Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Divinity: original sin 2.5 .Δυστυχως ουτε εμενα μαρεσει το turn based(περα απο το xcom ) . Δεν νομιζω να ασχοληθω εκτος αν κανει παπαδες στο story, characters ,dialogue. 

Επεξ/σία από noFEARgr
Δημοσ.

Οι φανς των Original Sin θα το λατρέψουν, το δίχως άλλο.

Ίσως και οι "διαλλακτικοί" οπαδοί των RPG που θέλουν να απολαύσουν μια περιπέτεια που φέρει τον τίτλο Baldur's Gate, ασχέτως λοιπών μηχανισμών.

Οι πιουρίστες και όσοι περίμεναν κάτι που μοιάζει από λίγο έως πολύ στα πρώτα 2 BG... τουλάχιστον με βάση αυτά που είδαμε στο gameplay reveal, μάλλον θα απογοητευτούν.

  • Like 1
Δημοσ.

Κι εγώ δυστηχώς, ως μέγας φαν των πρώτων δύο παιχνιδιών, απογοητεύτηκα. Παρ' όλα αυτά εμπιστεύομαι τη Larian και αν το game έχει σφιχτό story και καλοδουλεμένους χαρακτήρες νομίζω όσοι απογοητεύτηκαν σήμερα θα το ξεχάσουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου φάνηκε ξεκάθαρα σαν divinity original sin 3 στο Baldurs Gate world. Αλλά προσωπικά δεν με χαλάει και εμπιστεύομαι την Larian full.

Επεξ/σία από >-Nosakos<-
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Nalfein33 είπε

Πιστευετε οτι το turn based μπήκε επειδή πουλάει περισσότερο ?

Όχι, το turn based μπήκε γιατί το έχουν σχεδόν τελειοποιήσει μετά από δυο καταπληκτικά games. Θα ήταν απλά ανόητο να άλλαζαν combat system μετά από τόση δουλειά. Δεν έχω ιδέα από το lore αλλα παρόλα αυτά φαίνεται πολύ καλο. Καλά για EA ούτε για πλακα, όταν με το καλο βγει το final θα τιμηθεί κατάλληλος. Προβλέπω την Larian να γίνετε η επομενη CDPR. :)

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οταν είχανε αφαιρέσει το tag turn based απο το steam νόμιζα οτι θα πηγαινανε σε real time με pause system

Επεξ/σία από Nalfein33
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Nalfein33 είπε

Οταν είχανε αφαιρέσει το tag turn based απο το steam νόμιζα οτι θα πηγαινανε σε real time με pause system

Αν αφαιρουσαν και το tag Baldurs Gate, δεν θα ειχα καμια αντίρρηση

  • Super Moderators
Δημοσ.

Μεγάλη χαρά για μένα το ότι επέλεξαν turn-based. 

Ήδη στο PoE II είδα μεγάλη διαφορά με την εισαγωγή των turn-based μαχών, σταμάτησε εκείνο το χάλι με το διαρκές pause σε οτιδήποτε πάνω από ένα skirmish του πρώτου μισάωρου.

Το pausable real-time θεωρώ πως αποτελλεί μια μισαβέζικη λύση σε αυτού του είδους τα παιχνίδια, που αφενός αναγνώριζε πως δεν είναι δυνατόν τόσο σύνθετα παιχνίδια όπου διαθέτεις ώρες να φτιάξεις χαρακτήρες, να τους σετάρεις όπως θες και να τους αναπτύξεις, να εξελίσσονται σε πραγματικό χρόνο, από την άλλη ήταν τεράστιο buzzword ο "πραγματικός χρόνος" και "ουάου, δείτε, μάχες σε πραγματικό χρόνο". Και μετά, αν θες να καταλάβεις τι έγινε, πιάνεις το combat log να δεις ποιος αστόχησε κτλ.

Είναι το ίδιο ακριβώς πρόβλημα που με εμποδίζει να χαρώ τα Warhammer TW, αυτή η μετατροπή των μαχών σε ένα πανικόβλητο click fest, που περισσότερο αξιολογεί το πόσο καλά έχεις μάθει τα shortcuts για να κάνεις αυτό που θες γρήγορα, παρά το πόσο μπορείς να σκεφτείς τρόπους να κάνεις αυτό που θες.

Οπότε, τόσο εγώ όσο και το space bar του πληκτρολογίου μου έχουμε να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Larian.

  • Like 9
  • Thanks 1
Δημοσ.

ναι καταλαβαινω την απηχηση που μπορει να εχουν τα παιχνιδια της larian στο κοινο της, αλλα αυτο το 3 μετα το τιτλο baldurs gate, πως δικαιολογειται? τι ακριβως συνεχιζει απο το ισως πιο αγαπημενο rpg τιτλο ολων των εποχων?

περα απο τα mind flayers στο intro εγω δεν ειδα τιποτα...

ουτε στο ui, ουτε στον κοσμο, ουτε στους χαρακτηρες...κατι ρε παιδι μου....

Δημοσ.

Δεν ξέρω, εμένα το turn based με βγάζει από την ιστορία, μου χαλάει το immersion... Δεν πίστευα ότι θα επιστρέφαμε ποτέ πίσω σε αυτό το σύστημα. Τώρα που το σκέφτομαι, δεν πρέπει να έχω τελειώσει ποτέ rpg με turn based σύστημα (και δεν έχω παίξει λίγα).

Ίσως ήρθε ο καιρός να αρχίσω να το συνηθίζω, και μακάρι να μου φύγει αυτή η κρυάδα που μου δημιουργεί... 🤔

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εντάξει, ο καθένας με τις καταβολές του και τις προτιμήσεις του.

Όσο υποφέραμε όσοι μεγαλώσαμε με χαρτί, μολύβι και την παρέα γύρω από το τραπέζι να παίζει σε γύρους την περιπέτεια, όταν η ανεκδιήγητη Bethesda μετέτρεπε τα εμβληματικά Fallout των εφηβικών/φοιτητικών μας χρόνων σε πίου-πίου-πακαπίου (πριν το ρίξει στο Ντισνεϊκού επιπέδου άρμεγμα του Fallout 76), έτσι τώρα κάποιοι στεναχωριούνται που το είδος επιστρέφει (επιτέλους, θα πω εγώ, και στον απόηχο εξαιρετικά πετυχημένων -καλλιτεχνικά και εμπορικά, turn based τίτλων) στις ρίζες του.

Το δεδομένο είναι πως η Larian αποδεδειγμένα έχει δώσει παιχνιδάρες, με ένα σύστημα μάχης που ευνοεί τη σκέψη και όχι τα αντανακλαστικά, και καλές ιστορίες, σε πελώριους κόσμους.

More of that, please, που λέγαμε και στο χωριό μου, και αν είναι στον κόσμο του Baldur's Gate, ακόμη καλύτερα.

Αν υπάρχουν αυτή τη στιγμή δύο εταιρίες στο χώρο των RPG που επάξια έχουν κερδίσει το δικαίωμα να έχουν τουλάχιστον την αμφιβολία υπέρ τους, αυτές είναι η CD Projekt Red και η Larian. 

  • Like 8
  • Thanks 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...