Προς το περιεχόμενο

H Fujifilm λανσάρει την medium-format GFX100 στα 102 Megapixels


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

H Fujifilm ανακοίνωσε ότι πρόκειται να κυκλοφορήσει στην αγορά την εντυπωσιακή mirrorless medium-format φωτογραφική μηχανή GFX100. Πρόκειται για τη νέα της ναυαρχίδα στην σειρά GFX. Στο εσωτερικό της, βρίσκεται ένας backside-illuminated αισθητήρας 102 Megapixels.

Η ανάλυση του αισθητήρα είναι η υψηλότερη που έχουμε συναντήσει σε mirrorless κάμερα, η οποία υποστηρίζει ISO 100-12800 (επεκτάσιμο μέχρι τα 102400).

GFX100_2.jpg.fcda8b612dc644bbbcc2529142eb3a99.jpg

Πρόκειται για την πρώτη ψηφιακή κάμερα με αισθητήρα μεγαλύτερο από full frame που προσφέρει in-body image stabilization και on-board phase detection hybrid autofocus με σχεδόν 100% κάλυψη. Το 5-axis in-body σύστημα image stabilization (IBIS) παρέχει έως και 5.5 stops σταθεροποίησης και η Fujifilm υποστηρίζει ότι η αυτόματη εστίαση της GFX100 είναι έως και 210% ταχύτερη από το συμβατικό σύστημα AF της GFX50R. H μηχανή διαθέτει επίσης τον τετραπύρηνο επεξεργαστή εικόνας X-Processor 4.

Η νέα Fujifilm GFX100 διαθέτει weather sealed σώμα (95 σημεία ελέγχου) και επομένως είναι dust-resistant και weather-resistant ενώ χάρη στο σώμα από κράμα μαγνησίου είναι ελαφριά και ανθεκτική, ενώ είναι η πρώτη στην οικογένεια GFX που ενσωματώνει vertical grip.

GFX100_4.jpg.a0800e1cf5cf83538a70363b7873f188.jpg

Η κάμερα εξοπλίζεται στο πάνω μέρος με μία μεγάλη οθόνη πληροφοριών, ενώ στο πίσω μέρος διαθέτει μία οθόνη αφής τεχνολογίας LCD με δυνατότητες «three-direction tilt» και διαγώνιο 3,2 ιντσών ανάλυσης 2,36-million dots. Το ηλεκτρονικό οφθαλμοσκόπιο επίσης (EVF) είναι «interchangeable», και η αφαίρεση του βοηθάει στην μείωση του όγκου της κάμερας. Το βάρος της είναι περίπου 1,36 κιλά με δύο μπαταρίες και το EVF ενσωματωμένο.

Η ναυαρχίδα της Fujifilm προσφέρει δυνατότητα λήψης βίντεο ανάλυσης 4K στα 30fps ενώ μπορεί να καταγράψει σε F-Log Rec 2020 καθώς και να προσφέρει ασυμπίεστο βίντεο 4:2:2 10-bit μέσω της θύρας HDMI. Η GFX100 επίσης διαθέτει δύο υποδοχές για κάρτες μνήμης SDXC και USB-C, έχει υποδοχές για μικρόφωνο και ακουστικά, έναν remote release connector 2.5mm, WiFi και Bluetooth και διαθέτει 16 λειτουργίες Film Simulation, δυνατότητα για φωτογραφίες σε 16-bit RAW και τη νέα λειτουργία της Fujifilm, «Smooth Skin Effect». H νέα Fujifilm GFX100 θα κυκλοφορήσει στις 27 Ιουνίου με τιμή $10.000 (μόνο σώμα).

Petapixel


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενδιαφέρον. Πέρα απο το βίντεο του Varys, από το οποίο νομίζω κατάφερα να αντέξω σχεδόν το μισό, είναι άραγε το μέλλον στο medium format? 

Σίγουρα το προσεχές μέλλον ανήκει στο FF. Ειδικότερα στην R/RP με την κίνηση ματ rf mount (Το παρόν ανήκει στη sony). 

Αλλά θα πάμε άραγε και σε medium format σε 5-10 χρόνια; 

Ξαναγυρίζοντας στο FF μετά από μερικά χρόνια απουσίας λόγω κλοπής, νομίζω οτι άσκοπα καθυστέρησα στο μεσοδιάστημα. 

Είδομεν.

Επεξ/σία από panos2310
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, panos2310 είπε

Ενδιαφέρον. Πέρα απο το βίντεο του Varys, από το οποίο νομίζω κατάφερα να αντέξω σχεδόν το μισό, είναι άραγε το μέλλον στο medium format? 

Σίγουρα το προσεχές μέλλον ανήκει στο FF. Ειδικότερα στην R/RP με την κίνηση ματ rf mount (Το παρόν ανήκει στη sony). 

Αλλά θα πάμε άραγε και σε medium format σε 5-10 χρόνια; 

Ξαναγυρίζοντας στο FF μετά από μερικά χρόνια απουσίας λόγω κλοπής, νομίζω οτι άσκοπα καθυστέρησα στο μεσοδιάστημα. 

Είδομεν.

Εγώ πάλι λέω καλό είναι και το APS-C και με speed buster βάζεις σε mirrorless και φακούς FF από DSLR κερδίζοντας (και άρα ισοφαρίζοντας περίπου το FF) σε φωτεινότατα, bokeh κτλ 

Η λογική αυξάνω το μέγεθος όπως σωστά αναρωτιέσαι δεν σταματά στο FF και δεν είναι δυνατόν να πάμε σε αισθητήρες εμβαδού A4. Το computational photography έρχεται δε να αλλάξει τα δεδομένα και να κάνει μικρούς αισθητήρες να δενουν αποτέλεσμα που θα έδιναν μεγαλύτεροι. Και όταν η ποιότητα γίνει "αποδεκτή" δεν χρειάζεται να ανέβεις λίγο ακόμα προσθέτοντας βάρος και όγκο. 

Αν ρωτάς εμένα για το μέλλον.. Θα τολμήσω να πω αισθητήρες κάπου 1'' και έντονο ΑΙ (computational photography) που θα σου δίνει bokeh και θόρυβο σημερινών FF. Σίγουρα αν εφαρμοστεί το ίδιο ΑΙ σε μεγαλύτερους αισθητήρες θα έχεις ακόμα καλύτερα αποτελέσματα αλλά απλά δε θα υπάρχει λόγος αφού ο μικρός θα αρκεί. ;) 

Μέχρι τώρα δεν αρκούσε για αυτό και η ανάγκη μεγάλων μηχανών. Αλλά έχει αρχίσει να "αρκεί".. 

  • Like 2
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, keysmith είπε

Εγώ πάλι λέω καλό είναι και το APS-C και με speed buster βάζεις σε mirrorless και φακούς FF από DSLR κερδίζοντας (και άρα ισοφαρίζοντας περίπου το FF) σε φωτεινότατα, bokeh κτλ 

Η λογική αυξάνω το μέγεθος όπως σωστά αναρωτιέσαι δεν σταματά στο FF και δεν είναι δυνατόν να πάμε σε αισθητήρες εμβαδού A4. Το computational photography έρχεται δε να αλλάξει τα δεδομένα και να κάνει μικρούς αισθητήρες να δενουν αποτέλεσμα που θα έδιναν μεγαλύτεροι. Και όταν η ποιότητα γίνει "αποδεκτή" δεν χρειάζεται να ανέβεις λίγο ακόμα προσθέτοντας βάρος και όγκο. 

Αν ρωτάς εμένα για το μέλλον.. Θα τολμήσω να πω αισθητήρες κάπου 1'' και έντονο ΑΙ (computational photography) που θα σου δίνει bokeh και θόρυβο σημερινών FF. Σίγουρα αν εφαρμοστεί το ίδιο ΑΙ σε μεγαλύτερους αισθητήρες θα έχεις ακόμα καλύτερα αποτελέσματα αλλά απλά δε θα υπάρχει λόγος αφού ο μικρός θα αρκεί. ;) 

Μέχρι τώρα δεν αρκούσε για αυτό και η ανάγκη μεγάλων μηχανών. Αλλά έχει αρχίσει να "αρκεί".. 

Speed booster *

 

Αλλά θα συμφωνήσω και θα διαφωνήσω μαζί σου. 

Για τους smartphone photographers Που τους δίνεις μία φωτογραφική και δεν ξέρουν να πατήσουν το πλήκτρο (υπάρχουν) θα είναι "good enough" το computational photography. 

Δυστυχώς δεν θα φτάσουμε ποτέ στο να έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα, αν και θα είναι πολύ κοντά. 

Εγώ πάντως την αίσθηση που δίνει ένας μεγάλος αισθητήρας, δεν την πήρα σε καμία computational φωτογραφία, όσο καλή κι αν ήταν. 

Τώρα, προσθέτω ότι αρχίζω όλο και περισσότερο να βλέπω πως οι πραγματικά αξιόλογες φωτογραφίες που είδα, ήταν με εξοπλισμό πολύ κατώτερο από αυτόν που υπάρχει τώρα σε μια φτηνή dslr. 

Η παραπάνω είδηση είναι πολύ καλά νέα για επαγγελματίες που δουλεύουν σε Studio για υψηλής ποιότητας αποτελέσματα που καταλήγουν σε γιγαντιαίες αφίσες ή landscape φωτογράφους που τυπώνουν σε πολύ μεγάλο μέγεθος για πώληση. 

Φυσικά κάπου κάποτε θα την πάρει και μια πλούσια Μαρία για να τη βγάζει ο καημένος ο φίλος της φωτογραφίες με duck face για το instagram... 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...