James Bon Δημοσ. 25 Μαΐου 2019 Δημοσ. 25 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) (...) «Με τον καιρό διαπίστωσα πως όσοι με ρωτούν ανήκουν σε τρεις κυρίως κατηγορίες. Η πρώτη περιλαμβάνει τους νεότερους, όσους σπουδάζουν ακόμα. Αποκτήστε, τους λέω, περισσότερες και καλύτερες δεξιότητες. Δεν αναφέρομαι σε «δεξιότητες» αντί για «ειδικότητες» τυχαία: οι δεύτερες μεταλλάσσονται ραγδαία, ενώ οι πρώτες καθιστούν δυνατή τη μελλοντική μετακίνηση ανάμεσα σε διαφορετικές ειδικότητες. Οι δεξιότητες είναι αυτές που μας επιτρέπουν να μαθαίνουμε. Επιμένω στην άριστη γνώση των Αγγλικών (η άγνοιά τους ισοδυναμεί πλέον με αναλφαβητισμό), στη συνθετική και αναλυτική ικανότητα και στον χειρισμό του γραπτού λόγου. Προσθέτω και τη γνώση των μαθηματικών και της στατιστικής. Το πρόβλημα είναι πως η παιδεία στην Ελλάδα δεν συμβάλλει στην απόκτηση ούτε συνθετικών και αναλυτικών ικανοτήτων, ούτε στον χειρισμό του γραπτού λόγου (αντίθετα, τα πάμε πολύ καλά στα Αγγλικά και όχι και τόσο άσχημα στα μαθηματικά). Γι' αυτό θεωρώ απαραίτητη την πρόσβαση στην παιδεία άλλων χωρών, τόσο στο επίπεδο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (υπάρχουν πολλά προγράμματα ανταλλαγής μαθητών) όσο και στην τριτοβάθμια. Δεν υπάρχει καμία απολύτως δικαιολογία φοιτητής του Ελληνικού πανεπιστημίου να μη συμμετάσχει στο Erasmus και να μην επιδιώξει την καλοκαιρινή απασχόληση είτε σε κάποιο ερευνητικό πρόγραμμα είτε σε αντίστοιχη δραστηριότητα». (...) Πηγή: http://www.kathimerini.gr/729854/opinion/epikairothta/arxeio-monimes-sthles/ti-prepei-na-kanei-h-neolaia Επεξ/σία 25 Μαΐου 2019 από James Bon
adi32 Δημοσ. 25 Μαΐου 2019 Δημοσ. 25 Μαΐου 2019 Πρωτα πρεπει να υπαρξουν σχολεια Ρωτα μερικους μαθητες Λυκειου τι σημαινει σχολειο και θα καταλαβεις
James Bon Δημοσ. 25 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 25 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Εγώ θα έλεγα ότι οι νέοι καλούνται να διαθέτουν πιστοποιημένες δεξιότητες, ο συντάκτης απευθύνεται ειδικά στους φοιτητές. Επεξ/σία 25 Μαΐου 2019 από James Bon
Mhlogiatros Δημοσ. 25 Μαΐου 2019 Δημοσ. 25 Μαΐου 2019 "Δεν υπάρχει καμία απολύτως δικαιολογία φοιτητής του ελληνικού πανεπιστημίου να μη συμμετάσχει στο Erasmus και να μην επιδιώξει την καλοκαιρινή απασχόληση" Υπάρχει . Να δουλεύει .Όχι ότι ο "συντάκτης" θα καταλάβαινε τι είναι αυτό 6 1
Sethiros Δημοσ. 25 Μαΐου 2019 Δημοσ. 25 Μαΐου 2019 Εγώ τα καλοκαίρια πήγαινα σε ανασκαφές. Το πρόβλημα με όλη αυτή τη ''πρόοδο'' και την ''εκμετάλλευση'' του χρόνου στο τέλος δημιουργεί απλώς κυνικά καθίκια που αναλαμβάνουν θέσεις και το (όποιο) κοινωνικό κράτος ή οι ανθρωπιστικές επιστήμες μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα γιατί εξυπηρετούν τον άνθρωπο και όχι τους αριθμούς. Μπαίνει και η λογική του ''εγώ τα κατάφερα, οι άλλοι είστε τεμπέληδες'' και γίνεται μύλος το παιχνίδι. ΥΓ. Για να προλάβω ανούσια σχόλια έχω τελειώσει (και) UCL και έχω δει τα καθίκια από πρώτο χέρι.
Thaninho Δημοσ. 25 Μαΐου 2019 Δημοσ. 25 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, Sethiros είπε ΥΓ. Για να προλάβω ανούσια σχόλια έχω τελειώσει (και) UCL και έχω δει τα καθίκια από πρώτο χέρι. Θα σκασω άμα δεν το γράψω. Και εγώ από Ιούλιο μέχρι μαιο έχει διδακτορικό στο ucl κάθε 2η Τρίτη και Τετάρτη😂😂 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις