NoiSy MaN Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2019 Εγώ πάντως όσες φορές χρειάστηκα το after sales support/service του eshop όλα κύλησαν όπως πρέπει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CliveBurr Δημοσ. 14 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2020 Παιδιά καλησπέρα. Αγόρασα αυτήν την οθόνη πριν 1 μήνα από τον Κωτσόβολο σε προσφορά. Έχω ένα τεράστιο θέμα (το είχα και με την προηγούμενη Samsung οθόνη μου) και δεν μπορώ να βρω λύση πουθενά, ούτε στο google. Ένας φίλος μου που αγόρασε την ίδια, δεν έχει κανένα θέμα. Το λοιπόν: Όταν το pc μπαίνει σε sleep mode θα έπρεπε να μπαίνει και η οθόνη σε standby αλλά όχι. Κάθε λίγο πετάει ένα μαύρο backlight και κάνει search signal. Είτε το βάλω σε auto, είτε σε manual search. Το έχω συνδεμένο σε displayport, αλλά απ' ότι θυμάμαι μου έκανε το ίδιο και με το hdmi. Έχω βάλει να σβήνει η οθόνη σε 20 λεπτά και οι σκληροί σε 1 ώρα. Είναι τεράστιο θέμα για μένα γιατί το αφήνω να παίζει σειρές, ξαπλώνω στο κρεβάτι, προσπαθώ να κοιμηθώ και μέχρι το πρωί συνέχεια πετάγεται αυτό το σπαστικό φως. MB: ASRock AB350M Pro4 5.10 Bios version ->5.50->5.80->5.90 CPU: AMD Ryzen 5 1400 3.2 GHz RAM: 2x4 GB kit DDR4 2400 MHz Patriot Viper PE000430-PVE48G240C5KRD GPU: Sapphire pulse Radeon RX570 4 GB GDDR5 HDD: Toshiba DT01ACA050 500 GB SSD: Intenso 2,5" SSD TOP 128 GB (Πρόσφατα πρόσθεσα έναν ίδιο στα 256 GB) PSU: Thermaltake TR2 600W Bronze OS: Windows 10 Pro x64 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SantoPtol Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 Μήπως κάτι γίνεται με τον υπολογιστή σου και δεν μπαίνει σωστά σε sleep mode και μπερδεύει την οθόνη; Έχω την ίδια οθόνη και σε ένα λάπτοπ που την έχω συνδεδεμένη δεν έχω τέτοιο θέμα. Δοκίμασε την οθόνη σου σε έναν άλλον υπολογιστή, αν το πρόβλημα παραμένει τη στέλνεις για εγγύηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CliveBurr Δημοσ. 23 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2020 Στις 16/3/2020 στις 6:13 ΜΜ, SantoPtol είπε Μήπως κάτι γίνεται με τον υπολογιστή σου και δεν μπαίνει σωστά σε sleep mode και μπερδεύει την οθόνη; Έχω την ίδια οθόνη και σε ένα λάπτοπ που την έχω συνδεδεμένη δεν έχω τέτοιο θέμα. Δοκίμασε την οθόνη σου σε έναν άλλον υπολογιστή, αν το πρόβλημα παραμένει τη στέλνεις για εγγύηση. Δοκίμασα σε 1 φίλο μου και τα 2 slots του hdmi και λειτουργεί μια χαρά (δε δοκίμασα το Displayport, γιατί δεν το υποστηρίζει η κάρτα γραφικών του). Δοκίμασα στο δικό μου στο HDMI 1(60 Hz) και μπαίνει κανονικά σε sleep mode. Στο HDMI 2(144 Hz) δε βρίσκει εικόνα όταν λειτουργεί κανονικά το pc (δε βγάζει το σήμα check signal, αλλά είναι αναμμένο συνέχεια το μαύρο baclight). Στο DP κλασικά, πάει να κλείσει η οθόνη όταν το βάζω standby και ξαφνικά ανάβει το backlight και βγάζει πάνω αριστερά το σήμα του Displayport κάθε λίγα δεύτερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chriskorfo Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 Παιδια καλησπερα!!! Επεσε το ματι μου σε αυτο το monitor καθως χαζευα στο site του πλαισιου. Επισης, εχω στην κατοχη μου 2 gift cards των 50 € για το συγκεκριμενο καταστημα. Επειδη πριν λιγο καιρο αλλαξα gpu ( sapphire rx 5700xt nitro) λεω να ξεφορτωθω το παλιο monitor ( 24 fhd samsung) . Εχει καποιος αυτη την οθονη να μου πει εντυπωσεις σε συνδυασμο με την gpu που εχω??? Να σημειωθει πως δεν παιζω competitive fps ουτε multiplayer παιχνιδια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spyros- Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 Στις 14/3/2020 στις 2:55 ΜΜ, CliveBurr είπε Παιδιά καλησπέρα. Αγόρασα αυτήν την οθόνη πριν 1 μήνα από τον Κωτσόβολο σε προσφορά. Έχω ένα τεράστιο θέμα (το είχα και με την προηγούμενη Samsung οθόνη μου) και δεν μπορώ να βρω λύση πουθενά, ούτε στο google. Ένας φίλος μου που αγόρασε την ίδια, δεν έχει κανένα θέμα. Το λοιπόν: Όταν το pc μπαίνει σε sleep mode θα έπρεπε να μπαίνει και η οθόνη σε standby αλλά όχι. Κάθε λίγο πετάει ένα μαύρο backlight και κάνει search signal. Είτε το βάλω σε auto, είτε σε manual search. Το έχω συνδεμένο σε displayport, αλλά απ' ότι θυμάμαι μου έκανε το ίδιο και με το hdmi. Έχω βάλει να σβήνει η οθόνη σε 20 λεπτά και οι σκληροί σε 1 ώρα. Είναι τεράστιο θέμα για μένα γιατί το αφήνω να παίζει σειρές, ξαπλώνω στο κρεβάτι, προσπαθώ να κοιμηθώ και μέχρι το πρωί συνέχεια πετάγεται αυτό το σπαστικό φως. MB: ASRock AB350M Pro4 5.10 Bios version ->5.50->5.80->5.90 CPU: AMD Ryzen 5 1400 3.2 GHz RAM: 2x4 GB kit DDR4 2400 MHz Patriot Viper PE000430-PVE48G240C5KRD GPU: Sapphire pulse Radeon RX570 4 GB GDDR5 HDD: Toshiba DT01ACA050 500 GB SSD: Intenso 2,5" SSD TOP 128 GB (Πρόσφατα πρόσθεσα έναν ίδιο στα 256 GB) PSU: Thermaltake TR2 600W Bronze OS: Windows 10 Pro x64 Καλησπερα το ιδιο προβλημα ειχα και γω... εμενα το 20pin... μου εβγαζε και θορυβο στη gpu ευτυχως δεν την εκαψα....... Διάβασε εδώ...https://www.cablechick.com.au/blog/the-displayport-pin-20-issue-explained/ Εδώ εισαι...https://www.skroutz.gr/s/11211040/DeLock-Cable-DisplayPort-male-DisplayPort-male-1m-83805.html#reviews Το εβαλα και δουλευει αψογα..... είναι 19pin... Διαβασε κριτικες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xalousis Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 Καλησπερα αν και παλιό άρθρο μόλις πριν 2 μέρες παρέλαβα το ίδιο μόνιτορ όλα πολύ καλά αλλά από την αρχή μου κάνει κάτι σαν λάμψη-αποσυντονισμό καποιες φορες όταν είναι στα 144hz στα 120 το κάνει πιο έντονα. Εχω αλλάξει hdmi το ίδιο. Έχετε δει κάτι παρόμοιο; Ευχαριστω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosGri Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2021 Καλησπέρα. Ερώτηση. Είναι οκ να παίξουμε απλά με τα διάφορα έτοιμα προφίλ που έχει η οθόνη ή πρέπει να παίξουμε με διάφορες άλλες ρυθμίσεις όπως brightness , contrast κτλ για να έχουμε σωστή εικόνα; Εάν πρέπει να γίνει αυτό , πως μπορώ να κάνω τις σωστές ρυθμίσεις έτσι ώστε να μην χαλάσω την πιστότητα της εικόνας και να την φέρω στα μέτρα μου; Οι default ρυθμίσεις που έχει η οθόνη δεν είναι σωστές; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
9-11 Δημοσ. 30 Απριλίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 30 Απριλίου 2021 Επανέρχομαι σε αυτό το -κοινό από ότι φαίνεται- πρόβλημα που παρουσιάζουν τα curved VA panels γιατί με πιέζει ο χρόνος. Και για να διαλύσω κάθε αμφιβολία σχετικά με το πόσο καταστροφικό είναι (ένα stuck pixel μπροστά σε αυτό το ΧΑΟΣ είναι walk in the park), παραθέτω μερικά videos που τράβηξα την περασμένη Τρίτη, 27/04. 1. https://drive.google.com/file/d/1k0XIJn1OVASe31G6YMGI08zHFfthgNJU/view 2. https://drive.google.com/file/d/1YT2TPXXS232dKjabVy2AaIFKhnd_3pu3/view 3. https://drive.google.com/file/d/1uIVl-MGcTLJUGH8Mbt13-MVGYABzsxm0/view 4. https://drive.google.com/file/d/1EkOLRpec0QvKnhvoeAs59lLC6XBMo3W1/view 5. https://drive.google.com/file/d/1jLHTOPhWX6ZnBrmpieuE_0hWW7XGDFxG/view Από τους τίτλους μπορείτε να υπολογίσετε πόση ώρα διαρκεί το φαινόμενο των γραμμών οι οποίες αρχικά καταλαμβάνουν το 95% της επιφάνειας και με την πάροδο του χρόνου (μέχρι δηλαδή να ζεσταθεί το panel) εξαφανίζονται. Έχει μεγάλη σημασία η θερμοκρασία δωματίου. Όσο πιο κρύος ο χώρος, τόσο περισσότερος χρόνος απαιτείται. Τη μέρα της καταγραφής όπου στο δωμάτιο είχε 18 °C, χρειάστηκαν πάνω από 20′ (άνοιξα το PC στις 09:45 και η εικόνα αποκαταστάθηκε λίγο μετά τις 10:05) μέχρι να αρχίσει να αποδίδει κανονικά. Αν σας πω δε, το αντίστοιχο διάστημα κατά την περίοδο της κακοκαιρίας «Μήδεια» με 3 βαθμούς λιγότερους (15 °C), θα αρπάξτε το δίκαννο!🤬 Ούτε στον εχθρό μου τέτοια ταλαιπωρία. Το ερώτημα είναι, να απευθυνθώ στο κατάστημα (e-shop.gr) ή να στείλω email απευθείας στη Samsung; Όπως έγραψα και νωρίτερα δεν έχω μεγάλα περιθώρια γιατί σε 2 περίπου βδομάδες συμπληρώνονται 2 χρόνια από την αγορά κατά συνέπεια λήγει και η εγγύηση. Μήπως θα ήταν πιο συνετό να κάνω και τα δύο; Να συμπληρώσω τη φόρμα RMA του e-shop και παράλληλα να ενημερώσω τη Samsung στέλνοντας αποδείξεις, serial numbers κ.λπ.; Η μόνη εμπειρία που έχω με αντικατάσταση monitor, ήταν πριν καμιά δεκαριά χρόνια με ένα Dell. Στην περίπτωση αυτή δεν ενεπλάκη το κατάστημα. Η εταιρεία ενήργησε άμεσα στέλνοντας τεχνικό που παρέδωσε νέα οθόνη (αν και refurbished) παραλαμβάνοντας παράλληλα την ελαττωματική που είχα ήδη πακετάρει σύμφωνα με τις οδηγίες. Με τη Samsung τι ισχύει; Ακολουθούν ίδια πολιτική ή θα βρεθώ να τρέχω με το monitor παραμάσχαλα; (με την γκαντεμιά που με δέρνει, μάλλον το τελευταίο 🤐) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
9-11 Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) Νεότερα από το μέτωπο: Σήμερα, με την θερμοκρασία στους 24°C, ο χρόνος εξάλειψης των γραμμών έπεσε γύρω στο 10λεπτο. Το αναφέρω για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης. Μπορεί στους 26°C ~ 27°C να μειώνεται στα 5 λεπτά και στους 30°C να μην εμφανίζεται. Με άλλα λόγια, για να λειτουργήσει η οθόνη κανονικά, θα πρέπει να έχουμε συνθήκες καύσωνα! 🤬 Τέλος πάντων, έκανα προ ολίγου αίτηση για RMA και είμαι σε αναμονή. Θα μπορούσατε να μου δώσετε μερικές συμβουλές για το τι να κάνω εν τω μεταξύ; Δεν μπορώ να έχω το monitor πακεταρισμένο από τώρα, γιατί πολύ απλά το χρησιμοποιώ. Μήπως να το ξεμοντάρω και να κατεβάσω το Dell 15ετίας που έχω στο πατάρι; Η σκέψη και μόνο πως θα επιστρέψω σε 22 ίντσες και 1680x1050 ανάλυση, έστω και αν αυτό αφορά λίγες (;) μέρες, μου προκαλεί ρίγος. 😨 Άσε που στη μία περίπτωση μιλάμε για σύνδεση με display port και στην άλλη DVI (δεν έχει καν HDMI). Θα δημιουργηθεί χάος στο λειτουργικό, θα χαθούν ρυθμίσεις και θα ψάχνω να βρω τι-πήγε-που. Μου περνά απ’ το μυαλό ακόμα και το σενάριο να μην ανοίξω καθόλου το PC για αυτό το διάστημα και να τσεκάρω τα απολύτως απαραίτητα από το laptop. Και αν τραβήξει μακριά η ιστορία; Γιατί αυτά τα (εγγενή) ελαττώματα, σύμφωνα με τον Acmilangr2, ΔΕΝ επιδιορθώνονται στην Ελλάδα. Ε, ρε μπελά που βάλαμε στο κεφάλι μας! Επεξ/σία 3 Μαΐου 2021 από 9-11 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
9-11 Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Το e-shop, έστω και καθυστερημένα (ήμουν έτοιμος να τους πάρω τηλέφωνο για εξηγήσεις), απάντησε στέλνοντας RMA code (ή όπως λέγεται τέλος πάντων αυτό το πράγμα) μαζί με κάποιες οδηγίες. Θα πρέπει να το στείλω εντός 3 εργασίμων ημερών στο Service που βρίσκεται στο Μενίδι. Στο μήνυμα περιορίζονται σε ένα «Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη» χωρίς άλλες διευκρινίσεις. Η περιοχή πέφτει κάπως μακριά για εμένα, τους ρώτησα αν μπορώ να παραδώσω σε κοντινότερο e-shop point και η απάντηση ήταν καταφατική, με την επισήμανση πως αν επιλέξω αυτή τη μέθοδο η διαδικασία θα καθυστερήσει παραπάνω (λογικό, αφού θα υπάρξει διπλό δρομολόγιο). Έχετε ανάλογες εμπειρίες; Μπορείτε να με καθοδηγήσετε λίγο, να αποφύγω πιθανές κακοτοπιές; Μήπως τελικά είναι προτιμότερο να πάω απευθείας στο Μενίδι; Δεν γνωρίζω καθόλου την περιοχή και κυρίως αν είναι εύκολα προσβάσιμο το σημείο ή γίνεται ο κακός χαμός (το αναφέρω γιατί δεν έχω αυτοκίνητο και θα αγγαρέψω κάποιον να με πάει, κάποιον που δεν φημίζεται για την υπομονή του 😄) Τέλος, μπορείτε να κάνετε κάποια εκτίμηση σχετικά με την πορεία του RMA; (Κάποιοι από εσάς πιθανόν να βρεθήκατε στη θέση μου) Επιδιόρθωση του συγκεκριμένου προβλήματος στην Ελλάδα δεν γίνεται, οπότε λογικά όταν οι τεχνικοί επιβεβαιώσουν το ελάττωμα (δεν θα πάρει πάνω από 1′) θα σταλεί αίτημα για αντικατάσταση. Αντικατάσταση με ένα ο θεός ξέρει τι. Refurbished προφανώς, αλλά τι refurbished; Αν υπήρχε επιλογή, θα έπαιρνα πιστωτικό δίχως δεύτερη κουβέντα και θα κοιτούσα άλλες 27άρες οθόνες ει δυνατόν ΧΩΡΙΣ «καμπύλες» (curved panels -> πηγή του προβλήματος κατά 99%, a disaster waiting to happen). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
9-11 Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Μετά από ακριβώς μία βδομάδα, το e-shop.gr απάντησε: Αναφορά σε κείμενο ΣAΣ ENHMEPΩNOYME OTI TO ΠPOION ΣAΣ BPEΘHKE EΛATTΩMATIKO KAI ΛOΓΩ MH ΔIAΘEΣIMOTHTAΣ ΣAΣ ΠPOTEINOYME TO PER.171056 Δηλαδή πάλι Samsung, αυτή τη φορά το Odyssey G5 με παρόμοια χαρακτηριστικά (27″, VA panel, τα ίδια ανύπαρκτα ergonomics κ.λπ.) 2 ερωτήσεις (ειδικά για πελάτες του καταστήματος που αντιμετώπισαν ανάλογη κατάσταση) 1ον (και κυριότερον), Το monitor που θα αντικαταστήσει το ελαττωματικό C27JG50 θα είναι brand new, «του κουτιού» ή μπορεί να στείλουν ένα refurbished («ελαφρώς μεταχειρισμένο από το Stock House»); 2ον, Για την αρχική αγορά είχα δώσει (στα μέσα Μαΐου του 2019) €294. Το Odyssey G5 που μου προτείνουν κοστολογείται αυτή τη στιγμή στα €279, πρόκειται δηλαδή για fair trade (παρόμοια features/τιμή). Επειδή όμως κάηκα και τσουρουφλίστηκα με το (άθλιο) Quality Control της Samsung και δεν θα ήθελα να ξαναζήσω την ίδια εμπειρία, κοιτάζω και το το AOC Q27G2U στα €299, δηλαδή 5 μόλις Ευρώ από το ποσό που είχα δαπανήσει. Τι προβλέπεται σε τέτοιες περιπτώσεις; Έχει ο πελάτης δικαίωμα να επιλέξει ένα οποιοδήποτε διαθέσιμο μοντέλο (στην ίδια κατηγορία τιμής, εννοείται) ή πρέπει υποχρεωτικά να είναι της ίδιας εταιρείας; Παρακαλώ απαντήστε όσο το δυνατόν το συντομότερο. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ σε 1680x1050 ανάλυση με το μουσειακό 22άρι Dell! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα