polemikos Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Η σειρά παιχνιδιών Divinity: Origin Sin της εταιρείας Larian–που αποτελείται μέχρι σήμερα από δύο παιχνίδια- γνώρισε επιτυχία επειδή συνδύαζε κλασικά στοιχεία από την «χρυσή εποχή» των RPGs στους υπολογιστές με μοντέρνα στοιχεία, οπότε όταν η εταιρεία έδωσε στην δημοσιότητα μία εικόνα με τον λατινικό ή ρωμαϊκό αριθμό «III» δεν ήταν λίγοι εκείνοι που υπέθεσαν ότι πρόκειται να ανακοινωθεί ο τρίτος τίτλος στην σειρά. Εξάλλου, θα έχουν περάσει δύο χρόνια από τότε που παρουσιάστηκε το Divinity: Original Sin 2 μέχρι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, οπότε η φετινή έκθεση E3 μοιάζει για το τέλειο μέρος για να παρουσιαστεί ένας νέος τίτλος. Όμως από ότι φαίνεται, το «III» ενδέχεται να αφορά σε ένα άλλο παιχνίδι. Ένας χρήστης του Twitter, ο Kunken, ανακάλυψε ότι ανοίγοντας την ιστοσελίδα προέλευσης του teaser αποκαλύπτεται ένα video στην ιστοσελίδα της Larian, που στην συνέχεια μπορεί να «κατέβει» τοπικά. Όταν ο Kunken άνοιξε το video στον επεξεργαστή κειμένου του, ανακάλυψε μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία που παραπέμπουν στην τρίτη συνέχεια του Baldur’s Gate και στην Wizards of the Coast. Το παιχνίδι Baldur’s Gate και η συνέχεια του Baldur’s Gate 2: Shadows of Amn κυκλοφόρησαν από την Bioware στα τέλη της δεκαετίας του 90 και στις αρχές της χιλιετίας, και αν και έχουν κυκλοφορήσει κάποια spin-offs στην διάρκεια των ετών, ο πυρήνας της σειράς βρίσκεται σε αδράνεια εδώ και δύο περίπου δεκαετίες στην πραγματικότητα. Μπορεί να έχουν κυκλοφορήσει κάποια remasters από την Beamdog, που δημιούργησε και το νέο expansion για το πρώτο Baldur’s Gate ωστόσο όλοι οι φίλοι της σειράς ζητούν έναν καινούριο τίτλο. Άραγε υπάρχει περίπτωση η εταιρεία Wizards of the Coast, που έχει τα δικαιώματα, να προσέλαβε την Larian για να αναστήσει το franchise δημιουργώντας ένα ολοκαίνουριο παιχνίδι; Από ότι φαίνεται, θα ξέρουμε σε λίγες μέρες από την έκθεση E3. SlashGear Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Que sera sera Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Μόνο μην βγει αποκλειστικά για κινητά όπως με το Diablo
helicoid Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Άμα βγει BG III και δεν είναι άρμεγμα φάση θα κάνω pc upgrade μόνο γι'αυτό. Ακόμα θυμάμαι τις νύχτες (και τις μέρες) που έπαιζα το II, μαλώνοντας με τον αδερφό μου, και πιο μετά με την κοπέλα μου ποιός θα πρωτοπαίξει (εκείνες τις εποχές δεν υπήρχαν 3-4 pc σε κάθε σπίτι). Μιλάμε για ένα παιχνίδι σταθμό στο pc gaming. Ευτυχώς κάπου το έχω με το original κουτί για ενθύμιο. Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2019 από helicoid 4
PeterMay Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 NeverWinter Nights και Baldur's Gate τι κοινο έχουν αυτοί οι τίτλοι-τέρατα? Bioware.... Μακάρι να βγει καλό. 5
