axidousgr Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 παιδιά έχετε ξεφύγει από το θέμα Το θέμα είναι το google maps το άλλο θέμα σχετικά με την συμπεριφορά μας στην οδήγηση είναι καθαρά θέμα παιδείας !! Ούτε θα στο μάθει η σχολη οδηγών ούτε κανένας ! το βλέπεις από μικρός Όταν παρκάρουν πάνω σε πεζοδρομια , πεζοδρομους , διαβάσεις τυφλών , μιλάνε στο κινητό , το κρανος στο χέρι , τούμπανο η μουσική , καγκουρες και τέτοια ΔΕΝ θα στα μάθουν πουθενά !! Αυτά 2
JimGer Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 23 hours ago, PixyMike said: Πέρσι τέτοιο καιρό με μηχανάκι, σε δρόμο με προτεραιότητα εγω και χαμηλή ταχύτητα..παππούς πέρασε το στοπ "χωρίς αύριο" και πέταξα σαν το σούπερ Γκούφη! Φορούσα κράνος, γάντια και μακριά ρούχα και τη γλύτωσα με ένα κάταγμα στον αγκώνα..το μηχανάκι ολική καταστροφή και δεν έχω καβαλήσει ξανά από τότε. Ο παππούς δεν έιδε ποτέ το στοπ, όταν κατάφερε να σταματήσει και κατέβηκε με έβριζε γιατί δεν πρόσεχα και έπαθε ζημιά το αμάξι του! 82 χρονών και είχε δίπλωμα με έγκριση γιατρών ότι μπορεί να οδηγήσει..σαπίλα παντού! Ξέφυγα από το θέμα αλλά τα πήρα στο κρανίο πάλι που το θυμήθηκα 🤬 Πάλι καλά που γλίτωσες.... Και το θέμα είναι κατηγορείς τον παππού ή τους μ@λ@κες που του έδωσαν δίπλωμα? Δηλαδή ο παππούς δεν έχει νόημα καν να καταδικαστεί κλπ κλπ. Θα σκοτώσει κάποιον και εγώ σου λέω ότι και ο ίδιος θα λυπάται σε όλη του τη ζωή μετά. Το ζήτημα είναι ότι δεν επαναφέρεις πίσω αυτούς που χάθηκαν... 21 hours ago, costef said: Περιφερειακή Αττική Οδός πριν από τα τούνελ της Αγίας Παρασκευής. Φωτό με 130 χλμ. σε όριο 70!!! και πρόστιμο €170 . Αυτά. Πιο κάτω έχει και πινακίδα με 60!!!. Στην Αττική Οδό. Για να μαζεύουν λεφτά. Σε αυτό συμφωνώ όσο δεν πάει. Αν και απεχθάνομαι τις πολύ υψηλές και επικίνδυνες ταχύτητες, το να έχεις όρια ώστε να μαζεύεις λεφτά είναι αισχρό. Το ζήτημα είναι η ασφάλεια. Και όπως έχω δει χρόνια στους ελληνικούς δρόμους, τα πάντα είναι μόνο εισπρακτικά. Για την ασφάλεια χέστηκαν. Απλά βρίσκουν τρόπους να στα παίρνουν... 16 hours ago, infamousjohn said: Φίλε είσαι άκρως σεξιστης. Στην δυτική Ευρώπη έχανες άνετα τη δουλειά σου για αυτό που έγραψες για τις 40αρες γυναίκες. Για Ελλαδα, επίσης αλλά κατόπιν τρεξίματος. Έχανα την δουλειά μου επειδή έγραψα τη γνώμη μου στο insomnia? Κάπου τα έχεις μπερδέψει μου φαίνεται... Και δεν το είπα σεξιστικά κάθε άλλο. Μίλησα για αυτά που είδα στο δρόμο όσο οδηγούσα. Δεν είπα για τις σαραντάρες. Είπα μέχρι 40 επειδή η μεγαλύτερης ηλικίας μπορεί συνήθως να μην οδηγάνε καλά αλλά αν μη τι άλλο δεν τρέχουν. Επικίνδυνοι κυρίως σε θέμα ταχύτητας είναι πιτσιρικάδες συνήθως αλλά έχουν έναν καλύτερο έλεγχο. Δεν δικαιολογώ καμία κατηγορία οδηγών που θα με στείλει στα θυμαράκια. Είπα ότι συνήθως τρέχουν + δεν ξέρουν να σταματήσουν - οδηγάνε. Προφανώς όχι όλες όπως και όχι όλοι. Σεξιστικό θα ήταν αν έλεγα οι γυναίκες μέχρι 40 πρέπει να παίρνουν μόνο λεωφορείο.... Αλλά ακόμα και σεξιστική άποψη να ήταν, το άλμα που έκανες στο συλλογισμό σου ήταν ... μεγάλο
mezger Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 23 ώρες πριν, costef είπε Περιφερειακή Αττική Οδός πριν από τα τούνελ της Αγίας Παρασκευής. Φωτό με 130 χλμ. σε όριο 70!!! και πρόστιμο €170 . Αυτά. Πιο κάτω έχει και πινακίδα με 60!!!. Στην Αττική Οδό. Για να μαζεύουν λεφτά. Λογικά εννοείς αυτήν εδώ την καμερα, μόνο εκεί έχει όριο 70 και κάμερα (60 δεν έχει πουθενά απ'όσο ξέρω, εκτός αν έπεσες σε έκτακτη σηματοδότηση λόγω κλειστών λωρίδων σε τούνελ π.χ.) Απλά να πούμε ότι ενώ έιναι πρακτικά το τελείωμα μιας μεγάλης ευθείας και αμα θες απογειώνεις και αεροπλάνο απο κει, αμέσως πριν την κάμερα έχει λωρίδα εισόδου, η μισή διαδρομή είναι σε τούνελ, ο δρόμος έχει δύο λωρίδες κυκλοφορίας, και αμέσως μετά έχεις μια στριφτερή ράμπα στο τέλος της οποίας οι δύο λωρίδες θα γίνουν μία η οποία θα γίνει η αριστερή λωρίδα εκ των τριών της περιφερειακής (θα έχεις δηλαδή αριστερά σου τους χωσιματάκηδες που πατάνε όλη τη ζέμπρα και αγκαλιάζουν τον τοίχο μην τυχον και δε βγουν μπροστά σου, αμέσως μετά δεξιά σου τους γρήγορους του άλλου δρόμου, και πίσω σου τους γρήγορους που δεν έχουν που να πανε και έχουν ακουμπήσει προφυλακτήρα). Το 70 λοιπόν δεν είναι παράλογο γιατί σε βάζει στο σωστό mood να σκεφτείς ότι ναι μεν ο δρόμος είναι σουπερ ουάου, αλλά μάλλον δεν είναι το κατάλληλο σημείο για το πατήσεις. Τα 130 δηλαδή που τα κράτησες το πολύ για 2-3 χιλιόμετρα (αφού πριν μπήκες από κάποιο κόμβο και μετά βρέθηκες στο choke point που λέγαμε) δε σου εξοικονόμησαν πρακτικά τίποτα σε χρόνο και ανέβασαν την επικινδυνότητα δυσανάλογα (είπαμε, τουνελ,2 λωρίδες, λωρίδα εισόδου κλπ). Προσωπικά μέχρι να δω την εκεί κάμερα ερχόμουν κι εγώ χαρούμενος από την προηγούμενη κατηφόρα με 90-110, αφού έμαθα ότι υπάρχει πάω με 80 το πολύ και κανένα άγχος. On topic δηλαδη, μόνο καλό μπορεί να κάνει η ειδοποίηση για τις κάμερες αφού έστω σε κάποια σημεία μπορεί κάποιος να τη δει και να πάει λίγο πιο χαλαρά απ'ότι θα πήγαινε διαφορετικά. Spoiler Σε κάθε συζήτηση για το θέμα της ταχύτητας μου έρχεται στο μυαλό ένα δυστύχημα που είχε γίνει στην αττική οδο παλιότερα, δεν μπορώ να βρω αναφορά αλλα έγινε ως εξής (με επίθετα για τους εμπλεκόμενους για σαφήνεια): Στην αριστερή πήγαινε ένας Αργοπορίδης, και από πίσω του ο Γρηγορος ο οποίος φυσικά τσατίστηκε. Ο Γρήγορος μπήκε μπροστά από τον Αργοπορίδη και άρχισε να μειώνει ταχύτητα για να του τη σπάσει, μέχρι που Γρήγορος και Αργοπορίδης ακινητοποιήθηκαν και βριζόντουσαν στην αριστερή. Από πίσω ήρθε ένας Περαστικός, ο ποίος θεώρησε σωστό να εκφράσει την άποψή του, οπότε σταμάτησε στη μεσαία λωρίδα δίπλα από τους άλλους σταματημένους για να τους βρίσει πατόκορφα για τις μαλακίες τους. Εκείνη την ώρα απο πίσω τους στην αριστερή ήρθε ένας Γρηγορότερος με πολλά (πάνω απο 150 έλεγε η ειδησεογραφία), ο οποίος για να αποφύγει τους βλάκες στην αριστερή έκοψε στη μεσαία και έπεσε πάνω στον Περαστικό με όσα. Ο Αργοπορίδης, ο Γρήγορος και ο Γρηγορότερος τη γλίτωσαν με ελαφρείς ή καθόλου τραυματισμούς, το αμάξι του Περαστικού όμως πήρε φωτιά και ο άνθρωπος κάηκε. Μέσα σε όλη αυτό το ρεσιτάλ βλακείας δε μπορείς να πεις ότι έφταιγε για το συμβάν η υπερβολική ταχύτητα, ΑΛΛΑ αν ο Γρηγορότερος πήγαινε με λίγο λιγότερα, ίσως να είχε λίγο καλύτερη κατάληξη το όλο θέμα. Επειδή τέτοια ρεσιτάλ βλακείας γίνονται καθημερινά και παντού, θεωρώ ότι είναι σωστό να πηγαίνουμε και ολίγον σαν κότες για να μην γίνονται τελικά τα πράγματα τρισχειρότερα.
infamousjohn Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 7 ώρες πριν, JimGer είπε Πάλι καλά που γλίτωσες.... Και το θέμα είναι κατηγορείς τον παππού ή τους μ@λ@κες που του έδωσαν δίπλωμα? Δηλαδή ο παππούς δεν έχει νόημα καν να καταδικαστεί κλπ κλπ. Θα σκοτώσει κάποιον και εγώ σου λέω ότι και ο ίδιος θα λυπάται σε όλη του τη ζωή μετά. Το ζήτημα είναι ότι δεν επαναφέρεις πίσω αυτούς που χάθηκαν... Σε αυτό συμφωνώ όσο δεν πάει. Αν και απεχθάνομαι τις πολύ υψηλές και επικίνδυνες ταχύτητες, το να έχεις όρια ώστε να μαζεύεις λεφτά είναι αισχρό. Το ζήτημα είναι η ασφάλεια. Και όπως έχω δει χρόνια στους ελληνικούς δρόμους, τα πάντα είναι μόνο εισπρακτικά. Για την ασφάλεια χέστηκαν. Απλά βρίσκουν τρόπους να στα παίρνουν... Έχανα την δουλειά μου επειδή έγραψα τη γνώμη μου στο insomnia? Κάπου τα έχεις μπερδέψει μου φαίνεται... Και δεν το είπα σεξιστικά κάθε άλλο. Μίλησα για αυτά που είδα στο δρόμο όσο οδηγούσα. Δεν είπα για τις σαραντάρες. Είπα μέχρι 40 επειδή η μεγαλύτερης ηλικίας μπορεί συνήθως να μην οδηγάνε καλά αλλά αν μη τι άλλο δεν τρέχουν. Επικίνδυνοι κυρίως σε θέμα ταχύτητας είναι πιτσιρικάδες συνήθως αλλά έχουν έναν καλύτερο έλεγχο. Δεν δικαιολογώ καμία κατηγορία οδηγών που θα με στείλει στα θυμαράκια. Είπα ότι συνήθως τρέχουν + δεν ξέρουν να σταματήσουν - οδηγάνε. Προφανώς όχι όλες όπως και όχι όλοι. Σεξιστικό θα ήταν αν έλεγα οι γυναίκες μέχρι 40 πρέπει να παίρνουν μόνο λεωφορείο.... Αλλά ακόμα και σεξιστική άποψη να ήταν, το άλμα που έκανες στο συλλογισμό σου ήταν ... μεγάλο Κάνω μεγάλα άλματα ομως
bilya Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 5 ώρες πριν, divo είπε Ενδιαφερον ......Για ποιο δρομο; οχι τπτ αλλο για να δουμε κι εμεις, οι κοινοι θνητοι, ποια ειναι η προβλεψη της 20 ετιας μια και ξερεις ή διαβασες σε αυτο που εβαλα ποια ειναι η βασικη αρχη χαραξης ενος δρομου.. Spoiler https://www.transport.gov.scot/projects/a9-dualling-perth-to-inverness/a9-luncarty-to-pass-of-birnam/. υπαρχουν χιλια δυο που πρεπει να υπολογισεις σε εναν αυτοκινητοδρομο. Για υτο είχαμε ολόκληρη ομαδα. άλλοι κάναν τα traffic models, αλλοι τα νερα, αλλοι τις οριζοντιογραφιες κτλπ. Δεν καταλαβαίνω ομως γιατι σκαλωνεις στις προβλεψεις. Ποιοι αυτοκινητοδρομοι θεωρείς στην Ελλαδα δεν εγιναν οπως πρέπει.
Zus Δημοσ. 1 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2019 Έχουν γίνει εγκλήματα στην οδοποιία, έχει δίκαιο ο divo. Έχουν φάει με 10 μασέλες οι εργολάβοι και παραδίδουν έργα της πλάκας. Δείτε μόνο οι Αθηναίοι την κίνηση που δημιουργείται καθημερινά στην κάθοδο του Κηφισού, στο ύψος της Αττικής οδού το λαιμομπούκαλο που δημιουργείται. Αφού σχεδίασαν το έργο και το ολοκλήρωσαν, μετά έφεραν συγκοινωνιολόγους (ένας από αυτούς ειναι φίλος μου) για να προτείνουν λύσεις. Όπως διαπιστώνει κανείς, μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει τίποτα, ωστόσο τα 2,80 Χ 2 πέφτουν καθημερινά στον Μπόμπολα 1
Dellapple Δημοσ. 1 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Παράβαση ερυθρού σηματοδότη 14.933?????? Στην Γερμανία καλύτερα να σκοτώσεις άνθρωπο πάρα να περάσεις με κόκκινο... πας φυλακή έτσι απλά... κάμερες σε όλα τα φανάρια παντού... αν κάνεις το λάθος κ περάσεις έρχεται η Αστυνομία στην πόρτα σου....Και πας φυλακή χώρις πολλά πολλά.... Υπάρχουν υποδομές..οκ αλλά ο κόσμος έχει όριο... Και σεβασμό .. Στον δρόμο... Δεν είναι άτομα που δεν καταλαβαίνουν ότι το αυτοκίνητο δεν είναι παιχνίδι... Στην Ελλάδα θα σωθούμε μόνο αν γίνει επάγγελμα η κινητή κάμερα... στημένη κάπου και με υπολογιστή σε 5 μέτρα πέρασες? Με ταχύτητα πάνω από 10 χιλιόμετρα... Φωτογραφία και σπίτι ...Τι είναι λίγα τα 10 ? Δεν πειράζει... Υπάρχει λόγος που λέγετε νόμος. Στην Σαντορίνη οδηγός λεωφορείου.... Πριν ξεκινήσει πρέπει να φυσήξει για να ξεκινήσει το λεωφορείο Και τι μου λέει??? Ε εντάξει μπορώ να πιω και να φυσήξει άλλος...!!!! Τον πλακώνεις στης μπατσες η Όχι? Εσύ τράβα πνίξου τους αλλούς γιατί? Επεξ/σία 1 Ιουνίου 2019 από Dellapple 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα