Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτό με τη στόχευση συμβαίνει όντως. Όταν είναι πολλοί μαζί σε μικρό χώρο υπάρχει πρόβλημα. 

Γενικά έχει τα bugs του. Εμένα πχ πρόσφατα δεν δούλευε το escape στο πληκτρολόγιο και έτσι δεν μπορούσα να βγω από το παιχνίδι...

Δεν νομίζω να το έχω συναντήσει ποτέ όσα χρόνια παίζω παιχνίδια.. 

Όμως είναι εξαιρετικό κατά τα άλλα μέχρι στιγμής. 

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Despotas είπε

Όμως είναι εξαιρετικό κατά τα άλλα μέχρι στιγμής. 

Έχει γίνει απίστευτη δουλειά στο μεγαλύτερο (και πιο ουσιαστικό) κομμάτι του.

Απλά έχει κάποια αρκετά εκνευριστικά χαζοπροβλήματα, τα οποία τόσο καιρό μετά θα περίμενες να έχουν στρώσει.

Btw, το σκουλήκι από την τεκίλα, το ήπιατε?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Πέτρος είπε

Έχει γίνει απίστευτη δουλειά στο μεγαλύτερο (και πιο ουσιαστικό) κομμάτι του.

Απλά έχει κάποια αρκετά εκνευριστικά χαζοπροβλήματα, τα οποία τόσο καιρό μετά θα περίμενες να έχουν στρώσει.

Btw, το σκουλήκι από την τεκίλα, το ήπιατε?

όσο ασχολήθηκα εννοείται το κατέβασα .

  • Like 1
Δημοσ.
7 hours ago, Πέτρος said:

Ανεπίσημο poll, κάνω.

Στο 1ο playthrough μου όχι. Στο δεύτερο ναι

Spoiler

Μια από τις αστοχίες του παιχνιδιού είναι ότι δεν υπάρχει καμία συνέπεια σεναριακά εάν τα παίρνεις όλα, ούτε καν αυτά που σου αλλάζουν την εμφάνιση. Εάν θέλεις να μείνεις pure το μόνος που καταφέρνεις είναι να είσαι πιο αδύναμος. Τουλάχιστον είναι πολύ εύκολο το παιχνίδι

Εάν θα ήθελα κάτι σε dlc και θα πλήρωνα είναι αυτά που δεν πρόλαβαν να βάλουν στο τελικό παιχνίδι και αφορούν το upper city.  Είναι ξεκάθαρο ότι ολόκληρη προσοχή κόπηκε. Δείτε μόνο την είσοδο ενός σημαντικού κτηρίου για το quest του Astarion που βρίσκεται.  Εγώ  στο πρώτο playthrough σχεδόν έχασα το quest γιατί περίμενα να προχωράς σε επόμενη περιοχή για να μπεις

  • Like 1
Δημοσ.
8 hours ago, Πέτρος said:

Ανεπίσημο poll, κάνω.

ααα! σε αυτη τη λογικη εγω στο 1ο εβαλα 1-2 γιατι φοβομουν, στο 2ο εβαλα οσα μπροσουσα γιατι το επαιξα με 1 φιλο και τα μοιραζομασταν...βασικα αν ξερεις λιγο απο dnd κανεις και δυνατους χαρακτηρες ή αν απλα παιζεις μαγο οποτε το game απο ενα σημειο και μετα γινεται αρκετα ευκολο. στην αρχη ομως και εγω δυσκολευομουν.
αυτα σου δινουν buffs που οκ δεν χρειαζομαι κιολας

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, jerry banana είπε

Αυτό με τις 10 φορές σε νιώθω. Προσωπικά το παράτησα. Αν και είναι εκπληκτικό παιχνίδι γιατί λόγω εργασίας όταν έχεις κανονική δουλειά και σχολάς έχεις την ημέρα 1 ώρα το πολύ να αφιερώσεις. Όταν παλεύω κάτι και κάνει πχ miss μια κίνηση και ο εχθρός έχει καλύτερη τύχη ή τοποθεσία στο χώρο μέχρι να κουνηθώ με το κλικ να  πάω να βαρέσει κλπ  μιλάμε για μάχες που και η απλή μπορεί να διαρκέσει αρκετά λεπτά με ώρα. Και δεν ευχαριστιεσαι. Πιστεύω εάν ήμουν φοιτητής ή δεν είχα δουλειά θα ήταν καλύτερα. Για να αφοσιωθώ. 

Διαβαζα το νημα και δηλωνω συμπασχων.  Προχωρουσα κανονικα, με λιγη βοηθεια απο φιλο. Αναγκαστηκα να βαλω τοο παιχνιδι σε δυσκολια explorer γιατι οι μαχες ηταν απαλευτες και εξακολουθουσα να τρωω ξυλο.  Λιγο το οτι εχω διαλεξει rogue thief, λιγο η τυχη, λιγο οτι ξεχναγα να πατησω quicksave(=1 ωρα progress) πριν καποιο σημαντικο σημειο, με εκανε να το αφησω.
Και επειδη εχω gameplay λογικη τυπου soulslike, εδω πραγματικα δεν υπαρχει κατι το οποιο κανει απαραιτητα λαθος καποιος για να χασει. Μιλαω για αρχες act 2.

Θελω να το ξαναπιασω γιατι η ιστορια και το rpg στοιχειο ειναι απο τα καλυτερα που εχω συναντησει αλλα η δυσκοιλιοτητα στις μαχες με αποθαρρυνει.

Επεξ/σία από kti23
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 hours ago, kti23 said:

Διαβαζα το νημα και δηλωνω συμπασχων.  Προχωρουσα κανονικα, με λιγη βοηθεια απο φιλο. Αναγκαστηκα να βαλω τοο παιχνιδι σε δυσκολια explorer γιατι οι μαχες ηταν απαλευτες και εξακολουθουσα να τρωω ξυλο.  Λιγο το οτι εχω διαλεξει rogue thief, λιγο η τυχη, λιγο οτι ξεχναγα να πατησω quicksave(=1 ωρα progress) πριν καποιο σημαντικο σημειο, με εκανε να το αφησω.
Και επειδη εχω gameplay λογικη τυπου soulslike, εδω πραγματικα δεν υπαρχει κατι το οποιο κανει απαραιτητα λαθος καποιος για να χασει. Μιλαω για αρχες act 2.

Θελω να το ξαναπιασω γιατι η ιστορια και το rpg στοιχειο ειναι απο τα καλυτερα που εχω συναντησει αλλα η δυσκοιλιοτητα στις μαχες με αποθαρρυνει.

Γενικά το παιχνίδι για turn-based RPG είναι χαμηλής δυσκολίας, τα Divinity Original Sin της Larian πχ μου φάνηκαν πιο δύσκολα. Δεν το λέω για να σε μειώσω, στο Dark Soul που αναφέρεις εγώ δεν θα πέρναγα ποτέ την 1η μάχη. Το αναφέρω γιατί μάλλον δεν έχεις καταλάβει ακόμα πως λειτουργεί το σύστημα. Δεν χρειάζεται να βιάζεσαι να δράσεις, έχεις όσο χρόνο θέλεις να σκεφτείς πια είναι η καλύτερη κίνηση.

Δες κανένα beginners guide ή spell guide για να πάρεις ιδέες. Στα πρώτα level που είναι τα πιο δύσκολα, το sleep και το command:drop κερδίζουν τις μάχες για εσένα. Αργότερα scorching ray, create water+call lighting, spirit guardian, όλα τα summons μπορούν να σε πάνε μέχρι το τέλος ανάλογα και τι σου αρέσει. Πολύ χρήσιμα είναι όλα τα "until long rest" buffs όπως το longstrider, protection from poison, freedom of movement. Χρησιμοποίησε τα μετά από κάθε long rest

Τέλος κοίτα για build guides εάν δυσκολεύεσαι με τις επιλογές. Γενικά όλα τα builds γύρω από sharpshooter ή tavern brawler είναι πολύ δυνατά και απλά να τα αξιοποιήσεις

  • Like 1
Δημοσ.
36 minutes ago, mike299 said:

Γενικά το παιχνίδι για turn-based RPG είναι χαμηλής δυσκολίας, τα Divinity Original Sin της Larian πχ μου φάνηκαν πιο δύσκολα. Δεν το λέω για να σε μειώσω, στο Dark Soul που αναφέρεις εγώ δεν θα πέρναγα ποτέ την 1η μάχη. Το αναφέρω γιατί μάλλον δεν έχεις καταλάβει ακόμα πως λειτουργεί το σύστημα. Δεν χρειάζεται να βιάζεσαι να δράσεις, έχεις όσο χρόνο θέλεις να σκεφτείς πια είναι η καλύτερη κίνηση.

 

Δες κανένα beginners guide ή spell guide για να πάρεις ιδέες. Στα πρώτα level που είναι τα πιο δύσκολα, το sleep και το command:drop κερδίζουν τις μάχες για εσένα. Αργότερα scorching ray, create water+call lighting, spirit guardian, όλα τα summons μπορούν να σε πάνε μέχρι το τέλος ανάλογα και τι σου αρέσει. Πολύ χρήσιμα είναι όλα τα "until long rest" buffs όπως το longstrider, protection from poison, freedom of movement. Χρησιμοποίησε τα μετά από κάθε long rest

 

Τέλος κοίτα για build guides εάν δυσκολεύεσαι με τις επιλογές. Γενικά όλα τα builds γύρω από sharpshooter ή tavern brawler είναι πολύ δυνατά και απλά να τα αξιοποιήσεις

 

Συμφωνώ απόλυτα, θέλει λίγο το χρόνο του. Γνώμη μου όταν το παίζεις με 1+ φίλους τα fight γίνονται πολύ εύκολα, που πολλές φορές και το tactian φαίνεται λίγο.

Από την άλλη κατανοώ το πόσο "άγνωστο" μπορεί να φαίνεται σε κάποιον που δεν έχει καμία επαφή, ειδικά στο solo.

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, kti23 είπε

Διαβαζα το νημα και δηλωνω συμπασχων.  Προχωρουσα κανονικα, με λιγη βοηθεια απο φιλο. Αναγκαστηκα να βαλω τοο παιχνιδι σε δυσκολια explorer γιατι οι μαχες ηταν απαλευτες και εξακολουθουσα να τρωω ξυλο.  Λιγο το οτι εχω διαλεξει rogue thief, λιγο η τυχη, λιγο οτι ξεχναγα να πατησω quicksave(=1 ωρα progress) πριν καποιο σημαντικο σημειο, με εκανε να το αφησω.
Και επειδη εχω gameplay λογικη τυπου soulslike, εδω πραγματικα δεν υπαρχει κατι το οποιο κανει απαραιτητα λαθος καποιος για να χασει. Μιλαω για αρχες act 2.

Θελω να το ξαναπιασω γιατι η ιστορια και το rpg στοιχειο ειναι απο τα καλυτερα που εχω συναντησει αλλα η δυσκοιλιοτητα στις μαχες με αποθαρρυνει.

να είσαι καλά για το σχόλιο φίλε. Εσύ το προχώρησες αρκετά εγώ στην πίστα με τα πολλά orc και τους 3 βασιλιαδες το αφησα.

Δημοσ.

Εγω δεν τρελάθηκα με το παιχνίδι, είναι σαφώς κατώτερο το bg2 αλλα αλλα  τι να κάνουμε αυτό έχουμε. Θα δοκιμάσω μερικά από τα καινούργια classes πάντως :)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, mike299 είπε

Γενικά το παιχνίδι για turn-based RPG είναι χαμηλής δυσκολίας, τα Divinity Original Sin της Larian πχ μου φάνηκαν πιο δύσκολα. Δεν το λέω για να σε μειώσω, στο Dark Soul που αναφέρεις εγώ δεν θα πέρναγα ποτέ την 1η μάχη. Το αναφέρω γιατί μάλλον δεν έχεις καταλάβει ακόμα πως λειτουργεί το σύστημα. Δεν χρειάζεται να βιάζεσαι να δράσεις, έχεις όσο χρόνο θέλεις να σκεφτείς πια είναι η καλύτερη κίνηση.

 

Δες κανένα beginners guide ή spell guide για να πάρεις ιδέες. Στα πρώτα level που είναι τα πιο δύσκολα, το sleep και το command:drop κερδίζουν τις μάχες για εσένα. Αργότερα scorching ray, create water+call lighting, spirit guardian, όλα τα summons μπορούν να σε πάνε μέχρι το τέλος ανάλογα και τι σου αρέσει. Πολύ χρήσιμα είναι όλα τα "until long rest" buffs όπως το longstrider, protection from poison, freedom of movement. Χρησιμοποίησε τα μετά από κάθε long rest

 

Τέλος κοίτα για build guides εάν δυσκολεύεσαι με τις επιλογές. Γενικά όλα τα builds γύρω από sharpshooter ή tavern brawler είναι πολύ δυνατά και απλά να τα αξιοποιήσεις

 

Δεν διαφωνω, ειμαι παντελως ασχετος με turn based. Προσπαθουσα να εκμεταλευτω το περιβαλλον, να σκεφτω καποιους τροπους με συνδυασμους αλλα σε καποια σημεια δεν ξερω αν μπορω να ειμαι δημιουργικος χωρις τα απαραιτητα spells.

Φταιει καπως και το γεγονος οτι το παιχνιδι εχει αρκετα mechanics χωρις απαραιτητα να εχει μια(κατεμε) ικανοποιητικη εκμαθηση. Ξερω οτι οι περισσοτεροι ξεκινησαν διαβαζοντας guides αλλα εγω σκοπιμως το παρελειψα γιατι ποτε δεν το κανω στο 1ο playthrough(για αυτο ισως εχω κανει εκτροπα στο grove).

Απαιτει παντως οντως αρκετο χρονο ακομα για ελαχιστο progress.

Επεξ/σία από kti23
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...