Προς το περιεχόμενο

Call of Duty: Modern Warfare [2019]


thetiesthatbind

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παιδια σας τυχαινει εσας το παρακατω; 

Μπαινεις σε ματς και και τους ριχνεις ολους λες και ειναι bot.η ομαδα σου μπορει να χανει δεν εχει σημασια.μιλαμε να ριχνεις τρελο ξυλο.

Μπαινεις μετα σε αλλο ματς και δεν   προλαβενεις να πυροβολησεις και σε ριχνουν.και να τρως τα kill το ενα μετα το αλλο.βλεπεις μετα  το kill cam και δεν ταιριαζει με αυτο που εγινε.

δηλαδη σκαει ενας μπροστα σου και νομιζεις οτι σου εριξε μια σφαιρα πριν καν πατησεις το mouse.βλεπεις kill cam και τον βλεπεις να σε πυροβολαει κανονικα και εσυ να μην κανεις τπτ η ακομα να τρεχεις.

Περιεργο πραγμα.βασικα και σε αλλα cod το εχω παρατηρησει.αλλα σημερα παραγινε

Επεξ/σία από chrisgewrgi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά όσο απίθανο και αν σας φαίνεται υπάρχουν και καλοί παίκτες στο παιχνίδι :P

Με 3 και 5000 ώρες σε FPS γενικά πως περιμένετε να παίζουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, kti23 είπε

Παιδιά όσο απίθανο και αν σας φαίνεται υπάρχουν και καλοί παίκτες στο παιχνίδι :P

Με 3 και 5000 ώρες σε FPS γενικά πως περιμένετε να παίζουν?

Δεν ειναι θεμα αν ειναι καλοι παικτες..εχω ακαριαια αντανακλαστικα και εδω μιλαμε ισα που προλαβενεις να πατησεις το mouse .οχι να μην εχεις καλο aiming αλλα κατι να παιζεται με τον χρονο του αντιπαλου και τον δικο σου,σαν να σε βλεπει καποια κλασματα πιο πριν.και σε αλλα ματς αυτο το πλεονεκτημα ερχετε σε σενα.δεν μπορει να κανω shoothouse 70 kill και στο επομενο ματς να μην προλαβαινω να σηκωσω οπλο.και να εχω πιο πολλα death. Απο τι διαβασα υπαρχει θεμα με τους σερβερ και τρεχουν 12hz.δηλαδη 12 φορες το δευτερολεπτο και σε καποια mode 20hz.οταν σε αλλα shooter τρεχουν 64hz.αυτο καθιστα το cod λεει μη καταλληλο για competitive.αν ενα οπλο ριχνει 20 σφαιρες το δευτερολεπτο και ο σερβερ τρεχει 12hz δηλαδη ανανεωνει 12 φορες το game το δευτερολεπτο ,τοτε προσπαθει να φτιαξει το dmg απο τις 20 σφαιρες το δευτερολεπτο που ριχνει καποιο οπλο.εκει γινονται ολα σκ@τ@.το μελετησα λιγο γιατι ελεγα οτι βλεπω παραισθήσεις 

Οποτε ενας καμπερας εχει πιο πολυ ρεαλιστηκοτητα απο καποιον που τρεχει σαν και μενα και σκαω μουρη με μουρη με τον αλλον.

τον καμπερα δεν του χαλαει το gameplay αυτο το περιεργο delay κλασματων που εχω παρατηρησει.οποτε απο αυριο καρεκλακι σνιπερ και παραθυρο 

Επεξ/σία από chrisgewrgi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, chrisgewrgi είπε