Jophiel Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Μυρίζομαι βιασμό του παιχνιδιού και άρμεγμα από τους νοσταλγούς... Ελπίζω να μην είναι γραφικά επιπέδου 2006 (πχ Original Sin...). Δε λέω, ωραίο σενάριο κτλ, αλλά κάποιος πρέπει να τους πει ότι έχουμε μπει στο 2019 εδώ και μήνες... Μην ακούσω «ιστορίες» του τύπου «το παιχνίδι δεν είναι μόνο γραφικά» και άλλα τέτοια τρελά... Το παιχνίδι είναι ΚΑΙ γραφικά. Πχ το Witcher 3 απέδειξε ότι ένα παιχνίδι μπορεί να έχει ΚΑΙ καλά γραφικά ΚΑΙ φοβερό σενάριο. Οι κάρτες γραφικων είναι κάτι που πληρώνουν οι gamers ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΑ. Ακόμα και το Neverwinter Nights 2 (2006) έχει καλύτερα γραφικά και δεν του λείπει και το σενάριο... Να μην πω για το Gothic 3 (2006)... Δε μπορώ να κατανοήσω από πια λογική πηγάζει η σκέψη «καλό σενάριο ή καλά γραφικά;». Λες και το ένα αποκλείει το άλλο... Είμαι λάτρης των RPG, όχι των games, των RPG μόνο. Έχω παίξει τα άπαντα σε RPG από το 1996 και έπειτα. Πολλά από αυτά ήταν point and click με ισομετρική κάμερα και δε με πείραζε... μέχρι το 2012. Μετά βαρέθηκα, δε μπορώ άλλο «νοσταλγία». Θέλω RPG με καινούρια στοιχεία και νέου τύπου gameplay, όχι άλλα RPG του 1996-2006. Κάποιοι ίσως γράψουν ότι δεν έχουν τα χρήματα να αναπτύξουν ένα τέτοιο παιχνίδι με γραφικά τύπου Witcher 3... Ωραία, ας κάνουν κάποιο άλλο παιχνίδι τότε που μπορούν να το φτιάξουν σωστά! Έχουν και το θράσος να το ξεκινάνε από 50€+... Γιατί να «βιάσουν» στα όρθια μία ευχάριστη ανάμνηση ενός έπους των νεανικών μου χρόνων; Το έκαναν με το Original Sin, καταστρέφοντας την πανέμορφη ατμόσφαιρα του Divine Divinity... Ακόμα και το Divinity 2 είχε καλύτερα γραφικά και πολύ όμορφο gameplay... Έλεος πια... Αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη. Κάποιοι θα διαφωνήσουν, αλλά καλό είναι κάποια στιγμή να ξεκολλήσουν λίγο οι εταιρείες από τη φιλοσοφία του αρμέγματος και της νοσταλγίας του παρελθόντος και να φτιάξουν κάτι πρωτότυπο πριν σκεφτούν να ξαναζητήσουν τα λεφτά μας. Λίγο ινοβέισο δε βλάπτει. Παλιότερα έκαναν αριστουργήματα, τώρα τα ψάχνουμε με τα κιάλια και βρίσκουμε ένα σωρό μετριότητες σε εξωφρενικές τιμές... Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2019 από Jophiel 13 5
adreasbon Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Μόνο και μόνο που η Larian έχει δημιουργήσει τα διαμάντια που ακούνε στο όνομα Divinity original sin 1&2 μένω ήσυχος για την ανάπτυξη του Baldurs gate3. Preorder με κλειστά μάτια από μένα 3 1
Jophiel Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, adreasbon είπε Μόνο και μόνο που η Larian έχει δημιουργήσει τα διαμάντια που ακούνε στο όνομα Divinity original sin 1&2 μένω ήσυχος για την ανάπτυξη του Baldurs gate3. Preorder με κλειστά μάτια από μένα Τα διαμάντια τους ήταν τα Divine Divinity (η μουσική του τίτλου έχει αποτυπωθεί στο DNA μου...) και τα Divinity 2 και λιγότερο το Beyond Divinity. Τα Original Sin θα ήταν διαμάντια... το 2006. Καλά είναι, αλλά όχι αριστουργήματα. Τουλάχιστον όχι για κάποιον που είναι παλιός παίχτης RPG (1996 και έπειτα)... Πχ στο Divinity 2 πώς μπόρεσαν να βγάλουν καλύτερα γραφικά από το Original Sin (και με πολύ καλό σενάριο, το 2009, παρακαλώ...); Μπορούν και καλύτερα από τα Original Sin. Δε θέλω να παίξω παιχνίδι του 1998-2000 με γραφικά του 2006. Θέλω να παίξω παιχνίδι του 2019-20. Δε πρέπει να κολλήσει στο παρελθόν. Πρέπει να κάνει το 2020 αυτό που έκανε το 1998-2000 ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ με την εποχή. Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2019 από Jophiel 1 1
HellionKal Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, Jophiel είπε Πχ στο Divinity 2 πώς μπόρεσαν να βγάλουν καλύτερα γραφικά από το Original Sin (και με πολύ καλό σενάριο, το 2009, παρακαλώ...); Μπορούν και καλύτερα από τα Original Sin. Άλλοι καιροί, άλλο μπάτζετ, άλλη μηχανή γραφικών. Μην ξεχνάμε πως το Original Sin ουσιαστικά εξασφάλισε χρηματοδότηση κάνοντας επίκληση στο κοινό μέσω του Kickstarter, και όντας σχετικά Low-Budget δεν είχαν το χρήμα και τα μέσα για να πάνε σε μηχανή πλήρους περιβάλλοντος First ή κοντινού Third-Person όπως το Divinity 2. Και παρ'όλα αυτά, κατά δήλωση των ίδιων των δημιουργών, το Original Sin σχεδόν πτώχευσε την εταιρία και θα είχαν κλείσει αν δεν σημείωνε τέτοια επιτυχία. Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2019 από HellionKal 1 1
Jophiel Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, HellionKal είπε Άλλοι καιροί, άλλο μπάτζετ, άλλη μηχανή γραφικών. Μην ξεχνάμε πως το Original Sin ουσιαστικά εξασφάλισε χρηματοδότηση κάνοντας επίκληση στο κοινό μέσω του Kickstarter, και όντας σχετικά Low-Budget δεν είχαν το χρήμα και τα μέσα για να πάνε σε μηχανή πλήρους περιβάλλοντος First ή κοντινού Third-Person όπως το Divinity 2. Και παρ'όλα αυτά, κατά δήλωση των ίδιων των δημιουργών, το Original Sin σχεδόν πτώχευσε την εταιρία και θα είχαν κλείσει αν δεν σημείωνε τέτοια επιτυχία. Με χαμηλό budget ας έφτιαχναν κάτι άλλο... Κάτι που δε θα είχε ιστορία και ο gamer δε θα είχε απαιτήσεις. Δε σημαίνει ότι μία καλή ιδέα χρειάζεται και μεγάλο budget. Πολλές φορές συμβαίνει και το αντίθετο. Πχ Gothic 1 και 2 με μία πρόχειρη σκέψη. Τώρα το καινούριο παιχνίδι είναι, στον τεχνικό τομέα, πολύ υποδεέστερο του προηγούμενου. Δε μπορώ να θυμηθώ να έχει συμβεί κάτι τέτοιο σε άλλο RPG τα τελευταία 22-23 χρόνια... Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2019 από Jophiel 2
