλον του sequel σου, ΄άμεσα μπορεί να οδηγήσει στο ρίσκο να αποξενώσεις μέρος αυτού του fanbase που γούσταρε το παιχνίδι εν μέρει και λόγω αυτού του περιβάλλοντος. Μπορεί εσύ υποκειμενικά να θεωρείς πως η οπτική και το περιβάλλον του παιχνιδιού είναι αναχρονιστικά, αλλά αυτό δεν φαίνονται να το συμμερίζονται οι πάντες. Και αυτό το λέω ως φαν των Fallout 1-2 που θεωρεί πως τα 3-4-76 είναι ελεεινά και ιερόσυλα :Ρ Αλλά όπως έχω πει, όλα αυτά μπορεί να μην έχουν καμία σημασία όσον αφορά το BG3. Κουβέντα να γινεται. Να το πω και αλλιώς: αν πάρεις ένα αυτοκίνητο του 1950, μπορείς να το βάψεις, να του βάλεις καινούριες γυαλιστερές ζάντες ή και καινούρια δερμάτινα καθισματα κτλ. Στο τέλος τίποτα από όλα αυτά δε θα αλλάξει το γεγονός ότι είναι ένα αυτοκίνητο του 1950. Σε κάποιους θα αρέσει και θα το πάρουν, σαν συλλέκτες ή νοσταλγοί της εποχής. Σίγουρα θα βρει το κοινό του, αλλά ούτε αυτό αλλάζει το γεγονός ότι είναι ένα αυτοκίνητο του 1950... Το Witcher 3 έχει δική του μηχανή, νέου τύπου, με αντίστοιχες δυνατότητες και δεν είναι η οπτική που το κάνει διαφορετικό. Είναι το συνολικό αποτέλεσμα: τεχνολογικά άρτιο από κάθε άποψη (μέσα στα ανθρώπινα πλαίσια πάντα...) και όλα αυτά χωρίς να πάσχει σοβαρά σε κανένα τομέα. Όμως, είναι παιχνίδι της εποχής του. Έχει θέσει τα στάνταρτ της κατηγορίας και ακόμα και σήμερα δεν έχει ξεπεραστεί. Τα γραφικά βοήθησαν να αναδειχθεί το πολύ όμορφο σενάριο και δεν το υποβάθμισαν σε καμία περίπτωση. Το πλήρωσα, πακέτο με το wild hunt, 50€ και ακόμα και σήμερα δεν τα λυπήθηκα καθόλου. Στα ίδια χρήματα πρωτοκυκλοφόρησαν τα Original Sin... Σκέτη ληστεία του αγοραστή... Εδώ μιλάμε για μία οπτική που έχει εγκαταλειφθεί από την πλειονότητα των παιχνιδιών και βρίσκει υποστηρικτές σε δευτεροτριτοκλασάτες υλοποιήσεις ή σε MMO. Ο βασικός σκοπός είναι να τρέχει και σε hardware 10ετίας, για να το πάρει και η κουτσή Μαρία. Μη χάσουνε κανένα πελάτη... Είναι η λογική της απελπισίας, ασχέτως εμπορικής επιτυχίας. Ποντάρουν και σε κοινό που είναι μέχρι 20 ετών και δεν έχουν «φάει μεγάλη δόση» από αυτή τη προοοπτική ή και καθόλου και όλο αυτό τους μοιάζει πρωτόγνωρο... Έχουν κερδίσει οπαδούς και έχουν χάσει κι άλλους... Το παράδειγμα με τα fallout, που αναφέρεις, επιβεβαιώνουν τα γραφόμενά μου: άλλαξαν τα πάντα και κατάφεραν να κάνουν εμπορική επιτυχία μετά τα 1 και 2. Ίσως να απογοήτευσαν κάποιους παλιότερους οπαδούς, αλλά βρήκαν άλλους και οι πωλήσεις στα ύψη («just works»...)... Η εμπορική επιτυχία δε εκφράζει την ποιότητα του αποτελέσματος. Επεξ/σία 3 Ιουνίου 2019 από Jophiel
HellionKal Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 Ας ορίσουμε και τι θα πει "καινοτομία" τώρα που το σκέφτομαι. Και το Original Sin βασίστηκε σε μηχανή της Larian η οποία υλοποιήθηκε για πρώτη φορά, όπως και το ιδιότυπο σύστημα αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον. Άρα θεωρητικά ΗΤΑΝ καινοτόμο, απλά όχι ίσως με τον τρόπο που (αντιλαμβάνομαι πως) εννοείς εσύ. Πέραν τούτου, ανοίγουμε πολύ μεγαλύτερο θέμα γιατί τόσο το Pillars of Eternity όσο και το Original Sin δεν λανσαρίστηκαν στο Kickstarter ως "τα RPG που θα φέρουν την επανάσταση