omghi2u Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2022 Αναφορά σε κείμενο Για τα υπόλοιπα που λες όμως, EA είναι, πια προβλήματα? Λογικό, εάν βγει έτσι, τότε μαζί σου να κράξουμε. Δεν μιλαω απλα για gameplay issues (bugs κτλ τα δουλευουν asap), μιλαω για πραγματα που κανουν το παιχνιδι να μην νιωθει και τοσο dnd/bg. barrelmancy και αγιος ο θεος, δεν υπαρχει day/night cycle, το συστημα αλυσιδας για τους παιχτες το οποιο ειναι το μοναδικο συστημα που υπαρχει στο παιχνιδι και ειναι ΚΑΚΟ, με πολλα προβληματα απο day 1 μεχρι σημερα (να κολλαει καποιος παιχτης και να μην ακολουθει, να ανεβαινουν και να κατεβαινουν σκαλες 2-3 φορες κτλ). Barrelmancy & επιφανειες ειναι DOS2 thing που ειναι οκ... αλλα σε dnd setting makes absolutely no sense. Το party size που ειναι 4 και μονο. Δεν υπαρχουν random encounters στα rests. Γενικα μολις τελειωσεις με μια περιοχη... η περιοχη αυτοματα μοιαζει "νεκρη" , δεν ειναι αρκετα ζωντανος ο κοσμος και φαινεται και σε scaling ιδιαιτερα μικρος. Καποια πραγματα στην ιστορια ειναι απιστευτα linear... δεν παιζει ρολο τι απαντηση εδωσες ή τι θες να κανεις ... θα γινει το Χ/Υ γιατι ετσι πρεπει. Βλεπω να παιρνουν πολλα tropes απο DOS2, οπως κατι θα γινει και θα αναγκαστουμε να διαλεξουμε με ποιους 3 θα συνεχισουμε μετα το πραγματικο τελος του act1 και το ειχε επιβεβαιωση αυτο και η larian πριν πολυ καιρο. Oλοι οι χαρακτηρες στο party ειναι cookie cutter, στο τελος ολοι θα ειναι ψυχουλες και καλοι (εδω ειμαστε ), βλεπω ακομα και την laezel να ξεginthιακιζεται στο τελος. Tελος σχετικα με το resting system , θα επρεπε να μπορεις να κανεις οσα short rest θες κατα την διαρκεια της ημερας (καθως εχει περισσοτερη λογικη) και να μην ειναι Limited σε 2(ή να ανεβαινουν με τα level ή να ειναι personal short rests). Με καποιο τροπο θα επρεπε να σε προτρεπει το παιχνιδι να κανεις short rests και οχι long rests. υ.γ Το οτι με ενοχλουν αυτα δεν σημαινει οτι δεν το απολαμβανω το παιχνιδι, εχω καμια 280αρα ωρες, απλα σε ολα του ειναι πολυ περισσοτερο larian & DOS παρα D&D & BG. 1
Tobajara Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2022 14 ώρες πριν, Skywalker333 είπε (κατι τυπου 45-55 ή 58-52% αποσο θυμάμαι). 13 ώρες πριν, dalan2007 είπε Αν εβγαλαν τετοιο ποσοστο φοβαμαι αληθεια για το παιχνιδι χαχαχαχαχαχαχαα 13 ώρες πριν, Skywalker333 είπε ναι ηταν παρα πολυ κοντα τα αποτελεσματα. βεβαια δεν τα εβλεπες live δλδ οσο ψηφιζε ο κοσμος, η Larian τα ανακοινωσε. Οπότε θεωρείς οτι λέει αλήθεια και οτι δεν τα αλλαξε για να ταιριαξει σε αυτο που ηθελαν αυτοι. Δεν ήταν απλά κοντά, με 58%+52% = 110% κάργα βία και νοθεία στο poll της Larian κυρίες και κύριοι, ψηφίσανε και τα Ορκ
Skywalker333 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2022 31 λεπτά πριν, Tobajara είπε Δεν ήταν απλά κοντά, με 58%+52% = 110% κάργα βία και νοθεία στο poll της Larian κυρίες και κύριοι, ψηφίσανε και τα Ορκ αχαχαχαχα slip of the finger, 48-52 εννοουσα, θα το διορθωσω
