Προς το περιεχόμενο

Πάνω από 3500 παιχνίδια θα είναι διαθέσιμα στην game streaming πλατφόρμα Project xCloud της Microsoft


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Xbox One είναι η «προς τα πίσω συμβατότητα» (backwards compatibility) με μία μεγάλη γκάμα παιχνιδιών Xbox και Xbox 360.

Όταν κάνει το ντεμπούτο της η υπηρεσία Project xCloud της Microsoft, θα είναι ικανή να «στριμάρει» (stream) οποιοδήποτε από τα συνολικά 3500 παιχνίδια που υπάρχουν στην βιβλιοθήκη της Microsoft χωρίς να είναι απαραίτητο για τους developers να πραγματοποιήσουν την παραμικρή αλλαγή στους τίτλους τους. Η Microsoft μάλιστα υποστηρίζει, ότι όταν ένας developer διαθέσει μία αναβάθμιση για κάποιο παιχνίδι Xbox One, οι αλλαγές θα εφαρμοστούν αυτομάτως στην έκδοση Project xCloud του παιχνιδιού.

Η Microsoft βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης της πλατφόρμας, και πρόσφατα έκανε γνωστό ότι προχώρησε στο deployment πολλών blades Project xCloud σε κέντρα δεδομένων Azure σε δεκατρείς συνολικά περιοχές, δίνοντας όμως έμφαση σε «game development hotspots» που βρίσκονται στην Β. Αμερική, στην Ευρώπη και στην Ασία, με τους developers και τις εταιρείες ανάπτυξης παιχνιδιών, όπως οι Capcom και Paradox Interactive, να είναι σε θέση πια να δοκιμάζουν τα παιχνίδια τους απευθείας στην πλατφόρμα Project xCloud.

Μία πρόσφατη αναβάθμιση επίσης στο Xbox Developer Kit, περιλαμβάνει «βαθύτερη υποστήριξη» για το streaming, ώστε τα παιχνίδια να μπορούν να προσαρμόζουν τα χαρακτηριστικά και την λειτουργικότητα τους όταν «τρέχουν» στο cloud. Τέτοιες ρυθμίσεις περιλαμβάνουν την φιλοξενία multiplayer matches σε έναν ολόκληρο server για να ελαχιστοποιηθεί η υστέρηση ή μικροαλλαγές στο μέγεθος των γραμματοσειρών όταν κάποιος gamer παίζει το παιχνίδι από το κινητό του για παράδειγμα.

Οι πρώτες δοκιμές στην πλατφόρμα έχουν ήδη ξεκινήσει, και οι πρώτοι που δοκιμάζουν το Project xCloud είναι οι ίδιοι οι εργαζόμενοι της Microsoft. Αργότερα μέσα στην χρονιά, θα ξεκινήσει και η πρώτη «public beta» και περιμένουμε την εταιρεία στην έκθεση E3 τον ερχόμενο μήνα να κάνει γνωστό πότε θα ξεκινήσει. Η Microsoft μάλιστα έκανε γνωστό ότι βρίσκονται υπό ανάπτυξη περισσότερα από 1900 παιχνίδια για το Xbox One που θα τρέχουν επίσης στην υπηρεσία xCloud. Με την συνεργασία της με την Sony επίσης στο cloud, ενδεχομένως αυτή η βιβλιοθήκη να «μεγαλώσει» ακόμα περισσότερο. Όλες οι λεπτομέρειες για το xCloud αναμένεται να γίνουν γνωστές το βράδυ της Κυριακής 9 Ιουνίου στις 23:00 όταν και είναι προγραμματισμένη η έναρξη της παρουσίασης της Microsoft στην έκθεση E3.

Engadget


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

34 λεπτά πριν, valkon είπε

Το hardware γίνεται irrelevant γιατί έχει φτάσει στο peak του. 

To hardware εχει πολύ δρόμο ακόμα.Ειδικά στο κομμάτι του VR.Αλλά και χωρίς το VR εγώ προσωπικά μπορώ να φανταστώ δεκάδες βελτιώσεις με την ήδη υπάρχουσα τεχνολογία.Το οτι αυτές μπορεί να έρθουν σταδιακα ίσως οφείλεται στο οτι ακόμα είναι το κόστος υψηλό για την τεχνολογία αυτή.Αλλά μην αμφιβάλλεις οτι θα δεις κάμποσες γενιές ακόμα απο κονσόλες πριν πάμε στην εντελώς cloud +περιφερειακά εκδοχή του gaming.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το streaming πως θα ειναι? μπορει να μου εξηγησει καποιος πιο συγκεκριμενα απο οικονομικης φυσεως? Οταν παιζουμε καποιον τιτλο θα πληρωνουμε σαν ενοικιαση,τον χρονο που παιζουμε αυτο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, DOR1K1N είπε

Το streaming πως θα ειναι? μπορει να μου εξηγησει καποιος πιο συγκεκριμενα απο οικονομικης φυσεως? Οταν παιζουμε καποιον τιτλο θα πληρωνουμε σαν ενοικιαση,τον χρονο που παιζουμε αυτο?

Λογικά θα πληρώνεις ένα monthly fee, και θα παίζεις ότι παιχνίδι έχει available.

Netflix για παιχνίδια, με διαφορετικές τιμολογήσεις ανάλογα την ποιότητα που θες να το streamareis υποθετω(;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, TsoliasGR είπε

To hardware εχει πολύ δρόμο ακόμα.Ειδικά στο κομμάτι του VR.Αλλά και χωρίς το VR εγώ προσωπικά μπορώ να φανταστώ δεκάδες βελτιώσεις με την ήδη υπάρχουσα τεχνολογία.Το οτι αυτές μπορεί να έρθουν σταδιακα ίσως οφείλεται στο οτι ακόμα είναι το κόστος υψηλό για την τεχνολογία αυτή.Αλλά μην αμφιβάλλεις οτι θα δεις κάμποσες γενιές ακόμα απο κονσόλες πριν πάμε στην εντελώς cloud +περιφερειακά εκδοχή του gaming.

http://www.pushsquare.com/news/2019/05/ps5_may_be_the_last_console_before_streaming_takes_over_says_ubisoft_boss

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παμε το καλυτερο θα ειναι και το πιο βολικο.Να παιζεις οτι θες οπου θες χωρις να νοιαζεσαι για hardware και χαζομαρες.Αρκει να ειναι οικονομικο και να εχει ροη σωστη χωρις να κολλαει.Με 100αρα συνδεση πιστευω ειμαι ενταξει ομως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, DOR1K1N είπε

Το streaming πως θα ειναι? μπορει να μου εξηγησει καποιος πιο συγκεκριμενα απο οικονομικης φυσεως? Οταν παιζουμε καποιον τιτλο θα πληρωνουμε σαν ενοικιαση,τον χρονο που παιζουμε αυτο?

τα videogames πλεον απο αγαθα, γινονται υπηρεσια. κατι αναλογο με netflix, spotify, κτλ αυτο σημαινει οτι σταματαμε να ειμαστε κατοχοι των παιχνιδιων (της φυσικης/ψηφιακης κοπιας που εχουμε αγορασει), και η προσωπικη συλλογη παιχνιδιων (οπως το Steam library) θα αποτελει παρελθον καποια στιγμη. το κατα ποσο αυτο ειναι καλο για τον τελικο καταναλωτη, θα δειξει στο μελλον.

ενα ενδιαφερον βιντεακι που εξηγει τι σημαινει οτι τα videogames ειναι υπηρεσια, και γιατι γινεται καταχρηση αυτου του ορου απο τις εταιρειες. προφανως, με το να πληρωνεις μια υπηρεσια οπως το XCLOUD, σταματανε να ειναι "απατη".

 

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Fubar1916 είπε

Αν ειναι ετσι όπως  τα λενε με 500ε εχεις παρει gaming laptop

και μετα ενα καρο χρήματα για service μεσα σε μερικους μηνες το laptop θα σου βγει αυτοκίνητο (αν και αυτο ειναι το ζυητουμενο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, GrandGamer είπε

Κίνηση για να προλάβει το Google Stadia;

ειναι σιγουρο οτι στον επομενο next gen console πολεμο, η Google ειναι ο νεος σοβαρος αντιπαλος.

μενει να δουμε ομως και την αντιδραση της NIN στο καινουργιο σκηνικο που διαμορφωνεται στην gaming αγορα. Το streaming πλεον αποτελει σοβαρη απειλη για τα handhelds  της και το υβριδικο της Switch, και αν δεν προσαρμοστει και αυτη στις νεες εξελιξεις , θα καταδικασει την ιδια της την βιωσιμοτητα.

επισης μια αλλη πλατφορμα που απειλειται απο το Stadia της Google, ειναι αυτο του Twitch, αφου το Youtube θα ειναι ενσωματωμενο στην υπηρεσια αυτη. Οποτε θα εχει πολυ μεγαλυτερη προωθηση υποσκιαζοντας τις τριτες επιλογες, θα ειναι αυτοματα προσβασιμο σε ολες τις υποστηριζομενες συσκευες και θαναι πιο ευκολο στη χρηση του.

Γενικα τα επομενα 5-10 χρονια θαναι παρα πολυ ενδιαφεροντα, αφου ο gaming χωρος προμηνύεται να αλλαξει ριζικα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...