Προς το περιεχόμενο

Η Boeing δηλώνει ότι ολοκλήρωσε την αναβάθμιση λογισμικού του 737 Max


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Boeing ανακοίνωσε σήμερα ότι ολοκλήρωσε την ανάπτυξη της αναβάθμισης λογισμικού για τα αεροπλάνα 737 Max. Η αναβάθμιση προορίζεται για να διορθώσει τα προβλήματα που σχετίζονται με τις δύο αεροπορικές τραγωδίες των πτήσεων της Lion Air και της Air Ethiopia οι οποίες στοίχισαν τη ζωή συνολικά σε 346 άτομα. 

Η αναβάθμιση αναμενόταν Απρίλιο όμως η Boeing χρειάστηκε περισσότερο χρόνο προκειμένου να διασφαλίσει ότι όλα τα προβλήματα που οδήγησαν στις δύο αυτές τραγωδίες έχουν αντιμετωπιστεί. Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας των Η.Π.Α (FAA) ενέκρινε τις αναβαθμίσεις τον Μάρτιο όμως το λογισμικό πρέπει να περάσει από νέο γύρο δοκιμών της FAA προκειμένου να λάβει την πιστοποίηση. Αυτό το διάστημα, η Boeing δίνει στην FAA πρόσθετες πληροφορίες όπως το πως αντιδρούν οι πιλότοι με τα συστήματα ελέγχου του αεροσκάφους και τις οθόνες κατά τη διάρκεια διαφόρων σεναρίων πτήσης. Σε δήλωσή του ο Dennis Muilenbug, CEO της Boeing αναφέρει ότι η εταιρεία του «είναι αποφασισμένη να παρέχει στην FAA και στις παγκόσμιες ρυθμιστικές αρχές όλες τις πληροφορίες προκειμένου η όλη διαδικασία να γίνει σωστά».

Σύμφωνα με πληροφορίες, το αναβαθμισμένο σύστημα MCAS, θα συγκρίνει δεδομένα και από τους δύο αισθητήρες που ενσωματώνει αντί του ενός μέχρι σήμερα. Το σύστημα MCAS είναι υπεύθυνο για την αποτροπή της απώλειας στήριξης του αεροσκάφους, με τους πιλότους και στις δύο τραγωδίες να μην μπορούσαν να ανακτήσουν τον έλεγχο μετά από απότομη βουτιά των αεροσκαφών. Η Boeing δηλώνει ότι έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 207 δοκιμαστικές πτήσεις με το αναβαθμισμένο λογισμικό σε συνολικά 360 ώρες πτήσεων, ενώ έχει προχωρήσει και σε δοκιμή μέσω προσομοιωτή. Δηλώνει ακόμα έτοιμη να συμμετάσχει σε συνέδρια καταναλωτών ανά τον κόσμο πριν ο συγκεκριμένος τύπος αεροπλάνου πάρει άδεια για νέες πτήσεις.

Engadget


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Σύμφωνα με πληροφορίες, το αναβαθμισμένο σύστημα MCAS, θα συγκρίνει δεδομένα και από τους δύο αισθητήρες που ενσωματώνει αντί του ενός μέχρι σήμερα.

 

Οι γνώσεις μου από τεχνικά αεροσκαφών είναι όσα έχω δει στο mayday, αλλά αφού έτσι κι αλλιώς 2 αισθητήρες έλεγε ότι είχε. Ήθελε πολύ μυαλό να συλλέξεις δεδομένα και από τους 2 για να έχεις μία εναλλακτική εάν χαλάσει ο ένας?

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, akiz90 είπε

Οι γνώσεις μου από τεχνικά αεροσκαφών είναι όσα έχω δει στο mayday, αλλά αφού έτσι κι αλλιώς 2 αισθητήρες έλεγε ότι είχε. Ήθελε πολύ μυαλό να συλλέξεις δεδομένα και από τους 2 για να έχεις μία εναλλακτική εάν χαλάσει ο ένας?

Το κόστος έπρεπε να ειναι minimum για να είναι το bonus maximum :P Βασικά με τους νέους κινητήρες θέλει νέο αεροσκάφος να χωσουν το software εκεί που ξέρουν .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
30 λεπτά πριν, akiz90 είπε

Οι γνώσεις μου από τεχνικά αεροσκαφών είναι όσα έχω δει στο mayday, αλλά αφού έτσι κι αλλιώς 2 αισθητήρες έλεγε ότι είχε. Ήθελε πολύ μυαλό να συλλέξεις δεδομένα και από τους 2 για να έχεις μία εναλλακτική εάν χαλάσει ο ένας?

H Boeing τα χρέωνε ώς optional - extra features:

https://www.vox.com/the-goods/2019/3/22/18277694/boeing-737-max-ethiopian-airlines-lion-air-safety

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτο το αεροπλανο ουτε εγω θα ανεβω  ποτε ουτε η οικογενεια μου

Επειδη τις ιδιες σκεψεις με εμενα κανουν δεκαδες εαν οχι εκατονταδες εκατομμυρια ανθρωποι σε ολη την υφηλιο 

Θα συμβουλεψω την Μποινγκ να καταργησει το αεροπλανο εαν θελει να δει ασπρη μεραα

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Petroskasap είπε

Σε αυτο το αεροπλανο ουτε εγω θα ανεβω  ποτε ουτε η οικογενεια μου

Επειδη τις ιδιες σκεψεις με εμενα κανουν δεκαδες εαν οχι εκατονταδες εκατομμυρια ανθρωποι σε ολη την υφηλιο 

Θα συμβουλεψω την Μποινγκ να καταργησει το αεροπλανο εαν θελει να δει ασπρη μεραα

με τρελαίνουν αυτά τα σχόλια. θες να μου πεις πως προσέχεις τον τύπο του αεροπλάνου που κλείνεις; και πότε το μαθαίνεις; αφού κλείσεις τα εισιτήρια, σωστά; και πάλι είναι στην ευχέρεια της εταιρείας να σου αλλάξει το αεροπλάνο την τελευταία στιγμή...

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πως διαβάζει ο υπόλοιπος κόσμος την είδηση

Η Boeing δηλώνει ότι ολοκλήρωσε την αναβάθμιση λογισμικού του 737 Max

Πως διαβάζω εγώ την είδηση

Η Boeing δηλώνει ότι είχε κάνει λάθος στον προγραμματισμό του 737 Max και πλέον έπειτα από 2 ατυχήματα και μία αναβάθμιση λογισμικού, δύσκολα θα επαναληφθεί κάτι παρόμοιο.

Επεξ/σία από trib
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, james01gr είπε

με τρελαίνουν αυτά τα σχόλια. θες να μου πεις πως προσέχεις τον τύπο του αεροπλάνου που κλείνεις; και πότε το μαθαίνεις; αφού κλείσεις τα εισιτήρια, σωστά; και πάλι είναι στην ευχέρεια της εταιρείας να σου αλλάξει το αεροπλάνο την τελευταία στιγμή...

 έξω επιλέγουν και βάση αυτού στη σελίδα booking πριν κλείσουν τα εισιτήρια. Μέσα έχουμε ολυμπικ /aegean ποτέ δε ξέρεις αν πετάει :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...