Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε σας φαινεται σα συνεχεια των Divinity ; Εμενα αυτο με ξενισε θυμαμαι το κοσμο και τη σκοτεινή ατμόσφαιρα των Baldur's Gate  . νομιζω με auto pause μολις έπεφτα σε εχθρους αλλα το real time ειναι πολυ δυσκολο 

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Super Moderators
Δημοσ.

Για μένα η ουσία βρίσκεται εδώ:

"The old Infinity Engine games and Pillars of Eternity use the same principles and even specific abilities and rules from turn-based tabletop RPGs, but then obscures them to allow everything to flow in real-time. All the maths and dice rolls and single key moments still happen, but they're hidden away in a combat log and occur so quickly that you've got no time to make sense of them unless you effectively play it like a turn-based game. "

Τα RPG είναι παιχνίδια σχεδιασμένα για turn-based μάχες. Από τη μάνα τους. Όπως το σκάκι, ας πούμε.

Ο "πραγματικός χρόνος" (δηλαδή η παύση κάθε λίγο και λιγάκι, για να ξέρουμε τι λέμε) είναι ένα μόρφωμα που κυριάρχησε την εποχή που διάφοροι "μύστες" της τεχνολογίας ξεφούρνιζαν επικές μπούρδες, όπως ότι το PC gaming πεθαίνει, ότι ο κόσμος βαριέται τα turn-based, ότι θέλει δράση κτλ. 

Όπως δεν περιμένω να παίξω ποδόσφαιρο με γύρους (παρότι θα σας πρότεινα, αν δεν έχετε δει, το Football, Tactics & Glory), έτσι δεν θα περίμενα να παίξω ένα παιχνίδι φτιαγμένο για γύρους με μια μορφή μπασταρδεμένου turn-based, που ή σε υποχρεώνει να πατάς pause συνέχεια ή σε καταδικάζει να παρακολουθείς αχταρμάδες, όπου η τακτική σκέψη και ο σχεδιασμός (πυλώνες των RPG) υποκαθιστούνται από τα αντανακλαστικά.

Αν θέλω αντανακλαστικά, παίζω FPS, παίζω ποδοσφαιράκια, παίζω racing games. 

Ευρύτερα, σε επίπεδο "σχεδιαστικής φιλοσοφίας" (όπως νομίζω πως έχω εξηγήσει με αφορμή το βιασμό των Fallout από τα σούργελα της Bethesda) τα παιχνίδια ρόλων (πρέπει να) είναι πρωτίστως αυτό: παιχνίδια ρόλων.

Αν εγώ θέλω να υποδυθώ έναν άσο πιστολά που αδειάζει το εξάσφαιρό του μέσα από μια τρύπια δεκάρα, πρέπει σε ένα RPG να μπορώ να τον υποδυθώ χωρίς να έχει σχέση το αν "τραβάω" γρηγορότερα από τη σκιά μου ή έχω χρόνους απόκρισης σαλιγκαριού με λουμπάγκο. Ακόμη και στο όνειδος των νέων Fallout (με αποκορύφωμα το μορφωματικό 76), προσπάθησαν κάπως να διατηρήσουν ένα επίπεδο "ελέγχου" στο πίου-πίου. Ημίμετρα.

Η εισβολή των αντανακλαστικών στα παιχνίδια ρόλων αποτέλεσε για μένα προϊόν της παντελώς διαζευγμένης με την πραγματικότητα άποψης πως ο κόσμος βαριέται τα παιχνίδια με γύρους και ότι πρέπει να γίνουν τα RPG περισσότερο "συναρπαστικά". Κι αν χαίρομαι (παρά τις κρυάδες, τις απογοητεύσεις αλλά και τις ωμές εξαπατήσεις που μας επιφύλαξε) για την crowd-funding σκηνή, είναι γιατί δόθηκε επιτέλους η ευκαιρία σε μια πραγματική όσο και σιωπηλή πλειοψηφία να διατυμπανίσει με τον πλέον συγκεκριμένο και αδιαμφισβήτο τρόπο, με το πορτοφόλι της, ότι υπάρχει αγορά και υπάρχει δίψα για πραγματικά παιχνίδια ρόλων που τιμούν και αναδεικνύουν τις καταβολές τους, αντί να πασχίζουν να γίνουν κάτι που δεν είναι, και για μένα δεν θα έπρεπε να είναι: ασκήσεις αντανακλαστικών ή μπασταρδεμένα turn-based.

Ευτυχώς, η εξαιρετική πορεία της Larian απέδειξε πως όχι μόνο μπορείς να έχεις σύγχρονα παιχνίδια ρόλων με γύρους απολύτως συναρπαστικά και καλλιτεχνικά άρτια, αλλά και εμπορικά άκρως πετυχημένα.

Και κάπως έτσι είδαμε -με καθυστέρηση, αλλά πάντως στο πλαίσιο μιας θετικής εξέλιξης- το PoE II να αποκτά turn-based mode, το Solasta να καταγράφει μια εξαιρετική πορεία στο Kickstarter και να δίνει θαυμάσια πρώτα δείγματα γραφής, και γενικά να "απενοχοποιείται", επιτέλους, η επιστροφή των παιχνιδιών ρόλων στις ρίζες τους.

 

  • Like 6
Δημοσ.

το θεμα ειναι οτι προφανως και οι 2 επιλογες εχουν το κοινο τους...φανηκε και απο το poll του pcgamer που εβαλα στην προηγουμενη σελιδα, που ειναι αρκετα μοιρασμενο....Και αυτο που εκανε η larian ειναι να παρει το totem της μιας πλευρας και να το μεταφερει στην αλλη...κατι wasteland, xcom κτλ, εγω δεν μπορω καν να τα σκεφτω να τα ακουμπησω(τα βρισκω υπερβολικα αργα και βαρετα)...μπορουμε να συζητουμε για παντα για τα θετικα και τα αρνητικα της καθε επιλογης...αλλα ας μεινουμε απλα στο οτι εξαρταται απο το τι αρεσει στο καθενα...δεν ειναι θεμα καλυτερου, χειροτερου...Αυτο που εκανε η larian ειναι να σαν να παρει το diablo και να το κανει turn based. ή μάλλον να παρει το φιφα και να  το κανει παιχνιδι μπασκετ, κρατωντας το ονομα...

ποιος ο λογος? 

Δημοσ.

Το ωραίο είναι πως η μηχανή του Diablo 1 είναι turn-based. Το είχαν βασίσει στη μηχανή του XCOM γιατί αρχικά το είχαν φανταστεί σαν turn-based, αλλά στην πορεία αποφάσισαν να το μετατρέψουν σε real-time. Οπότε ο Brevik έβαλε τους γύρους να κυλάνε πολύ γρήγορα.

https://youtu.be/VscdPA6sUkc?t=1628

 

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Tobajara είπε

Το ωραίο είναι πως η μηχανή του Diablo 1 είναι turn-based. Το είχαν βασίσει στη μηχανή του XCOM γιατί αρχικά το είχαν φανταστεί σαν turn-based, αλλά στην πορεία αποφάσισαν να το μετατρέψουν σε real-time. Οπότε ο Brevik έβαλε τους γύρους να κυλάνε πολύ γρήγορα.

https://youtu.be/VscdPA6sUkc?t=1628

και ειδες που εφτασε...απο την αλλη συγκρινουμε παιχνιδια που στην καλυτερη θα παρακαλανε για χρηματοδοτηση στο kickstarter...

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Snoob said:

Για μένα η ουσία βρίσκεται εδώ:

"The old Infinity Engine games and Pillars of Eternity use the same principles and even specific abilities and rules from turn-based tabletop RPGs, but then obscures them to allow everything to flow in real-time. All the maths and dice rolls and single key moments still happen, but they're hidden away in a combat log and occur so quickly that you've got no time to make sense of them unless you effectively play it like a turn-based game. "

Τα RPG είναι παιχνίδια σχεδιασμένα για turn-based μάχες. Από τη μάνα τους. Όπως το σκάκι, ας πούμε.