Δεν ειναι θεμα αν ειναι καλοι παικτες..εχω ακαριαια αντανακλαστικα και εδω μιλαμε ισα που προλαβενεις να πατησεις το mouse .οχι να μην εχεις καλο aiming αλλα κατι να παιζεται με τον χρονο του αντιπαλου και τον δικο σου,σαν να σε βλεπει καποια κλασματα πιο πριν.και σε αλλα ματς αυτο το πλεονεκτημα ερχετε σε σενα.δεν μπορει να κανω shoothouse 70 kill και στο επομενο ματς να μην προλαβαινω να σηκωσω οπλο.και να εχω πιο πολλα death. Απο τι διαβασα υπαρχει θεμα με τους σερβερ και τρεχουν 12hz.δηλαδη 12 φορες το δευτερολεπτο και σε καποια mode 20hz.οταν σε αλλα shooter τρεχουν 64hz.αυτο καθιστα το cod λεει μη καταλληλο για competitive.αν ενα οπλο ριχνει 20 σφαιρες το δευτερολεπτο και ο σερβερ τρεχει 12hz δηλαδη ανανεωνει 12 φορες το game το δευτερολεπτο ,τοτε προσπαθει να φτιαξει το dmg απο τις 20 σφαιρες το δευτερολεπτο που ριχνει καποιο οπλο.εκει γινονται ολα σκ@τ@.το μελετησα λιγο γιατι ελεγα οτι βλεπω παραισθήσεις 

Οποτε ενας καμπερας εχει πιο πολυ ρεαλιστηκοτητα απο καποιον που τρεχει σαν και μενα και σκαω μουρη με μουρη με τον αλλον.

τον καμπερα δεν του χαλαει το gameplay αυτο το περιεργο delay κλασματων που εχω παρατηρησει.οποτε απο αυριο καρεκλακι σνιπερ και παραθυρο 

Είπα και σε προηγούμενο ποστ ότι φταίει το netcode. Οι περισσότεροι servers είναι 20 και τα modes με λίγους παίκτες τύπου 2v2 κάποιες φορες ειναι 64. αν βάλεις και το ping υπολογίζοντας ότι είναι δυτική ευρώπη τότε παρατηρείς αυτό το φαινόμενο.

Εδώ στο csgo είχε 64 tick και λέγαμε χάλια και πληρώναμε για ESEA για τα 128 cheater free και ήταν μέρα με τη νύχτα.

Το παιχνίδι είναι φτιαγμένο για να μπορούν να το παίξουν όλοι σε ικανοποιητικό επίπεδο. Βάλε και την στάση των devs απέναντι σε απλά προβλήματα που έχει το παιχνίδι.όσοι γνωρίζουν και ασχολούνται χρόνια στο είδος το παίζουν για χαβαλέ. Γενικά όμως υπάρχουν και καλοί παίκτες

Επεξ/σία από kti23
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kti23 είπε

Είπα και σε προηγούμενο ποστ ότι φταίει το netcode. Οι περισσότεροι servers είναι 20 και τα modes με λίγους παίκτες τύπου 2v2 κάποιες φορες ειναι 64. αν βάλεις και το ping υπολογίζοντας ότι είναι δυτική ευρώπη τότε παρατηρείς αυτό το φαινόμενο.

Εδώ στο csgo είχε 64 tick και λέγαμε χάλια και πληρώναμε για ESEA για τα 128 cheater free και ήταν μέρα με τη νύχτα.

Το παιχνίδι είναι φτιαγμένο για να μπορούν να το παίξουν όλοι σε ικανοποιητικό επίπεδο. Βάλε και την στάση των devs απέναντι σε απλά προβλήματα που έχει το παιχνίδι.όσοι γνωρίζουν και ασχολούνται χρόνια στο είδος το παίζουν για χαβαλέ. Γενικά όμως υπάρχουν και καλοί παίκτες

Οπως το λες ειναι.οποτε πιστευω οταν διακρινουμε αυτο το φενομενο " super bullets" το αποκαλουν στο ιντερνετ.εχεις την εντυπωση οτι ο αντιπαλος σε ριχνει με μια σφαιρα. Καλο ειναι να κινουμαστε σε πιο αργους ρυθμους και να ειμαστε ετοιμοι παντα σε καθε γωνια.εγω το καταλαβαινω κιολας διοτι χρειαζομαι πιο πολλες σφαιρες για να ριξω καποιον οταν συμβαινει αυτο.ενω τον πετυχενεις στην αρχη μετα απο καποια κλασματα βλεπεις οτι πραγματικα του κανεις dmg.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, chrisgewrgi είπε