στο χώρο" αλλά ως "Old-School RPGs που θυμίζουν την χρυσή εποχή του είδους στα 90ς". Με άλλα λόγια, δεν σκόπευαν να "καινοτομήσουν" ιδιαίτερα (και σίγουρα δεν είχαν τα 50 εκατομμύρια μπάτζετ που απαιτεί ένα τεράστιο Open-world RPG με γραφικά στην κόψη της τεχνολογίας), αλλά να αποτελέσουν μια νέα εκδοχή ενός πράγματος που λατρεύτηκε στα 90ς. Απολύτως αναμενόμενο, άρα, να διαλέξουν το περιβάλλον απεικόνισης και τα συστήματα μάχης που διάλεξαν. Ίσως είναι κατακριτέο αυτό κατ'εσέ όσον αφορά την "καινοτομία", αλλά δεν γίνεται ΚΑΘΕ τίτλος που κυκλοφορεί να είναι Witcher 3 (δυστυχώς...). Μπορεί, και πρέπει, να κυκλοφορούν games για όλα τα γούστα, χωρίς να προσποιούνται ότι "ανεβάζουν τον τεχνολογικό πήχη του μέσου". 2
fytotech Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Δηλαδή για να καταλάβω, θέλεις το BG να είναι σαν το BG αλλά να μην είναι σαν το BG. Αυτό ακριβώς; Τίποτα άλλο; Επεξ/σία 3 Ιουνίου 2019 από fytotech 1
Jophiel Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, HellionKal είπε Ας ορίσουμε και τι θα πει "καινοτομία" τώρα που το σκέφτομαι. Και το Original Sin βασίστηκε σε μηχανή της Larian η οποία υλοποιήθηκε για πρώτη φορά, όπως και το ιδιότυπο σύστημα αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον. Άρα θεωρητικά ΗΤΑΝ καινοτόμο, απλά όχι ίσως με τον τρόπο που (αντιλαμβάνομαι πως) εννοείς εσύ. Ακριβώς. Είπες ότι ο τρόπος μου ήταν «αυθαίρετος» και είχες δίκιο γιατί η αίσθηση και ο τρόπος που κρίνεις ένα παιχνίδι είναι, συνολικά, αυθαίρετος και υποκειμενικός. Δεν γνωρίζω κάποια επιστημονικά τεκμηριωμένη τεχνική που να προσδιορίζει με σαφήνεια το τελικό αποτέλεσμα της κριτικής ενός παιχνιδιού. Καινοτόμος είναι και ο ηλεκτρικός τρίφτης καρυκευμάτων, αλλά η πρακτική αξία αυτής της καινοτομίας είναι αμφίβολη. Ένας τομέας που πρέπει να δίνει μέρος της κριτικής ενός παιχνιδιού πρέπει να είναι και η ποιότητα και τεχνολογία των γραφικών. Δε μπορεί να βλέπω βαθμολογίες 98-100% σε ένα παιχνίδι με πεπαλαιωμένα γραφικά. Δηλαδή οι άλλοι που πλήρωσαν για να φτιάξουν ΚΑΙ γραφικά (πέρα από τα άλλα στοιχεία...) τί είναι; Βλάκες; Κορόιδα; Κρίνονται με 2 μέτρα και 2 σταθμά; Στο κάτω κάτω, με αυτή τη φιλοσοφία χάνεται και η έννοια της βαθμολογίας. Δεν υπάρχει αντικειμενική βάση και το 90% του ενός παιχνιδιού δεν είναι το ίδιο με το 90% ενός άλλου. Να θυμίσω ότι ούτε και η εταιρεία πίσω από τη σειρά «Witcher» είχε χρήματα. Πριν από το 2 δεν την ήξερε σχεδόν κανένας. Άλλα σήμερα είναι εκεί που είναι όχι αναμασώντας τα ίδια... Η συνολική εξέλιξη από το Witcher στο Witcher 3 είναι εντυπωσιακή... Η Larian εμφανίζει μία πτωτική πορεία. Το κατανοώ, αλλά δε θα την κρίνω από λύπηση. Θα το κάνω με τα κριτήρια που εφαρμόζω και στους άλλους. 31 λεπτά πριν, HellionKal είπε Πέραν τούτου, ανοίγουμε πολύ μεγαλύτερο θέμα γιατί τόσο το Pillars of Eternity όσο και το Original Sin δεν λανσαρίστηκαν στο Kickstarter ως "τα RPG που θα φέρουν την επανάσταση στο χώρο" αλλά ως "Old-School RPGs που θυμίζουν την χρυσή εποχή του είδους στα 90ς". Με άλλα λόγια, δεν σκόπευαν να "καινοτομήσουν" ιδιαίτερα (και σίγουρα δεν είχαν τα 50 εκατομμύρια μπάτζετ που απαιτεί ένα τεράστιο Open-world RPG με γραφικά στην κόψη της τεχνολογίας), αλλά να αποτελέσουν μια νέα εκδοχή ενός πράγματος που λατρεύτηκε στα 90ς. Απολύτως αναμενόμενο, άρα, να διαλέξουν το περιβάλλον απεικόνισης και τα συστήματα μάχης που διάλεξαν. Δε μπλέκω την πραγματικότητα, δηλαδή το συνολικό αποτέλεσμα, με αυτό που μου σερβίρει το τμήμα marketing της κάθε εταιρείας... Αλίμονο... Εξάλλου, το έχω γράψει πολλές φορές: αν δεν είχαν το budget για ένα τέτοιου είδους παιχνίδι ας έφτιαχναν ένα άλλο είδος που θα τους έβγαινε φθηνότερο. Δε φτάνει η πρόθεση μόνο. Απλά είδαν ότι το WoW πούλησε τρελά, επί σειρά ετών με γραφικά τύπου «καρτουν» (που, έξυπνα, κρύβουν την ηλικία τους...) και είπαν να το κάνουν και αυτοί. Εύκολος προγραμματισμός, ευρύτερο πελατειακό κοινό (λόγω minimum requirements) και μικρό κόστος... Στο χωριό μου αυτό το λενε «αρπαχτή», όχι «αριστούργημα». Επιχειρηματικά καλά έκαναν. Σαν RPG gamer διαφωνώ. 31 λεπτά πριν, HellionKal είπε Ίσως είναι κατακριτέο αυτό κατ'εσέ όσον αφορά την "καινοτομία", αλλά δεν γίνεται ΚΑΘΕ τίτλος που κυκλοφορεί να είναι Witcher 3 (δυστυχώς...). Μπορεί, και πρέπει, να κυκλοφορούν games για όλα τα γούστα, χωρίς να προσποιούνται ότι "ανεβάζουν τον τεχνολογικό πήχη του μέσου". Φυσικά και κατ εμέ. Τη προσωπική μας γνώμη γράφουμε...😊 Δεν είπα να μην κυκλοφορούν, αλλά σίγουρα δεν είναι «αριστουργήματα». Είναι αυτό ακριβώς που προβάλουν: μέτριες παραγωγές χαμηλού budget. Εκτός αυτού, είναι κρίμα τίτλοι, καινοτόμοι για την εποχή τους (από κάθε άποψη), να κυκλοφορούν sequels με τέτοιο τρόπο. «Βιάζουν» τη σειρά και είναι κρίμα γιατί κάποιοι, κάποτε, ίδρωσαν για να φτιάξουν το όνομα... Κάποιος που δεν έχιε παίξει τα προηγούμενα θα μείνει με τις μέτριες, ίσως, εντυπώσεις του τελευταίου sequel και αυτό είναι άδικο... IMHO πάντα και συγνώμη, προκαταβολικά, για το μακροσκελές post μου...😊 Επεξ/σία 3 Ιουνίου 2019 από Jophiel
HellionKal Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 ΟΚ, πιάνω τι εννοείς και το σέβομαι απόλυτα, όσο κι αν διαφωνώ Οφείλω να σταθώ σε δύο σημεία όμως. 4 λεπτά πριν, Jophiel είπε Ένας τομέας που πρέπει να δίνει μέρος της κριτικής ενός παιχνιδιού πρέπει να είναι και η ποιότητα και τεχνολογία των γραφικών. Δε μπορεί να βλέπω βαθμολογίες 98-100% σε ένα παιχνίδι με πεπαλαιωμένα γραφικά. Δηλαδή οι άλλοι που πλήρωσαν για να φτιάξουν ΚΑΙ γραφικά (πέρα από τα άλλα στοιχεία...) τί είναι; Βλάκες; Κορόιδα; Ως τυπάς που κατέληξε να γράφει Reviews, θεωρώ πως έχεις μεν δίκιο αλλά υπό προϋποθέσεις. Μερικές φορές ένα game μπορεί να έχει μέτρια γραφικά αλλά κατά τα άλλα να είναι τόσο εξαιρετικό σε κάθε δυνατό τομέα, που απλά δεν γίνεται να σταθείς τόσο εκεί, και θα κατέληγε αδικία να του βάλεις 70% αντί για 90% επειδή "τα γραφικά του δεν είναι cutting-edge". Αφήνοντας στην άκρη προφανώς τη διαφορά στα μεγέθη των εταιριών - θα έδειχνα πχ μια άλφα κατανόηση αν ένα γκεημ μικρής εταιρίας είχε μέτρια γραφικά, αλλά όταν η Bethesda ή ή κάθε Bethesda κυκλοφορεί ένα game με budget 80 εκατομμυρίων και τα γραφικά είναι επιπέδου 1990, ε τότε ναι θα τα ακούσουν, και θα επηρεαστεί και ο βαθμός. Καθαρά υποκειμενική μου άποψη με βάση την οποία προσεγγίζω τα reviews προσωπικά. Το έτερο ποιντ που θέλω να σταθώ είναι αυτό: 14 λεπτά πριν, Jophiel είπε Απλά είδαν ότι το WoW πούλησε τρελά, επί σειρά ετών με γραφικά τύπου «καρτουν» (που, έξυπνα, κρύβουν την ηλικία τους...) και είπαν να το κάνουν και αυτοί. Διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως ως προς το ότι υπάρχει ποτέ πιθανότητα να εμπνεύστηκε η Λάριαν από το WOW ως προς την προσέγγισή τους με τα games που φτιάχνουν. Σίγουρα η τεχνοτροπία συμβαδίζει με τον "ανάλαφρο" και χιουμοριστικό τόνο που έχουν τα Original Sin, αλλά το να υποθέτουμε πως αυτός ο ανάλαφρος χαρακτήρας βασίστηκε στο ότι "τέτοιο χαρακτήρα είχε και το WOW, και πούλησε 20 εκατομμύρια, άρα θα το κάνουμε κι εμείς" το θεωρώ μεγάλο άλμα λογικής. 2
galanos Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2019 4 ώρες πριν, Jophiel είπε Μυρίζομαι βιασμό του παιχνιδιού και άρμεγμα από τους νοσταλγούς... Ελπίζω να μην είναι γραφικά επιπέδου 2006 (πχ Original Sin...). Δε λέω, ωραίο σενάριο κτλ, αλλά κάποιος πρέπει να τους πει ότι έχουμε μπει στο 2019 εδώ και μήνες... Μην ακούσω «ιστορίες» του τύπου «το παιχνίδι δεν είναι μόνο γραφικά» και άλλα τέτοια τρελά... Το παιχνίδι είναι ΚΑΙ γραφικά. Πχ το Witcher 3 απέδειξε ότι ένα παιχνίδι μπορεί να έχει ΚΑΙ καλά γραφικά ΚΑΙ φοβερό σενάριο. Οι κάρτες γραφικων είναι κάτι που πληρώνουν οι gamers ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΑ. Ακόμα και το Neverwinter Nights 2 (2006) έχει καλύτερα γραφικά και δεν του λείπει και το σενάριο... Να μην πω για το Gothic 3 (2006)... Δε μπορώ να κατανοήσω από πια λογική πηγάζει η σκέψη «καλό σενάριο ή καλά γραφικά;». Λες και το ένα αποκλείει το άλλο... Είμαι λάτρης των RPG, όχι των games, των RPG μόνο. Έχω παίξει τα άπαντα σε RPG από το 1996 και έπειτα. Πολλά από αυτά ήταν point and click με ισομετρική κάμερα και δε με πείραζε... μέχρι το 2012. Μετά βαρέθηκα, δε μπορώ άλλο «νοσταλγία». Θέλω RPG με καινούρια στοιχεία και νέου τύπου gameplay, όχι άλλα RPG του 1996-2006. Κάποιοι ίσως γράψουν ότι δεν έχουν τα χρήματα να αναπτύξουν ένα τέτοιο παιχνίδι με γραφικά τύπου Witcher 3... Ωραία, ας κάνουν κάποιο άλλο παιχνίδι τότε που μπορούν να το φτιάξουν σωστά! Έχουν και το θράσος να το ξεκινάνε από 50€+... Γιατί να «βιάσουν» στα όρθια μία ευχάριστη ανάμνηση ενός έπους των νεανικών μου χρόνων; Το έκαναν με το Original Sin, καταστρέφοντας την πανέμορφη ατμόσφαιρα του Divine Divinity... Ακόμα και το Divinity 2 είχε καλύτερα γραφικά και πολύ όμορφο gameplay... Έλεος πια... Αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη. Κάποιοι θα διαφωνήσουν, αλλά καλό είναι κάποια στιγμή να ξεκολλήσουν λίγο οι εταιρείες από τη φιλοσοφία του αρμέγματος και της νοσταλγίας του παρελθόντος και να φτιάξουν κάτι πρωτότυπο πριν σκεφτούν να ξαναζητήσουν τα λεφτά μας. Λίγο ινοβέισο δε βλάπτει. Παλιότερα έκαναν αριστουργήματα, τώρα τα ψάχνουμε με τα κιάλια και βρίσκουμε ένα σωρό μετριότητες σε εξωφρενικές τιμές... Έτσι ρε φίλε πες τα.... Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να έχουμε. Η γραφικά. Η σενάριο.... ❤️ ❤️ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα