Προς το περιεχόμενο

Baldur's Gate ΙΙΙ


HellionKal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Μετά από δυο games λίγο δύσκολα να παρατήσουν το σχεδόν άψογο turn based system που έχουν φτιάξει. Προσωπικά δεν ήμουν ποτε fan αυτών των games και ο κύριος λόγος ήταν το real time combat, μέχρι που έπαιξα Divinity φυσικά. 🤩

αμα θελουν turn based να βγαλουν divinity 3, τα bg στο pc ειναι rtwp

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, xavier είπε

αμα θελουν turn based να βγαλουν divinity 3, τα bg στο pc ειναι rtwp

Μετά από σχεδόν μια εικοσαετία κάποια πράγματα αλλάζουν dude και στην τελική τι από τα δυο προτιμάς? Να είναι turn based όπως ξέρουν και έχουν κάνει refined όλα αυτά τα χρονια η real time που θα είναι για αυτούς πρώτη φορα και διαφορετικό από ότι έχουν συνηθίσει οι fans τους? Also chill, συζήτηση κάνουμε buddy. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

chill ειμαι, συζητηση κανουμε...αλλα ποιο το νοημα του να βαλεις το skin του baldurs gate στο divinity? Φτιαξε divinity 3 οπως ειπα και πριν...Ταλαντουχοι programmers ειναι, αφου πηραν την αποφαση να αγγιξουν ενα απο τα τοτεμ των isometric rpgs, ας το κανουν σωστα και με σεβασμο στους φανς τους brand...εκει απευθυνεσαι...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, xavier είπε

chill ειμαι, συζητηση κανουμε...αλλα ποιο το νοημα του να βαλεις το skin του baldurs gate στο divinity? Φτιαξε divinity 3 οπως ειπα και πριν...Ταλαντουχοι programmers ειναι, αφου πηραν την αποφαση να αγγιξουν ενα απο τα τοτεμ των isometric rpgs, ας το κανουν σωστα και με σεβασμο στους φανς τους brand...εκει απευθυνεσαι...

Skin? Για combat system μιλάμε αφού και τα δυο είναι iso rpgs. Κοίτα δεν διαφωνώ, προτιμώ turn-based αλλα αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα του έδινα μια ευκαιρία και εννοείτε και εγώ προτιμώ να παραμείνουν πιστοί στο προηγούμενο. Από εκεί και πέρα όμως όσο καλοί και να είναι άλλο να ξεκινάς από το "μηδέν" και άλλο να έχεις ήδη έτοιμο άψογο combat system. Από εκεί και πέρα ο αριθμός των fans τον original games που θα αγοράσει το game θα είναι απίστευτα μικρότερος σε σχέση με αυτούς που δεν ξέρουν καν τι είναι. Δεν γίνονται games για εμάς τα "παπουδια", ίσος κάνα indie και η Larian μονο indie δεν είναι πια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλαδη σε ενα παιχνιδι που βασιζεται σε κανονες ενος παιχνιδιου που παιζεται με ζαρια η λογικη λεει να γινει ριαλ ταιμ τιμης ενεκεν?!Για το θεο δλδ...και δεν τιθεται θεμα παπουδιων,το combat system τους ειναι οτι καλυτερο εχει υπαρξει σε αυτο το μοτιβο crpg και εχω κανει τον κοσμο ανακατα να βρω κατι αντιστοιχο να ξεχαρμανιασω μετα απο σωρο campaigns στα divinity.Η Larian εγινε αυτο που εγινε οχι γιατι τα γκειμς της ειχαν το καλυτερο σεναριο,τα καλυτερα γραφικα η ηταν πρωτοτυπα αλλα εξαιτιας του gameplay ξεκαθαρα.Μετα απο τοσα χρονια δυσκολα ακουμπαω game,αυτη ηταν η επιτυχια του divinity σε σχεση με το σωρο απο ενδιαφεροντα αλλα κουφια iso crpgs που βγηκαν τα τελευταια χρονια.

Επεξ/σία από Anastazio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως και να έχει οι τύποι φαίνονται να το περνούν παρα πολύ σοβαρά και αυτό με τα devs diaries και το feedback του community είναι αξιοσέβαστο. :)

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα σου αρέσει το divinity παίξε το divinity, πρέπει δλδ να γίνουν όλα τα παιχνίδια το ίδιο; Να γίνει και το diablo turn based? Ας το κάνουν battle royale, δε βαριέσαι...αυτά πουλάνε...

Αυτό που λέτε ότι οι κανόνες των dnd είναι tb, είναι γιατι παίζεις με άλλους...στο single player είναι  πολύ αργό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά δήλωση των δημιουργών και της ίδιας της Wizards of the Coast, το παιχνίδι θα έχει μεγάλο μπάτζετ, λογίζεται ως "ΑΑΑ RPG" και "θα βασίζεται σε μηχανή που έχει μεν στην κατοχή της η Larian αλλά ΔΕΝ θα είναι αυτή των Original Sin. Και συν τοις άλλοις αρνούνται ως τώρα να αποκαλύψουν το παραμικρό για το σύστημα μάχης του παιχνιδιού. Οπότε το TB μόνο δεδομένο δεν θα έπρεπε να θεωρείται.

Μη σας πω πως δεν θα θεωρούσα και απίθανο μέχρι και το να υλοποιήσουν δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε TB και RTWP. Παιχνίδια όπως το Pillars of Eternity 2 απέδειξαν πως κάτι τέτοιο μπορεί να υλοποιηθεί, με το κατάλληλο balancing.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος είπε ότι οι κανόνες του Dungeons and Dragons είναι turn based; Κάθε γύρος διαρκεί 6 δευτερόλεπτα περίπου, μια μάχη συνήθως 1 λεπτό. Άρα real time είναι.

🤭

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Προσωπικά, δεν έχω πρόβλημα είτε το κάνουν turn-based είτε pausable real-time. 

Αλλά μην νομίζετε ότι επειδή το επιτραπέζιο dnd είναι turn-based σημαίνει ότι είναι αργό. Σε νέο campaign μετά από 3-4 levels, τα ζάρια και οι σημειώσεις φεύγουν αέρα, σχεδόν real-time. 

Ειδικά αν είναι καλά προετοιμασμένος ο DM. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μου αρέσει που κρίνω από τώρα χωρίς να ξέρουμε τίποτα για την ιστορία αλλά, αν και θα προτιμούσα το RTwP, δεν με πειράζει να είναι turn based. Πιο πολύ με φοβίζει

α) ότι τα μασάνε για το θέμα του ισομετρικού. Απόλαυσα το PoE επειδή δεν ήταν 3D. Δεν θα ήθελα να είναι κάποιο 3D γιατί είμαι από τους λίγους που τους φέρνουν πονοκέφαλο (μετά από λίγη ώρα skyrim έχω πονοκέφαλο και αστάθεια σαν μεθυσμένος) και

β) να μην είναι baldur's gate μόνο σαν τίτλος για να δημιουργήσει hype. Το ότι τον τελευταίο καιρό όλα τα παιχνίδια για λόγους κόστους (ή για άλλους λόγους) δεν έπαιρναν license από WoTC και είχαν δικούς τους κόσμους και αυτό είναι το 1ο μεγάλο παιχνίδι ξανά σε D&D και επειδή θα έχει Illithids δεν σημαίνει ότι το λέμε και Baldur's Gate. Δεν μου αρέσει όταν κάποιος βγάζει κάτι εντελώς άσχετο και απλά κολλάει το όνομα μιας παλιάς επιτυχίας για να την εκμεταλλευτεί (όχι μόνο σε παιχνίδια αλλά γενικά). Το ίδιο δεν μου είχε αρέσει και στα PoE και Tides of Numenera με τις "spiritual successor" παπαριές τους.

Πολλοί θα πουν ότι και το Shadows of Amn δεν είχε καμμία σχέση με το όνομα Baldur's Gate και θα έχουν δίκιο αλλά συνέχιζε την ιστορία του Bhaalspawn που διαδραματίστηκε αρχικά στο BG οπότε καταχρηστικά μπορούσαμε να πούμε ότι δικαιούται το όνομα.

Αν κάνεις ένα ωραίο παιχνίδι θα το απολαύσουν οι gamers (ή τουλάχιστον εγώ μια και δεν μπορώ να μιλήσω για όλους τους gamers) χωρίς να χρειάζεται να υποτιμάς την νοημοσύνη μας και να προσπαθείς να εκμεταλλευτείς μια παλιά επιτυχία. Όλα αυτά φυσικά με κάθε επιφύλαξη μια και δεν γνωρίζουμε τίποτα για το παιχνίδι και μπορεί να τους αδικώ τους ανθρώπους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Δε νομίζω ότι έχω παίξει ποτέ turn based rpg, κάτι με απωθεί. Αν ισχύσει κάτι τέτοιο, μάλλον θα είναι το πρώτο μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, tidus666 είπε

Ποιος είπε ότι οι κανόνες του Dungeons and Dragons είναι turn based; Κάθε γύρος διαρκεί 6 δευτερόλεπτα περίπου, μια μάχη συνήθως 1 λεπτό. Άρα real time είναι.

🤭

Δηλαδή αν πιάσει κάποιον κατούρημα στο pnp τι γίνεται? Pause στα 6 δευτερόλεπτα?😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...