Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
28 minutes ago, rofl said:

τι σημαινει phase based? επειδη επαιζα 2nd edition που βασιζεται και το baldurs gate  δεν υπηρχε καν σαν ορολογια.

το τι βαφτισια κανει η hasbro για να πουλησει/ δικαιολογησει τα νεα editions ειναι λιγακι αδιαφορο.

το οτι oνομαζε τα turns? rounds και ενα turn=10 rounds δεν αλαζει κατι ουσιαστικο. οπως και να τα βαφτισεις το ιδιο πραγμα ειναι

anyway απαντησα αναλυτικα για το τι θεωρω σωστο απο πανω. δεν εχει νοημα να το αναλυουμε περαιτερω

Phase based σημαίνει ότι το declaration των actions είναι ξεχωριστό από το execution αυτών. Στο turn based δεν συμβαίνει αυτό, όταν δηλώνεις κάτι το κάνεις αυτομάτως εκείνη τη στιγμή.

Μπορεί να θεωρείς σωστό ότι τα real time with pause είναι turn based αλλά απλά δεν ίσχυει. Πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Pillars of Eternity που είναι pure real time with pause και μπορείς να έχεις και χρόνο αντίδρασης και μπορείς να αποφύγεις aoe επιθέσεις και μπορείς να έχεις actions που εκτελούνται συγχρόνως.

Το δεύτερο που αναφέρεις με mechanics όπως mana και cooldowns δεν έχει σχέση με το διαχωρισμό αυτό. Μπορουν να υπάρχουν σε οποιοδήποτε σύστημα αυτά (real time, real time with pause, phase based και turn based).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Aruil είπε

 

Το δεύτερο που αναφέρεις με mechanics όπως mana και cooldowns δεν έχει σχέση με το διαχωρισμό αυτό. Μπορουν να υπάρχουν σε οποιοδήποτε σύστημα αυτά (real time, real time with pause, phase based και turn based).

cooldowns σε turn based δυσκολο να δεις μαν:P

το resource στα real time combat rpgs οπως και τα cooldowns καθοριζουν τι ενεργειες μπορεις . αν εξαιρεσεις αυτα εχεις πληρη ελευθερια στα actions.

οσο εχεις resource κανεις οτι γουσταρεις...

στα turn based δεν ισχυει αυτο

Επεξ/σία από rofl
Δημοσ.
1 minute ago, rofl said:

cooldowns σε turn based δυσκολο να δεις μαν:P

το resource στα real time combat rpgs οπως και τα cooldowns καθοριζουν τι ενεργειες μπορεις . αν εξαιρεσεις αυτα εχεις πληρη ελευθερια στα actions.

οσο εχεις resource κανεις οτι γουσταρεις...

στα turn based δεν ισχυει αυτο

Divinity:Original Sin 2, Shadowrun είναι αυτά που μου ρχονται στα πρόχειρα.

Mana έχει και στα Wizardry και στα Might and Magic και σε διάφορα JRPG (τα παλιά πριν το γυρίσουν στο action).

Γενικώς ότι mechanic έχει να κάνει με resources μπορεί να υπάρχει σε οποιοδήποτε είδος combat, γιαυτό λέω ότι δεν έχει σχέση με το διαχωρισμό για τον οποίο μιλάμε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Aruil είπε

Divinity:Original Sin 2, Shadowrun είναι αυτά που μου ρχονται στα πρόχειρα.

Mana έχει και στα Wizardry και στα Might and Magic και σε διάφορα JRPG (τα παλιά πριν το γυρίσουν στο action).

Γενικώς ότι mechanic έχει να κάνει με resources μπορεί να υπάρχει σε οποιοδήποτε είδος combat, γιαυτό λέω ότι δεν έχει σχέση με το διαχωρισμό για τον οποίο μιλάμε.

δεν μιλησα για μανα συκεκριμενα μιλησα για resource

αυτο που δεν καταλαβαινεις ειναι οτι στα real time define τις κινησεις σου τις κανουν αυτα τα resources...

οσο εχεις resources μπορει να επιλεξεις οτι κινηση και οτι επιθεση γουσταρεις χωρις περιορισμους...

στα turn based οχι ---εισαι δεσμευμενος σε συγκεκριμενες ενεργειες ανα γυρο...

αρκετα αναλυσαμε το turn based combat vs real time combat πιστευω. βαρεθηκα:P

Επεξ/σία από rofl
Δημοσ.
18 minutes ago, rofl said:

 cooldowns σε turn based δυσκολο να δεις μαν:P

 

Γιατί όχι? 

Στο Operencia που έπαιξα πρόσφατα μια χαρά cooldowns είχε αν και turn based. 

 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, NickTG είπε

Γιατί όχι? 

Στο Operencia που έπαιξα πρόσφατα μια χαρά cooldowns είχε αν και turn based. 

Και στο D:OS 1 & 2 έχει cooldowns αλλά τα έχει βάσει turns π.χ. θες 3 turns για να ξαναχρησιμοποιήσεις το spell.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Mpiftekis είπε

Και στο D:OS 1 & 2 έχει cooldowns αλλά τα έχει βάσει turns π.χ. θες 3 turns για να ξαναχρησιμοποιήσεις το spell.

 

19 λεπτά πριν, NickTG είπε

Γιατί όχι? 

Στο Operencia που έπαιξα πρόσφατα μια χαρά cooldowns είχε αν και turn based. 

guys προφανως οταν μιλαμε για real time μιλαμε για cooldowns σε δευτερολεπτα οχι σε γυρους...

 

αν καποιος δεν καταλαβαινει τη διαφορα turn based και real time combat με βαση αυτα που εγραψα λυπαμαι αλλα δεν μπορω να τα κανω πιο λιανα...

Επεξ/σία από rofl
  • Moderators
Δημοσ.
2 hours ago, Mpiftekis said:

Ας το πάρουμε ανάποδα... τα turn-based games είναι real-time with always-on pause. Ναι ή όχι;

Είτε ναι είτε όχι, δεν βλέπω το point. Είναι ένα πράγμα το real-time, ένα δεύτερο το turn-based και ένα τρίτο το real-time with pause. Το BGT από τα Fallout/Divinity/Shadowrun είναι δέκα τσιγάρα δρόμος. Δεν συγκρίνονται τα battle systems τους. Στα Fallout έπρεπε να υπολογίζεις κουτάκια αν έπεφτες σε δύσκολο encounter, στο BGT ήταν πολύ πιο ελαστικά τα πράγματα.

2 hours ago, Mpiftekis said:

Συμπερασματικά, αφού όλοι οι χαρακτήρες, npc's και μη, περιμένουν τη σειρά τους για να παίξουν, τότε είναι turn-based. Ασχέτως με το πώς το βαφτίζουν μερικοί.

Σε όλα τα games οι χαρακτήρες παίζουν με τη σειρά, ακόμα και στο Diablo. Απλά γίνεται τόσο γρήγορα που δεν το αντιλαμβάνεσαι. Προφανώς στα IE games, το pacing είναι πολύ πιο αργό και το αντιλαμβάνεσαι, αλλά αυτό από μόνο του δεν κάνει ένα game turn-based.

1 hour ago, Tobajara said:

Μα τα κλασσικά παιχνίδια της Bioware είχαν επιλογή να παίχτούν σαν turn-based, δεν είχαν? Ή θυμάμαι λάθος?

Είχαν επιλογή να κάνεις pause στο τέλος του γύρου, αυτό δεν σημαίνει turn-based. Turn-based σημαίνει ότι πρώτα παίζει ο ένας και μετά ο άλλος, όπως στο σκάκι. Όταν πάταγες unpause δεν πάγωναν ξαφνικά τα πάντα μέχρι να επιτεθείς, σου την έπεφταν κανονικά οι εχθροί.

39 minutes ago, rofl said:

cooldowns σε turn based δυσκολο να δεις μαν:P

το resource στα real time combat rpgs οπως και τα cooldowns καθοριζουν τι ενεργειες μπορεις . αν εξαιρεσεις αυτα εχεις πληρη ελευθερια στα actions.

οσο εχεις resource κανεις οτι γουσταρεις...

στα turn based δεν ισχυει αυτο

Το resource δεν ορίζει το real-time. Fallout 1&2 είναι ο ορισμός του turn-based (πιστεύω συμφωνείς) και όμως χρειάζεσαι resource για κάθε action (Action Points τα έλεγαν).

1 hour ago, rofl said:

well τοσο  το κεντρικο αρθρο του insomia οσο και το αρθρο του αρθρο του op μιλανε για το ισως σπουδαιοτερο / σπουδαιοτερο rpg  αδερφε.

αν μιλαγαμε για dnd based isometric rpgs τοτε ναι κανενα προβλημα. αλλα οι πιο πολυ λενε σπουδαιοτερο rpg σκετο.

Φυσικά και δεν είναι το σπουδαιότερο RPG ever το BGII.

Όλοι ξέρουν ότι το σπουδαιότερο RPG ever είναι το Planescape: Torment.

Το BGII είναι το δεύτερο σπουδαιότερο. :)

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Malthador είπε

 

Το resource δεν ορίζει το real-time. Fallout 1&2 είναι ο ορισμός του turn-based (πιστεύω συμφωνείς) και όμως χρειάζεσαι resource για κάθε action (Action Points τα έλεγαν).

 

5 φορες το εχω γραψει μεχρι τωρα.

οσο εχεις resource σε ενα real time μπορεις να κανεις οσες και οτι ενεργειες θελεις χωρις αλλο περιορισμο περα απο ισως καποια (προαιρετικα )cooldowns. ειναι core balancing κομματι του real time combat.

στα fallout 1+2 ισχυει αυτο? ε? στο baldurs gate ισχυει? σε καποιο turn based combat εχεις υποψη σου να ισχυει?

 

 

Επεξ/σία από rofl
Δημοσ.
21 minutes ago, Mpiftekis said:

Και στο D:OS 1 & 2 έχει cooldowns αλλά τα έχει βάσει turns π.χ. θες 3 turns για να ξαναχρησιμοποιήσεις το spell.

 

Ναι δεν διαφωνώ. 

Σε γύρους είναι και στο Operencia. Το αποτέλεσμα είναι πως έχει cooldowns. 

Δημοσ.
11 minutes ago, rofl said:

5 φορες το εχω γραψει μεχρι τωρα.

οσο εχεις resource σε ενα real time μπορεις να κανεις οσες και οτι ενεργειες θελεις. ειναι core balancing κομματι του real time combat.

στα fallout 1+2 ισχυει αυτο? ε?

Να στο θέσω αλλιώς. Το diablo 1 είναι real time χωρίς pause. Το Baldur's Gate είναι real time με pause. Σε χρόνο 6 δευτερολέπτων ένας fighter πρώτου level στο Baldur's Gate μπορεί να κάνει 1 επίθεση. Resource για τι επιθέσεις δεν υπάρχει στο Diablo 1. Πόσες επιθέσεις μπορεί να κάνει ένας warrior level 1 στο Diablo? Όσες θέλει ή υπάρχει κάποιο όριο?

Δημοσ.
19 minutes ago, rofl said:

guys προφανως οταν μιλαμε για real time μιλαμε για cooldowns σε δευτερολεπτα οχι σε γυρους...

αν καποιος δεν καταλαβαινει τη διαφορα turn based και real time combat με βαση αυτα που εγραψα λυπαμαι αλλα δεν μπορω να τα κανω πιο λιανα...

 

Δεν διάβασα τα υπόλοιπα είναι η αλήθεια για αυτό και έκανα quote μόνο ένα συγκεκριμένο κομμάτι για τα cooldowns. 

Γενικά υπάρχουν σε turn based συστήματα. Προφανώς όχι σε δευτερόλεπτα αλλά σε γύρους. 

Έτσι όπως το έγραφες είναι σαν να μην υπάρχουν καθόλου. Αν εννοούσες κάτι διαφορετικό που συνδέεται με τα υπόλοιπα Walls of text που δεν διάβασα ΟΚ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Aruil είπε

Να στο θέσω αλλιώς. Το diablo 1 είναι real time χωρίς pause. Το Baldur's Gate είναι real time με pause. Σε χρόνο 6 δευτερολέπτων ένας fighter πρώτου level στο Baldur's Gate μπορεί να κάνει 1 επίθεση. Resource για τι επιθέσεις δεν υπάρχει στο Diablo 1. Πόσες επιθέσεις μπορεί να κάνει ένας warrior level 1 στο Diablo? Όσες θέλει ή υπάρχει κάποιο όριο?

οσο γρηγορα γινοταν το animation και οσο γρηγορα πατουσες το κουμπι, οπως συμβαινει σε ολα τα real time combat.

στο baldurs gate μπορουσες να κανεις οσες επιθεσεις η spell σου επετρεπε η κλαση σου στο γυρο οσο γρηγορα κι αν πατουσες το κουμπακι.

γιαυτο το ενα ειναι real time και το αλλο οχι.

μια χαρα resource υπηρχε για τους μαγους στο diablo, ειχες παιξει μαγο?

Επεξ/σία από rofl
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, Aruil said:

Να στο θέσω αλλιώς. Το diablo 1 είναι real time χωρίς pause. Το Baldur's Gate είναι real time με pause. Σε χρόνο 6 δευτερολέπτων ένας fighter πρώτου level στο Baldur's Gate μπορεί να κάνει 1 επίθεση. Resource για τι επιθέσεις δεν υπάρχει στο Diablo 1. Πόσες επιθέσεις μπορεί να κάνει ένας warrior level 1 στο Diablo? Όσες θέλει ή υπάρχει κάποιο όριο?

Δεν θυμάμαι στο Diablo 1, αλλά επειδή αυτό τον καιρό παίζω Diablo 3 (real-time action RPG) υπάρχει κανονικό stat Attack Speed που ανεβαίνει από όπλα κι από skills.

Οπότε προφανώς και υπάρχει χρονικός περιορισμός στις επιθέσεις.

3 minutes ago, rofl said:

οσο γρηγορα γινοταν το animation και οσο γρηγορα πατουσες το κουμπι, οπως συμβαινει σε ολα τα real time combat.

Ούτε στα FPS (που δεν νομίζω ότι υπάρχει πιο real-time από τέτοια shooters) δεν ισχύει αυτό. Ανάλογα το όπλο υπάρχει και διαφορά στο χρόνο επίθεσης.

Επεξ/σία από Malthador
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Malthador είπε

Δεν θυμάμαι στο Diablo 1, αλλά επειδή αυτό τον καιρό παίζω Diablo 3 (real-time action RPG) υπάρχει κανονικό stat Attack Speed που ανεβαίνει από όπλα κι από skills.

Οπότε προφανώς και υπάρχει χρονικός περιορισμός στις επιθέσεις.

το 1 δεν ειχε attack speed. στο 3 το attack speed αφορα την ταχυτητα του animation.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...