Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σε όλους. Ειμαι πολυ κοντα στο να παρω την παρακατω οθονη. Επειδή βλέπω ότι πλέον σε όλες τις οθόνες είναι "λόττο" αν θα σου κάτσει καμμένο/α pixels, έχω κάποιες ερωτησεις για βοηθεια

https://www.kaizerstore.gr/perifereiaka-i-y/othones-i-y/aoc-27-full-hd-monitor-g2790px-eu?sort=p.price&order=ASC&limit=100

1) Υπάρχει επίσημο σέρβις της AOC στην Ελλάδα?

2) Στο KAIZER,, στις εγγυήσεις σημειώνεται το εξής: Τα προϊόντα με σήμανση EU (Ευρωπαϊκής Αντιπροσωπείας), καλύπτονται από εγγύηση για service (επισκευές) σε όλα τα εξουσιοδοτημένα service των κατασκευαστών στην Ελλάδα - όχι για αντικατάσταση.

Τι ακριβώς σημαίνει αυτό ? Οτι για πιθανή αντικατάσταση, θα πρέπει να μιλήσω με την AOC Ευρώπης? Είχε κανείς εμπειρία ?

 

ευχαριστώ για την βοήθεια εκ των προτέρων

 

Δημοσ.

Δεν ειναι επισημο φορουμ της aoc για να σου απαντησει καποιος και αμεσα.

Ολες σου οι ερωτησεις μπορουν να απαντηθουν απο το kaizer.Παρε ενα τηλεφωνο και θα εχεις τη σωστη απαντηση.

Δημοσ.

ειναι προφανες οτι δεν ειναι το επισημο φορουμ της ΑΟC.  Για εμπειρία χρήστη ρώτησα................

 

το να παρω το μαγαζί το ξέρω κι εγώ.....

Δημοσ.

Ε και γιατι δε το κανεις?

Ειναι ερωτησεις που δε θες εμπειρια χρηστη αλλα μια σαφη απαντηση.Και τι πιο σαφες απο απαντηση απο αυτον που πουλαει την οθονη?

Εξαλλου οι οροι που παραθετεις,δικοι του ειναι.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, sellsoap είπε

Για εμπειρία χρήστη ρώτησα................

ξαναλεω μαλλον δεν διαβαζεις προσεκτικα. ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΧΡΗΣΤΗ

 

είναι κατανοητό???

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...