Προς το περιεχόμενο

alfa romeo mito


Dinos_12345

Προτεινόμενες αναρτήσεις

45 λεπτά πριν, andrapos είπε

Καλά και εγώ έχω ένα φίλο που λέει ότι του κλείδωσε το τιμόνι και το φρένο και τράκαρε με αποτέλεσμα να καταστρέψει το αμάξι και να σακατέψει το χέρι του.Εχει τύχει να τον δω πως οδηγεί και αμφιβάλω πολύ για τα λεγόμενα του.Σε κάθε περίπτωση όταν ακούς τέτοιες ιστορίες καλύτερα να μην θεωρείς δεδομένα όλα όσα λέει ο καθένας.Στις μικρές πόλεις τα νέα ταξιδεύουν πολύ γρήγορα αλλά δεν είναι και όλα αλήθεια.Θες να μας πεις ότι υπήρξε κάποιος που ασχολήθηκε να γίνει έλεγχος στο αμάξι (από ποιον έγινε κιόλας;) και με τα αποτελέσματα δεν αχοληθηκε;Και τότε αυτός που έκανε τον έλεγχο γιατί τον έκανε;

Έχω και εγώ ένα γνωστό που μου έχει πει ότι τράκαρε με Φεράρι που είχε πισω κοτσαδορο χαχα . Γενικά ο τύπος είναι ο ορισμός του φιδεμπορα. απλά κάνεις ότι τους πιστεύεις..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, panoskatos είπε

Η ερώτηση σου ποία είναι γιατί ο τίτλος γράφει για το Mito,μπαίνει στην φάση και το Α4 και έχω μπερδευτεί !

Που μπορούμε να βοηθήσουμε οι υπόλοιποι που διαβάζουμε αυτές τις τρομακτικές ιστορίες? 

Στα παραμύθια του Νίλσεν χοκερσεν 

1 ώρα πριν, Dinos_12345 είπε

4 άτομα, μαμά, μπαμπάς, γιαγιά και παππούς γυρνούσαν από πόλη α προς πόλη β. Η κόρη του οδηγού, έχασε όλα τα άτομα που ανέφερα, αυτό λέω. Η κοπέλα έχασε όλη της την οικογένεια. Το αμάξι που οδηγούσαν ήταν Audi A4.

Η φίλη μου μετά το πόρισμα, ήταν εκτός τόπου και χρόνου και τίποτα δεν θα τους έφερνε πίσω, οπότε δεν έκανε, τίποτα. Δεν μπορώ να μπω στην θέση της για να δω τι θα έκανα αλλά αν κάποιος κάνει μια μήνυση στην Audi ή την κάθε Audi, δεν θα έπρεπε να βρει το δίκιο του;

Φίλε ντινο δεν υπάρχει τέτοιο πόρισμα . Απλά ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά ενημερωτικά, όταν κοίταγα για συναγερμούς και ήθελα κάποιον να μπορεί να σβήνει το αυτοκίνητο απο καποια εφαρμογή ή μήνυμα σε περίπτωση κλοπής, μου είχαν πεί οτι σε keyless αυτοκίνητα δεν μπορεί να γίνει αυτό γιατι με το που σβήσει το μοτέρ κλειδώνει και το τιμόνι επειδή δεν είναι σαν τα κλασικα με κανονική μηχανική κλειδαρια και μπορεί να προκληθεί ατύχημα. Μπορούν μόνο να το προγραματήσουν να κλειδωσει το μοτερ αφου ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο. 

Πάντως το "μου κλείδωσε το τιμόνι και τράκαρα" κοντευει να γίνει σαν το "μου πεταχτηκε ενας σκύλος και τράκαρα", ακούγεται αρκετα συχνα απο της ίδιας "κατηγορίας" ατομα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, panoskatos είπε

Η ερώτηση σου ποία είναι γιατί ο τίτλος γράφει για το Mito,μπαίνει στην φάση και το Α4 και έχω μπερδευτεί !

Που μπορούμε να βοηθήσουμε οι υπόλοιποι που διαβάζουμε αυτές τις τρομακτικές ιστορίες? 

Ο τίτλος άλλαξε από "Απορίες που έχω στις 3 το πρωί", από κάποιον moderator σε alpha mto.

10 λεπτά πριν, G.bar είπε

Απλά ενημερωτικά, όταν κοίταγα για συναγερμούς και ήθελα κάποιον να μπορεί να σβήνει το αυτοκίνητο απο καποια εφαρμογή ή μήνυμα σε περίπτωση κλοπής, μου είχαν πεί οτι σε keyless αυτοκίνητα δεν μπορεί να γίνει αυτό γιατι με το που σβήσει το μοτέρ κλειδώνει και το τιμόνι επειδή δεν είναι σαν τα κλασικα με κανονική μηχανική κλειδαρια και μπορεί να προκληθεί ατύχημα. Μπορούν μόνο να το προγραματήσουν να κλειδωσει το μοτερ αφου ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο. 

Πάντως το "μου κλείδωσε το τιμόνι και τράκαρα" κοντευει να γίνει σαν το "μου πεταχτηκε ενας σκύλος και τράκαρα", ακούγεται αρκετα συχνα απο της ίδιας "κατηγορίας" ατομα.

Τι να σου πω, ότι μου είπαν λέω, καθώς μάλιστα είχε ειπωθεί και από κάποιον αρμόδιο που ερεύνησε το ατύχημα, στην κοπέλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μην το λες

στο προηγούμενο μου αμαξι

εσβηνε απο μονο του σε πορεια με 80 χλμ (ειχε πρόβλημα τρόμπα βενζίνης)

και όταν  εσβηνε, βάραινε κλείδωνε το τιμόνι

το είχα πάθει 3,4 φόρες μέχρι να βρω τι φταίει

και στα αλήθεια πιστεύω ότι λόγω καθαρής τύχης δεν είχα ατύχημα  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω συγκεκριμένη περίπτωση ατυχήματος αλλά υπάρχει ένα θέμα κλειδώματος τιμονιού σε περίπτωση δυσλειτουργίας γιατί για παράδειγμα είναι υδραυλικά , βέβαια αν είσαι σε κίνηση απλά βαραίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eχει ενοχοποιηθεί πολλές φορές το ηλεκτρικό τιμόνι του Punto/Mito (ίδιο ανταλλακτικό για απώλεια ηλεκτρικής υποβοήθησης) που κάνει το τιμόνι πολύ βαρύ (όχι όμως να κλειδώνει) Υπερβολικά βαρύ γίνεται στους επιτόπιους ελιγμούς (όταν χαθεί η υποβοήθηση).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από πλύσιμο αυτοκινήτου ( ο τύπος έριχνε νερό με το πιεστικό στο ψυγείο ... αλλά δεν έδωσα σημασία) , αφού το παρέλαβα έκανα μερικά χιλιόμετρα βλέπω κάτι καπνούς και σβήνει το αμάξι, είχε πάρει υγρασία κάποια επαφή. Ωστόσο μένεις χωρίς τιμόνι και αν είσαι σε κακό σημείο δεν είναι τίποτα να έχεις ατύχημα.. Ευτύχως έψαχνα ένα μαγαζί και ήμουν στην άκρη και πήγαινα σίγα οπότε δεν έγινε και τίποτα ... Που θέλω να καταλήξω, είναι καθαρά θέμα τύχης και όχι τι μάρκα οδηγάς ( σε συντηρημένο αμάξι) να σου τύχη κάποια αναποδιά ..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτό με το κλείδωμα το είχα πάθει και εγώ με ένα corolla του 2015, ευτυχώς με χαμηλή ταχύτητα ~40 χιλομετρα ώρα  και διπλά σε ενα χωράφι όπου και κατέληξα αφου σήκωσα χειρόφρενο με μηδενικές ζημίες σχεδόν.

ουσιαστικά τι έγινε είχα λίγο πατημένο το γκάζι και γυρισμένο το τιμόνι εκεί που πάω να γυρίσω το τιμόνι να βγω από την στροφή.. απλά δεν γυρνούσε καν (πως είναι όταν βγάζεις το κλειδί και το γυρνάς και είναι locked) και το γκάζι και που το αφίσα δεν έκανε τίποτα το πάτησα στο καπάκι μήπως ξεμπλοκάρει χωρίς αποτέλεσμα και τράβηξα χειρόφρενο με αποτέλεσμα να γυρίσει και να επιβραδύνει (όσο επιβράδυνε και να πάει στα χώματα)

με το που σταμάτησε όλα λειτουργούσαν σαν να μην έγινε κάτι το πήγα στην αντιπροσωπεία δεν βρήκαν τίποτα το μόνο που είχε η καταγραφή μου είπαν ότι μπήκε esp τίποτα άλλο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εμένα μου έχει τύχει να κλειδώσει το τιμόνι ( ηλεκτρικό) καθώς οδηγούσα αλλά λόγο της κλήσης του δρόμου μπόρεσα να κάνω δεξιά και να σταματήσω( πολλοί λέτε διαφορά αλλά άμα σου τύχει δεν ξέρεις πως θα αντιδράσεις, έχω χεστηκα πάνω μου πάντως). Σύμφωνα με τον μηχανικό έτυχε να χτυπήσει η καδένα σε συνδυασμό με σκουπίδια στην βενζίνη και τα έπαιξαν τα ηλεκτρικά(άναψαν δυο τρία λαμπάκια μαζί). Το αμαξι μετά από αυτό έλεγες θα μείνει στα επόμενα 100 μέτρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...