dalan2007 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2022 Αυτό εννοούσα την νοθεία Ψήφισαν και οι νεκροί κυρίες και κύριοι 😂😂
imitheos Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 10/12/2022 στις 4:07 ΜΜ, dalan2007 είπε ακριβως οτι λεμε απο οτι την αρχη,ορισμενοι τουλαχιστον...δεν ειναι Baldur's Gate,ειναι DOS 2,5 ή 3 πεςτο οπως θες...δεν εχει κανενα στοιχειο του αυθεντικου Πάνω-κάτω από την αρχή δεν φαινόταν αυτό; Εκμεταλλεύτηκαν το όνομα για μεγαλύτερη αναγνώριση. Ακόμη και η Bioware το ίδιο δεν είχε κάνει; Μήπως το Shadows of Amn ή το Throne of Bhaal είχαν καμμία σχέση με την πόλη Baldur's Gate; Στις 11/12/2022 στις 1:20 ΜΜ, {TDi}Dj2k..infc είπε Δηλαδή...και όχι δεν έχω μετοχές στην Larian, αλλα είναι η μοναδική εταιρία που ακόμα δεν έχει προδώσει, κάποτε το top 3 ήταν CDPR, Techland και Larian. Η CDPR πήγε στο Dark Side, η Techland fucked up big time και τώρα έχει μείνει μονο η Larian. Δώσε λίγο χρόνο Και την CDPR όλοι την εκθείαζαν (για να είμαι δίκαιος να πω ότι, προς τιμήν τους, κράτησαν κάμποσο το καλό). Ίσως είμαι κυνικός αλλά έζησα ένα κάρο "δικούς μας" που τους υποστηρίξαμε γιατί "πήγαιναν κόντρα στους κακούς". Κάποιοι θα θυμούνται τις κάρτες της 3dfx να κοστίζουν τα κέρατά τους λόγω φήμης, και ήρθε η καλή nvidia και μας έσωσε από την κακιά 3dfx βγάζοντας καλές φθηνές κάρτες, μια μικρή ομάδα φοιτητών έκαναν μια νέα μηχανή αναζήτησης την google και μας έσωσαν από το κατεστημένο του κακού του lycos, κτλ. Για να παραφράσω την ατάκα του Batman, ή φαλιρίζεις νωρίς σαν εταιρεία οπότε και μένεις με την καλή φήμη ή φτάνεις στο σημείο να γίνεις ο κακός από τον οποίο ξεκίνησες να μας σώσεις. Στις 15/12/2022 στις 8:28 ΠΜ, Skywalker333 είπε Αλλα θεωρω 100% σιγουρο οτι μια σεβαστή μερίδα παλιων fans δε θα βρει εδω αυτό που θα ήθελε να ειχε δει στο Baldurs Gate 3, κυρίως λόγο της αλλαγής του gameplay σε turn based. H αλλαγη ξεκαθαρα εγινε για να ειναι το παιχνιδι πιο προσβασιμο στις κονσόλες (καθως οτι και να εχουν δοκιμασει Pillars of Eternity και Pathfinder, ποτε δεν ειναι τοσο ανετα οσο οι εξ αρχης turn based μηχανισμοι του Divinity OS ή του Wasteland 3), αλλά ειναι σίγουρα μεγάλη αλλαγή στο στυλ του παιχνιδιου που ορισμένοι μεγάλωσαν μαζί του. Ξερω πολυ κόσμο δλδ που λατρεύει τα isometric real time / pause RPGs και δε μπορεί καθόλου τα turn based. Απο την άλλή, ξερω και κοσμο που προτιμάει παντα το turn based. Νομιζω δεν υπάρχει καλύτερο/χειρότερο καθως και τα δύο έχουν πολύ σεβαστα προτερήματα Και εγώ καταλαβαίνω ότι δεν θα αρέσει σε πολλούς το TB αλλά κακά τα ψέμματα δεν έχει σχέση με το RTwP. Άλλωστε όλος ο κόσμος του P&P είναι φτιαγμένος για TB. Πόσες φορές δεν έχουμε ακούσει για το Baldur's Gate ή για RPG γενικά ότι "το τάδε spell δεν βολεύει επειδή δεν μπορείς να το κάνεις target σωστά". Σε TB δεν θα πάει κάποιος από την ομάδα σου να πέσει πάνω στο fireball. Τώρα που παίζω το Pathfinder σε TB, είναι μέρα με τη νύχτα. Χρησιμοποιώ spells και abilities που δεν χρησιμοποιούσα ποτέ γιατί δεν είχαν κανένα νόημα σε Real time. Το κακό είναι όταν, όπως είπες, το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί για Realtime και το TB είναι oversight οπότε και διώχνει κόσμο. Όταν για παράδειγμα, λόγω σχεδίασης για real time, σου εμφανίζονται 9 εχθροί (ίδιοι εχθροί οπότε δεν παρέχουν κάποια ευκαιρία για σκέψη και τακτική), τότε ναι θα νευριάσεις με το TB. Στο Pathfinder, το κλείνω όταν θα βρω πχ 5 λύκους. Αν το TB σχεδιαστεί σωστά, δεν νομίζω ότι το Realtime έχει σεβαστά προτερήματα. Στις 15/12/2022 στις 8:28 ΠΜ, Skywalker333 είπε Απο εκεί και περα, αν δε σε πειράζει το TB και δεν εχεις θεμα με την λίγο πιο "συγχρονη" γραφή με λίγο παραπάνω χιουμορ και λίγο λιγότερο "σοβαροφάνεια σε high fantasy", τοτε το οτι εχουν δειξει ως τωρα ειναι υπεροχο. εχω βγαλει το 1ο chapter 4 φορες και καθε φορα εκανα αντελως αλλο run με αλλους χαρακτηρες, επιπτωσεις, ανακαλύψεις κλπ. Απιστευτα πλουσιο και συνθετο το ατιμο. Για τι ποσοστό μιλάμε "σύγχρονης" γραφής μιλάμε; Προσωπικά, δεν με ενοχλεί να υπάρχει σε ένα μικρό ποσοστό (και στο BG πόσα χαζά references είχε) αρκεί να μην παραγίνεται, όπως πχ στη νέα σειρά Willow που όλοι μιλάνε y'all, i cringed και τέτοια που δεν αρμόζουν σε ένα fantasy κόσμο. Στις 16/12/2022 στις 4:41 ΠΜ, omghi2u είπε Πες το Larians Gate ή Baldurs original Sin και καθαρισες. Κ μεχρι να βγει θα εχει κατσει και 3 χρονακια σε EA. Ξεθαψανε και τον Minsc για να ανεβει το hype, κουβαλησαν και Mercer για να κανει το VA του και παμε καλα. Ξεφτιλικια η Larian αντι να δωσει στο BG αυτα που πρεπει , παιρνει οτι εκανε στο DOS2 και τα φερνει στο BG. Λιγο ωπα με το λιβανισμα της Larian.. Ναι δουλευουν, ναι κανουν γρηγορα fixes κτλ... αλλα το παιχνιδι δεν ειναι ΒG. Δέχομαι αυτό που λες για Minsc, Mercer και γενικά για το λιβάνισμα της Larian (το ανέφερα και πιο πάνω) αλλά να μην λιβανίζουμε ούτε και το BG όμως. Πολλές φορές μεγεθύνουμε ένα πρόβλημα ενός σημερινού παιχνιδιού και μικραίνουμε το ίδιο πρόβλημα στο παλιό παιχνιδι (βλέπουμε τα παλιά με rose-tinted γυαλιά που λέμε και στο χωριό μ). Η σειρά BG είναι από τα αγαπημένα μου παιχνίδια αλλά, αν τα δούμε αντικειμενικά, θέλουμε μία ημέρα να γράψουμε τα προβλήματά τους. * Λέμε ότι είναι το απόλυτο RPG ενώ είναι ένα κλικ από action RPG. Υπάρχουν ελάχιστα αν όχι μηδενικά skill-based προβλήματα, το 90% των διαλόγων έχει μία LG και μία CE επιλογή. Για παράδειγμα, ο πρώτος διάλογος στο candlekeep που σου επιτίθεται ο Shank (ή ο Carbos δεν θυμάμαι) είναι α) να κλαφτείς "ωχ τι τρομερό θα με σκότωνε" ή β) να πεις ψέμματα "μια γάτα τσίριξε". Τεράστια γκάμα επιλογών. * Αντί να υπάρχουν έξυπνοι εχθροί, υπάρχουν χαζοί εχθροί απλά 15 από αυτούς. Σωστό BG θα ήταν αν ερχόταν με μια (έστω υποτυπώδη) έκδοση του SCS. * Λέμε ότι σήμερα τα παιχνίδια βγαίνουν σε beta έκδοση και βασίζονται στον κόσμο για να βρει τα bugs (και ναι έχει παραγίνει το κακό) αλλά μην ξεχνάμε ότι στο BG ακόμη και σήμερα υπάρχουν commits στο BG2Fixpack που βρίσκουν νέα bugs και πριν λίγο καιρό ξεκίνησε και το EEFixpack για να διορθώσει τα πολλά bugs της EE έκδοσης. Και πολλά αλλα που δεν χρειάζεται να γράψω μια και ήδη είμαι offtopic. 18 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Προσωπικά ότι combat και να είχε θα το δοκίμαζα, δηλαδή ακόμα και games που δεν μου αρέσουν, isometric rpgs για παράδειγμα, διαβάζοντας τα απίστευτα καλά λόγια του DOS2, ως ένα από τα καλύτερα που έχουν βγει ποτε, το δοκίμασα και τελικά δεν το μετάνιωσα ποτε. Ένα πράγμα που με θλίβει είναι ότι πάντα μιλάμε για Combat. Ακόμη και RPG όπως PoE, Pathfinder, κτλ που έχουν υλοποιήσει skill-based προβλήματα και διαφορετικούς διαλόγους ανάλογα με κλάσεις και skills, και πάλι έχουμε 85% combat. Αν έχουμε ένα φάσμα για προβλήματα που λύνονται με combat ή skill / dialogue και έχουμε το Icewind Dale στο 1 και το Planescape:Torment στο 10, προσωπικά θα ήθελα αντί όλα τα RPG να βρίσκονται στο 4-5 (πχ BG, PoE, Pathfinder) να έχουμε RPG που να βρίσκονται στο 8-9 δηλαδή να μην είναι τόσο σημαντική η combat. Καταλαβαίνω βέβαια ότι είμαι μειοψηφία σε αυτό. 18 ώρες πριν, Skywalker333 είπε Δλδ αν μπω σε μια σπηλια στο baldur's gate 1 και μου σκασουν πανω μου 20 hobgoblins με μερικους shamans και archers, σε real time αυτο ειναι ενα τουρλουμπουκι που καθαριζει γρηγορα γρηγορα. σε turn based θα ετρωγε πολυ περισσότερο χρονο που χτυπαει την ροη. επισης, πρεπει ολοι να ειναι σε grid και δε χωρανε καλα στο χωρο ως εχει, με αποτελεσμα να μην κολλαει καλα ως μηχανισμος. το Pathfinder και το PoE εβαλαν turn based ως 2η λυση αλλα κανει τρελο μπαμ οτι το παιχνιδι ειναι φτιαγμενο για RTpause. ειδικα το pathfinder με τον τρελο αριθμο απο μαχες που εχει, τωρα και μου πηρε πανω απο 100 ωρες, αν ηταν turnbased θα χρειαζομουν 300 Αυτό, το quantity over quality, είναι η μάστιγα όλων των RPG. Βάλε 3 εχθρούς με SCS AI που να προσφέρουν τροφή για σκέψη (και να έχουν και νόημα lore-wise αντί να έχουμε 3 δράκους σε κάθε dungeon όταν υποτίθεται ότι είναι πολύ σπάνιο είδος) αντί για 20 χαζούς εχθρούς. Επεξ/σία 17 Δεκεμβρίου 2022 από imitheos 7 1
panagiotis54 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2022 13 λεπτά πριν, imitheos είπε Πάνω-κάτω από την αρχή δεν φαινόταν αυτό; Εκμεταλλεύτηκαν το όνομα για μεγαλύτερη αναγνώριση. Ακόμη και η Bioware το ίδιο δεν είχε κάνει; Μήπως το Shadows of Amn ή το Throne of Bhaal είχαν καμμία σχέση με την πόλη Baldur's Gate; Δώσε λίγο χρόνο Και την CDPR όλοι την εκθείαζαν (για να είμαι δίκαιος να πω ότι, προς τιμήν τους, κράτησαν κάμποσο το καλό). Ίσως είμαι κυνικός αλλά έζησα ένα κάρο "δικούς μας" που τους υποστηρίξαμε γιατί "πήγαιναν κόντρα στους κακούς". Κάποιοι θα θυμούνται τις κάρτες της 3dfx να κοστίζουν τα κέρατά τους λόγω φήμης, και ήρθε η καλή nvidia και μας έσωσε από την κακιά 3dfx βγάζοντας καλές φθηνές κάρτες, μια μικρή ομάδα φοιτητών έκαναν μια νέα μηχανή αναζήτησης την google και μας έσωσαν από το κατεστημένο του κακού του lycos, κτλ. Για να παραφράσω την ατάκα του Batman, ή φαλιρίζεις νωρίς σαν εταιρεία οπότε και μένεις με την καλή φήμη ή φτάνεις στο σημείο να γίνεις ο κακός από τον οποίο ξεκίνησες να μας σώσεις. Και εγώ καταλαβαίνω ότι δεν θα αρέσει σε πολλούς το TB αλλά κακά τα ψέμματα δεν έχει σχέση με το RTwP. Άλλωστε όλος ο κόσμος του P&P είναι φτιαγμένος για TB. Πόσες φορές δεν έχουμε ακούσει για το Baldur's Gate ή για RPG γενικά ότι "το τάδε spell δεν βολεύει επειδή δεν μπορείς να το κάνεις target σωστά". Σε TB δεν θα πάει κάποιος από την ομάδα σου να πέσει πάνω στο fireball. Τώρα που παίζω το Pathfinder σε TB, είναι μέρα με τη νύχτα. Χρησιμοποιώ spells και abilities που δεν χρησιμοποιούσα ποτέ γιατί δεν είχαν κανένα νόημα σε Real time. Το κακό είναι όταν, όπως είπες, το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί για Realtime και το TB είναι oversight οπότε και διώχνει κόσμο. Όταν για παράδειγμα, λόγω σχεδίασης για real time, σου εμφανίζονται 9 εχθροί (ίδιοι εχθροί οπότε δεν παρέχουν κάποια ευκαιρία για σκέψη και τακτική), τότε ναι θα νευριάσεις με το TB. Στο Pathfinder, το κλείνω όταν θα βρω πχ 5 λύκους. Αν το TB σχεδιαστεί σωστά, δεν νομίζω ότι το Realtime έχει σεβαστά προτερήματα. Για τι ποσοστό μιλάμε "σύγχρονης" γραφής μιλάμε; Προσωπικά, δεν με ενοχλεί να υπάρχει σε ένα μικρό ποσοστό (και στο BG πόσα χαζά references είχε) αρκεί να μην παραγίνεται, όπως πχ στη νέα σειρά Willow που όλοι μιλάνε y'all, i cringed και τέτοια που δεν αρμόζουν σε ένα fantasy κόσμο. Δέχομαι αυτό που λες για Minsc, Mercer και γενικά για το λιβάνισμα της Larian (το ανέφερα και πιο πάνω) αλλά να μην λιβανίζουμε ούτε και το BG όμως. Πολλές φορές μεγεθύνουμε ένα πρόβλημα ενός σημερινού παιχνιδιού και μικραίνουμε το ίδιο πρόβλημα στο παλιό παιχνιδι (βλέπουμε τα παλιά με rose-tinted γυαλιά που λέμε και στο χωριό μ). Η σειρά BG είναι από τα αγαπημένα μου παιχνίδια αλλά, αν τα δούμε αντικειμενικά, θέλουμε μία ημέρα να γράψουμε τα προβλήματά τους. * Λέμε ότι είναι το απόλυτο RPG ενώ είναι ένα κλικ από action RPG. Υπάρχουν ελάχιστα αν όχι μηδενικά skill-based προβλήματα, το 90% των διαλόγων έχει μία LG και μία CE επιλογή. Για παράδειγμα, ο πρώτος διάλογος στο candlekeep που σου επιτίθεται ο Shank (ή ο Carbos δεν θυμάμαι) είναι α) να κλαφτείς "ωχ τι τρομερό θα με σκότωνε" ή β) να πεις ψέμματα "μια γάτα τσίριξε". Τεράστια γκάμα επιλογών. * Αντί να υπάρχουν έξυπνοι εχθροί, υπάρχουν χαζοί εχθροί απλά 15 από αυτούς. Σωστό BG θα ήταν αν ερχόταν με μια (έστω υποτυπώδη) έκδοση του SCS. * Λέμε ότι σήμερα τα παιχνίδια βγαίνουν σε beta έκδοση και βασίζονται στον κόσμο για να βρει τα bugs (και ναι έχει παραγίνει το κακό) αλλά μην ξεχνάμε ότι στο BG ακόμη και σήμερα υπάρχουν commits στο BG2Fixpack που βρίσκουν νέα bugs και πριν λίγο καιρό ξεκίνησε και το EEFixpack για να διορθώσει τα πολλά bugs της EE έκδοσης. Και πολλά αλλα που δεν χρειάζεται να γράψω μια και ήδη είμαι offtopic. Ένα πράγμα που με θλίβει είναι ότι πάντα μιλάμε για Combat. Ακόμη και RPG όπως PoE, Pathfinder, κτλ που έχουν υλοποιήσει skill-based προβλήματα και διαφορετικούς διαλόγους ανάλογα με κλάσεις και skills, και πάλι έχουμε 85% combat. Αν έχουμε ένα φάσμα για προβλήματα που λύνονται με combat ή skill / dialogue και έχουμε το Icewind Dale στο 1 και το Planescape:Torment στο 10, προσωπικά θα ήθελα αντί όλα τα RPG να βρίσκονται στο 4-5 (πχ BG, PoE, Pathfinder) να έχουμε RPG που να βρίσκονται στο 8-9 δηλαδή να μην είναι τόσο σημαντική η combat. Καταλαβαίνω βέβαια ότι είμαι μειοψηφία σε αυτό. Αυτό, το quantity over quality, είναι η μάστιγα όλων των RPG. Βάλε 3 εχθρούς με SCS AI που να προσφέρουν τροφή για σκέψη (και να έχουν και νόημα lore-wise αντί να έχουμε 3 δράκους σε κάθε dungeon όταν υποτίθεται ότι είναι πολύ σπάνιο είδος) αντί για 20 χαζούς εχθρούς. θα περιμενω να βγει σε ταινια ρε μαν αστο....
imitheos Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2022 19 ώρες πριν, panagiotis54 είπε θα περιμενω να βγει σε ταινια ρε μαν αστο.... Αν εννοείς ότι το μήνυμά μου ήταν μεγάλο, τότε ναι ήταν και λυπάμαι αν σε κούρασα. Είχα μέρες να δω το φόρουμ οπότε διάβασα πολλά μηνύματα μαζεμένα και απήντησα ένα κατεβατό. 3
Despotas Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2023 Κυκλοφορεί 31/8 τελικά. https://www.rockpapershotgun.com/baldurs-gate-3-is-out-on-august-31st-with-an-iconic-villain-voice-actor 9
chek2fire Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2023 εγώ πίστευα ότι θα μείνει για πάντα σε early access έτσι όπως το πήγαν. Epic delay και αυτό 1
Anastazio Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2023 20 minutes ago, chek2fire said: εγώ πίστευα ότι θα μείνει για πάντα σε early access έτσι όπως το πήγαν. Epic delay και αυτό Η αλήθεια είναι ότι άραξαν πολύ σε ερλι αξες αλλά πιστεύω θα παραδώσουν το benchmark για τα crpgs της 10ετιας. 1
sotirisl Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2023 δεν ξέρω βρε παιδιά, εγώ που είχα ΛΙΩΣΕΙ Baldur's Gate 1 & 2 και όλα τα σχετικά expansion packs, Plancescape Torment και Icewind Dale 1 & 2 , βλέπωντας τα trailers δεν μου κάνει καμία απολύτως αίσθηση να παίξω το Baldur's Gate 3 2
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2023 1 ώρα πριν, Anastazio είπε Η αλήθεια είναι ότι άραξαν πολύ σε ερλι αξες αλλά πιστεύω θα παραδώσουν το benchmark για τα crpgs της 10ετιας. Και πολύ καλά κάναν, κάποιος έπρεπε να συνεχίσει το "when it's done" της CDPR. 2
dalan2007 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2023 1 ώρα πριν, sotirisl είπε δεν ξέρω βρε παιδιά, εγώ που είχα ΛΙΩΣΕΙ Baldur's Gate 1 & 2 και όλα τα σχετικά expansion packs, Plancescape Torment και Icewind Dale 1 & 2 , βλέπωντας τα trailers δεν μου κάνει καμία απολύτως αίσθηση να παίξω το Baldur's Gate 3 Ναι γιατι μοιαζει με divinity oχι με Βaldur's Gate... 5
Anastazio Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2023 3 hours ago, dalan2007 said: Ναι γιατι μοιαζει με divinity oχι με Βaldur's Gate... Πάλι καλά ...έχουν περάσει είκοσι τρία χρόνια!😅 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα