Προς το περιεχόμενο

Toyota Yaris πρόβλημα


vtiiii

Προτεινόμενες αναρτήσεις

19 ώρες πριν, ScooterSuzas είπε

μόνος μου πισω διπλο καθισμα 6 βιδες torx νομιζω ,wd 40 να μαλακώσει η πισσα για το μεταλικο καπάκι-καλυμα μετά το έβγαλα με μαχαιρι ,τέλος ξεβιδωσα την τρομπα αφου εβγαλα το φις και τα σωληνάκια , η τρομπα ξεβιδώνει πολύ δυσκολα  με ενα ξύλο και βαριά το κατάφερα αλλιώς θέλει ειδικό εργαλείο... πρώτα απο όλα όμως αφαιρεσα την μπαταρία 

Ποιο φίλτρο άλλαξες το μεγάλο .η το σιτακι το μικρό. Μπορείς να μου πεις ποιο ακριβώς αγόρασες να το πάρω και εγώ και την διαδικασία πως το άλλαξες .την έβγαλες όλη την αντλία έξω και μετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δίσκο πλατό έχεις αλλάξει σε αυτά τα χιλιόμετρα;Ίδια συμπτώματα λύθηκαν όταν άλλαξα το δικό μου.Ξεκίνα με καθαρισμό πεταλούδας όπως σου είπαν άλλοι,τσέκαρε μπουζί κ καλώδια (μικρές πιθανότητες να χεις πρόβλημα) δές μπαταρία,πολλαπλασιαστή να αποκλείσεις ηλεκτρικό κύκλωμα και πολύ φοβάμαι καταλήγεις σε δίσκο πλατό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δίσκο πλατό άλλαξα πριν 1 μήνα. Πεταλούδα maf τα καθάρισα .μπουζι οκ. Πολλαπλασιαστές δεν ξέρω αν είναι καλοί .λογικα ίσως χρειάζομαι και καθάρισμα μπεκ λόγο χιλιομέτρων 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/5/2019 στις 10:43 ΜΜ, vtiiii είπε

Αυτό με την μπαταρία το έχω κάνει .διαγνωστικο έχω το torque από το κινητό και συνδέομαι με obd. Γνωρίζεις που πρέπει να πάω για να δω αν οι πολλαπλασιαστές δουλεύουν σωστά .

Ο πολλαπλασιαστείς υπάρχει περιπτώσει μια να δουλεύει και μια όχι ???? 

Όλα αυτά τα ερασιτεχνικά obd modules μαζί με τα ερασιτεχνικά προγράμματα δεν έχουν 100 % δυνατότητα ανάγνωσης και του παραμικρού προβλήματος .Είναι καθαρά ερασιτεχνικά. Το αμάξι πρέπει να το συνδέσεις στο επίσημο όργανο της toyota ή σε εγκεκριμένο για toyota . Τα αξιόπιστα διαγνωστικά κάνουν 100αδες ευρώ . 

Πήγαινε το ρε άνθρωπε σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο toyota να το δουν . 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, Dare-Devil said:

Όλα αυτά τα ερασιτεχνικά obd modules μαζί με τα ερασιτεχνικά προγράμματα δεν έχουν 100 % δυνατότητα ανάγνωσης και του παραμικρού προβλήματος .Είναι καθαρά ερασιτεχνικά. Το αμάξι πρέπει να το συνδέσεις στο επίσημο όργανο της toyota ή σε εγκεκριμένο για toyota . Τα αξιόπιστα διαγνωστικά κάνουν 100αδες ευρώ . 

Πήγαινε το ρε άνθρωπε σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο toyota να το δουν . 

 

Τα έλεγα και εγώ ομως κάποιοι νομίζουν πως τα διαγνωστικά από ebay που κοστίζουν 15€ το πολύ κάνουν την ίδια δουλειά !!! Τουλάχιστον βρέθηκε και κάποιος που συμφωνεί με οτι είχα γράψει !!! Thank you my friend...!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Φίλε μου ήρθες στο ινσόμνια και αναφέρεις ότι Toyota + Yaris + Γιαπωνέζικο έχει πρόβλημα? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Το ίδιο πρόβλημα και στο δικό μου, μοντέλο του 2007 350000 χιλιόμετρα άλλαξα πολλαπλασιαστες, μπουζια, αισθητήρα μάζα, αισθητήρα στροφαλου, αντλία βενζίνης, και τπτ, πηγα και στην αντιπροσωπία το βλέπε 2 ώρες στο διαγνωστικό και δεν ηξερε τι φταίει, λέει μπορεί να είναι η αλλαγμενη αντλία, αλλά μπορεί θα την ξανά αλλάξουμε; καμία γνώμη; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, tiger2812 είπε

Το ίδιο πρόβλημα και στο δικό μου, μοντέλο του 2007 350000 χιλιόμετρα άλλαξα πολλαπλασιαστες, μπουζια, αισθητήρα μάζα, αισθητήρα στροφαλου, αντλία βενζίνης, και τπτ, πηγα και στην αντιπροσωπία το βλέπε 2 ώρες στο διαγνωστικό και δεν ηξερε τι φταίει, λέει μπορεί να είναι η αλλαγμενη αντλία, αλλά μπορεί θα την ξανά αλλάξουμε; καμία γνώμη; 

Λόγω πολλών χιλιομέτρων τα μπέκ τα έχεις κάνει ογκομέτρηση ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 8 μήνες μετά...

Καλό Μήνα. Ξαφνικά και μετά από 13 Χρόνια αντιμετωπίζω στο Γιάρις μου το ίδιο πρόβλημα. Κομπιάζει σαν να κάτι να σταματάει τον κινητήρα. Αυτό συμβαίνει στις  χαμηλές στροφές 1500 -2500 και ιδίως όταν σταθεροποιώ το γκάζι  ή  το αφήνω ελαφρώς να αλλάξω ταχύτητα. Καμιά φορά σβήνει αλλά όχι συχνά.

Άλλαξα μπουζί  NGK R Καθάρισα με Q 22 spray  τις επαφές των πολλαπλασιαστών στην  έξοδο μπρός τα μπουζί. Έβαλα και το υγρό καθαριστικό βενζίνης αλλά συνεχίζει.

Τί νομίζετε. Από την ερχόμενη εβδομάδα μου έρχεται και ένας αντάπτορας διαγνωστικού.

Ευχαριστώ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, etsa67 είπε

Καλό Μήνα. Ξαφνικά και μετά από 13 Χρόνια αντιμετωπίζω στο Γιάρις μου το ίδιο πρόβλημα. Κομπιάζει σαν να κάτι να σταματάει τον κινητήρα. Αυτό συμβαίνει στις  χαμηλές στροφές 1500 -2500 και ιδίως όταν σταθεροποιώ το γκάζι  ή  το αφήνω ελαφρώς να αλλάξω ταχύτητα. Καμιά φορά σβήνει αλλά όχι συχνά.

Άλλαξα μπουζί  NGK R Καθάρισα με Q 22 spray  τις επαφές των πολλαπλασιαστών στην  έξοδο μπρός τα μπουζί. Έβαλα και το υγρό καθαριστικό βενζίνης αλλά συνεχίζει.

Τί νομίζετε. Από την ερχόμενη εβδομάδα μου έρχεται και ένας αντάπτορας διαγνωστικού.

Ευχαριστώ.

Για δοκίμασε με μεγάλη ταχύτητα 4η, 5η και ~2000 στροφές και πατάς τέρμα γκάζι . Θα σου κάνει κομπιασματα ; 

Εάν κανει δες ρεύματα , μπουζοκαλωδια, πολλαπλασιαστες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα ίδια κοψίματα στο iq σε χαμηλές στροφές 1500-2000 και σε μια ανηφόρα στο σκλαβενίτη δεν τράβαγε.  Φάνηκε να ξεκιναει με το που έβαλα βενζινη απο καπου συγκεκριμενα.. Με ομαλη επιτάχυνση δεν κανει τίποτα ουτε λαμπάκι μου έχει ανάψει. Θα έλεγα οτι ειναι μονο η βενζίνη αλλα με 95000 θέλει και ενα δισκο προληπτικα νομιζω ( 2012 μοντελο το πήρα πριν κανενα μηνα)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...