Προς το περιεχόμενο

Toyota Yaris πρόβλημα


vtiiii

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στην ομάδα . Έχω ένα Toyota Yaris μοντέλο 2006 με 250.000 χιλιόμετρα και μου παρουσιάζει ένα πρόβλημα και δεν μπορώ να καταλάβω την αιτία . Συχνά όχι πάντα στις 2000-2300 στροφές όταν το πηγαίνω πολύ χαλαρά μου κάνει κοψίματα το αμάξι και αν πατήσω κατευθείαν λίγο παραπάνω νκαζι σταματάει και ανεβάζει κανονικά στροφές.Ποιο μετά το ξανακάνει. Πυρακια δεν χτυπάει για να έλεγα μήπως ήταν η βενζίνη .μπουζι έχω αλλάξει .καθαρισα τον μαφ και την πεταλούδα αλλά πάλι τα ίδια.το έχω βάλει σε διαγνωστικό δεν βγάζει βλάβη ,δεν ξέρω τι άλλο να κοιτάξω έχετε καμία ιδέα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 minutes ago, vtiiii said:

Καλησπέρα στην ομάδα . Έχω ένα Toyota Yaris μοντέλο 2006 με 250.000 χιλιόμετρα και μου παρουσιάζει ένα πρόβλημα και δεν μπορώ να καταλάβω την αιτία . Συχνά όχι πάντα στις 2000-2300 στροφές όταν το πηγαίνω πολύ χαλαρά μου κάνει κοψίματα το αμάξι και αν πατήσω κατευθείαν λίγο παραπάνω νκαζι σταματάει και ανεβάζει κανονικά στροφές.Ποιο μετά το ξανακάνει. Πυρακια δεν χτυπάει για να έλεγα μήπως ήταν η βενζίνη .μπουζι έχω αλλάξει .καθαρισα τον μαφ και την πεταλούδα αλλά πάλι τα ίδια.το έχω βάλει σε διαγνωστικό δεν βγάζει βλάβη ,δεν ξέρω τι άλλο να κοιτάξω έχετε καμία ιδέα .

Πολλαπλασιαστή είδες ???

Μήπως χρειάζεσαι ενα throttle reset and re learn ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, vtiiii said:

Τους πολλαπλασιαστές πως να τους ελέγξω δεν γνωρίζω υπάρχει τρόπος .το throttle reset δεν το γνωρίζω τι είναι 

Πιθανότατα είναι ο πολλαπλασιαστής ... βρίσκεις ενα μεταχειρισμένο και δοκιμάζεις ή συνδέεις ενα διαγνωστικό και ελέγχεις απόδοση σε καθε " κύλινδρο ... πρώτα αυτό και to throttle reset αργότερα... θα σου εξηγήσω κάποια στιγμή τι είναι.... ( κάποιος με καλό διαγνωστικό και γνώση μπορεί να στο κάνει ) επίσης δοκίμασε ecu reset ( αποσύνδεσε μπαταρία για κάποιες ώρες και μετά σύνδεση ξανά ... ισως δεις γιατρειά )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με την μπαταρία το έχω κάνει .διαγνωστικο έχω το torque από το κινητό και συνδέομαι με obd. Γνωρίζεις που πρέπει να πάω για να δω αν οι πολλαπλασιαστές δουλεύουν σωστά .

Ο πολλαπλασιαστείς υπάρχει περιπτώσει μια να δουλεύει και μια όχι ???? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, vtiiii said:

Αυτό με την μπαταρία το έχω κάνει .διαγνωστικο έχω το torque από το κινητό και συνδέομαι με obd. Γνωρίζεις που πρέπει να πάω για να δω αν οι πολλαπλασιαστές δουλεύουν σωστά .

Αρα δεν πιάνει το κόλπο με την μπαταρία.... οσο για το διαγνωστικό είναι λίγο της πλακάς... τα συγκεκριμένα είναι σχεδόν μόνο για να σβήνουν τα mil λαμπάκια... επισκεφτείς ενα φίλο με συνεργείο και ΣΟΒΑΡΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ...! Θα βρείτε άκρη να δεις.... ;)

Ενας πολλαπλασιαστής για toyota μοιάζει ετσι...

22-47-07-20240604_0_m.jpg

22-47-10-20240604_1_m.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα πιστεύουμε ότι ίσως να είναι πολλαπλασιαστές .θα κοιτάξω να πάω σε κάποιο συνεργείο να το βάλουμε σε διαγνωστικό .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ναι υπάρχει περίπτωση να δουλεύει καλά την μία και την άλλη οχι.... επίσης αν έπλυνες τελευταία την μηχανή του αυτοκίνητου υπάρχει περίπτωση να μπήκαν νερά στα μπουζί η να " ξεράθηκε " η φλάντζα από το καπάκι των βαλβίδων και να είναι πλημμυρισμένα από λάδι τα μπουζί και να μην γίνεται σωστή ανάφλεξη τους...!

Just now, vtiiii said:

Άρα πιστεύουμε ότι ίσως να είναι πολλαπλασιαστές .θα κοιτάξω να πάω σε κάποιο συνεργείο να το βάλουμε σε διαγνωστικό .

Λογικά ναι πολλαπλασιαστές είναι... ( διαγνωστικό μόνο για να δεις οτι ολοι παράγουν το ίδιο αποτέλεσμα...!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα μπουζί τα ελενξα όλα και η ακίδες είχαν χρωμα ζαχαρι.οι πολλαπλασιαστές είχαν λίγο λάδι περιμετρικά στον κορμό και τα καθάρισα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρα κάτι παιζόταν... καλύτερα να τα " φυσούσες " με αέρα.... θα ησουν σίγουρος τότε...! Anyway μην σε πρήζω ... απλά σου λέω τεχνικές προσωπικά δοκιμασμένες στα αυτοκίνητα που είχα - φίλων κτλ κτλ...!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείτε δεν με πρήζεις .οταν λες κάτι παιζόταν λογικά θα λες για το λάδι στον κορμό από τους πολλαπλασιαστές . Πριν 5000 χιλιόμετρα αλλάξαμε φλατσα ψευτοκαπακιου.ισως από εκεί να βρέθηκε λίγο το λάδι δεν ξέρω. Αύριο θα ξανά βγάλω τους πολλαπλασιαστές να δω αν έχουν πάλι λάδι στον κορμό .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, vtiiii said:

Εννοείτε δεν με πρήζεις .οταν λες κάτι παιζόταν λογικά θα λες για το λάδι στον κορμό από τους πολλαπλασιαστές . Πριν 5000 χιλιόμετρα αλλάξαμε φλατσα ψευτοκαπακιου.ισως από εκεί να βρέθηκε λίγο το λάδι δεν ξέρω. Αύριο θα ξανά βγάλω τους πολλαπλασιαστές να δω αν έχουν πάλι λάδι στον κορμό .

Τότε από εκεί θα είχε πέσει λάδι... αν δεν κούμπωσε σωστά είναι λογικό να σου κάνει αυτές τις " διακοπές " κάπου κάπου... αν βρεις ξανά λάδι τότε ναι κάτι γίνεται στα σίγουρα...! Οσο για τα μπουζί αφού δεν ήταν full black στην άκρη και σκουρια δεν νομίζω να φταίνε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καπάκι εξωτερικά δεν χάνει καθόλου λάδι άρα λέμε ότι έχει μπει σωστά. Εκτός αν γίνεται από έξω να μην έχει διαρροή και από την μέσα μεριά να μην είναι σωστά. Αυτό μπορεί να ελεγχθεί δεν γνωρίζω .αυριο θα ενημερώσω μόλις δω τους πολλαπλασιαστές αν εχεουν πάλι λάδι.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, vtiiii said:

Το καπάκι εξωτερικά δεν χάνει καθόλου λάδι άρα λέμε ότι έχει μπει σωστά. Εκτός αν γίνεται από έξω να μην έχει διαρροή και από την μέσα μεριά να μην είναι σωστά. Αυτό μπορεί να ελεγχθεί δεν γνωρίζω .αυριο θα ενημερώσω μόλις δω τους πολλαπλασιαστές αν εχεουν πάλι λάδι.  

Καλώς..!!! Θα σκεφτώ και εγώ τι μπορεί να παίζει και θα κάνουμε πάλι " σύσκεψη " !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

φιλε συνηθως οι πολλαπλασιαστες το κανουν αυτο. ρεταρει στα χαμηλα αλλα στις πολλες στροφες οχι. στο διαγνωστικο ομως συνηθως φαινεται. θα σου βγαλει missfire σε καποιον κυλινδρο. και εγω απλο διαγνωστικο το εκανα του ebay οχι συνεργειου.

 

αν στο βγαλει και δεν μπορεις να καταλαβεις ποιος κυλινδρος ειναι κανεις το εξης. αν σου βγαλει πχ στον 3 κανεις τραμπα αυτον που πιστευεις οτι ειναι ο τρια με εναν στην ακρη το ξανακανεις βολτα και βλεπεις σε ποιο θα σου βγαλει. εγω το ειδα με το διαγνωστικο επανω και κανοντας το βολτα.

 

Επεξ/σία από tyf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...