xavier Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 14 λεπτά πριν, Heimdall7 είπε Τι προκλητικα ρε φιλε;Εχει κολλησει ο εγκεφαλος σου σε κατι που δεν ηταν καν αληθινο real time και εκει σε καθε ποστ η ιδια κλαψα...μην το παιξεις και τελειωσε.Ακου εκει σε εξαπατησε η Larian!!! 10χρονος?
Tobajara Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 2/3/2020 στις 6:42 ΜΜ, ilos είπε Επίσης οι "νοσταλγοί του RTwP combat system" παίζαμε με τον thief stealthed μπροστά και κάναμε initiate με fireballs και druid CC AoE spells κλπ. Σιγά το skilάτο σύστημα μάχης που χάθηκε με το TB της larian. Tbh θα είναι πολύ πιο ζόρικο και tactical το BG3. 11 ώρες πριν, Malthador είπε Γέμιζες τον τόπο traps με τον Yoshimo μέχρι που να μην χώραγαν άλλες και βουρ στον πατσά, μόλις γινόταν κόκκινος άναβαν όλες πάνω του και ήταν ευκολάκι μετά. Αλλά εντάξει, αυτά είναι exploits, αν ήθελες να παίξεις σωστά χωρίς τσατσιές ήταν σχετικά δύσκολο game μέχρι να φτάσεις 16-17 lvl. 11 ώρες πριν, ilos είπε Ο Firkraag ήταν της πλάκας ιστορία αν είχες endgame chars. Το πραγματικό Boss ήταν το demilich. Πιο overtuned πεθαίνεις. Ούτε το monster hunter world δεν έχει τόσο overtuned τέρας.😁 Με τον berserker μπροστά και 100000000 summons για να απορροφούν τα rapid fire banish και πάλι δεν ήταν σίγουρο. Προσυπογράφω, την ίδια αίσθηση είχα κι εγώ και ας έπαιζα "σωστά", χωρίς ιδιαίτερα exploits. Ο Kangaxx ήταν εφιάλτης. Το παιχνίδι ήταν φτιαγμένο να τερματίζεται. Βέβαια, όπως έχω πει πολλές φορές στο παρελθόν, τα Tactics + Ascension mods (και το Solaufein) έχουν κάνει πολύ κόσμο να χύσει μαύρο δάκρυ από πλευράς δυσκολίας. Τα κύρια bosses και πιο διάσημες μάχες του 2 είναι σκέτα ανέκδοτα μπροστά στις modded εκδόσεις, που δεν είχαν στόχο τόσο το cheat/exploit κλπ αλλά την τακτική δυσκολία και τη δημιουργικότητα. Έπρεπε να ξεθάβεις ή εφευρίσκεις ξόρκια και συνδυασμούς που δεν τους είχες χρειαστεί πουθενά αλλού. Αυτό το πράμα όμως πολύ εύκολα δεν τερματιζόταν. (Spammάρω off topic γιατί δεν έχω δει ακόμα τα βίντεα, είμαι τραγικός) Επεξ/σία 4 Μαρτίου 2020 από Tobajara
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 1 ώρα πριν, xavier είπε αλλα οκ , μαζι σου, δεν εχει νοημα η αντιπαραθεση...προιον ειναι, αν δε σε ενδιαφερει δεν το αγοραζεις και τερμα... Πάμε στοίχημα ότι το game θα βγει τόσο καλο που θα το παίξεις και εσύ αλλα και όλοι οι άλλοι που θέλαν real time?! Στο ξανά λέω, δεν πήγαινα μια το turn based μέχρι που έπαιξα DOS2. 1
Moderators Malthador Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Moderators Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 15 hours ago, ilos said: Ο Firkraag ήταν της πλάκας ιστορία αν είχες endgame chars. Το πραγματικό Boss ήταν το demilich. Πιο overtuned πεθαίνεις. Ούτε το monster hunter world δεν έχει τόσο overtuned τέρας.😁 Με τον berserker μπροστά και 100000000 summons για να απορροφούν τα rapid fire banish και πάλι δεν ήταν σίγουρο. 4 hours ago, Tobajara said: Προσυπογράφω, την ίδια αίσθηση είχα κι εγώ και ας έπαιζα "σωστά", χωρίς ιδιαίτερα exploits. Ο Kangaxx ήταν εφιάλτης. Το παιχνίδι ήταν φτιαγμένο να τερματίζεται. O Kangaxx είναι random μάχη εντελώς. Εγώ που κατά κανόνα παίζω με good party, χωρίς τον Korgan δεν μπορώ να τον βγάλω με τίποτα, αλλά και πάλι, αν σκάσει νωρίς Imprisoment πάνω στον berserker η μάχη δεν βγαίνει. Also, ακόμα σε tabletop που παίζαμε παλιά και κάναμε κάτι καφριλίκια του τύπου να φτάνουμε τους chars lvl 60-70 (ξέρω 'γω φτάναμε τους χαρακτήρες να πολεμάνε θεούς κλπ), το Time Stop το κόβαμε ακόμα και από τους δικούς μας casters. Εντελώς OP ξόρκι. Εμένα με δυσκολεύει και ο Demogorgon, αν και σε αυτόν πηγαίνω σε χαμηλά levels πάντα. Επεξ/σία 4 Μαρτίου 2020 από Malthador
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 20 λεπτά πριν, Malthador είπε αν σκάσει νωρίς Imprisoment πάνω στον berserker η μάχη δεν βγαίνει O beserker δεν υποτίθεται ότι είναι immune στο imprisonment; Εντωμεταξύ τυχαία παίζω τους τελευταίους 1-2 μήνες το BG2 για δεύτερη φορά. Την πρώτη μορφή του Kangaxx την κερδίζω εύκολα. Στη δεύτερη μορφή, απλά μου κάνει Imprisonment και πεθαίνω. Δεν έχω beserker στην ομάδα, αν κάνω προστασίες σε μένα, σκοτώνει έναν-έναν όλη την υπόλοιπη ομάδα. Δεν μπορώ να πω ότι καταλαβαίνω τι ενδιαφέρον έχει η μάχη. Ένα spell είναι όλο κι όλο. Την παράτησα, μόνο άμα κάνω immunity σε συγκεκριμένη σχολή σε όλη την ομάδα φαίνεται να βγαίνει, που δεν προλαβαίνω από τη στιγμή που γυρίζει στη δεύτερη μορφή. Τον δράκο τον κέρδισα στα ίσια και παλικαρίσια, αρκετά νωρίτερα (ούτε το Carsomyr δεν βοήθησε ενάντια στο Imprisonment) Δεν έχω πάει ακόμη στο Demogorgon.
>-Nosakos<- Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Πολύ ζόρικη μάχη ο Kangaxx. Δεν την είχα βγάλει ποτέ χωρίς protect against undead scrolls σε χαμηλά lvls. Βέβαια πιστεύω ότι υπάρχει μια ακόμα πιο δύσκολη μάχη στο bridge district, αυτή που παλεύεις ταυτόχρονα με ένα demilitch, ένα beholder, ένα vampire, ένα mage και ένα τουμπανο warrior.. Θυμάμαι εκεί θυσίαζα τα scrolls of magic protection για να το βγάλω.. αλλιώς έτρωγα ατόφιο ξύλο.. Αλλά έχω ξεχάσει πως ακριβώς έφτανες στο δωμάτιο... ήθελε ένα κόλπο. Επεξ/σία 4 Μαρτίου 2020 από >-Nosakos<-
Moderators Malthador Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Moderators Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 4 minutes ago, Manuel said: O beserker δεν υποτίθεται ότι είναι immune στο imprisonment; Ναι, όταν είναι enraged. Δεν τη θυμάμαι πόσο scripted είναι η μάχη, αλλά αν θυμάμαι καλά τύχαινε να κάνει Time Stop και Imprisoment πριν προλάβω να ανοίξω το enrage μερικές φορές.
