Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κάποια χρήσιμα UI πραγματάκια που άργησα να τα βρω.

-Κάτω απο τα εικονίδια των χαρακτήρων σας έχει ένα κουμπί που ξεκλειδώνει το party σας. Αν παίζετε rogue ή τον Astarion μπορείτε να κάνετε έτσι stealth εξερεύνηση  χωρίς να σας ακολουθούν οι υπόλοιποι. Πολύ χρήσιμο αν θέλετε να βρείτε άλλες εισόδους στη περιοχή ή αν θέλετε να πάτε κοντά σε ένα γκρουπ ανθρώπων και να κρυφακούσετε τις συζητήσεις τους σε περίπτωση που δεν είστε σίγουροι αν είναι επικίνδυνοι. Με το swift πατημένο μπορείτε να δείτε την περιοχή που μπορεί να αποκαλυφθείτε  αν περάσετε απο πάνω. Δεν σας βλέπουν αμέσως αν πατήσετε μέσα στο κόκκινο αλλα με το που κάνετε κάθε 3-4 δευτερόλεπτα ο rogue σας ρίχνει stealth ζαριες/checks κι αν κάνει fail θα σας δουν και θα αρχίσει η μάχη αν είναι όντως κακοί.

-Αν δεν είστε σίγουροι για RP λόγους αν αξίζει ο θάνατος στον εχθρός σας, πατώντας τη "passives" καρτέλα κάτω κάτω στην μέση και έπειτα το non lethal target μπορείτε να τους λυπηθείτε και να τους αφήσετε ζωντανούς. Διαβάστε απλά πρώτα το tooltip για να δείτε ποιες επιθέσεις επιτρέπονται. Αν τους ρίξετε fireball στη μούρη θα πεθάνουν ότι κι αν γίνει. Η κίνηση αυτή έχει επιπτώσεις στην ιστορία και πολλοί αν παίζουν καλό χαρακτήρα δεν θέλουν να σκοτώνουν όποιον βρουν μπροστά τους. Κάποιοι απλά κάνουν το καθήκον τους ή κάποια σπάνια άγρια ζώα απλά θέλουν να προστατεύσουν τα αυγά τους κλπ. Μόλις τους κερδίσετε αυτοι πέφτουν κάτω αναίσθητοι(δεν ξέρω για πόση ώρα), μπορείτε να τους λουτάρετε και σας δίνουν XP οπότε δεν χάνετε κάτι σε αυτον το τομέα.

-Πηγαίνοντας το βελάκι πάνω σε έναν εχθρό και πατώντας το "Τ" κάνετε inspect τα stats του χαρακτήρα. Πολύ χρήσιμο αν θέλετε να δείτε το όπλο, το Armored Class και τα resistances του κακού. Αν κάποιος έχει fire res και slashing res δεν θα του ρίξετε fireball ή με sword/daggers, αν έχει πολύ strength και AC κάντε του crowd control, disarm ή απλά κρατήστε μια αποσταση κλπ.

-Τέλος αν γίνει κάτι σημαντικό στην ιστορία ή αν γνωρίσετε κάποιον σημαντικό NPC πατώντας πάνω στους companion του party σας μπορείτε να ακούσετε τις απόψεις τους με μια μινι συζήτηση. Αν θελετε να ακούσετε και τους υπολοιπους που είναι εκτός απλά πάτε στο camp χωρίς long rest και κάνετε κλικ πάνω τους. Για να προχωρήσει η ξεχωριστή ιστορία του κάθε companion θα πρέπει να κάνετε long rest και να έχουν το "!" εικονίδιο πάνω απο το κεφάλι τους όμως. Μη τσιγκουνεύεστε τα long rest σαν και μένα. Εχω 20 ώρες στο παιχνίδι και έχω κάνει μόνο ένα μέχρι στιγμής γιατι στο tactician difficulty κοστίζουν τα διπλάσια camp tools.😁

  • Like 5
Δημοσ.

Να προσθέσω κι εγώ.

Αναφέρθηκε η κάμερα, με διπλό κλικ πάνω σε ένα μέλος του companion η κάμερα επικεντρώνεται στο group, βοηθάει για την κίνηση.  Υπάρχει στο κεντρικό κουμπί του ποντικιού το camera rotate , προσωπικά δεν με βολεύει και το έβαλα στο δεξί κουμπί, δοκιμάστε το.

Στο UI υπάρχει η δυνατότητα να προσθέσετε - μειώσετε rows , φτιάξτε τα skills με διάταξη που σας βοηθάει καλύτερα στο τρόπο παιχνιδιού σας.

Δημοσ.

Eπειδη εχω μια μανια να τα ψαχνω ολα ας πουμε μετα την εισαγωγη αμα παω προς ενα σημειο ταδε και συνεχιζει καποιο στορυ ξαναγυρναω πισω να δω το υπολοιπο χαρτι? ειναι σαν semi open world φανταζομαι?

Δημοσ.

Καλημερα το πηρα και γω το παιχνιδι ασχετα αν η γνωμη μου ειναι οτι δε θα πρεπε να εχει αυτο το συστημα μαχης θελω να το δοκιμασω.200 αποριες και εχω χαθει.Καταρχην διαλεξα human wizard woman απο κατω γραφει resistances και notable features civil militia human versality oportunity attack.Εκανα το λαθος και εφτοιαξα γρηγορα το χαρακτηρα με αποτελεσμα εκει που διαλεγεις τα skills ν αφησω τα 3 επιλεγμενα που ειχε δε ξερω αν ειναι τα 3 ποιο πανω που ανεφερα.Αν το αφησω ετσι λογικα αργοτερα που θα ξεκλειδωσω ολα τα skills θα μπορω να προσαρμοσω αλλαξω σ οτι θελω;;; Δε ξερω καν τι ειναι αυτα τα 3 που ανεφερα ποιο πανω.Δυστυχως τ αγγλικα δ ειναι καλα.Εφτασα εκει με τη παγιδευμενη γυναικα οπου στο ζαρι απετυχα αρα τωρα εχω 2 επιλογες η γυρναω εκει που εγινε το save με σκοπο να πετυχω να σωσω τη γυναικα η συνεχιζω χωρις να τη σωσω;; Εχετε κανα dischord για κουβεντουλα και λυσιμο αποριων;;θεωρητικα αν συνεχισω ετσι οι υπολοιποι 2 για μα συμπληρωθει το γκρουπ τι class πρεπει να ναι για να μπορει να ειναι πετυχημενο και να προχωρησει το save??Επειδη εχω καρτα gtx 950 γωαυτο εφτοιαξα γρηγορα διοτι ηθελα να μπω στο παιχνιδι για να δω αν θα τρεχει τα χω ολα στο low μεχρι στιγμης δ εχω προβλημα θα δειξει.

Υγ1: για να ξερετε 98gb πρεπει να κατεβασεις και στο δισκο θελει 124gb.

Δημοσ.

Αυτο που ξεκιναω να παω καπου για να κανω ενα quest  και τελικα βρισκομαι αλλου και καταληγω σε οτιδηποτε αλλο απο αυτο που υπολογιζα,, πολυ το ευχαριστιεμαι...Παει για αγαπημενο μου παιχνιδι ever μετα απο witcher 3 , και ειμαι μολις στις 20 ωρες

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, johnmayson είπε

Καλημερα το πηρα και γω το παιχνιδι ασχετα αν η γνωμη μου ειναι οτι δε θα πρεπε να εχει αυτο το συστημα μαχης θελω να το δοκιμασω.200 αποριες και εχω χαθει.Καταρχην διαλεξα human wizard woman απο κατω γραφει resistances και notable features civil militia human versality oportunity attack.Εκανα το λαθος και εφτοιαξα γρηγορα το χαρακτηρα με αποτελεσμα εκει που διαλεγεις τα skills ν αφησω τα 3 επιλεγμενα που ειχε δε ξερω αν ειναι τα 3 ποιο πανω που ανεφερα.Αν το αφησω ετσι λογικα αργοτερα που θα ξεκλειδωσω ολα τα skills θα μπορω να προσαρμοσω αλλαξω σ οτι θελω;;; Δε ξερω καν τι ειναι αυτα τα 3 που ανεφερα ποιο πανω.Δυστυχως τ αγγλικα δ ειναι καλα.Εφτασα εκει με τη παγιδευμενη γυναικα οπου στο ζαρι απετυχα αρα τωρα εχω 2 επιλογες η γυρναω εκει που εγινε το save με σκοπο να πετυχω να σωσω τη γυναικα η συνεχιζω χωρις να τη σωσω;; Εχετε κανα dischord για κουβεντουλα και λυσιμο αποριων;;θεωρητικα αν συνεχισω ετσι οι υπολοιποι 2 για μα συμπληρωθει το γκρουπ τι class πρεπει να ναι για να μπορει να ειναι πετυχημενο και να προχωρησει το save??Επειδη εχω καρτα gtx 950 γωαυτο εφτοιαξα γρηγορα διοτι ηθελα να μπω στο παιχνιδι για να δω αν θα τρεχει τα χω ολα στο low μεχρι στιγμης δ εχω προβλημα θα δειξει.

Υγ1: για να ξερετε 98gb πρεπει να κατεβασεις και στο δισκο θελει 124gb.

Αν εννοείς τη Laezel, αυτή που ήταν μαζί σου αρχικά, υπάρχει τρόπος να την ελευθερώσεις αρκεί να 

Spoiler

χτυπήσεις με κάποιο βέλος ή ίσως και spell το κάτω μέρος της παγίδας.

Τώρα σχετικά με τα skills, έχω την αίσθηση ότι εννοείς τα spells του wizard και όχι skills όπως athletics, persuasion κλπ. Αν όντως εννοείς τα spells ως wizard θα μπορείς να μαθαίνεις νεα spells και από τα αντίστοιχα scrolls που θα βρίσκεις αλλά για να τα χρησιμοποιείς θα πρέπει να τα έχεις προετοιμάσει (νομίζω με το Κ σου ανοίγει το interface για τα spells) .

Επίσης ανάλογα το level έχεις όρια στο πόσες φορές μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα spell πριν ξεκουραστείς (long rest), πχ level 1 wizard μπορεις να κάνεις μέχρι δυο level 1 spells αλλά ως level 6 μπορείς να castareis 4 level 1 spells, 3 level 2 spells και 3 level 3 spells κλπ.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Δεν γίνεται αυτό το παιχνίδι να ήταν real-time. 

Κατ' αρχάς, με τόσα skills, αντικείμενα, passives, αλληλεπίδραση με το περιβάλλον αλλά και αριθμό αντιπάλων, δεν θα παιζόταν σε "πραγματικό" χρόνο ούτως ή άλλως, θα στέναζε το space/pause.

Παίζει ρόλο η υψομετρική διαφορά, παίζει ρόλο η θέση του κάθε χαρακτήρα, η απόσταση των χαρακτήρων όχι μόνο από το στόχο αλλά και μεταξύ τους.

Τα role-playing παιχνίδια είναι παιχνίδια σκέψης, όχι αντανακλαστικών. Υπάρχουν τα FPS γι' αυτό, υπάρχουν τα action, τα platformers και τόσα άλλα.

Και τα role-playing με τα οποία μεγαλώσαμε κάποιοι (Bard's Tale, τα αυθεντικά εννοώ, το πρώτο Wasteland -αλλά και πιο πρόσφατα οι απόλυτα άξιοι διάδοχοι, Wasteland 2 και 3-  το επικό Fallout 2, πριν τα μπασταρδέματα της ανεκδιήγητης Bethesda) ήταν αμιγώς turn-based παιχνίδια, γιατί μόνο έτσι παίζονται πραγματικά, με σκέψη, τακτική και στρατηγική, κι όχι ένα παλαβό clickfest με κακοποίηση του pause.

Τώρα, για τους origin companions (υπάρχουν και μη origin): Όπως το κάθε πράγμα σε αυτή την περιπέτεια, το τι θα γίνει εξαρτάται από τον παίκτη: τι σχέσεις θα έχεις, πώς θα τους εντάξεις στην ομάδα, αν θα τους εντάξεις στην ομάδα, αν θα τους διατηρήσεις στην ομάδα αφού τους εντάξεις, κτλ., κτλ.

Το παιχνίδι είναι εξαιρετικά σχεδιασμένο, προσφέρει πάμπολλούς τρόπους διαχείρισης της κάθε κατάστασης, κρύβει μυστικά μικρά και μεγάλα παντού. Kαι κάθε επιλογή, έχει τα θετικά και τα αρνητικά της. Παράδειγμα (είναι spoiler, όχι για την κεντρική ιστορία, αλλά όπως και να έχει το ανοίγετε με ευθύνη σας):

Spoiler

Στον πρώτο χάρτη, ανηφορίζοντας προς βορρά, πάνω από τη γκρεμισμένη γέφυρα, συναντάμε ένα κατακρεουργημένο καραβάνι. Με διάφορους τρόπους -ξόρκια, εξερεύνηση- μπορούμε να μάθουμε ότι κάποιος γλίτωσε, κουβαλώντας ένα σεντούκι με "περίεργο" περιεχόμενο και τράβηξε βορειότερα.

Ακολουθώντας τα στοιχεία, φτάνουμε κοντά σε μια σπηλιά, την οποία έχουν αποκλείσει κάποια τέρατα. Η μάχη είναι αναπόφευκτη, αν θέλουμε να προχωρήσουμε. Κι έχουμε, ούτε λίγο, ούτε πολύ, τρεις επιλογές:

Μετωπική επίθεση, που δεν το προτείνω, γιατί οι εχθροί είναι περισσότεροι και έχουν και boss μαζί, είναι εύκολο να παρακάμψουν τα tanks και να χτυπήσουν τοξότες/κλέφτες/μάγους κτλ.

Sneak από τα υψώματα έξω από τη σπηλιά, οπότε κερδίζουμε το υψομετρικό πλεονέκτημα, στερούμε τα υψώματα από τους αντίπαλους τοξότες και έχουμε ευκολότερο έλεγχο των αντίπαλων tanks/damage dealers.

Εναλλακτικά, υπάρχει μια είσοδος, ανατολικότερα, που όμως είναι παγιδευμένη. Θέλεις οπωσδήποτε rogue/bard/slight of hands και καλό perception. Κερδίζεις και inspiration από εκεί για ορισμένους χαρακτήρες, βρίσκεσαι μέσα στη σπηλιά όταν ξεκινάει η μάχη και είτε επιχειρείς με ξόρκια/tanks να φράξεις την είσοδο, είτε προκαλείς τη συζήτηση με χαρακτήρα με καλό initiative (o Αstarion είναι ιδανικός υποψήφιος, γιατί έχει και dash/jump καλό ώστε να απομακρυνθεί), έχοντας πιάσει νωρίτερα τα υψώματα μέσα στη σπηλιά.

Κι αφού τελειώσει η μάχη, έχεις βέβαια και διακλάδωση για το τι θα κάνεις με το φορτίο, με δύσκολο αλλά όχι ανέφικτο lockpick ή προσπάθεια να παραδώσεις το αντικείμενο στο νόμιμο κάτοχό του. Και μπορείς να συλλέξεις επιπλέον πληροφορίες εκεί για το πώς θα φτάσεις στο νόμιμο κάτοχο.

Εντωμεταξύ, κρύβει κι άλλα μυστικά, μικρά αλλά ενδιαφέροντα, η σπηλιά.

Μιλάμε για εξαιρετικό σχεδιασμό, προσεγγίζεις μια κατάσταση όπως θέλεις, πρακτικά. Δεν υπάρχει "σωστή" λύση.

 

  • Like 4
  • Thanks 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εισαι σαν την Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων ενα πραγμα όπως είπε και ο enable_your_mind. Πας για ένα φαινομενικά απλό quest το οποίο είναι στο δρόμο για το main quest, πέφτεις στην πορεία πάνω σε ένα άλλο, κάνεις loot την περιοχή και αποκαλύπτεις κρυφά τούνελ και dungeon με άλλα quest ακόμη πιο περίεργα και μέσα στο loot βρίσκεις περίεργες συνταγές, βιβλία, γράμματα ή χάρτες με θησαυρούς κλπ με άλλα quest. Και μέσα σε όλα αυτά βρίσκεις και τους origin χαρακτήρες που έχουν και τα δικά τους προσωπικά quest..

Επίσης 30 ώρες στο παιχνίδι και μόλις τώρα ανακάλυψα πως με το swift+space μπορείς να μπεις και να βγεις απο το turn-based mode με δική σου θέληση!!! Οπότε αν θέλεις να κάνεις ambush μια ομάδα κακών το ενεργοποιείς και βάζεις τον ένα στην ταράτσα, τον άλλο απο πίσω και τους άλλους απο μπροστά χωρίς να φοβάσαι μη σε ανακαλύψουν πρόωρα κάνοντας stealth σε real time. Οπότε παίρνεις τις θέσεις σου αποφεύγοντας προσεχτικά τη κόκκινη ζώνη ορατότητας και ξεκινάς τη μάχη όταν είσαι 100% έτοιμος. Αν δεν πάει κάτι καλά σε μία μάχη λογικά μπορείς να πατήσεις ξανά το swift+space να μπεις σε real time και να δοκιμάσεις μια ομαδική υποχώρηση και heal/regroup αλλά δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο είναι δυνατόν ακόμα. Θα το τσεκάρω σήμερα.

Τέλος οι παγίδες σε αυτό το παιχνίδι είναι πραγματικά θανατηφόρες. Θέλει πολύ προσοχή πως προσεγγίζεις μια περίπτωση γιατί αν πέσεις σε μια και αρχίσεις τη μάχη έτσι δεν υπάρχει ελπίδα σε μεγάλη δυσκολία..

Επεξ/σία από psof
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Snoob είπε

Δεν γίνεται αυτό το παιχνίδι να ήταν real-time. 

Κατ' αρχάς, με τόσα skills, αντικείμενα, passives, αλληλεπίδραση με το περιβάλλον αλλά και αριθμό αντιπάλων, δεν θα παιζόταν σε "πραγματικό" χρόνο ούτως ή άλλως, θα στέναζε το space/pause.

Παίζει ρόλο η υψομετρική διαφορά, παίζει ρόλο η θέση του κάθε χαρακτήρα, η απόσταση των χαρακτήρων όχι μόνο από το στόχο αλλά και μεταξύ τους.

Τα role-playing παιχνίδια είναι παιχνίδια σκέψης, όχι αντανακλαστικών. Υπάρχουν τα FPS γι' αυτό, υπάρχουν τα action, τα platformers και τόσα άλλα.

Και τα role-playing με τα οποία μεγαλώσαμε κάποιοι (Bard's Tale, τα αυθεντικά εννοώ, το πρώτο Wasteland -αλλά και πιο πρόσφατα οι απόλυτα άξιοι διάδοχοι, Wasteland 2 και 3-  το επικό Fallout 2, πριν τα μπασταρδέματα της ανεκδιήγητης Bethesda) ήταν αμιγώς turn-based παιχνίδια, γιατί μόνο έτσι παίζονται πραγματικά, με σκέψη, τακτική και στρατηγική, κι όχι ένα παλαβό clickfest με κακοποίηση του pause.

Τώρα, για τους origin companions (υπάρχουν και μη origin): Όπως το κάθε πράγμα σε αυτή την περιπέτεια, το τι θα γίνει εξαρτάται από τον παίκτη: τι σχέσεις θα έχεις, πώς θα τους εντάξεις στην ομάδα, αν θα τους εντάξεις στην ομάδα, αν θα τους διατηρήσεις στην ομάδα αφού τους εντάξεις, κτλ., κτλ.

Το παιχνίδι είναι εξαιρετικά σχεδιασμένο, προσφέρει πάμπολλούς τρόπους διαχείρισης της κάθε κατάστασης, κρύβει μυστικά μικρά και μεγάλα παντού. Kαι κάθε επιλογή, έχει τα θετικά και τα αρνητικά της. Παράδειγμα (είναι spoiler, όχι για την κεντρική ιστορία, αλλά όπως και να έχει το ανοίγετε με ευθύνη σας):

  Απόκρυψη περιεχομένων

Στον πρώτο χάρτη, ανηφορίζοντας προς βορρά, πάνω από τη γκρεμισμένη γέφυρα, συναντάμε ένα κατακρεουργημένο καραβάνι. Με διάφορους τρόπους -ξόρκια, εξερεύνηση- μπορούμε να μάθουμε ότι κάποιος γλίτωσε, κουβαλώντας ένα σεντούκι με "περίεργο" περιεχόμενο και τράβηξε βορειότερα.

Ακολουθώντας τα στοιχεία, φτάνουμε κοντά σε μια σπηλιά, την οποία έχουν αποκλείσει κάποια τέρατα. Η μάχη είναι αναπόφευκτη, αν θέλουμε να προχωρήσουμε. Κι έχουμε, ούτε λίγο, ούτε πολύ, τρεις επιλογές:

Μετωπική επίθεση, που δεν το προτείνω, γιατί οι εχθροί είναι περισσότεροι και έχουν και boss μαζί, είναι εύκολο να παρακάμψουν τα tanks και να χτυπήσουν τοξότες/κλέφτες/μάγους κτλ.

Sneak από τα υψώματα έξω από τη σπηλιά, οπότε κερδίζουμε το υψομετρικό πλεονέκτημα, στερούμε τα υψώματα από τους αντίπαλους τοξότες και έχουμε ευκολότερο έλεγχο των αντίπαλων tanks/damage dealers.

Εναλλακτικά, υπάρχει μια είσοδος, ανατολικότερα, που όμως είναι παγιδευμένη. Θέλεις οπωσδήποτε rogue/bard/slight of hands και καλό perception. Κερδίζεις και inspiration από εκεί για ορισμένους χαρακτήρες, βρίσκεσαι μέσα στη σπηλιά όταν ξεκινάει η μάχη και είτε επιχειρείς με ξόρκια/tanks να φράξεις την είσοδο, είτε προκαλείς τη συζήτηση με χαρακτήρα με καλό initiative (o Αstarion είναι ιδανικός υποψήφιος, γιατί έχει και dash/jump καλό ώστε να απομακρυνθεί), έχοντας πιάσει νωρίτερα τα υψώματα μέσα στη σπηλιά.

Κι αφού τελειώσει η μάχη, έχεις βέβαια και διακλάδωση για το τι θα κάνεις με το φορτίο, με δύσκολο αλλά όχι ανέφικτο lockpick ή προσπάθεια να παραδώσεις το αντικείμενο στο νόμιμο κάτοχό του. Και μπορείς να συλλέξεις επιπλέον πληροφορίες εκεί για το πώς θα φτάσεις στο νόμιμο κάτοχο.

Εντωμεταξύ, κρύβει κι άλλα μυστικά, μικρά αλλά ενδιαφέροντα, η σπηλιά.

Μιλάμε για εξαιρετικό σχεδιασμό, προσεγγίζεις μια κατάσταση όπως θέλεις, πρακτικά. Δεν υπάρχει "σωστή" λύση.

 

Απάντηση στο Spoiler, τι έκανα εγώ 

Spoiler

Φτάνοντας στη συγκεκριμένη σπηλιά, πήγα σε επίθεση θεωρώντας τις ύαινες εύκολες, ήμουν level 3, οι τοξότες και το boss με είχαν μονοχιτο 🤣, μετά πήγα από τη πίσω είσοδο, με τις παγίδες κτλ, αφού πήρα τον έλεγχο μόνο ενός ήρωα, έψαξα λίγο όλη τη σπηλιά, αν δε πας σχετικά κοντά στους ανθρώπους που υπήρχαν εκεί, δε ξεκινά το cut scene και οι διάλογοι-επιλογές , έχει ένα μεγάλο ύψωμα τέρμα πίσω τους, 3 άλματα αν θυμάμαι καλά, επίσης σε όλη τη διαδρομή μέχρι εκεί, υπάρχουν βαρέλια με εύφλεκτο υλικό, πήρα 4 από αυτά τα τοποθέτησα κάτω και ανέβασα όλο το πάρτι πάνω.... Νομίζω 4hp  έχασα μέχρι να πεθάνει και ο τελευταίος 🤣🤣🤣

 

  • Like 1
Δημοσ.

Πέσαν όλοι οι corpo developers να τους φάνε όπως πέρυσι με το Elden Ring. Τρέμουν όλοι μην καλομάθουν οι gamers στην ποιότητα αντί για τη βαρετή σούπα που τους σερβίρουν.

Το επίπεδο επιλογής και συνεπειών των πράξεων σου δεν θυμάμαι να το έχω ξαναδεί και είμαι ακόμα στην αρχή 4-5 ώρες.

Έχω δει και αρκετά βίντεο από gameplay και συμβαίνει πολλές φορές να λέω "οπ αυτό που επέλεξε ο άλλος είχε εντελώς διαφορετικό αποτέλεσμα". Και όχι μια φορά σε κάποιο στάδιο του παιχνιδιού αλλά συνέχεια. Ακόμα και από μικρές αποφάσεις.

Απλά θα πω ότι κανείς δεν είναι ασφαλείς, ούτε και εσύ ο ίδιος από τα άτομα που νομίζεις ότι είναι φίλοι σου.

Όσο αφορά τη δυσκολία για όποιον δεν έχει ξανασχοληθεί με crpg. Παιδιά όπως όλα τα πράγματα που αξίζουν στη ζωή θέλει δουλειά. Διαβάστε λίγο οδηγούς για να δείτε πως παίζετε (fexralife) αλλά πιστέψτε με αξίζει τον κόπο. Αν πάτε πλήρως απροετοίμαστοι θα φάτε τα μούτρα σας και είναι κρίμα να χάσετε αυτή την εμπειρία.

Επίσης no microtransactions and no bs.

  • Like 1
Δημοσ.

μου πηρε περιπου 50ωρες να ξεψαχνισω καλα καλα το Act 1 και να παω στο Act 2.
Παιζω 3-4 ωρες στο Act 2 κ σκεφτομαι "βρε δε παω να δω λιγο

Spoiler

πως ηταν η άλλη διαδρομη απο το mountain pass, να βρω κ το ρημαδι το creche? (γιατι ειχα ερθει απο underdark)

και μπουμ, εμφανιστηκαν αλλες 10+ ωρες παιχνιδιου (που ανηκαν στο Act1 ουσιαστικα αν το δεις απο "περιοχες)

200 ωρες θα μου φαει αυτο το παιχνιδι για να το βγαλω καλα καλα ολο. Κατι 50-60ωρες που διαβαζω πως το τελειωσαν ορισμενοι, ειναι ο ορισμος του speedrun κ τρεχαλα μονο το main story. Tι μεγαλειωδες και υπερπλουσιο παιχνιδι εφτιαξε η Larian...
Απουσιαζει παντελως η μοντερνα σιχαμαρα «εξερευνησε απλα για να εξερευνησεις», που πετας δεκαδες ωρες traversal απλα για το traversal. Οχι, οτι εξερευνας κ οπου πας παντα εχει κατι εξυπνο, καποιο καλο loot, καποια ιστορια, καποιον φοβερο χαρακτηρα, ενα νεο side quest. Μηδενικο λιπος, μονο κρεας.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Το παιχνίδι δεν έχει ώρες είναι ατελείωτο, ειδικά αν έχεις την απορία κάθε φορά τι θα γινόταν σε κάθε περίπτωση της υποπερίπτωσης. Αν δηλαδή διάλεγα μια άλλη απάντηση/πετύχαινα αυτό το ζόρικο skill check/μίλαγα στον σκύλο της γυναίκας του πρώτα που μπορεί να ήξερε λεπτομέρειες/ έψαχνα στο δάσος και έβρισκα τον νεκρό ταχυδρόμο με το γράμμα του/ μίλαγα με το πτώμα της πεθεράς του που βρήκα τον τάφο της στο νεκροταφείο (προσοχή να κάνετε τις σωστές 5 ερωτήσεις 🤣)κλπ κλπ.

Όσο για το RT τείνω να συμφωνήσω. Στα παλιότερα BG που ήταν 2e και δεν είχαν καλύψει τόσες άλλες παραμέτρους που υπάρχουν εδώ (όπως το elevation και τα advantage από stealth/conditions) κάτι γινόταν. Εδώ υπάρχει το απόλυτο χάος με τόσα skills που έχει ο κάθε χαρακτήρας.

  • Like 2
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Deus ex machina είπε

Αν εννοείς τη Laezel, αυτή που ήταν μαζί σου αρχικά, υπάρχει τρόπος να την ελευθερώσεις αρκεί να 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

χτυπήσεις με κάποιο βέλος ή ίσως και spell το κάτω μέρος της παγίδας.

Τώρα σχετικά με τα skills, έχω την αίσθηση ότι εννοείς τα spells του wizard και όχι skills όπως athletics, persuasion κλπ. Αν όντως εννοείς τα spells ως wizard θα μπορείς να μαθαίνεις νεα spells και από τα αντίστοιχα scrolls που θα βρίσκεις αλλά για να τα χρησιμοποιείς θα πρέπει να τα έχεις προετοιμάσει (νομίζω με το Κ σου ανοίγει το interface για τα spells) .

Επίσης ανάλογα το level έχεις όρια στο πόσες φορές μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα spell πριν ξεκουραστείς (long rest), πχ level 1 wizard μπορεις να κάνεις μέχρι δυο level 1 spells αλλά ως level 6 μπορείς να castareis 4 level 1 spells, 3 level 2 spells και 3 level 3 spells κλπ.

Οχι τη shadow heart τελικα τη ελευθερωσα εκει εχω μεινει.Εχετε κανα discord  για συζητηση;;

Δημοσ.

Αγορασα την προσφορα του Humble με τα BG1&2 και καποια αλλα παρομοια παιχνιδια. Εβαλα το BG1:EE πριν λιγη ωρα και επαιξα ενα μισαωρο και ζαλιστηκα.. Τι κατεβατα με γραπτα και λεπτομερειες ειναι ολα αυτα; Παιζουν καπου ρολο ή απλα να ειχαμε να λεγαμε; Ετσι ειναι και το BG3;;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...