Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους

Να προσθέσω και εγώ κάτι στο όλο θέμα "ηλεκτροκίνηση" , ναι είναι trendy όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες να λανσάρουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και όλοι μας να λέμε ότι είναι το μέλλον και με τον τρόπο αυτό θα μειώσουμε την ρύπανση από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά δεν έχω ακούσει καμία σοβαρή πρόταση από ποιές πηγές θα βρούμε την απαιτούμενη ενέργεια για να ικανοποιήσουμε την αύξηση της ζήτησης σε ηλεκτρική ενέργεια.Μήπως μεταφέρουμε την ρύπανση από τον αστικό ίστο στην ύπαιθρο?

Γιατί η πλειονότητα των ανεπτυγμένων χωρών που θέλουν να "επιβάλουν" την ηλεκτροκίνηση δεν έχουν ούτε πάνω από 50% της παραγωγής τους σε ηλεκτρισμό από ανανεώσιμες πηγές (ηλιακή,ανεμογεννήτριες κ.τ.λ).Οπότε το να χτίσουμε περισσότερα πυρηνικά εργοστάσια δεν λύνει το πρόβλημα αλλά το συντηρεί. Για την Ελλάδα τώρα δεν νομίζω ότι έχουμε την υποδομή, ούτε την θέληση σαν κράτος να την φτιάξουμε, ούτε και το χρήμα να επενδύσουμε.Με τον ήδη υπάρχοντα στόλο αυτοκινήτων να αυξάνει χρόνο με τον χρόνο την ηλικία του δεν νομίζω ότι στο άμεσο μέλλον θα δούμε πληθώρα ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μάλλον θα περιοριστούμε στα ηλεκτρικά πατίνια...

Ναι η Tesla  είναι η 1η εταιρεία που έβγαλε ηλεκτρικό αυτοκίνητο για το ευρύ κοινό (αν και αυτό είναι σχετικό λόγο κόστους) αλλά δεν μπορεί από μόνη της να φτιάξει σε κάθε κράτος και την υποδομή για να τα υποστηρίξει,  οπότε λογικά και αντιμετωπίζει προβλήματα.Μην ξεχνάτε ότι και όλοι μεγάλοι κολοσσοί της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν μπεί στο παιχνίδι οπότε ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος.

 

Επεξ/σία από anonymus73
  • Like 1
  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, cp5120 είπε

Όσο για το "Echelon" σε βεβαιώνω ότι ζει και βασιλεύει...

Η echelon όμως δεν τα πήγε τελικά καΐλα και εξαγοράστηκε μετά από 30 χρόνια

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ορισμένοι εδώ ξεκάθαρα δεν το έχουν... Κάποιοι όμως πολύ εύστοχα έγραψαν ότι το συγκεκριμένο email πιο πολύ το έστειλε για να "σφίξει" τη ζώνη και να δείξει στους υπαλλήλους ότι ούτε σπατάλες θα υπάρχουν, ούτε αυξήσεις.

Επιπλέον θέλει να δείξει στους μετόχους ότι αν χρειαστεί, μπορεί να πάρει και σκληρές αποφάσεις.

Η πρόβλεψη για το 2ο τρίμηνο του 19 είναι ότι οι πωλήσεις θα ανέβουν περίπου 50% σε σύγκριση με το Q1 2019 οπότε οι ζημιές σίγουρα θα περιοριστούν. Επιπλέον τα λειτουργικά έξοδα αυτή τη στιγμή χτυπάνε "κόκκινο" διότι ετοιμάζει νέα εργοστάσια παραγωγής για να μπορέσει να καλύψει τη ζήτηση των Model 3 παγκοσμίως, αλλά και για να προετοιμάσει την άφιξη του Model Y. Κάνει μεγάλο άνοιγμα!

Το "ψεματάκι" του δε βγαίνει ξεκάθαρα και από απλά μαθηματικά. Λέει ότι αν χάνουν 700 εκ $ το τρίμηνο, θα ξεμείνει από ρευστό η εταιρία σε 10 μήνες. Καταρχάς η εταιρία αυτή τη στιγμή αν δει κανείς τα στοιχεία του Q1 2019 έχει χρηματικό απόθεμα 2.2 δις $. Σε αυτά προσθέστε και τα 2.7 της "χρηματοδότησης" (και όχι δανειοδότησης όπως έγραψαν κάποιοι...) και πάμε στα 4.9 δις. Με 700 εκ. χασούρα ανά 3 μήνες, βγαίνει ότι θα τελειώσει η ρευστότητα σε 21 μήνες, όχι σε 10.

Τέλος, ακόμα και στο ακραίο σενάριο χρεωκοπίας, πραγματικά πιστεύετε ότι δεν θα τους αγοράσει κάποιος; Εδώ φημολογείται έντονα ότι όταν ανακοίνωσε ο Musk ότι με 420 $ ανά μετοχή το πάει ιδιωτικά, βγήκε η VW να δώσει 30 δις και να αγοράσει τα πάντα. Και δεν αναφέρω άλλους υποψήφιους αγοραστές.

Μην τρώτε κουτόχορτο και σταματήστε να είστε μίζεροι. Η Tesla θα συνεχίσει να υπάρχει όπως και να χει και θα μείνει στην ιστορία ως η εταιρία που άλλαξε την αυτοκινητοβιομηχανία όπως την ξέραμε. Αυτή τη στιγμή όλοι οι κατασκευαστές βλέπουν ότι το μέλλον είναι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές βγάζουν όχι ένα, αλλά αρκετά μοντέλα στην αγορά.

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, cp5120 είπε

Το μαναδικό ερώτημα είναι:
Ποιος ΓΕΡΜΑΝΟΣ (VW, Daimler, BMW) θα την ΕΞΑΓΟΡΑΣΕΙ κοψοχρονιά. Ή μήπως η Apple με τα μετρητά που έχει στην άκρη? (iTesla)
Όσο για τον Musk: Κάτι θα βρει στο μέλλον να παίξει με λεφτά επενδυτών (adventure capital)

Και λίγο σοβαρά: Με τις δηλώσεις του έχει ζημιώσει την εταιρία τόσο όσο ζητάει να κάνουν περικοπές. Ο f**** junkie...

Την Enron εννοείς, αλλά δεν πειράζει. Πιθανότητα δεν είχες γεννηθεί όταν έσκασε το σκάνδαλο στις ΗΠΑ
και μάλλον δεν σου αρέσει να ψάχνεις στο Google. Κάτι είδες, κάτι άκουσες...
Όσο για το "Echelon" σε βεβαιώνω ότι ζει και βασιλεύει...

έχεις δίκιο η enron ήταν. μπέρδεψα τα μπούτια μου. και φυσικά είχα γεννηθεί...

Δημοσ.
7 ώρες πριν, rikos είπε

Αν και ανηκω σε αυτους που ειναι δυσπιστοι απεναντι του, θα με στεναχωρουσε μια τετοια εξελιξη. Το πιο ιδανικο σεναριο, θα ηταν να πετυχει και να αποδειχτει το διαστημα επικερδη μπισνα. Με μεγαλο βεβαια αρχικο κοστος επενδυσης αλλα επικερδες. Θα ηταν ωραιο να παρακολουθουσαμε μια νεα διαστημικη κουρσα για το ποιος θα φτασει και θα αξιοποιησει πορους σε αλλους πλανητες μπας και αποσυμφοριστει ο δικος μας. Αν τελικα αποτυχει, ελπιζω αυτο να μην αποθαρρυνει νεους επενδυτες. 

η Tesla ειναι με τα αμαξια, η SpaceX ειναι με το διαστημα

  • Like 1
Δημοσ.

Μερικά σχόλια:

11 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Επιπλέον τα λειτουργικά έξοδα αυτή τη στιγμή χτυπάνε "κόκκινο" διότι ετοιμάζει νέα εργοστάσια παραγωγής για να μπορέσει να καλύψει τη ζήτηση των Model 3 παγκοσμίως, αλλά και για να προετοιμάσει την άφιξη του Model Y. Κάνει μεγάλο άνοιγμα!