HellionKal Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Αυτό το παιχνίδι ήθελαν να φτιάξουν, με αυτό το μπάτζετ που είχαν, τι να κάνουμε τώρα Σεβαστές το δίχως άλλο οι απόψεις σου, αλλά βάσει των πωλήσεων το κοινό απεφάνθη πως το συγκεκριμένο στυλ γραφικών τούς αρέσει. Και εντελώς υποκειμενικά, η άποψή μου ταυτίζεται με αυτούς - το παιχνίδι θεωρώ πως τα κατάφερε εξαιρετικά ως RPG, και το στυλ γραφικών ίσα-ίσα που βοήθησε περαιτέρω το όραμα των δημιουργών. 2
kostas12ldb Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Το ότι στα 40 μου θα δοκίμαζα καινούριο παιχνίδι δεν το περίμενα... 2
dsaltos Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Sound theme σαν του Baldurs gate 2 shadows af amn δεν υπάρχει. Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2019 από dsaltos 1
argipen Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, Jophiel είπε Μυρίζομαι βιασμό του παιχνιδιού και άρμεγμα από τους νοσταλγούς... Ελπίζω να μην είναι γραφικά επιπέδου 2006 (πχ Original Sin...). Δε λέω, ωραίο σενάριο κτλ, αλλά κάποιος πρέπει να τους πει ότι έχουμε μπει στο 2019 εδώ και μήνες... Μην ακούσω «ιστορίες» του τύπου «το παιχνίδι δεν είναι μόνο γραφικά» και άλλα τέτοια τρελά... Το παιχνίδι είναι ΚΑΙ γραφικά. Πχ το Witcher 3 απέδειξε ότι ένα παιχνίδι μπορεί να έχει ΚΑΙ καλά γραφικά ΚΑΙ φοβερό σενάριο. Οι κάρτες γραφικων είναι κάτι που πληρώνουν οι gamers ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΑ. Ακόμα και το Neverwinter Nights 2 (2006) έχει καλύτερα γραφικά και δεν του λείπει και το σενάριο... Να μην πω για το Gothic 3 (2006)... Δε μπορώ να κατανοήσω από πια λογική πηγάζει η σκέψη «καλό σενάριο ή καλά γραφικά;». Λες και το ένα αποκλείει το άλλο... Είμαι λάτρης των RPG, όχι των games, των RPG μόνο. Έχω παίξει τα άπαντα σε RPG από το 1996 και έπειτα. Πολλά από αυτά ήταν point and click με ισομετρική κάμερα και δε με πείραζε... μέχρι το 2012. Μετά βαρέθηκα, δε μπορώ άλλο «νοσταλγία». Θέλω RPG με καινούρια στοιχεία και νέου τύπου gameplay, όχι άλλα RPG του 1996-2006. Κάποιοι ίσως γράψουν ότι δεν έχουν τα χρήματα να αναπτύξουν ένα τέτοιο παιχνίδι με γραφικά τύπου Witcher 3... Ωραία, ας κάνουν κάποιο άλλο παιχνίδι τότε που μπορούν να το φτιάξουν σωστά! Έχουν και το θράσος να το ξεκινάνε από 50€+... Γιατί να «βιάσουν» στα όρθια μία ευχάριστη ανάμνηση ενός έπους των νεανικών μου χρόνων; Το έκαναν με το Original Sin, καταστρέφοντας την πανέμορφη ατμόσφαιρα του Divine Divinity... Ακόμα και το Divinity 2 είχε καλύτερα γραφικά και πολύ όμορφο gameplay... Έλεος πια... Αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη. Κάποιοι θα διαφωνήσουν, αλλά καλό είναι κάποια στιγμή να ξεκολλήσουν λίγο οι εταιρείες από τη φιλοσοφία του αρμέγματος και της νοσταλγίας του παρελθόντος και να φτιάξουν κάτι πρωτότυπο πριν σκεφτούν να ξαναζητήσουν τα λεφτά μας. Λίγο ινοβέισο δε βλάπτει. Παλιότερα έκαναν αριστουργήματα, τώρα τα ψάχνουμε με τα κιάλια και βρίσκουμε ένα σωρό μετριότητες σε εξωφρενικές τιμές... Τα Divinity Original Sin 1 και 2 θεωρούνται επικά διαμάντια (src. .https://opencritic.com/game/3828/divinity-original-sin και μην μείνεις στη βαθμολογία αυτόνομα, διάβασε ΚΆΘΕ review). Στο δύο ειδικά έδωσαν ρέστα οι άνθρωποι, και έδειξαν πως τα ισομετρικα CRPGs έχουν ακόμη θέση (και κοινό) στο σύγχρονο gaming. Αν περιμένεις το Baldur's Gate 3 να μην είσαι ισομετρικο, και να μην μοιάζει στο Original Sin 2 τότε περιμένεις λάθος παιχνίδι... Απόλυτα φιλικά, Αργύρης. Y.