Οπως το λες ειναι.οποτε πιστευω οταν διακρινουμε αυτο το φενομενο " super bullets" το αποκαλουν στο ιντερνετ.εχεις την εντυπωση οτι ο αντιπαλος σε ριχνει με μια σφαιρα. Καλο ειναι να κινουμαστε σε πιο αργους ρυθμους και να ειμαστε ετοιμοι παντα σε καθε γωνια.εγω το καταλαβαινω κιολας διοτι χρειαζομαι πιο πολλες σφαιρες για να ριξω καποιον οταν συμβαινει αυτο.ενω τον πετυχενεις στην αρχη μετα απο καποια κλασματα βλεπεις οτι πραγματικα του κανεις dmg.

αυτό είναι κακό net code!
δε σε σώζει ούτε και σα σαλιγκάρι να πας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, xtrmsnpr είπε

αυτό είναι κακό net code!
δε σε σώζει ούτε και σα σαλιγκάρι να πας

Δηλαδη αυτο δεν ισχυει για ολους; μπορει εγω πχ.να.εχω κακο net code και καποιος αλλος οχι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, chrisgewrgi είπε

Δηλαδη αυτο δεν ισχυει για ολους; μπορει εγω πχ.να.εχω κακο net code και καποιος αλλος οχι;

το κακό netcode είναι της μηχανής του παιχνιδιού

δεν έχει να κάνει με εσένα τον παίκτη ή κάποιον άλλο παίκτη

δυστυχώς το κακό netcode ξεκίνησε από τα battlefield και μετά πήγε και στα Call Of Duty

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

4 λεπτά πριν, ikorolis είπε

το κακό netcode είναι της μηχανής του παιχνιδιού

δεν έχει να κάνει με εσένα τον παίκτη ή κάποιον άλλο παίκτη

Μηπως ειναι κατι που μπορουμε να φτιαξουμε; 

Χθες ειχα αυτο φενομενο σε μεγαλο βαθμο. Πετυχενα καποιον και μετα απο καποια κλασματα μου εδειχνε το "σταυρο" οτι του κανω dmg.και εβλεπα οτι δυσκολευομαι να κανω kill.ενω αντιθετος ειχα την εντυπωση που οποιος με βαραει οτι με ριχνει πανευκολα.προχθες επαιζε μια χαρα.

Η αληθεια ειναι οτι δεν εκανα restart το μοντεμ

Επεξ/σία από chrisgewrgi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, chrisgewrgi είπε

Μηπως ειναι κατι που μπορουμε να φτιαξουμε; 

Χθες ειχα αυτο φενομενο σε μεγαλο βαθμο. Πετυχενα καποιον και μετα απο καποια κλασματα μου εδειχνε το "σταυρο" οτι του κανω dmg.και εβλεπα οτι δυσκολευομαι να κανω kill.ενω αντιθετος ειχα την εντυπωση που οποιος με βαραει οτι με ριχνει πανευκολα.προχθες επαιζε μια χαρα.

Η αληθεια ειναι οτι δεν εκανα restart το μοντεμ

αν το πρόβλημα είναι στο netcode της μηχανής του παιχνιδιού

μόνο η εταιρεία μπορεί να το φτιάξει ή να το μπαλώσει με κάποιο patch αλλά με την εμπειρία μου από το battlefield συνήθως τα κάνει πολύ χειρότερα...

αν προσθέσεις το γεγονός ότι σε αυτά τα παιχνίδια μπορούν να συνδεθούν σε ευρωπαικούς σέρβερς παίκτες από αμερική - νότια αμερική - ασία - αυστραλία με ping στο θεό...

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, chrisgewrgi είπε

Δηλαδη αυτο δεν ισχυει για ολους; μπορει εγω πχ.να.εχω κακο net code και καποιος αλλος οχι;

Το Netcode έχει να κάνει με τη μηχανή του παιχνιδιού και περιλαμβάνει διάφορες παραμέτρους(ping,latency,packet loss,tick-update rates,lag compensation κλπ) που σχετίζονται με το συγχρονισμό server και του αποδέκτη. Δεν υφίσταται τεχνικά σαν όρος είναι περισσότερο gaming community term.