Το εργοστάσιο στην Κίνα φτιάχνεται εξ ολοκλήρου απο τοπική χρηματοδότηση. Για την ώρα, η Tesla δέν έχει βάλει δεκάρα.

12 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Καταρχάς η εταιρία αυτή τη στιγμή αν δει κανείς τα στοιχεία του Q1 2019 έχει χρηματικό απόθεμα 2.2 δις $

Το νούμερο αυτό απο μόνο του δέν λέει τίποτα. Παραδοσιακά προγραμματίζει τις πωλήσεις προς το τέλος του τριμήνου, ενώ παράλληλα καθυστερεί τις πληρωμές έτσι ωστε το νούμερο του cash να είναι φουσκωμένο στα statements.

Απο εδώ: https://twitter.com/PlugInFUD/status/1123253283081138177

$tsla's unrestricted cash balance on March 31, 2019 was $2.2 billion. Tesla's Q1 update letter noted that half of Q1's 63,000 deliveries occurred between March 22 and March 31. 31,500 * $59,000 (ASP) = $1.9 billion taken in during the final 10 days of the Q.

Στην πραγματικότητα τα μετρητά ήταν κοντά στο μηδέν, και γι αυτό ήταν αναγκαία η καινούρια χρηματοδότηση. Οπότε και οι 10 μήνες που λέει στο email είναι σωστοί.

12 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Η πρόβλεψη για το 2ο τρίμηνο του 19 είναι ότι οι πωλήσεις θα ανέβουν περίπου 50% σε σύγκριση με το Q1 2019 οπότε οι ζημιές σίγουρα θα περιοριστούν.

Δέν φαίνεται κάτι τέτοιο μέχρι τώρα. Η ζήτηση έχει καταρρεύσει. Ο μόνος λόγος που οι πωλήσεις συνεχίζουν στα ίδια περίπου επίπεδα είναι γιατι έχουν γίνει δραματικές μειώσεις τιμών. Το Q2 θα έχει τα ίδια περίπου νούμερα πωλήσεων, αλλά λόγω των μειώσεων τιμών τα οικονομικά θα είναι πολύ χειρότερα.

 

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Μερικά σχόλια:

Το εργοστάσιο στην Κίνα φτιάχνεται εξ ολοκλήρου απο τοπική χρηματοδότηση. Για την ώρα, η Tesla δέν έχει βάλει δεκάρα.

Και ακόμα μερικά:

Το εργοστάσιο στην Κίνα δεν είναι το μόνο επενδυτικό έργο. Επενδύει μεγάλα ποσά για την επέκταση και βελτιστοποίηση και των ήδη υπαρχοντων στις Ηνωμένες Πολιτείες.

42 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Το νούμερο αυτό απο μόνο του δέν λέει τίποτα. Παραδοσιακά προγραμματίζει τις πωλήσεις προς το τέλος του τριμήνου, ενώ παράλληλα καθυστερεί τις πληρωμές έτσι ωστε το νούμερο του cash να είναι φουσκωμένο στα statements.

Απο εδώ: https://twitter.com/PlugInFUD/status/1123253283081138177

$tsla's unrestricted cash balance on March 31, 2019 was $2.2 billion. Tesla's Q1 update letter noted that half of Q1's 63,000 deliveries occurred between March 22 and March 31. 31,500 * $59,000 (ASP) = $1.9 billion taken in during the final 10 days of the Q.

Στην πραγματικότητα τα μετρητά ήταν κοντά στο μηδέν, και γι αυτό ήταν αναγκαία η καινούρια χρηματοδότηση. Οπότε και οι 10 μήνες που λέει στο email είναι σωστοί.

Και δεν λέει τίποτα....για ποιό λόγο;. Όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις το κάνουν αυτό και μάλιστα προς το τέλος των τριμήνων πάντα βγάζουν εδναφέρουσες προσφορές προσπαθώντας να αυξήσουν τα έσοδα και το ρευστό μέσω πωλήσεων της τελευταίας στιγμής. Και φυσικά προγραμματίζουν (όχι καθυστερούν όπως μας λες) και τις πληρωμές στο ίδιο διάστημα. Το φαινόμενο αυτό είναι αρκετά πιο έντονο στο τέλος των Q4.  Επιπλέον στο Q1 πλήρωσε και ένα bond κοντά στι 1 δις το οποίο ξεκάθαρα επηρέασε το αποθεματικό (το επόμενο στα 1.36 είναι για Μάρτιο του 20).

