Προς το περιεχόμενο

Baldur's Gate ΙΙΙ


HellionKal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 hours ago, psof said:

Είναι 10/10 αριστούργημα το παιχνίδι αλλά όντως είχε κάποια πολύ εκνευριστικά πραγματάκια. 

To inventory όπως είπατε, η κάμερα σε κλειστούς χώρους , το ότι δεν μπορείς να αλλάξεις companions χωρίς να πας στο camp πρώτα, το romance ηταν τραγικό, πανεύκολο και χωρίς ουσία(καμιά σχέση με παλιά Bioware/CD Project) και η μουσική κατα τη γνώμη μου με εξαίρεση 1-2 tracks ήταν αρκετά generic και καθόλου αξιομνημόνευτη για τόσο μεγάλο παιχνίδι.

 

Κάτσε βρε συ πως του βάζεις 10/10 αν έχει τόσα αρνητικά;  😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 ώρες πριν, noFEARgr είπε

Κάτσε βρε συ πως του βάζεις 10/10 αν έχει τόσα αρνητικά;  😛

Είμαι σίγουρος πως και η Μόνικα Μπελούτσι κλάνει που και που. Κανείς δεν είναι τέλειος. 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 hours ago, chek2fire said:

καλά η μουσική ιδίως στην εισαγωγή προσπαθώ να μπω όσο πιο γρήγορα στο game μπορώ για να μην ακούω αυτό το αΑΑαAα :D Tι παπάτζα είναι αυτή που έχουν βάλει

Mαλλον λαθος point για κριτικη  - ολα τα baldurs gate εχουν επικ μουσικες στo βασικο μενου για να τη σπανε στους casuals και να καταλαβαινεις που μπαινεις :P

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι στην προετοιμασία για τις 2-3 τελικές μάχες του Act II στο tactician, και προσπαθώ να σκεφτώ/βρω ένα αξιόπιστο paladin build για τον main μου, level 9. Ως τώρα τον είχα oathbreaker, δεν ξέρω γιατί λένε ότι γαμ.. ει, πολύ μουφα spells. Τώρα λέω ή να κάνω multiclass με warlock για τα warlock slots και το hex/pact weapon και oath of vengeance, ή να κάνω pure oath of vengeance αφού στο 9 ξεκλειδώνει haste. 

Σίγουρα δεν ξέρω τι να κάνω με τα stats σε pure paladin αφού χρειάζεται και strength και charisma και dexterity και constitution... Μέχρι τώρα είχα 17 cha 16 str αλλά χαμηλό dex και τον πίνει στο initiative roll, που σημαίνει ότι μεεχρι να έρθει η σειρά του έχει φάει debuffs κλπ σε κάθε μάχη. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, vs_skg said:

Είμαι στην προετοιμασία για τις 2-3 τελικές μάχες του Act II στο tactician, και προσπαθώ να σκεφτώ/βρω ένα αξιόπιστο paladin build για τον main μου, level 9. Ως τώρα τον είχα oathbreaker, δεν ξέρω γιατί λένε ότι γαμ.. ει, πολύ μουφα spells. Τώρα λέω ή να κάνω multiclass με warlock για τα warlock slots και το hex/pact weapon και oath of vengeance, ή να κάνω pure oath of vengeance αφού στο 9 ξεκλειδώνει haste. 

Σίγουρα δεν ξέρω τι να κάνω με τα stats σε pure paladin αφού χρειάζεται και strength και charisma και dexterity και constitution... Μέχρι τώρα είχα 17 cha 16 str αλλά χαμηλό dex και τον πίνει στο initiative roll, που σημαίνει ότι μεεχρι να έρθει η σειρά του έχει φάει debuffs κλπ σε κάθε μάχη. 