Είναι ο σχεδιασμός που επιδρά και για αυτό μπορεί να συμβεί και σε παίκτη που έχει καλό ping.

Τα προβλήματα φάνηκαν ακόμα και σε ένα streamer community tournament που διοργάνωσαν για να promoταρουν το παιχνίδι με όλους τους γνωστούς (shroud,doc,tim κλπ). όσο streamαραν το παιχνίδι ήταν ίσα-ίσα το χρόνο που πληρώθηκαν. 

 

4 λεπτά πριν, chrisgewrgi είπε

Μηπως ειναι κατι που μπορουμε να φτιαξουμε; 

Χθες ειχα αυτο φενομενο σε μεγαλο βαθμο. Πετυχενα καποιον και μετα απο καποια κλασματα μου εδειχνε το "σταυρο" οτι του κανω dmg.και εβλεπα οτι δυσκολευομαι να κανω kill.ενω αντιθετος ειχα την εντυπωση που οποιος με βαραει οτι με ριχνει πανευκολα.προχθες επαιζε μια χαρα.

Η αληθεια ειναι οτι δεν εκανα restart το μοντεμ

Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να έχεις καλή σύνδεση και να βρίσκεσαι όσο πιο κοντά γίνεται στον server.

Overall , η εμπορική επιτυχία του παιχνιδιού σχετίζεται με την κατεύθυνση της Activision για προσέγγιση όσο μεγαλύτερου κοινού γίνεται και πέτυχε σε αυτό. Ωστόσο το παιχνίδι καθαυτό στο σχεδιασμό του είναι για ακόμα μια φορά μέτριο και απλά κέρδισε και κάποιους παλιότερους παίκτες λόγω θεματολογίας. όπως δείχνουν για ακόμα μια φορά και με τη στάση τους μέχρι εκεί μπορούν.

Activision- Blizzard πορεύονται στο ίδιο μονοπάτι μετριότητας εξού και η συνεργασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, kti23 είπε

Activision- Blizzard πορεύονται στο ίδιο μονοπάτι μετριότητας εξού και η συνεργασία.

δεν είναι συνεργασία..της ανήκει.
activision blizzard είναι η εταιρία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αν θεωρούν κάποιοι συνομιλητές μας μέτριες τις παρακάτω

εταιρείες όπως η Activision - Blizzard - DICE/EA κτλ

τότε εταιρείες που έχουν βγάλει τα παρακάτω παιχνίδια FORTNITE - ANTHEM - PUBG - Red Dead Redeption 2 κτλ

εταιρείες που έβγαλαν τα παρακάτω παιχνίδια WORLD WAR 3 - ESCAPE FROM TARKOV και πάρα πολλά άλλα παιχνίδια τα οποία εννοείται έχω πληρώσει/αγοράσει ακόμα και σε GOLD/ULTIMATE/SEASON PASS και ακόμα είναι σε φάση Open/Close Beta

πως πρέπει να τις χαρακτηρίσω...

γιατί αν αριθμήσω πόσα παιχνίδια έχω από το STEAM - ORIGIN (Premier) - Uplay/Uplay+ - Epic Games Store - Rockstar Store .... θα αρχίσω να αναπολώ τον "θείο"

 

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, ikorolis είπε

αν το πρόβλημα είναι στο netcode της μηχανής του παιχνιδιού

μόνο η εταιρεία μπορεί να το φτιάξει ή να το μπαλώσει με κάποιο patch αλλά με την εμπειρία μου από το battlefield συνήθως τα κάνει πολύ χειρότερα...

αν προσθέσεις το γεγονός ότι σε αυτά τα παιχνίδια μπορούν να συνδεθούν σε ευρωπαικούς σέρβερς παίκτες από αμερική - νότια αμερική - ασία - αυστραλία με ping στο θεό...

Τα σκεφτομαι ολα τωρα και βγαζω νοημα.χθες πετυχενα players με κινεζικο γιαπωνεζικο ονομα και παικτες που μιλουσαν ρωσικα στο chat.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...