Ο "πραγματικός χρόνος" (δηλαδή η παύση κάθε λίγο και λιγάκι, για να ξέρουμε τι λέμε) είναι ένα μόρφωμα που κυριάρχησε την εποχή που διάφοροι "μύστες" της τεχνολογίας ξεφούρνιζαν επικές μπούρδες, όπως ότι το PC gaming πεθαίνει, ότι ο κόσμος βαριέται τα turn-based, ότι θέλει δράση κτλ. 

Όπως δεν περιμένω να παίξω ποδόσφαιρο με γύρους (παρότι θα σας πρότεινα, αν δεν έχετε δει, το Football, Tactics & Glory), έτσι δεν θα περίμενα να παίξω ένα παιχνίδι φτιαγμένο για γύρους με μια μορφή μπασταρδεμένου turn-based, που ή σε υποχρεώνει να πατάς pause συνέχεια ή σε καταδικάζει να παρακολουθείς αχταρμάδες, όπου η τακτική σκέψη και ο σχεδιασμός (πυλώνες των RPG) υποκαθιστούνται από τα αντανακλαστικά.

Αν θέλω αντανακλαστικά, παίζω FPS, παίζω ποδοσφαιράκια, παίζω racing games. 

Ευρύτερα, σε επίπεδο "σχεδιαστικής φιλοσοφίας" (όπως νομίζω πως έχω εξηγήσει με αφορμή το βιασμό των Fallout από τα σούργελα της Bethesda) τα παιχνίδια ρόλων (πρέπει να) είναι πρωτίστως αυτό: παιχνίδια ρόλων.

Αν εγώ θέλω να υποδυθώ έναν άσο πιστολά που αδειάζει το εξάσφαιρό του μέσα από μια τρύπια δεκάρα, πρέπει σε ένα RPG να μπορώ να τον υποδυθώ χωρίς να έχει σχέση το αν "τραβάω" γρηγορότερα από τη σκιά μου ή έχω χρόνους απόκρισης σαλιγκαριού με λουμπάγκο. Ακόμη και στο όνειδος των νέων Fallout (με αποκορύφωμα το μορφωματικό 76), προσπάθησαν κάπως να διατηρήσουν ένα επίπεδο "ελέγχου" στο πίου-πίου. Ημίμετρα.

Η εισβολή των αντανακλαστικών στα παιχνίδια ρόλων αποτέλεσε για μένα προϊόν της παντελώς διαζευγμένης με την πραγματικότητα άποψης πως ο κόσμος βαριέται τα παιχνίδια με γύρους και ότι πρέπει να γίνουν τα RPG περισσότερο "συναρπαστικά". Κι αν χαίρομαι (παρά τις κρυάδες, τις απογοητεύσεις αλλά και τις ωμές εξαπατήσεις που μας επιφύλαξε) για την crowd-funding σκηνή, είναι γιατί δόθηκε επιτέλους η ευκαιρία σε μια πραγματική όσο και σιωπηλή πλειοψηφία να διατυμπανίσει με τον πλέον συγκεκριμένο και αδιαμφισβήτο τρόπο, με το πορτοφόλι της, ότι υπάρχει αγορά και υπάρχει δίψα για πραγματικά παιχνίδια ρόλων που τιμούν και αναδεικνύουν τις καταβολές τους, αντί να πασχίζουν να γίνουν κάτι που δεν είναι, και για μένα δεν θα έπρεπε να είναι: ασκήσεις αντανακλαστικών ή μπασταρδεμένα turn-based.

Ευτυχώς, η εξαιρετική πορεία της Larian απέδειξε πως όχι μόνο μπορείς να έχεις σύγχρονα παιχνίδια ρόλων με γύρους απολύτως συναρπαστικά και καλλιτεχνικά άρτια, αλλά και εμπορικά άκρως πετυχημένα.

Και κάπως έτσι είδαμε -με καθυστέρηση, αλλά πάντως στο πλαίσιο μιας θετικής εξέλιξης- το PoE II να αποκτά turn-based mode, το Solasta να καταγράφει μια εξαιρετική πορεία στο Kickstarter και να δίνει θαυμάσια πρώτα δείγματα γραφής, και γενικά να "απενοχοποιείται", επιτέλους, η επιστροφή των παιχνιδιών ρόλων στις ρίζες τους.

Ωραία και καλά όλα αυτά, και στον πυρήνα τους ορθά. Το έχω ξαναπεί σε άλλο νήμα, για να είναι ένα game RPG πρέπει να έχει τουλάχιστον δύο από τρία βασικά στοιχεία (εκτός από ανάπτυξη χαρακτήρα): (α) ιστορία/πλοκή, (β) επιρροή μέσω των επιλογών και (γ) έμμεσο gameplay, όπου όταν λέω «έμμεσο» gameplay, εννοώ ότι δεν χειρίζεσαι ευθέως τον χαρακτήρα σου, δεν ορίζει το skill σου πόσο δυνατός είναι, το ορίζει η πρότερη εμπειρία που έχει αποκομίσει. Προσωπικά εξίσου εύκολα παίζω pausable real-time με turn-based games, δεν με ενοχλεί κάποιο από τα δύο.

Ωστόσο, από εκεί και πέρα, όποιος νομίζει ότι η μετάβαση από real-time σε turn-based γίνεται γιατί θέλουν να απευθυνθούν στους hardcore, πλανάται. Ο μόνος λόγος που βλέπουμε αυτή την αλλαγή είναι γιατί δεν μπορείς να χειριστείς έξι χαρακτήρες ταυτόχρονα σε πραγματικό χρόνο όταν παίζεις με gamepad. Και σκοπεύουν να βγάλουν το game και σε κονσόλες, αφήστε τι λένε για τα μάτια του κόσμου.

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Malthador είπε

Ωραία και καλά όλα αυτά, και στον πυρήνα τους ορθά. Το έχω ξαναπεί άλλο νήμα, για να είναι ένα game RPG πρέπει να έχει τουλάχιστον δύο από τρία βασικά στοιχεία (εκτός από ανάπτυξη χαρακτήρα): (α) ιστορία/πλοκή, (β) επιρροή μέσω των επιλογών και (γ) έμμεσο gameplay, όπου όταν λέω «έμμεσο» gameplay, εννοώ ότι δεν χειρίζεσαι ευθέως τον χαρακτήρα σου, δεν ορίζει το skill σου πόσο δυνατός είναι, το ορίζει η πρότερη εμπειρία που έχει αποκομίσει. Προσωπικά εξίσου εύκολα παίζω pausable real-time με turn-based games, δεν με ενοχλεί κάποιο από τα δύο.

Ωστόσο, από εκεί και πέρα, όποιος νομίζει ότι η μετάβαση από real-time σε turn-based γίνεται γιατί θέλουν να απευθυνθούν στους hardcore, πλανάται. Ο μόνος λόγος που βλέπουμε αυτή την αλλαγή είναι γιατί δεν μπορείς να χειριστείς έξι χαρακτήρες ταυτόχρονα σε πραγματικό χρόνο όταν παίζεις με gamepad. Και σκοπεύουν να βγάλουν το game και σε κονσόλες, αφήστε τι λένε για τα μάτια του κόσμου.

that.

Και εγω ειμαι σιγουρος οτι αυτος ειναι ο βασικος λόγος. Αλλωστε ειχαμε πολυ καλους turn based μηχανισμους πολυ πριν να εχουμε RTwP ή RT, δεν ειναι θεμα "εξελιξης". και οι δυο λύσεις εχουν τα υπερ και τα κατά τους και πάει αναλογα με τα γουστα. η κυρια επιλογή νομίζω γίνεται για πρακτικούς λόγους κ για να πουλησει πιο καλά σε κονσόλες. δεν ειναι κακο αυτο, δινει σε μεγαλύτερο κοινό την δυνατοτητα να ασχοληθεί με κατι. ειδικα για handhelds ειναι ιδανικα τετοια συστηματα.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε νομίζω οτι πανε σε turn based για τους hardcores.Νομίζω το αντιστροφο ισχύει γενικά.Αν βαλεις κατω τα καλύτερα rpg των τελευταίων ετων σε αυτο το στυλ (pillars/divinity/kingmaker?) η μεγαλύτερη διαφορά τους είναι οτι το divinity ειναι turn based και εγινε κ τρελη εμπορική επιτυχια σε αντιθεση με τα υπόλοιπα.Οπότε εκτος του οτι η larian εχει πετύχει κατι τρομερο με το turn based combat της που είναι οτι πιο fun turn based εχω παίξει είναι και πιο safe εμπορικά γτ όπως είπε ο @malthador παει πακέτο κ για τις κονσόλες.

Επεξ/σία από Nalfein33
Δημοσ.

2 συντάκτες μας έκατσαν και συζήτησαν σχετικά με το BG3, την προχθεσινή παρουσίαση αλλά και το ευρύτερο Lore και τη σημασία της σειράς, και το ανεβάσαμε ως Podcast.

https://ragequit.gr/specials/item/rq-podcast-baldurs-gate-3-impressions/

Σε περίπτωση που κάποιος έχει καμιά ώρα για σκότωμα.

  • Like 4
Δημοσ.
23 ώρες πριν, Snoob είπε

Για μένα η ουσία βρίσκεται εδώ:

"The old Infinity Engine games and Pillars of Eternity use the same principles and even specific abilities and rules from turn-based tabletop RPGs, but then obscures them to allow everything to flow in real-time. All the maths and dice rolls and single key moments still happen, but they're hidden away in a combat log and occur so quickly that you've got no time to make sense of them unless you effectively play it like a turn-based game. "

Τα RPG είναι παιχνίδια σχεδιασμένα για turn-based μάχες. Από τη μάνα τους. Όπως το σκάκι, ας πούμε.

Ο "πραγματικός χρόνος" (δηλαδή η παύση κάθε λίγο και λιγάκι, για να ξέρουμε τι λέμε) είναι ένα μόρφωμα που κυριάρχησε την εποχή που διάφοροι "μύστες" της τεχνολογίας ξεφούρνιζαν επικές μπούρδες, όπως ότι το PC gaming πεθαίνει, ότι ο κόσμος βαριέται τα turn-based, ότι θέλει δράση κτλ. 

Όπως δεν περιμένω να παίξω ποδόσφαιρο με γύρους (παρότι θα σας πρότεινα, αν δεν έχετε δει, το Football, Tactics & Glory), έτσι δεν θα περίμενα να παίξω ένα παιχνίδι φτιαγμένο για γύρους με μια μορφή μπασταρδεμένου turn-based, που ή σε υποχρεώνει να πατάς pause συνέχεια ή σε καταδικάζει να παρακολουθείς αχταρμάδες, όπου η τακτική σκέψη και ο σχεδιασμός (πυλώνες των RPG) υποκαθιστούνται από τα αντανακλαστικά.

Αν θέλω αντανακλαστικά, παίζω FPS, παίζω ποδοσφαιράκια, παίζω racing games. 

Ευρύτερα, σε επίπεδο "σχεδιαστικής φιλοσοφίας" (όπως νομίζω πως έχω εξηγήσει με αφορμή το βιασμό των Fallout από τα σούργελα της Bethesda) τα παιχνίδια ρόλων (πρέπει να) είναι πρωτίστως αυτό: παιχνίδια ρόλων.

Αν εγώ θέλω να υποδυθώ έναν άσο πιστολά που αδειάζει το εξάσφαιρό του μέσα από μια τρύπια δεκάρα, πρέπει σε ένα RPG να μπορώ να τον υποδυθώ χωρίς να έχει σχέση το αν "τραβάω" γρηγορότερα από τη σκιά μου ή έχω χρόνους απόκρισης σαλιγκαριού με λουμπάγκο. Ακόμη και στο όνειδος των νέων Fallout (με αποκορύφωμα το μορφωματικό 76), προσπάθησαν κάπως να διατηρήσουν ένα επίπεδο "ελέγχου" στο πίου-πίου. Ημίμετρα.

Η εισβολή των αντανακλαστικών στα παιχνίδια ρόλων αποτέλεσε για μένα προϊόν της παντελώς διαζευγμένης με την πραγματικότητα άποψης πως ο κόσμος βαριέται τα παιχνίδια με γύρους και ότι πρέπει να γίνουν τα RPG περισσότερο "συναρπαστικά". Κι αν χαίρομαι (παρά τις κρυάδες, τις απογοητεύσεις αλλά και τις ωμές εξαπατήσεις που μας επιφύλαξε) για την crowd-funding σκηνή, είναι γιατί δόθηκε επιτέλους η ευκαιρία σε μια πραγματική όσο και σιωπηλή πλειοψηφία να διατυμπανίσει με τον πλέον συγκεκριμένο και αδιαμφισβήτο τρόπο, με το πορτοφόλι της, ότι υπάρχει αγορά και υπάρχει δίψα για πραγματικά παιχνίδια ρόλων που τιμούν και αναδεικνύουν τις καταβολές τους, αντί να πασχίζουν να γίνουν κάτι που δεν είναι, και για μένα δεν θα έπρεπε να είναι: ασκήσεις αντανακλαστικών ή μπασταρδεμένα turn-based.

Ευτυχώς, η εξαιρετική πορεία της Larian απέδειξε πως όχι μόνο μπορείς να έχεις σύγχρονα παιχνίδια ρόλων με γύρους απολύτως συναρπαστικά και καλλιτεχνικά άρτια, αλλά και εμπορικά άκρως πετυχημένα.

Και κάπως έτσι είδαμε -με καθυστέρηση, αλλά πάντως στο πλαίσιο μιας θετικής εξέλιξης- το PoE II να αποκτά turn-based mode, το Solasta να καταγράφει μια εξαιρετική πορεία στο Kickstarter και να δίνει θαυμάσια πρώτα δείγματα γραφής, και γενικά να "απενοχοποιείται", επιτέλους, η επιστροφή των παιχνιδιών ρόλων στις ρίζες τους.

 

Μην ξεχνάς και το εξαιρετικό TB mod του Kingmaker, το οποίο αποθεώθηκε εκτός απ' το κοινό, και από την ίδια την Owlcat Games, και σχεδόν "ανάγκασε" να συμπεριλάβει ΔΙΚΟ ΤΗΣ TB mode στο δεύτερο in development παιχνίδι της, Wrath of the Righteous (το οποίο βρίσκεται σε KS campaign as we speak και τα πηγαίνει εξαιρετικά) γιατί ουσιαστικά το ζήταγε η μεγαλύτερη πλειοψηφία των παικτών.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
Μόλις τώρα, tidus666 είπε

Μην ξεχνάς και το εξαιρετικό TB mod του Kingmaker, το οποίο αποθεώθηκε εκτός απ' το κοινό, και από την ίδια την Owlcat Games, και σχεδόν "ανάγκασε" να συμπεριλάβει ΔΙΚΟ ΤΗΣ TB mode στο δεύτερο in development παιχνίδι της, Wrath of the Righteous (το οποίο βρίσκεται σε KS campaign as we speak και τα πηγαίνει εξαιρετικά) γιατί ουσιαστικά το ζήταγε η μεγαλύτερη πλειοψηφία των παικτών.

Nαι, παράληψή μου, το έχω υπόψη μου. Δεν έχω παίξει το παιχνίδι, αλλά διαβάζω πάρα πολύ θετικές κριτικές για το turn-based mode.

Ειλικρινά, το βρίσκω απόλυτα φυσιολογικό, είναι το είδος του παιχνιδιού τέτοιο που ζητά χρόνο για σκέψη. Οκ, εγώ έχω και καταβολές από tabletop, προ αμνημονεύτων, πάντοτε φανταζόμουν τα παιχνίδια στον υπολογιστή σαν να είχα τις μινιατούρες και τα ζάρια μπροστά, απλά δεν χρειαζόταν να συμμαζεύω το δωμάτιο στο τέλος, όμως νομίζω πως καθαρά σχεδιαστικά, δεν έχει λογική ο "πραγματικός" χρόνος σε αυτού του είδους τα παιχνίδια. 

Κατά τα λοιπά, προφανώς περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα, όμως νομίζω πως κινήθηκε η Larian στη σωστή κατεύθυνση, ήδη με τα DOS, πολύ πριν μπει στην όποια κουβέντα το αν θέλουν να πουλήσουν στις κονσόλες (που, τέλος πάντων, δεν νομίζω να είναι ο φυσικός χώρος των φίλων της turn-based στρατηγικής).

  • Like 1
Δημοσ.

^ Να το παίξεις, με TB mod εννοείται, εξαιρετικό crpg το Kingmaker.

Κι εγώ μαζί σου είμαι, απόλυτα λογικό και φυσιολογικό, και γενικά συμφωνώ στα πάντα που έχεις γράψει εδώ μέσα. Να συμπληρώσω επίσης το πόσο τραγικά αστείο και απαράδεκτο θα ήταν ένα rtwp σύστημα μάχης σε παιχνίδια σαν το Solasta και BG3 που έχουν το verticality σαν ένα απ' τα κύρια selling points.

Γενικά η μέχρι στιγμής δική μου ανάγνωση είναι ότι το κοινό έχει χωριστεί σε 3 στρατόπεδα. 1) Οι φανατικοί των 2 Baldur's Gate που ταυτόχρονα δεν έχουν ιδέα από ttrpgs και είναι αυτοί που έχουν βγάλει τα δίκρανα και έχουν έτοιμη τη φωτιά να κάψουν την αιρετική Λάριαν και τον Σβεν

2)Οι φανατικοί των 2 Baldur's Gate αλλά και ttrpgs παλαίουρες που απ' ότι έχω καταλάβει καλά είναι σε μια "ναι μεν αλλά" κατάσταση

3)Οι φανατικοί ttrpgάδες (και δη της 5ης), νεότεροι σε ηλικία, που είτε δεν έχουν παίξει ποτέ τα 2 Baldur's Gate, είτε δεν τα έπαιξαν στην ώρα τους και έτσι δεν έχουν παράγοντες όπως νοσταλγία κλπ, και οι οποίοι λάτρεψαν τα 2 Original Sin επειδή είναι ό,τι πιο κοντινό υπάρχει σε dnd στα μόνιτόρ τους και οι οποίοι είναι και οι ενθουσιασμένοι της όλης φάσης.

Λόγω της τεράστιας επιτυχίας που έχει η 5η έκδοση (+ τα streaming +το Critical Role +το τεράστιο άνοιγμα που έχει κάνει στο mainstream κοινό) νομίζω ότι οι περισσότεροι ανήκουν στην 3η κατηγορία, οπότε υπό αυτό το πρίσμα νομίζω το παιχνίδι θα είναι τεράστια επιτυχία.

Προσωπικά είμαι πολύ ενθουσιασμένος με αυτό που είδα από την Λάριαν, ήταν αυτό που ακριβώς περίμενα, ήδη κανονίζουμε 4πλο coop με την irl "τραπεζάτη" ομάδα μου να κάνουμε recreate τους χαρακτήρες μας απ' το πρώτο μας campaign και ανυπομονούμε μετρώντας δευτερόλεπτα για την κυκλοφορία του παιχνιδιού.

 

  • Like 1
Δημοσ.

@tidus666Προσωπικά είμαι πολύ ενθουσιασμένος με αυτό που είδα από την Λάριαν, ήταν αυτό που ακριβώς περίμενα, ήδη κανονίζουμε 4πλο coop με την irl "τραπεζάτη" ομάδα μου να κάνουμε recreate τους χαρακτήρες μας απ' το πρώτο μας campaign και ανυπομονούμε μετρώντας δευτερόλεπτα για την κυκλοφορία του παιχνιδιού.

ζηλεψα ρε διαολε 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...