 

Πρέπει να διαλέξεις ρόλο. Η θα τον κάνεις sword&shield oath of the ancients ή great weapon vengance/oath. Αφού θέλεις επίθεση γιατί έχεις lvl9 strenght μόνο 16? θα έπρεπε να έχεις ήδη 20. Αν ο σκοπός σου είναι να βαράει επικεντρώσου σε αυτό. Θέλεις όταν έρθει η σειρά του να κάνει αυτό που πρέπει να κάνει, να είναι όσο πιο εύστοχος και max damage οπότε έχεις 2 επιλογές 20str/16con/14ch ή 20str/14con/16ch. Το charisma για τον paly είναι αμυντικό στατιστικό αφού σου δίνει bonus στα auras. Ακόμα και στο persuation δε θα κάνει μεγάλη διαφορά το +1. Αντίθετα θέλεις το δυνατόν μεγαλύτερο attack roll bonus αφού και το smite θα κάνει damage μόνο άμα καταφέρεις να πετύχεις το στόχο.

Για multiclass πέρα από rp λόγους πρέπει να βάλεις κάτω τα μαθηματικά. Αν δεν είσαι σίγουρος δεν αξίζει. Πχ lvl 11 πέρνεις το improved divine smite οπότε πρέπει να δεις στα πόσα spell slots θα πάρεις μεγαλύτερο damage και θα θυσιάσεις το feat και τα αμυντικά auras κλπ. Γενικά ο ρόλος του paladin είναι να είναι frontliner με καλές αμυντικές ικανότητες, τίμιο damage και πολύ καλό burst με τα smite για τις δύσκολες στιγμές. Δε θα έχεις ποτέ τόσο πολύ μεγάλο damage/rest όπως fighter/barbarian.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρες! 

Αντιμετωπίζω το εξής: Μετά από περίπου ένα τρίωρο+ στο παιχνίδι, είμαι level 3 και στο σημείο που βρίσκομαι τρώω παντού ξύλο. Το παίζω στο balanced και δεν καταλαβαίνω τί μου έχει διαφύγει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεχόμενος ότι δεν έχω παίξει δευτερόλεπτο από το παιχνίδι και το πιθανότερο είναι να πω βλακεία,

υπάρχει πιθανότητα το παιχνίδι να μην είναι τόσο τέλειο όσο λέμε αλλά να συνηθίσαμε τόσο πολύ το να γίνονται released μισο-τελειωμένα σκουπίδια με 3000 bugs που μας φαίνεται τέλειο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Fever είπε

Καλημέρες! 

Αντιμετωπίζω το εξής: Μετά από περίπου ένα τρίωρο+ στο παιχνίδι, είμαι level 3 και στο σημείο που βρίσκομαι τρώω παντού ξύλο. Το παίζω στο balanced και δεν καταλαβαίνω τί μου έχει διαφύγει...

Δες αυτό το μικρό βίντεο για τα πιο βασικά στοιχεία που πρέπει να προσέχεις στις μάχες και σιγά σιγά όλα θα ξεκαθαρίσουν. Οι πρώτες ώρες γενικά είναι λίγο πιο δύσκολες γιατί οι χαρακτήρες δεν έχουν πολλά spells και abilities. Γενικά στα πρώτα 5-6 level οι melee χαρακτήρες τα πάνε πολύ πιο καλά. Δοκίμασε ένα party με τρεις melee και έναν support(Shadowheart) μέχρι να πάρουν κάποια βασικά spells οι μάγοι και οι warlock...

 

6 λεπτά πριν, imitheos είπε

Δεχόμενος ότι δεν έχω παίξει δευτερόλεπτο από το παιχνίδι και το πιθανότερο είναι να πω βλακεία,

υπάρχει πιθανότητα το παιχνίδι να μην είναι τόσο τέλειο όσο λέμε αλλά να συνηθίσαμε τόσο πολύ το να γίνονται released μισο-τελειωμένα σκουπίδια με 3000 bugs που μας φαίνεται τέλειο;

Όχι είναι τόσο τέλειο όσο λένε και έχει και πολλά bugs συγχρόνως αλλά δεν σε νοιάζει καθόλου γιατί καταλαβαίνεις την περιπλοκότητα του εγχειρήματος απο το βάθος της ιστορίας και τα αμέτρητα παρακλάδια της σχεδόν απο το πρώτο λεπτό. To voice acting είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ όχι μόνο στους βασικούς χαρακτήρες αλλά και στους random NPCs και τα αμέτρητα διαφορετικά ζώα. Μιλάμε για χιλιάδες διαφορετικές φωνές που αποδίδονται τέλεια στα πρόσωπα που βλέπεις και τις εκφράσεις που βγάζουν με το motion capture. Οι μάχες είναι φοβερές και υπάρχουν ατέλειωτοι τρόποι να φτιάξεις ένα party, και να σκοτώσεις το αντίπαλο απο τα πιο βασικά units μέχρι τα απίστευτα bosses που θα βρεις στο δρόμο σου.

Το τελείωσα μετά απο 160 ώρες ψάχνοντας τα πάντα και μιλώντας σχεδόν σε όλους όσους συνάντησα  και μετά απο μια μικρή αναζήτηση στο youtube σε άλλα playthrough δεν έχω βρει κάποιο που να μοιάζει με το δικό μου γιατί οι αποφάσεις που παίρνεις όντως επηρεάζουν σε τεράστιο βαθμό την ιστορία και τους χαρακτήρες. Δεν γνώρισα πχ έναν βασικό companion του παιχνιδιού με χιλιάδες γραμμές σεναρίου και προσωπικό quest γιατί τον σκότωσα όταν τον συνάντησα και κάποιοι companions και άλλοι side χαρακτήρες που φαίνονται μέχρι και κακοί σε ένα playthrough σε κάποιο άλλο ανάλογα το μονοπάτι που τους οδήγησες ως  βασικός χαρακτήρας μπορεί να βγουν εντελώς διαφορετικοί. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 hours ago, achilleasgr said:

Πρέπει να διαλέξεις ρόλο. Η θα τον κάνεις sword&shield oath of the ancients ή great weapon vengance/oath. Αφού θέλεις επίθεση γιατί έχεις lvl9 strenght μόνο 16? θα έπρεπε να έχεις ήδη 20. Αν ο σκοπός σου είναι να βαράει επικεντρώσου σε αυτό. Θέλεις όταν έρθει η σειρά του να κάνει αυτό που πρέπει να κάνει, να είναι όσο πιο εύστοχος και max damage οπότε έχεις 2 επιλογές 20str/16con/14ch ή 20str/14con/16ch. Το charisma για τον paly είναι αμυντικό στατιστικό αφού σου δίνει bonus στα auras. Ακόμα και στο persuation δε θα κάνει μεγάλη διαφορά το +1. Αντίθετα θέλεις το δυνατόν μεγαλύτερο attack roll bonus αφού και το smite θα κάνει damage μόνο άμα καταφέρεις να πετύχεις το στόχο.

Για multiclass πέρα από rp λόγους πρέπει να βάλεις κάτω τα μαθηματικά. Αν δεν είσαι σίγουρος δεν αξίζει. Πχ lvl 11 πέρνεις το improved divine smite οπότε πρέπει να δεις στα πόσα spell slots θα πάρεις μεγαλύτερο damage και θα θυσιάσεις το feat και τα αμυντικά auras κλπ. Γενικά ο ρόλος του paladin είναι να είναι frontliner με καλές αμυντικές ικανότητες, τίμιο damage και πολύ καλό burst με τα smite για τις δύσκολες στιγμές. Δε θα έχεις ποτέ τόσο πολύ μεγάλο damage/rest όπως fighter/barbarian.

έκανα του κεφαλιού μου με lockadin, δε μου πολυβγήκε, ακόμα και με pact weapon και hex δεν βγάζει τόσο damage.  Υπ οψιν ο oathbreaker παιρνει aura of hate (+cha modifier στα attack). Θεωρητικά τώρα level 10 γίνεται OP γιατί είναι bugged το extra attack του warlock και stackαρει με του paladin δινοντας 3 οποτε με luck of the far realms και executioner κάνεις άπειρο damage, αλλά δεν νιώθω καλά να χρησιμοποιώ bug.

τώρα μπαίνω act 3 και θα σε ακούσω. Το CHA με έχει βοηθήσει πολύ στα dialogue αλλά ναι 16 είναι αρκετό.

 

Τι έπος είναι τούτο ρε σεις; Το act 2 ΜΟΝΟ του είναι καλύτερο από το 99% των πραγμάτων που έχω παίξει, εβερ. Ειδικά το τέλος, masterpiece.

 

To act 2 το τελειώνω στις 41 ώρες στο tactician χωρίς save scumming και bug abuse, το κλειδί είναι η προετοιμασία για τις δύσκολες μάχες. Θα δώσω κάποια hint σε spoiler άμα κάποιος ενδιαφέρεται, για τα πιο δύσκολα σημεία του act II:

 

Spoiler

Isobel - Markus fight:

Spoiler

το κλειδί είναι το barricading, σε ωθεί προς τα εκεί το παιχνίδι με όλα τα κιβώτια/benches/chairs/candelabras που έχει γύρω γύρω, κλείνοντας τους διαδρόμους για τα ιπτάμενα mobs είναι εύκολο να ζήσει η isobel και τον markus τον σκοτώνεις σε 1, άντε 2 γύρους.

progression:

Spoiler

ΠΡΩΤΑ moonlight towers/μετά shadowfell, κάνουμε ότι μπορούμε από quest κλπ. αλλιώς χάνονται 2 σημαντικά quest.

Spoiler

balthazar: 

Spoiler

Του μιλάς για να σου δώσει το bell. Kάνεις aggro ένα rat για να μπεις σε fight, μετά summon flesh, και του την πεφτεις για το exp και για να φυγει απο τη μεση. Τον balthazar είναι αρκετά πιο εύκολο να του την πέσεις στο shar's gauntlet αντί για το shadowfell αν και το έβγαλα με την πρώτη και με τους δύο τρόπους. Silence/counterspell βοηθάνε πολύ αφού αν το positioning σου δεν είναι πολύ καλό, θα κάνει misty step -> cloudkill και σου έχει γα..σει την ύπαρξη.

moonlight towers:

Spoiler

Στην κουζίνα σπάμε το mind control των gnomes, γίνονται friendly + parasite reward.

Τα mobs γυρω γυρω μπορεις να τα σκοτωσεις χωρις aggro απο ολους αν είναι σε κλειστό δωμάτιο (golem px)

Ανεβαινουμε στον πρωτο αφου μιλησουμε με την disciple, για κάποιο transgression σκοτωνει το golem διπλα στις ιερια και μετα αράζει στο γραφείο της, κλείνουμε πορτούλα και την κάνουμε assasinate σε ένα γύρο (+δίνει laezel inspiration), μετα εύκολα καθαρίζουμε τον υπόλοιπο όροφο.

Docks, σκοτώνουμε οποιον βρουμε και κανουμε interact με το περιεργο βαρελι για 2 parasite

Spoiler

prison fight 1

παμε prison για το quest, η μαχη είναι αρκετά bugged ανάλογα πως θα το προσεγγίσεις, το πιο έυκολο νομίζω έιναι το εξής

σπάμε τοίχο από κελί νάνων, αυτό τους κάνει να τρέξουν στον τοίχο του κελιού των tieflings και να τον βαράνε, κάνοντας 0 damage, αλλά μένοντας ασφαλείς. Σε λίγο το παίρνουν χαμπάρι οι guards και ξεκινάει fight όπου η warden είναι μπροστά στο enemy party, και τους έχεις κάνει funnel στην τρύπα στον τοίχο. Θα τραβήξει αρκετά το fight και δεν είναι έυκολο, σε κάποια φάση τα tieflings αποφασίζουν να τρέξουν μέσα από τη φυλακή και να βγουν από την τρύπα στο κελί των νάνων, εμένα ένα μου πέθανε έτσι αφού περνάνε μέσα από αντιπάλους, αλλά τα υπόλοιπα έζησαν. Οι gnomes αποφάσισαν να κάνουν join και να βαράνε τους αντιπάλους, ευτυχώς ήταν στο τέλος της μάχης και δεν πέθαναν. Σκοτώνουμε τα scrying eye αφου ουσιαστικά κάνουν spawn zealots (στην αρχή νόμιζα ότι κάνουν απλώς alert). Αν τραβήξει πολύ η μάχη τα tiefling μπαίνουν στη βάρκα και αφήνουν τους νάνους πίσω, οπότε οι νάνοι βγαίνουν μέσω docks, αν έχουμε σκοτώσει ήδη τα mobs εκεί δεν υπάρχει θέμα.

Spoiler

Halsin quest portal fight:

Spoiler

Αρκετά εκνευριστικό fight, μόνη σωτηρία είναι το darkness πάνω στο portal, ice storm και web για crowd control στη μεριά που βγάινουν τα githyanki. crowd control και action economy above all, δεν εχει νοημα να σκοτωσεις τιποτα παρα μόνο αν πλησιάζει πολύ για melee attack. Θα πάρει κάποιες προσπάθειες.

final sequence:

Spoiler

Έχοντας κάνει τα παραπάνω η πρώτη μάχη είναι εύκολη, δεν υπάρχει disciple ούτε gnome/golem, burst down τους adepts και τέλος.

Spoiler

Optional (I think) prison fight 2:

Το πιο cheesy fight σε όλο το παιχνίδι μέχρι τώρα.... έχει δύο εισόδους, από tower και από docks, καλύτερη είναι από tower αφού σε φαίρνει πιο κοντά. Burst down τον death shepherd για ευνόητους λόγους, που μας αφήνει με 3 γαμ..ληδες 35 μέτρα μακριά που σπαμάρουν conjure death... το κλειδί είναι haste/dash/potion of speed και μεγάλο spacing αφού αυτοί οι 3 σπαμάρουν...fireball ω ναι οπως παει το party να κατέβει τις σκάλες.

Spoiler

rooftop fight:

Spoiler

κάνουμε το persuasion check για το redemption του kethrik. To υπόλοιπο δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο.

Spoiler

oubliette:

Spoiler

Αν θέλουμε το infernal rapier κατεβαίνουμε με τον wyll στο party. Δεν το θυμόμουν καν ότι έχει quest αυτός εκεί, και δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο αφού είναι δύσκολο fight και ο wyll τουλάχιστον για μένα είναι underpowered. 

Spoiler

mind flayer pods fight: με 3 frontliners δεν το βρήκα δύσκολο.

Spoiler

final fight 1:

Spoiler

Με persuasion check o kethrik αυτοκτονεί. Υπάρχει και πιο cheesy τρόπος αφού σου δίνονται κάποια frame πριν το engagement, αν έχεις invisibility μπορείς να ελευθερώσεις τη nightsong και να ξεκινήσεις έτσι το fight, αρκετά cheesy.

Spoiler

final fight 2: barbarian καθαρίζει λόγω invincibility to freightened, με potion of speed και haste το έβγαλα με την πρώτη στο παρατσακ...

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υγ1: δε ξερω ποσες φορες εχασα αλλα η λυση ηταν ψηλαα οταν ανεβηκα ψηλα μονο τοτε ειχε καποιες ελπιδες να κερδισω.Το short rest και long rest πως τα χρησιμοποιειτε εσεις για πειτε μου λιγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, johnmayson είπε

Ναιιι μολις κερδισα τη μαχη στο shattered sanctrum.Οταν κινουμαστε στο χωρο και ενας απο το παρτυ δε ακολουθει και μενει ακινητος τι κανουμε;;

Επέλεξε τον να κίνησε με αυτόν και αν είναι κοντά οι υπόλοιποι θα έρθουν μόνοι τους ή πήγενε τον εσύ κοντά τους, εκτός αν τον έχεις κάνει ungroup, το ungroup γενικά βοηθάει στο stealth, το κάνει ευκολότερο. 

Ποπό 42 ώρες για τέλος του act2? 🤣🤣🤣 Και γω έκανα 120+ 🤣🤣🤣 

Επεξ/σία από Mr Aris
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...