Voodooman Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Πάμε στοίχημα ότι το game θα βγει τόσο καλο που θα το παίξεις και εσύ αλλα και όλοι οι άλλοι που θέλαν real time?! Στο ξανά λέω, δεν πήγαινα μια το turn based μέχρι που έπαιξα DOS2. Αυτό που λες μου ταιριάζει γάντι στη σχέση μου με τα BG. Μαθημένος από το πρώτο Fallout, κάποια warhammer 40κ, τα UFO και τα πρώτα Jagged Alliance, μόλις έπιασα το σύστημα μάχσης των BG έπαθα σοκ-με την κακή έννοια. Μου φαινόταν αδιανόητο να έχω μία ομάδα έξι χαρακτήρων, να κάνω pause, να δίνω εντολές στον καθένα ξεχωριστά, να ξεπαγώνω και μετά να κάνουν όλοι γιουρούσι. Δεν μπουρούσα να θαυμάσω τις ενέργειες του κάθε ήρωα ξεχωριστά, να μελετήσω τις κινήσεις των αντιπάλων, να αντιδράσω με ηρεμία. Αλλά ήταν τόσο καλά, που τα έπαιξα!.. Δεν αντιλέγω ότι το σύστημα μάχης τους ήταν εξαιρετικά μελετημένο, ραφιναρισμένο και ομαλό. Αλλά δεν είναι αυτή η έννοια του RPG. Θυμάμαι ότι και τότε έκραζα αυτό το σύστημα μάχης στo internet, αλλά ελάχιστοι συμφωνούσαν, οπότε θεώρησα ότι εγώ είμαι αυτός που έχει το πρόβλημα. Πού ήσασταν όλοι εσείς τότε;;;;;; 🙂 Στη συνέχεια έπαιξα τα Knights of the Old Republic, το σύστημα μάχης των οποίων, αν και ακόμη πιο fast-paced, ήταν πιο ομαλό. Ούτε το σύστημα των X-Com ταριάζει απόλυτα στα RPG, αλλά αν έπρεπε να διαλέξω ένα σύστημα μάχης για RPG χωρίς action points, αυτό θα διάλεγα. Μετά ήρθε το Divinity 2 και είπα "εδώ είμαστε". Αναγνωρίζω ότι τα σκληροπυρηνικά turn-based μπορούν να καταντήσουν κουραστικά, η Larian ομως κατάφερε να κάνει τους γύρους να κυλούν πιο γρήγορα. Είμαι πολύ αισιόδοξος. Επεξ/σία 4 Μαρτίου 2020 από Voodooman 2
Nalfein33 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 20 ώρες πριν, xavier είπε planescape torment, baldurs gate , dragone age, mass effect, kotor, nwn, το rtwp εχει δωσει παιχνιδαρες σταθμους, με μαζικη αποδοχη...καταλαβαινω οτι αν θες να παιξεις το παιχνιδι multiplayer το turn based καθεται καλυτερα, αλλα οταν παιζεις μονος σου, ολο αυτο το micromanagement, ολο αυτο το αργο πραγμα, αφαιρει καθε immersion...ειχε το κοινο του απο παντα το turned based, απο το καιρο του toee και των πρωτων divinity, δεχομαι ακομα οτι ειναι και πιο πιστα στους ad&d κανονες...αλλα ρε μαγκες ειναι σαν να παιζεις ad&d μονος σου....για αυτο και ποτε δε ξεφυγαν στην ΑΑΑ αγορα... για εμενα ολη η σταση της larian ηταν απαραδεκτη, ας βγαιναν απο την αρχη να το ελεγαν τουλαχιστον για να ξεραμε να μην εχουμε προσδοκιες.... Δε ξέρω αν προκαλείς επίτηδες η trollαρεις .Η larian που ήτανε απαράδεκτη ?Σου είπε ποτε για rtwp?Mιλας για την πιο legit εταιρια στο χώρο των παραδοσιακών rpg αυτή τη στιγμή και όχι απλώς είναι η καλύτερη,είναι πολλα χιλιόμετρα μπροστα απο τον δευτερο.Επίσης μην ξεχνάμε ότι το divinity βγηκε με 45E αντι για 60(100-200 ωρες campagin 1ο playthrough) , ''remaster εκδοση δωρεαν'' + updates που pusharoun ακομα πιο πολυ το depth του combat. Και στην τελική εάν δεν ήθελες larian τότε ποια εταιρια ? Επεξ/σία 5 Μαρτίου 2020 από Nalfein33
xavier Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Nalfein33 είπε Δε ξέρω αν προκαλείς επίτηδες η trollαρεις .Η larian που ήτανε απαράδεκτη ?Σου είπε ποτε για rtwp?Mιλας για την πιο legit εταιρια στο χώρο των παραδοσιακών rpg αυτή τη στιγμή και όχι απλώς είναι η καλύτερη,είναι πολλα χιλιόμετρα μπροστα απο τον δευτερο.Επίσης μην ξεχνάμε ότι το divinity βγηκε με 45E αντι για 60(100-200 ωρες campagin 1ο playthrough) , ''remaster εκδοση δωρεαν'' + updates που pusharoun ακομα πιο πολυ το depth του combat. Και στην τελική εάν δεν ήθελες larian τότε ποια εταιρια ? η ερωτηση στη larian για το αν θα ειναι το παιχνιδι rwtp, εγινε απο τη 1η στιγμη και απεφευγαν να απαντησουν...ξεραν οτι θα προκαλεσει αντιδρασεις στο κοινο του παιχνιδιου, η διαμαχη σε rwtp/tb γινεται αιωνες τωρα...το σωστο για εμενα θα ηταν να το ξεκαθαρισουν απο τη 1η στιγμη. Το 3 στο τιτλο του παιχνιδιου δημιουργει προσδοκιες συνεχειας...εδω ειναι αλλο genre. προφανως και θα προτιμουσα την obsidian ή την inxile...τεσπα δε θελω να το συνεχισω, να περασετε καλα με το dos3 Επεξ/σία 5 Μαρτίου 2020 από xavier
ilos Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 5 ώρες πριν, xavier είπε η ερωτηση στη larian για το αν θα ειναι το παιχνιδι rwtp, εγινε απο τη 1η στιγμη και απεφευγαν να απαντησουν...ξεραν οτι θα προκαλεσει αντιδρασεις στο κοινο του παιχνιδιου, η διαμαχη σε rwtp/tb γινεται αιωνες τωρα...το σωστο για εμενα θα ηταν να το ξεκαθαρισουν απο τη 1η στιγμη. Το 3 στο τιτλο του παιχνιδιου δημιουργει προσδοκιες συνεχειας...εδω ειναι αλλο genre. προφανως και θα προτιμουσα την obsidian ή την inxile...τεσπα δε θελω να το συνεχισω, να περασετε καλα με το dos3 inxile παρόλο που είναι από τις αγαπημένες μου εταιρίες, μακριά και αγαπημένοι. Δεν είναι για μεγάλα projects. Και όποτε τα βγάζει στο launch έχουν ένα κάρο bugs αλά obsidian. Δες Wasteland 2, Bards Tale 4 πχ σε τι κατάσταση ήταν στο launch. Το νέο torment επίσης που βγάλαν δεν ήταν και τίποτα το ιδιαίτερο. Μακάρι να τα πάνε καλά στο Wasteland 3. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Στις 2/3/2020 στις 9:58 ΜΜ, Aruil είπε Ακόμα θυμάμαι που σκότωνα τον Firkraag με σπαμ cloudkill πίσω από το fog of war 😛 Μια από τα ίδια .. lower resistance cloudkill και όλοι στην άκρη του χάρτη χαχχαχα,τι μου θυμίσει...
xavier Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 7 ώρες πριν, ilos είπε inxile παρόλο που είναι από τις αγαπημένες μου εταιρίες, μακριά και αγαπημένοι. Δεν είναι για μεγάλα projects. Και όποτε τα βγάζει στο launch έχουν ένα κάρο bugs αλά obsidian. Δες Wasteland 2, Bards Tale 4 πχ σε τι κατάσταση ήταν στο launch. Το νέο torment επίσης που βγάλαν δεν ήταν και τίποτα το ιδιαίτερο. Μακάρι να τα πάνε καλά στο Wasteland 3. εχω την εντυπωση οτι και οι 2 εταιρειες εχουν μεγαλωσει αρκετα το τελευταιο χρονο, μετα την εξαγορα απο τη microsoft....τεσπα, απλα απαντησα στην ερωτηση, θα δουμε που θα καταληξει το πραγμα...
tidus666 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 https://steamcommunity.com/games/1086940/announcements/detail/1692729524332708968
Nalfein33 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2020 13 ώρες πριν, xavier είπε η ερωτηση στη larian για το αν θα ειναι το παιχνιδι rwtp, εγινε απο τη 1η στιγμη και απεφευγαν να απαντησουν...ξεραν οτι θα προκαλεσει αντιδρασεις στο κοινο του παιχνιδιου, η διαμαχη σε rwtp/tb γινεται αιωνες τωρα...το σωστο για εμενα θα ηταν να το ξεκαθαρισουν απο τη 1η στιγμη. Το 3 στο τιτλο του παιχνιδιου δημιουργει προσδοκιες συνεχειας...εδω ειναι αλλο genre. προφανως και θα προτιμουσα την obsidian ή την inxile...τεσπα δε θελω να το συνεχισω, να περασετε καλα με το dos3 Δηλαδή η larian δεν είπε ποτε για rwtp οπότε δεν είναι απαράδεκτη.Προφανώς η ερωτηση rwtp η turn-based ήτανε ενα ''προβλημα'' και για αυτούς.'Οσο για τις εταιρίες ακριβώς ότι είπε ο @ilos. Ακριβώς το ίδιο θα έλεγα.Μην ξεχνάτε οτι και τη WotC το μόνο που την ενδιαφέρει είναι το χρήμα.Θα έδινε το game σε μια εταιρια που έβγαλε ένα αποτυχημένο εμπορικά rpg(Poe 2) η στην εταιρια με το πιο πετυχημενο εμπορικά ''παραδοσιακο'' rpg τα τελευταια χρόνια.Αυτο που με ενθουσιάζει είναι οτι η larian δείχνει να επενδύει τα λεφτα που έβγαλε σε studios για να βγάλει ΑΑΑ παραδοσιακά rpgs.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα