Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Λατρεύω larian studios από το μακρινό 2002 με το divine divinity, το καλύτερο arpg όλων των εποχών. Αλλά ξενέρωσα με το turn based. Δεν ειναι ότι δεν μαρεσει, αλλά ποιο το νόημα να πιάσεις το bg franchise αν ο στόχος είναι να φτιάξεις άλλο ένα original sins? 

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, Herald είπε

Δεν ειναι ότι δεν μαρεσει, αλλά ποιο το νόημα να πιάσεις το bg franchise αν ο στόχος είναι να φτιάξεις άλλο ένα original sins? 

Ώστε να βάλεις ενδιαφέρον combat στο franchise και να ξεφύγεις από το chaotic brainless real-time?

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Herald said:

Λατρεύω larian studios από το μακρινό 2002 με το divine divinity, το καλύτερο arpg όλων των εποχών. Αλλά ξενέρωσα με το turn based. Δεν ειναι ότι δεν μαρεσει, αλλά ποιο το νόημα να πιάσεις το bg franchise αν ο στόχος είναι να φτιάξεις άλλο ένα original sins? 

Φαντάζομαι θα έχεις δοκιμάσει αλλά tactician difficulty νομίζω κανένας sane άνθρωπος στον κόσμο δε θα έπαιζε real-time (ok μπορεί τίποτε γιαπωνέζοι). To θέμα είναι γιατί δεν έχει και τα 2 όπως στο Pillars of Eternity και ας διαλέξει ο παίκτης. Ε, οκ πήγαν με τον πιο παραδοσιακό τρόπο εδώ. Και στο Pillars of Eternity με patch μπήκε το turn based system αργότερα και όχι στο release.

Επεξ/σία από Parapas
Δημοσ.
13 minutes ago, Parapas said:

Φαντάζομαι θα έχεις δοκιμάσει αλλά tactician difficulty νομίζω κανένας sane άνθρωπος στον κόσμο δε υα έπαιζε real-time (ok μπορεί τίποτε γιαπωνέζοι). To θέμα είναι γιατί δεν έχει και τα 2 όπως στο Pillards of Eternity και ας διαλέξει ο παίκτης. Ε, οκ πήγαν με τον πιο παραδοσιακό τρόπο εδώ. Και στο Pillars of Eternity με patch μπήκε το turn based system αργότερα και όχι στο release.

Είναι και θέμα μηχανισμών. Το pillars όπως και στο kingmaker, ήταν real time αλλά όλα έτρεχαν με χρονομηχανισμους από κάτω. Οπότε ήταν "εύκολη" η μετάβαση απλά χωρίζοντας τους χρόνους σε γύρους. Σαν κάθε x δευτερόλεπτα να σταματάνε τα πάντα πλην του ενεργού χαρακτήρα.

Τα divinity και κατ'εξακολούθηση το bg3 είναι όμως από κατασκευής καθαρά turn based. Δεν νομιζω να μπορεί χωρίς πλήρη αναδόμηση των gameplay μηχανισμών να μεταφερθεί σε real time.

 

  • Like 1
Δημοσ.
2 minutes ago, mike299 said:

Είναι και θέμα μηχανισμών. Το pillars όπως και στο kingmaker, ήταν real time αλλά όλα έτρεχαν με χρονομηχανισμους από κάτω. Οπότε ήταν "εύκολη" η μετάβαση απλά χωρίζοντας τους χρόνους σε γύρους. Σαν κάθε x δευτερόλεπτα να σταματάνε τα πάντα πλην του ενεργού χαρακτήρα.

Τα divinity και κατ'εξακολούθηση το bg3 είναι όμως από κατασκευής καθαρά turn based. Δεν νομιζω να μπορεί χωρίς πλήρη αναδόμηση των gameplay μηχανισμών να μεταφερθεί σε real time.

 

Φαντάζομαι ο Herald το αναφέρει στη λογική των πρώτων Baldur's Gate και γενικά των τότε παιχνιδιών της Black Isle Studios (Planescape Torment, Icewind Dale, etc.). Αλλά και εκεί προσωπικά με το space bar στο χέρι για pause ήμουν οπότε δε μπορώ να πω ότι με ξετρελαίνει το real time σε τέτοιου στυλ isometric rpg.

Από την άλλη βολεύει γενικά όταν έχεις δυναμώσει αρκετά και βρίσκεις κανένα κακόμοιρο goblin στο δρόμο και πρέπει να κάτσεις να παίξεις turn-based μια δεδομένα trivial μάχη.

  • Like 3
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Parapas είπε

Από την άλλη βολεύει γενικά όταν έχεις δυναμώσει αρκετά και βρίσκεις κανένα κακόμοιρο goblin στο δρόμο και πρέπει να κάτσεις να παίξεις turn-based μια δεδομένα trivial μάχη.

Δεν ξέρω για το BG3, αλλα στο DOS2 δεν θυμάμαι να υπήρχε αυτό το θέμα. Όλα τα fight ήταν "σχετικά" balanced και το game χωρισμένα σε acts, οποτε δεν έβλεπες lower level εχθρό από όσο θυμάμαι.

Γενικά δεν υπάρχει σύγκριση imho, το turn-based είναι ένα puzzle που κάθε φορα πρέπει να λύσεις, το real-time είναι απλά action, με ελάχιστο έως μηδαμινό strategy.

Δεν λέω σε κάποια games κολλάει περισσότερο το ένα από το άλλο, αλλα γενικά θα διάλεγα πάντα turn-based για τέτοιου είδους games.

  • Like 5
Δημοσ.
9 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Ώστε να βάλεις ενδιαφέρον combat στο franchise και να ξεφύγεις από το chaotic brainless real-time?

μα οταν βγηκαν τα bg & bg2 το turn based, wasnt a thing.

και αφου λοιπον μιλαμε για bg & dnd τοτε πολυ απλα = turn based fights.

δεν μπορω να φανταστω καν συγκριση ως προς τι ειναι καλυτερο σε τετοιου ειδους παιχνιδια μεταξυ turn based & real time

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, omghi2u είπε

μα οταν βγηκαν τα bg & bg2 το turn based, wasnt a thing.

και αφου λοιπον μιλαμε για bg & dnd τοτε πολυ απλα = turn based fights.

δεν μπορω να φανταστω καν συγκριση ως προς τι ειναι καλυτερο σε τετοιου ειδους παιχνιδια μεταξυ turn based & real time

και αλλα RPGs ηταν turn based τοτε. Ενα εκ των καλυτερων ολων των εποχων, το Fallout 2, ηταν turn based. Και το Wizardy. και αλλα. To turn based δεν ειναι κατι νεο ή φρεσκο, το ειχαμε δει αρκετες φορες κ στο παρελθον. Απλα μια περιοδο, ο κοσμος προτιμησε το πιο γρηγορο gameplay κ πολλα isometric RPGs αντεγραψαν το στυλ της Infinity Engine.

Το τι προτιμαει ο καθενας ειναι 100% θεμα προσωπικου γουστου. Μου αρεσουν και τα δυο οποτε δε με πειραζει αν ειναι ετσι ή γιουβετσι το παιχνιδι. Αλλωστε και τα δυο ειδη εχουν υπερ και κατα. 
Το μεγαλο αβανταζ του turn based ειναι οτι επιτρεπει μια πολυ πιο tactical μάχη και πολυ περισσότερες δυνατοτητες σε αυτη. Το μεγαλο αρνητικο του turn based (για εμενα) ειναι οτι αυξανει πολυ την διαρκεια ενος παιχνιδιου γιατι ακομα κ μια μικρη μαχη εναντι σε 4 kobolds θα σου παρει χρονο, ενω στο pause/real time μπορουσες να την βγαλεις σε δευτερολεπτα κ χωρις ιδιαιτερη στρατηγικη. Αυτο εχει τεραστια διαφορα μετα στην ροη κ στο σχεδιασμο ενος παιχνιδιου. 
Με τον αριθμο μαχων πχ που εχει το Icewind Dale, αν ηταν turn based οπως ειναι τωρα το BG3, αντι για 40 ωρες, θα θελαμε 80 :P

Περαν αυτου, οι λόγοι που επιλέχθηκε το turn based εδω νομιζω ειναι δύο:

α. Ειχαν ετοιμη την φορμουλα σε μεγαλο βαθμο απο το DOS2.
b. Ειναι πολυ πολυ πολυ ευκολοτερο να πουλησει σε κονσολες κ αρα να βγαλουν πολυ περισσότερα κερδη.

 

Αλλα τι το συζηταμε παλι αυτο; Η κουβεντα αυτη κραταει τωρα 4+ χρονια, κανεις δε θα αλλαξει αποψη. Και κανεις δεν έχει "δικιο" ή "αδικο". Αν καποιου δε του αρεσει η αλλαγη, ε καλα κανει κ δε του αρεσει. Βγαινουν 500 παιχνιδια, θα παιξει κατι αλλο ;)

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά δε με πειράζει καθόλου, και η σχεδιαστική φιλοσοφία της Larian δε χωράει Real-Time with Pause (κάποιοι ξεχνάνε το bold 😛). Δέχομαι το ρόλο των αναμνήσεων αλλά να θυμίσω μερικά πράγματα από τα τέλη του '90.

Όσο περίεργο και αν φαίνεται σήμερα, τα CRPG και ειδικά τα DnD θεωρούνταν σχεδόν νεκρό είδος, όπως περίπου είναι σήμερα τα adventure ή τα RTS. Πλούσιο παρελθόν, δημοφιλείς σειρές δεν περνούσαν και τις καλύτερες μέρες τους (τα Wizardry πχ ήθελες διδακτορικό και τα έπαιζαν 5 άτομα, ακόμα και το εξαιρετικότατο 8 ) και κυρίως η έλευση των 3D γραφικών είχε σπρώξει το πλατύ κοινό σε άλλα είδη. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον που ακόμα και πραγματικά καλά RPG τα έπαιζαν ελάχιστοι (και δεν υπήρχαν και πολλά) το RTwP ήταν τρόπος να προσεγγιστεί ένα ευρύτερο κοινό και το gameplay να ξεφύγει από τον αργό ρυθμό και τη στατικότητα του turn-based, που θεωρούνταν βαρετό, απαρχαιωμένο κλπ. Το Baldur's Gate έγινε κλασσικό γιατί πέτυχε πάρα πολλά πράγματα και σα μεταφορά DnD και στο να φέρει πολλούς οπαδούς στο είδος. Η ειρωνία είναι πως και τότε υπήρχε γκρίνια για το RTwP, πως δεν είναι True Metal Hardcore Role-Playing κλπ αλλά αυτά ξεπλύθηκαν μπροστά την καταπληκτική αίσθηση της εξερεύνησης και του tabletop campaign που απέπνεε το παιχνίδι, παρά το παράδοξο (γιατί τέτοιο ήταν) του να μην είναι TB.

Το να βλέπω τώρα, μετά από 25+ χρόνια, αντίστοιχες συζητήσεις, μου προκαλεί θυμηδία γιατί...δεν υπήρχε κάποια αγνότητα στο BG. Ήταν απλά τρομερά επιτυχημένο. Σέβομαι απολύτως το συναισθηματικό σκέλος αλλά αν κάτι κατάφεραν να δείξουν τα δύο BG ήταν να ΜΗΝ κολλάμε στο παρελθόν και να βλέπουμε αν κάτι έχει ψυχή. Τα παιχνίδια της Larian έχουν. Για μένα λήγει εκεί.

Επεξ/σία από Tobajara
  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εξαιρετικά τα λέει ο @Tobajara και είναι και οι σκέψεις που έκανα και προσωπικά εγώ και κάνω την κωλοτουμπα που έλεγα τις προάλλες

Είναι κρίμα να κολλάμε στην νοσταλγία και στο πώς θα θέλαμε ΕΜΕΙΣ να είναι το κάθε game και να χάνουμε έπη όπως λογικά δείχνει ότι θα είναι το συγκεκριμένο 

Υγ: προφανώς ο καθένας έχει τα δικά του θέλω και πιστεύω και ότι του αρέσει δεκτό

Πλιζ δλδ μην γίνει και εδώ flame war όπως σε κάποιο άλλο τοπικ(ονόματα δεν λεμε,διαβόλους δεν θίγουμε 😂 )

Επεξ/σία από dalan2007
  • Like 2
Δημοσ.
10 minutes ago, dalan2007 said:

Εξαιρετικά τα λέει ο @Tobajara και είναι και οι σκέψεις που έκανα και προσωπικά εγώ και κάνω την κωλοτουμπα που έλεγα τις προάλλες

Είναι κρίμα να κολλάμε στην νοσταλγία και στο πώς θα θέλαμε ΕΜΕΙΣ να είναι το κάθε game και να χάνουμε έπη όπως λογικά δείχνει ότι θα είναι το συγκεκριμένο 

Υγ: προφανώς ο καθένας έχει τα δικά του θέλω και πιστεύω και ότι του αρέσει δεκτό

Πλιζ δλδ μην γίνει και εδώ flame war όπως σε κάποιο άλλο τοπικ(ονόματα δεν λεμε,διαβόλους δεν θίγουμε 😂 )

Δεν φαίνεται το bg3 σαν rushed cash grab gaas για να γίνει flame war

Spoiler

Ναι το συνεχίζω :P

 

  • Like 1
Δημοσ.

Έπος 🥳 μέχρι και keyboard με έβαλε να έχω στα πόδια 🤣

Θα βγει και δε θα μπορώ το χειριστήριο μετά 🤣

Θέλει αρκετό save πάντως κάτι ζαριές που δε με θέλανε κάτι η περιέργεια είδα Game over αρκετές φορές, ακόμη και με το καλημέρα στην αρχή με τον εγκέφαλο

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Mr Aris είπε

Έπος 🥳 μέχρι και keyboard με έβαλε να έχω στα πόδια 🤣

Θα βγει και δε θα μπορώ το χειριστήριο μετά 🤣

Θέλει αρκετό save πάντως κάτι ζαριές που δε με θέλανε κάτι η περιέργεια είδα Game over αρκετές φορές, ακόμη και με το καλημέρα στην αρχή με τον εγκέφαλο

προσεχε λιγο πιο μετα απο την παραλια οταν βρεις ενα mind flayer ξαπλα να ζηταει βοηθεια... δεν θελει ακριβως να σου δωσει φιλακι :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...