Φυσικά οι 10 μήνες είναι λάθος και δεν βγαίνει με τίποτα σαν νούμερο. Ήδη αρκετοί αναλυτές το έχουν αναφέρει ότι με 4.9 δις αποθεματικό φυσικά οι 10 μήνες είναι υπερβολή και το έστειλε ενδοεταιρικά για άλλους λόγους που εξήγησα πιο πάνω. Αν εσένα τα μαθηματικά σου σου βγαίνουν για 10μηνο πάω πάσο πάντως, δεν θα σχοληθώ να στο εξηγήσω παιρετέρω.

49 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Δέν φαίνεται κάτι τέτοιο μέχρι τώρα. Η ζήτηση έχει καταρρεύσει. Ο μόνος λόγος που οι πωλήσεις συνεχίζουν στα ίδια περίπου επίπεδα είναι γιατι έχουν γίνει δραματικές μειώσεις τιμών. Το Q2 θα έχει τα ίδια περίπου νούμερα πωλήσεων, αλλά λόγω των μειώσεων τιμών τα οικονομικά θα είναι πολύ χειρότερα.

Μάλλον δεν τα έχεις διαβάσει καλά. Αρχικά το κόστος του M3 έπεσε , για να το ανεβάσει ξανά λίγες βδομάδες αργότερα. Επίσης ανέβασε και το κόστος στο πλήρες πακέτο του αυτόματου πιλότου οπότε ουσιαστικά το M3 έχει πάνω κάτω την ίδια τιμή που είχε πριν σε κάποια μοντέλα ελάχιστα κάτω, σε άλλα ελάχιστα πάνω. Και η πηγή που σου έβαλα δεν περιλαμβάνει την αύξηση κόστους του πλήρους αυτόματου πιλότου.

Τα Model S/X έχουν ήδη πεσμένες πωλήσεις από το 1ο τρίμηνο αφού το 3 μονοπώλησε το ενδιαφέρον. Για να τα κάνει πιο ελκυστικά τους αλλάζει κινητήρες και τους βάζει παρεμφερείς αυτών του Model 3 και κάποια άλλα καλούδια. προσωπικά δεν πιστεύω να αυξηθούν οι πωλήσεις τους από αυτά που ανακοίνωσαν αλλά ξεκάθαρα προχωρώντας μπροστά το focus θα πέσει στο 3 και στο Y. Επίσης κατήργησε τα μοντέλα με τις μικρές μπαταρίες στα X και S , και πουλάει μόνο αυτά με τις μεγάλες σε πεσμένη τιμή.

Επιπλέον είσαι λάθος σε αυτό που λες για τις πτώσεις τιμών. Από τη μια μας λες σωστά οτι οι μισές πωλήσεις στο Q1 έγιναν το τεέύταίο 10ήμερο Μαρτίου εκεί που οι τιμές είχαν πέσει, αλλά τώρα μας λες ότι δεν θα βγάλει τόσα λόγω πεσμένων τιμών. Μα οι τιμές τώρα είναι ξεκάθαρα αρκετά ανεβασμένες σε σχέση με το τελευταίο 10ήμερο που έκανε τις εκτπώσεις. Μάλον η λέξη "δραματικές" που χρησιμοποιείς σε εκφράζει γενικά, εκτός και αν θες να μας πεις ότι η Tesla θα καταστραφεί επειδή μείωσε 10% την τιμή του Model S P100D+L που ελάχιστοι έτσι και αλλοιώς αγόραζαν αφού σχεδόν μπαίνει στην κατηγορία των supercars. Οι τιμές λοιπόν είναι αυξημένες σε σχέση με το δεκαήμερο που αναφέρεις. Φυσικά θα τις ρίξει και πάλι λογικά στο τελευταίο 10ήμερο του Q2 οπότε να περιμένουμε post σου να υποθέσω.

Σε γενικές γραμμές η εταιρία πούλησε 63.000  οχήματα στο Q1 ενώ είχε προβλέψει περιπου 76.000. Οι πωλήσεις έπεσαν λόγω της πτώσης (45%) σε ζήτηση στα X και S. Στο Model 3 ήταν κοντά στις προβλέψεις Τώρα γράφουν ότι προβλέπουν 90-100.000 πωλήσεις στο Q2. Εγώ πιστεύω ότι πάνω από 70.000-75.000 δεν θα κάνουν εκτός και αν αρχίσουν πολύ σύντομα να διαθέτουν οχήματα και στην Κίνα (η πρόβλεψη έλεγε για Q2 αλλά δεν ξέρω αν θα το καταφέρουν). Όπως και να χει είναι σχεδόν βέβαιο ότι οι ζημιές δεν θα φτάνουν τα 700 εκ στο Q2 και στο Q3 θα έχουν ελαχιστοποιηθεί ή και μηδενιστεί.

Εξού και η πρόταση της πλειοψηφίας των αναλυτών σε επενδυτές να αγοράσουν μετοχές της εταιρίας τώρα που είναι στα 200 USD.

Εσύ όμως προφανώς ξέρεις καλύτερα....

  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Το εργοστάσιο στην Κίνα δεν είναι το μόνο επενδυτικό έργο. Επενδύει μεγάλα ποσά για την επέκταση και βελτιστοποίηση και των ήδη υπαρχοντων στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Πέρα απο τις ανούσιες εξαγγελίες, τα δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία δείχνουν οτι έχουν κόψει όλες τις επενδύσεις

D5kALI8WkAEkBNN?format=jpg&name=small

Όσον αφορά τις τιμές, μήν κοιτάς μόνο τι γράφει στο site, δές και τις πωλήσεις inventory και τι εκπτώσεις κάνουν εκεί.

Το Average selling price πέφτει συνεχώς

 

1 ώρα πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Μάλον η λέξη "δραματικές" που χρησιμοποιείς σε εκφράζει γενικά, εκτός και αν θες να μας πεις ότι η Tesla θα καταστραφεί επειδή μείωσε 10% την τιμή του Model S P100D+L που ελάχιστοι έτσι και αλλοιώς αγόραζαν αφού σχεδόν μπαίνει στην κατηγορία των supercars.

Η μείωση αν θυμάμαι καλά ήταν πιό κοντά στο 30-40%, και επιπλέον άσχετα αν πουλούσε λίγα, ήταν καθαρό κέρδος, καθώς ήταν μόνο ένα software unlock.

1 ώρα πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Εξού και η πρόταση της πλειοψηφίας των αναλυτών σε επενδυτές να αγοράσουν μετοχές της εταιρίας τώρα που είναι στα 200 USD.

Εσύ όμως προφανώς ξέρεις καλύτερα....

Ποιός, είτε απο τους fans είτε απο τους αναλυτές περίμενε οτι μετά το "θαυματουργό" κέρδος του Q3 θα έφτανε πάλι σε ζημιές τέτοιου επιπέδου?

Εγώ πιστεύω οτι οι ζημιές θα συνεχιστουν σε αυτά τα επίπεδα και θα μεγαλώσουν κι άλλο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

Πέρα απο τις ανούσιες εξαγγελίες, τα δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία δείχνουν οτι έχουν κόψει όλες τις επενδύσεις

D5kALI8WkAEkBNN?format=jpg&name=small

Εδώ πάλι δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω αλλά αυτό που βγάζει μάτι εκ πρώτης όψης είναι οι πηγές σου. Έχουν κόψει όλες τις επενδύσεις λοιπόν σύμφωνα με αυτό που μας πόσταρες εδώ. Ειλικρινά μπαίνεις στον κόπο να ψαχτείς και αλλού ή απλά παίρνεις αυτό που σε βολεύει; Γιατί σύμφωνα με αυτό το άρθρο "

  • Tesla research and development expenses for the quarter ending March 31, 2019 were $0.340B, a 7.33% declineyear-over-year.

Τώρα που το βρήκες αυτό που έστειλες με τον παππού με το μουστάκι και το καπέλο είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. 

1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

Όσον αφορά τις τιμές, μήν κοιτάς μόνο τι γράφει στο site, δές και τις πωλήσεις inventory και τι εκπτώσεις κάνουν εκεί.

Το Average selling price πέφτει συνεχώς

Η μείωση αν θυμάμαι καλά ήταν πιό κοντά στο 30-40%, και επιπλέον άσχετα αν πουλούσε λίγα, ήταν καθαρό κέρδος, καθώς ήταν μόνο ένα software unlock.

Ερώτηση κρίσης:

Οι πωλήσεις μία εταιρίας μέχρι τι 2018 χαρακτηρίζονται από τις πωλήσεις δύο ακριβών μοντέλων. Ξαφνικά η εταιρία βγάζει ένα φθηνότερο πιο προσιτό μοντέλο και οι πωλήσεις συντριπτικά πάνε σε αυτό! Τι θα πάθει η μέση τιμή πώλησης αυτοκινήτου (ανεξαρτήτως μοντέλου) στη συγκεκριμένη εταιρία; Ερώτησης κρίσης, σκέψου τη καλά. Από τα 63.000 οχήματα του Q1 τα Model 3 ήταν 50.900 ενώ στα S / X 12.100. Η μέση τιμή:

Α. Θα πέσει

Β. Θα ανέβει

Γ. Θα μείνει σταθερή

Δ. Θα φαλιρίσει η εταιρία

Όσον αφορά της ζημιές, εδώ θα είμαστε και θα δούμε. Α και παρεπιτόντως από τα 700 εκ, τα 188 ήταν 1-time payment expenses και το αναφέρουν ξεκάθαρα ότι επηρέασαν το αποτέλεσμα. Τώρα αν εσύ περιμένεις 700 και στο Q2 εδώ θα είμαστε και θα το δούμε. Μπορεί και να ναι έτσι και να έχει 200 εκ. 1-time expenses πάλι. Θα δούμε.

 

 

 

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
  • Thanks 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Ορισμένοι εδώ ξεκάθαρα δεν το έχουν... Κάποιοι όμως πολύ εύστοχα έγραψαν ότι το συγκεκριμένο email πιο πολύ το έστειλε για να "σφίξει" τη ζώνη και να δείξει στους υπαλλήλους ότι ούτε σπατάλες θα υπάρχουν, ούτε αυξήσεις.

Επιπλέον θέλει να δείξει στους μετόχους ότι αν χρειαστεί, μπορεί να πάρει και σκληρές αποφάσεις.

Η πρόβλεψη για το 2ο τρίμηνο του 19 είναι ότι οι πωλήσεις θα ανέβουν περίπου 50% σε σύγκριση με το Q1 2019 οπότε οι ζημιές σίγουρα θα περιοριστούν. Επιπλέον τα λειτουργικά έξοδα αυτή τη στιγμή χτυπάνε "κόκκινο" διότι ετοιμάζει νέα εργοστάσια παραγωγής για να μπορέσει να καλύψει τη ζήτηση των Model 3 παγκοσμίως, αλλά και για να προετοιμάσει την άφιξη του Model Y. Κάνει μεγάλο άνοιγμα!

Το "ψεματάκι" του δε βγαίνει ξεκάθαρα και από απλά μαθηματικά. Λέει ότι αν χάνουν 700 εκ $ το τρίμηνο, θα ξεμείνει από ρευστό η εταιρία σε 10 μήνες. Καταρχάς η εταιρία αυτή τη στιγμή αν δει κανείς τα στοιχεία του Q1 2019 έχει χρηματικό απόθεμα 2.2 δις $. Σε αυτά προσθέστε και τα 2.7 της "χρηματοδότησης" (και όχι δανειοδότησης όπως έγραψαν κάποιοι...) και πάμε στα 4.9 δις. Με 700 εκ. χασούρα ανά 3 μήνες, βγαίνει ότι θα τελειώσει η ρευστότητα σε 21 μήνες, όχι σε 10.

Τέλος, ακόμα και στο ακραίο σενάριο χρεωκοπίας, πραγματικά πιστεύετε ότι δεν θα τους αγοράσει κάποιος; Εδώ φημολογείται έντονα ότι όταν ανακοίνωσε ο Musk ότι με 420 $ ανά μετοχή το πάει ιδιωτικά, βγήκε η VW να δώσει 30 δις και να αγοράσει τα πάντα. Και δεν αναφέρω άλλους υποψήφιους αγοραστές.

Μην τρώτε κουτόχορτο και σταματήστε να είστε μίζεροι. Η Tesla θα συνεχίσει να υπάρχει όπως και να χει και θα μείνει στην ιστορία ως η εταιρία που άλλαξε την αυτοκινητοβιομηχανία όπως την ξέραμε. Αυτή τη στιγμή όλοι οι κατασκευαστές βλέπουν ότι το μέλλον είναι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές βγάζουν όχι ένα, αλλά αρκετά μοντέλα στην αγορά.

Δηλαδη εσυ εμαθες για τα ηλεκτροκινητα αυτοκινητα απο την Tesla?  Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν εβγαζε ηλεκτροκινητα αυτοκινητα πριν την Tesla?

Η ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν βρικεται μονο στις εφημεριδες της τελευταίας πενταετίας....

Δημοσ.
1 ώρα πριν, atheatos είπε

Δηλαδη εσυ εμαθες για τα ηλεκτροκινητα αυτοκινητα απο την Tesla?  Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν εβγαζε ηλεκτροκινητα αυτοκινητα πριν την Tesla?

Η ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν βρικεται μονο στις εφημεριδες της τελευταίας πενταετίας....

Σοβαρά τώρα;

Δηλαδή τι θα μου αναφέρεις κάτι EV1, TEVan κλπ που εξαφανίστηκαν σε dt; Ή θα μου πας στα 1800s και στα 1900s;

Στην αυτοκινητοβιομηχανία ποιος έκανε το μπαμ και καθιέρωσε τα ηλεκτρικά χτίζοντας αυτοκίνητο από το μηδέν έχοντας ως γνώμονα την ηλεκτροκίνηση και με τεχνολογίες που δεν συναντούσες στα κοινά αυτοκίνητα;

Η Tesla το έκανε, και η Nissan ακολούθησε γιατί έφερε κάτι πιο προσιτό στον κόσμο. Επιπλέον αυτό το "πενταετία" δεν έπιασα... Το 2006 ιδρύθηκε η Tesla, έβγαλε το Rodaster το 08, πούλησε 2.500 μοντέλα, και με το Model S ουσιαστικά έγραψε ιστορία το 2012.

Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι όταν ακούνε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η σκέψη τους αυτομάτως πάει στην Tesla. Και σε νέα, ειδήσεις κλπ κανένας σχεδόν δεν ασχολείται με άλλες εταιρίες (για την ώρα τουλάχιστον) όσον αφορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ότι είναι η Apple  (άντε και η Samsung) στα κινητά, είναι και η Tesla στα ηλεκτρικά. Έχεις δει στα νέα ότι κάποιος τράκαρε με Leaf και σκοτώθηκε; Ή με κάποιο άλλο ηλεκτρικό άλλης εταιρίας; Όχι!

Επιπλέον βλέπεις κολοσσούς όπως η Audi π.χ. να βγάζουν ηλεκτρικό με φοβερή ποιότητα κατασκευής (e-Tron) και όμως το αυτοκίνητο να υστερεί σε θέματα αυτονομίας, φόρτισης κλπ. σημαντικά έναντι των Tesla. Για την ώρα Ηλεκτρικό αυτοκίνητο = Tesla. Σε μερικά χρόνια όταν την πιάσουν άλλοι τεχνολογικά (ή αν την αγοράσει κάποια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία) αυτό μπορεί να αλλάξει. Για τη ώρα όμως, όπως και να το κάνουμε έτσι είναι. 

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...