Γ Ελπίζω να εστιάζουν ξανά στα physics inteactions των στοιχείων (μαγικών και μη). 4
makridis Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2019 2 ώρες πριν, Jophiel είπε Μυρίζομαι βιασμό του παιχνιδιού και άρμεγμα από τους νοσταλγούς... Ελπίζω να μην είναι γραφικά επιπέδου 2006 (πχ Original Sin...). Δε λέω, ωραίο σενάριο κτλ, αλλά κάποιος πρέπει να τους πει ότι έχουμε μπει στο 2019 εδώ και μήνες... Μην ακούσω «ιστορίες» του τύπου «το παιχνίδι δεν είναι μόνο γραφικά» και άλλα τέτοια τρελά... Το παιχνίδι είναι ΚΑΙ γραφικά. Πχ το Witcher 3 απέδειξε ότι ένα παιχνίδι μπορεί να έχει ΚΑΙ καλά γραφικά ΚΑΙ φοβερό σενάριο. Οι κάρτες γραφικων είναι κάτι που πληρώνουν οι gamers ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΑ. Ακόμα και το Neverwinter Nights 2 (2006) έχει καλύτερα γραφικά και δεν του λείπει και το σενάριο... Να μην πω για το Gothic 3 (2006)... Δε μπορώ να κατανοήσω από πια λογική πηγάζει η σκέψη «καλό σενάριο ή καλά γραφικά;». Λες και το ένα αποκλείει το άλλο... Είμαι λάτρης των RPG, όχι των games, των RPG μόνο. Έχω παίξει τα άπαντα σε RPG από το 1996 και έπειτα. Πολλά από αυτά ήταν point and click με ισομετρική κάμερα και δε με πείραζε... μέχρι το 2012. Μετά βαρέθηκα, δε μπορώ άλλο «νοσταλγία». Θέλω RPG με καινούρια στοιχεία και νέου τύπου gameplay, όχι άλλα RPG του 1996-2006. Κάποιοι ίσως γράψουν ότι δεν έχουν τα χρήματα να αναπτύξουν ένα τέτοιο παιχνίδι με γραφικά τύπου Witcher 3... Ωραία, ας κάνουν κάποιο άλλο παιχνίδι τότε που μπορούν να το φτιάξουν σωστά! Έχουν και το θράσος να το ξεκινάνε από 50€+... Γιατί να «βιάσουν» στα όρθια μία ευχάριστη ανάμνηση ενός έπους των νεανικών μου χρόνων; Το έκαναν με το Original Sin, καταστρέφοντας την πανέμορφη ατμόσφαιρα του Divine Divinity... Ακόμα και το Divinity 2 είχε καλύτερα γραφικά και πολύ όμορφο gameplay... Έλεος πια... Αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη. Κάποιοι θα διαφωνήσουν, αλλά καλό είναι κάποια στιγμή να ξεκολλήσουν λίγο οι εταιρείες από τη φιλοσοφία του αρμέγματος και της νοσταλγίας του παρελθόντος και να φτιάξουν κάτι πρωτότυπο πριν σκεφτούν να ξαναζητήσουν τα λεφτά μας. Λίγο ινοβέισο δε βλάπτει. Παλιότερα έκαναν αριστουργήματα, τώρα τα ψάχνουμε με τα κιάλια και βρίσκουμε ένα σωρό μετριότητες σε εξωφρενικές τιμές... Απλά διαφωνώ. Μια χαρά γραφικά είχε το original sin. Μόνο στο στο σενάριο έπασχε (ήταν λίγο χαχαχουχου). 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα