Προς το περιεχόμενο

swift 1.3 diesel vs corsa 1.3 diesel (2013-15)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπέρα σας. Σκεφτόμαστε με τους γονεις μου να αγορασουμε μεταχειρησμενο ενα απο τα 2 παραπανω αυτοκινητα εφοσον εφτασε η ωρα να πουλησουμε το ''οικογενειακο'' αυτοκινητο μας (golf plus 2006 1.4 75hp~5500-6000€ με 120k χιλιόμετρα ) καθώς πλεον δεν εχει ουσια να χρησιμοποιουμε ενα τοσο μεγαλο και ανετο αμαξι μιας και εγω ειμαι φοιτητής και ο αδερφος μου αποφοιτος και σε λιγους μηνες θα φυγει εξωτερικο.Οποτε μιλαμε καθαρα για θεμα οικονομίας και αξιοπιστιας καθως θα χρησιμοποιείται μονο στην πολη και για ελαχιστα ταξίδια πλεον. Ο πατέρας μου εχοντας επι σειρα ετων εμπιστευτεί μονο γερμανικα αμαξια (καθως εχουμε και μια c class για 2ο αμαξι και πιο παλια opel παλι) επιμένει οτι το corsa ειναι η καλυτερη επιλογη οσο αφορα τα 2 παραπανω που προανεφερα. Εγω εχοντας κοιταξει λιγο παραπανω στοιχεια στο ίντερνετ φανηκε οτι και τα swift απο την γενια μετα το 2010 ηταν ''σκυλια'' και σε αξιοπιστια ταυτιζονταν αρκετα με τα yaris ως μελη της οικογενειας JDM. Αν και δεν εχει τις ανεσεις του corsa κυριως στα πισω καθισματα κατι που δεν μας ενδιαφερει και πολυ πλεον, εχει μια πολυ ομορφη φινετσα σαν αμαξι . Εχω διαβασει οτι ειναι πιο ανετο απο το corsa στην οδηγηση (που το εχω οδηγήσει απο φιλο μου, οντως ο συμπλεκτης ηταν αρκετα σκληρος και περίεργος, καμια σχεση με του golf) πραγμα που μας ενδιαφερει εν μερη γιατι θα το χρησιμοποιει αρκετα η μανα μου.Ειναι λιγο μικροτερο απο το corsa σε μηκος και εχει λιγο χαμηλοτερη καταναλωση (4,2 μικτό που ειναι πολυ καλο για να ειναι αληθινο). Μιλαμε για τις 2 εκδοσεις με τα 75 αλογα και στα 2 αμαξια και γραφουν οτι το swift εχει λιγο παραπανω νευρο και στις χαμηλες στροφές (ροπη) απο το corsa κατι που ενδιαφέρει εμενα 😂. Να παμε στην safe επιλογη του corsa η να ''ρισκαρω'' στα αγαπημενα JDM . Εσεις τι προτεινετε με βαση τα παραπάνω? Ευχαριστώ εκ των προτέρων! 

Υ. Γ. Μιλαμε για μεταχειρησμενο κοντα στα 7 χιλιαρικα και εχουμε συμφωνήσει να μην παμε σε yaris απο κοινου

Επεξ/σία από notisgreek98
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν κοιτάτε για μέσα στην πόλη το πετρέλαιο δεν συμφέρει γιατί η διαφορά βενζίνη/πετρέλαιο στην τιμή καυσίμου πλέον έχει μικρύνει πολύ και η διαφορά ενός αυτοκινήτου πετρέλαιο/βενζίνη είναι αρκετά μεγάλη και η απόσβεση θα αργήσει παρά πολύ να έρθει ,επίσης τα πετρέλαιο αυτοκίνητα χρειάζονται "πάτημα" μερικές φορές γιά να κάνει αναγέννηση το φίλτρο dpf.

Γνώμη για το swift δεν έχω αλλά μην πας σε κορσα για κανένα λόγο ο κινητήρας του είναι ο general motor και κάνει πολύ ποιο πολύ θόρυβο (κροτάλισμα) απο ότι οι άλλοι κινητήρες και παρά πολλοί παραπονούνται για προβλήματα πομπές,μπεκ αλά ίσως φταίει και το καύσιμο που χρησιμοποιούνται.

Πάρε φυσικά και άλλες γνώμες έτσι όπως τα γράφεις εγώ θα πήγαινα σε Toyota auris μοιάζει ιδανικό για εσάς... Φυσικά καθίστε κάτω κοιτάξτε διαφορά τιμής αυτοκινήτου πετρέλαιο/βενζίνη μετά διαφορά καυσίμου τιμής μετά υπολογίστε τα χιλιόμετρα περίπου που θα κάνετε ανά μήνα και βγάλτε πόσα παραπάνω χρήματα θα ξοδεύετε καθε μήνα για βενζίνη και κάντε τους υπολογισμούς για απόσβεση.

Πχ.

Εγώ με περίπου 60€ κάνω 850/900 χιλιόμετρα εκτός τα ποιο πολλά με mini cooper (diesel Toyota d4d 1.4) ένα αντίστοιχο βενζίνης 1.4 κάνει περίπου 600 ίσως και παραπάνω.Για αυτό σας είπα πρέπει να δείτε τα χιλιόμετρα που κάνετε γιατί αν κάνετε 1000 τον μήνα η διαφορά θα είναι 20/25 ευρώ αν υπάρχει διαφορά αγοράς 2.5 χιλιάρικα  θα χρειαστείτε 8 χρόνια +.με τωρινές τιμές πάντα.

Επεξ/σία από κουξκουκ
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα, εχω swift ddis του 12. Εχει ιδιο μοτερ με το corsa οπως και τα αντίστοιχα fiat (multijet μοτερ). Η διαφορα στην υποδυναμη προκύπτει απο την αλλαγη στο turbo.

Το αυτοκίνητο είναι πολυ καλο, αλλά στημένο σπορ, οποτε ειναι λιγο σκληρό. Μην περιμένεις τις καταναλώσεις που γραφουν. Το δικο μου (με πρόγραμμα) εχει μεσα εξω καταναλωση 5.7 λιτρα στα 100 με 17αρες ζαντες και γενικα εχω βαρυ ποδι.

Το diesel θελει χιλιόμετρα, εαν γραφεις πολλά και δεν εισαι σταματα ξεκινα ανα 5 χιλιόμετρα τοτε παρτο. Προσοχή στα πετρέλαια, στη Ελλαδα ειναι πονεμένη ιστορία, 

Επεξ/σία από hexdec
  • Like 1
Δημοσ.

Σαν κάτοχος diesel και εγώ να σου πω κάποιες συμβουλές.Οικονομια στο καύσιμο θα κάνεις από το πρώτο γέμισμα γιατί στα μεταχειρισμένα δεν υπάρχει διαφορά τιμής,κάποια αυτοκίνητα είναι και φθηνότερα με κινητήρα πετρελαίου.Να προσέξεις πόσα χλμ έχει το αυτοκίνητο και αν έχουν γίνει τα service που πρέπει για αυτά τα χλμ.Το φίλτρο dpf.Θελει προσοχή να μάθεις πως κάνει το αυτοκίνητο αναγέννηση και να το βοηθάς.Το δικό μου(i20 1.1)κάνει αναγέννηση μόνο του κάθε 800-900 χλμ.Ασχετα αν έχω πάει εθνική και το έχω ξεκαπνισει ή όχι αυτό θα κάνει και μόνο του.Δεν έχει κάποιο λαμπάκι που να στο δείχνει αλλά αν είσαι παρατηρητικός το καταλαβαίνεις από τη στιγμιαία κατανάλωση που ανεβαίνει.Η διαδικασία κρατάει από 5 λεπτά(αν έχω βγει πρόσφατα εθνική)έως και 15-20 λεπτά αν δεν έχω βγει καθόλου από την προηγούμενη αναγέννηση.Αν το καταλάβεις και δεν σβήσεις τη μηχανή όλα καλά.Αν όμως πας να πάρεις τσιγάρα,κάνει αναγεννηση και το σβήσεις στο περίπτερο,το ξαναβάλεις μπροστά και το ξανασβησεις στο σπίτι και κάνεις συνέχεια διαδρομές μικρές αυτό δεν θα προλαβαίνει να ολοκληρώσει και θα έχεις προβλήματα.Απο κατανάλωση τα τελευταία 6000 χλμ που μετράω έχω μέση 4,7/100χλμ.Σε κίνηση έχω δει στο trip και 6 αλλά σε μεγάλες βόλτες χωρίς κίνηση σε επαρχιακό έχω δει και 3,4.Αν το αποφασίσεις και πας για diesel θα σου έλεγα να κοιτάξεις λίγο στο ίντερνετ αν κάποιο έχει προβληματα με το dpf και να το αποφύγεις.

  • Like 2
Επισκέπτης
Δημοσ.
8 ώρες πριν, notisgreek98 είπε

αξιοπιστια ταυτιζονταν αρκετα με τα yaris ως μελη της οικογενειας JDM

Μια παρατήρηση μόνο.

JDM=Japan Domestic Market.

Προϊόντα δηλαδή που προορίζονται αποκλειστικά για την αγορά της Ιαπωνίας και μόνο.

Ενα jdm εχει προδιαγραφές για Ιαπωνία ,το τιμόνι ανάποδα κτλπ. 

Δημοσ.
12 ώρες πριν, hexdec είπε

Καλημέρα, εχω swift ddis του 12. Εχει ιδιο μοτερ με το corsa οπως και τα αντίστοιχα fiat (multijet μοτερ). Η διαφορα στην υποδυναμη προκύπτει απο την αλλαγη στο turbo.

Το αυτοκίνητο είναι πολυ καλο, αλλά στημένο σπορ, οποτε ειναι λιγο σκληρό. Μην περιμένεις τις καταναλώσεις που γραφουν. Το δικο μου (με πρόγραμμα) εχει μεσα εξω καταναλωση 5.7 λιτρα στα 100 με 17αρες ζαντες και γενικα εχω βαρυ ποδι.

Το diesel θελει χιλιόμετρα, εαν γραφεις πολλά και δεν εισαι σταματα ξεκινα ανα 5 χιλιόμετρα τοτε παρτο. Προσοχή στα πετρέλαια, στη Ελλαδα ειναι πονεμένη ιστορία, 

οταν λες σκληρο εννοείς οτι εχει '' νευρο'' στο γκαζι? Επισης με προγραμμα ποσα αλογα πηρα, αν ειδες διαφορα στην καταναλωση γιατι λενε οτι πεφτει και ποσο σου στοιχισε να την κανεις. Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου

9 ώρες πριν, andrapos είπε

Σαν κάτοχος diesel και εγώ να σου πω κάποιες συμβουλές.Οικονομια στο καύσιμο θα κάνεις από το πρώτο γέμισμα γιατί στα μεταχειρισμένα δεν υπάρχει διαφορά τιμής,κάποια αυτοκίνητα είναι και φθηνότερα με κινητήρα πετρελαίου.Να προσέξεις πόσα χλμ έχει το αυτοκίνητο και αν έχουν γίνει τα service που πρέπει για αυτά τα χλμ.Το φίλτρο dpf.Θελει προσοχή να μάθεις πως κάνει το αυτοκίνητο αναγέννηση και να το βοηθάς.Το δικό μου(i20 1.1)κάνει αναγέννηση μόνο του κάθε 800-900 χλμ.Ασχετα αν έχω πάει εθνική και το έχω ξεκαπνισει ή όχι αυτό θα κάνει και μόνο του.Δεν έχει κάποιο λαμπάκι που να στο δείχνει αλλά αν είσαι παρατηρητικός το καταλαβαίνεις από τη στιγμιαία κατανάλωση που ανεβαίνει.Η διαδικασία κρατάει από 5 λεπτά(αν έχω βγει πρόσφατα εθνική)έως και 15-20 λεπτά αν δεν έχω βγει καθόλου από την προηγούμενη αναγέννηση.Αν το καταλάβεις και δεν σβήσεις τη μηχανή όλα καλά.Αν όμως πας να πάρεις τσιγάρα,κάνει αναγεννηση και το σβήσεις στο περίπτερο,το ξαναβάλεις μπροστά και το ξανασβησεις στο σπίτι και κάνεις συνέχεια διαδρομές μικρές αυτό δεν θα προλαβαίνει να ολοκληρώσει και θα έχεις προβλήματα.Απο κατανάλωση τα τελευταία 6000 χλμ που μετράω έχω μέση 4,7/100χλμ.Σε κίνηση έχω δει στο trip και 6 αλλά σε μεγάλες βόλτες χωρίς κίνηση σε επαρχιακό έχω δει και 3,4.Αν το αποφασίσεις και πας για diesel θα σου έλεγα να κοιτάξεις λίγο στο ίντερνετ αν κάποιο έχει προβληματα με το dpf και να το αποφύγεις.

ενα ακομα πολυ ομορφο αμαξι που δυστυχως αμφιβαλω αν θα το κοιταξει καν ο πατερας μου ενω του το εχω αναφερει διεξοδικα...Δεν ειχα ασχοληθει καθολου με το φιλτρο dpf. Σε ευχαριστώ θα το κοιταξω

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, notisgreek98 είπε

ενα ακομα πολυ ομορφο αμαξι που δυστυχως αμφιβαλω αν θα το κοιταξει καν ο πατερας μου ενω του το εχω αναφερει διεξοδικα...Δεν ειχα ασχοληθει καθολου με το φιλτρο dpf. Σε ευχαριστώ θα το κοιταξω

Να ψάξεις γενικά τι είναι και τι κόστος έχει ο καθαρισμός και η αντικατάσταση του dpf.Επισης να έχεις στο μυαλό σου ότι εκτός από το dpf όλα τα πετρελαιοκίνητα έχουν και την επιπλέον συντήρηση που απαιτούν οι turbo κινητήρες.Οπως και πολύ ακριβές βλάβες.Παραδειγμα στο δικό μου αυτοκίνητο μια αντλία πετρελαίου (επισκευασμένη,όχι καινούρια)έχει 500 ευρώ ενώ τα μπεκ πετρελαίου έχουν σχεδόν 1000 ευρώ τα τρία.Στα λέω αυτά για να ξέρεις ότι το diesel είναι μεν πιο οικονομικό σε κατανάλωση όμως έχει ακριβά εξαρτήματα που αν κάτι χαλάσει πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, andrapos είπε

Να ψάξεις γενικά τι είναι και τι κόστος έχει ο καθαρισμός και η αντικατάσταση του dpf.Επισης να έχεις στο μυαλό σου ότι εκτός από το dpf όλα τα πετρελαιοκίνητα έχουν και την επιπλέον συντήρηση που απαιτούν οι turbo κινητήρες.Οπως και πολύ ακριβές βλάβες.Παραδειγμα στο δικό μου αυτοκίνητο μια αντλία πετρελαίου (επισκευασμένη,όχι καινούρια)έχει 500 ευρώ ενώ τα μπεκ πετρελαίου έχουν σχεδόν 1000 ευρώ τα τρία.Στα λέω αυτά για να ξέρεις ότι το diesel είναι μεν πιο οικονομικό σε κατανάλωση όμως έχει ακριβά εξαρτήματα που αν κάτι χαλάσει πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη.

θα το ψαξω γιατι οντως εμεις δεν θα κανουμε χιλιομετρα παρα μονο στην πολη πες το πολυ 100 την βδομαδα αλλα θα ειναι σιγουρα ενα αμαξι που θα το κρατησουμε πανω απο 15 χρονια δεν προκειται να αλλαξουμε μετα για αυτο κοιταμε για πετρελαιο γιατι θα κανει αποσβεση σε βαθος χρονου και ουτε θα ζοριζεται κτλπ.Το μονο που με ανησυχει ειναι αυτο το dpf που ειπες που θα χρειαζεται ξεμπουκωμα καθε τοσο οπωσδηποτε κια δεν ξερω κατα ποσο θα μπορει να γινει αυτο στην πολη.Για 20 λεπτα που θελει με πανω απο 60 χλμ/ωρα πρεπει να το βγαζω εκτος δηλαδη καθε τοσο αλλα πες οτι και αυτο το βολευουμε.Εσυ απο το i20 εισαι ευχαριστημενος γενικα?Θα μου το προτεινες δηλαδη? Επισης ποιο μοντελο εχεις?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, hexdec είπε

Καλημέρα, εχω swift ddis του 12. Εχει ιδιο μοτερ με το corsa οπως και τα αντίστοιχα fiat (multijet μοτερ). Η διαφορα στην υποδυναμη προκύπτει απο την αλλαγη στο turbo.

Το αυτοκίνητο είναι πολυ καλο, αλλά στημένο σπορ, οποτε ειναι λιγο σκληρό. Μην περιμένεις τις καταναλώσεις που γραφουν. Το δικο μου (με πρόγραμμα) εχει μεσα εξω καταναλωση 5.7 λιτρα στα 100 με 17αρες ζαντες και γενικα εχω βαρυ ποδι.

Το diesel θελει χιλιόμετρα, εαν γραφεις πολλά και δεν εισαι σταματα ξεκινα ανα 5 χιλιόμετρα τοτε παρτο. Προσοχή στα πετρέλαια, στη Ελλαδα ειναι πονεμένη ιστορία, 

Στα μεταχειρισμένα δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά , όπως είπε ο andrapos από το πρώτο γέμισμα κάνεις οικονομία. Ακόμη και καινούριο diesel να πάρει κάποιος χωρίς να γράφει πολλά χιλιόμετρα την διαφορά τιμής βενζινοκίνητου ντίζελ θα κάνει την απόσβεση απλά σε λιγο μεγαλύτερο χρονικό διάστημα .

Ακόμη και σταματά ξεκινά να είσαι δεν υπάρχει πρόβλημα , εάν ήταν έτσι τα ταξί που κινούνται μέσα στο κέντρο συνέχεια δεν θα έπαιρναν ντίζελ.  Πάντως ισχύει ότι θέλουν να τα βγάζεις εθνική. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα έχεις πρόβλημα εάν κίνησε μέσα στην κίνηση.

Επεξ/σία από christopher0016
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παιδιά 1.37/40 (το καλό που μόνο αυτό βάζεις αναγκαστικά)έχει το πετρέλαιο και 160 βαριά η βενζίνη (95) και θα κάνει λέει το παιδί 100•4 χιλιόμετρα τον μήνα ,πόσα χρόνια θα κάνει για απόσβεση αν έχουν διαφορά τιμής 2 χιλιάρικα τα 15 χρόνια που λέει δεν θα του φτάσουν με 100 χιλιόμετρα τον μήνα και 8 κατανάλωση να έχει το αμάξι 51€ βενζίνη θα χρειάζεσαι...όπως γράφω πρώτο comment υπολόγισε 850xil/ανά γέμισμα με 600χιλ/ανά γέμισμα με τα χιλιόμετρα που διανυεις με το πετρέλαιο θα πας μια στους δύο μήνες ενώ με την βενζίνη στον ενάμιση μήνα ...κάνεις μετά απλά μαθηματικά και βλέπεις δεν σας συμφέρει πάρα πολύ αργή απόσβεση πάνω από 10 έτη και μεγάλος κίνδυνος προβλήματος του κινητήρα λόγο όχι Αναγέννησης.

Οι ταξιτζήδες δεν νομίζω να έχουν καν dpf θα το έχουν κατάργηση άμα δεις το ντουμάνι που βγάζουν από πίσω ...εκτός αυτού διανύουν πάρα πολλά χιλιόμετρα ανά ημέρα για αυτό τους συμφέρει αν το παιδί αντί για δύο μήνες έπρεπε να πάει σε βενζινάδικο κάθε βδομάδα και αυτόν θα τον συμφερε αλλά τώρα όχι το λέω εγώ που έχω diesel (γιατί υπάρχουν και φανατικοί)

Επεξ/σία από κουξκουκ
  • Like 1
Δημοσ.

Θα τα σκεφτω ολα αυτα αλλα μαλλον για πετρελαιο μας βλεπω.Αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ειναι ποιο απο τα 2 αμαξια θα προτιμουσατε απο την εμπειρια σας οτι εχετε διαβασει ακουσει απο αλλους.Swift 1.3 η το αντιστοιχο corsa του 13 - 15

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σκληρή ανάρτηση, γενικά ειναι πολυ καλα στημένο αυτοκίνητο το swift, καθως ηταν και ειναι μια εναλλακτική εκδοχη στο μινι, ειναι σαν καρτακι στις στροφες. Επιπλέον ο αξονας πισω αντιδρά λιγο ξερα στις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Προσοχή δεν εννοώ οτι δημιουργεί κάποιο θέμα σταθεροτητας, απλα ειναι αποτομος. είχα πριν focus 2 και η διαφορά στην ποιότητα κύλισης είναι μεγάλη, αλλα και στην τεχνολογία της ανάρτησης (πολλαπλών συνδέσμων το φοκους πισω).

Εμενα το πρόγραμμα μου στοίχισε σε γνωστο καπου 300€ και θεωρητικά δινει επιπλεον 20 αλογα και 5 κιλα ροπής. Μείωση στην κατανάλωση δεν είδα, ισα ίσα τσίμπησε 0.2 με 0.3 λίτρα στα 100 με υπολογισμό απο γέμισμα σε γέμισμα.

Τα diesel να ξέρεις βελτιώνονται πολυ ευκολα, θέλουν απλά περισσότερο πετρελαίο. Όπως λένε αλλάζεις μια λάμπα στην πλαφονιερα και παιρνει 10 αλογα.

Εαν χρειαστεί να αλλαξεις μπεκ κάποια στιγμή, τοτε καλο ειναι να βαλεις επισκευαζομενα με κοστος περιπου 150-200€ το κομματι.

Corsa και swift έχουν οπως σου είπα ιδιο κινητήρα και ιδιο κιβώτιο. Εκει πονανε και τα 2 καθως σίγουρα κάποια στιγμη θα σου βγάλουν προβλημα με κόστος περίπου 300€ για κατέβασμα κιβωτίου και αλλαγή ρουλεμάν.

 

ΥΓ μην πάρεις πετρέλαιο για να κάνεις μικρές αποστάσεις. Το πετρέλαιο για να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας θέλει χιλιόμετρα. Το άναψε/σβήσε καθε 5 χιλιόμετρα δεν βοηθά στην λειτουργία της μηχανής.

Επεξ/σία από hexdec
  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, hexdec είπε

Σκληρή ανάρτηση, γενικά ειναι πολυ καλα στημένο αυτοκίνητο το swift, καθως ηταν και ειναι μια εναλλακτική εκδοχη στο μινι, ειναι σαν καρτακι στις στροφες. Επιπλέον ο αξονας πισω αντιδρά λιγο ξερα στις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Προσοχή δεν εννοώ οτι δημιουργεί κάποιο θέμα σταθεροτητας, απλα ειναι αποτομος. είχα πριν focus 2 και η διαφορά στην ποιότητα κύλισης είναι μεγάλη, αλλα και στην τεχνολογία της ανάρτησης (πολλαπλών συνδέσμων το φοκους πισω).

Εμενα το πρόγραμμα μου στοίχισε σε γνωστο καπου 300€ και θεωρητικά δινει επιπλεον 20 αλογα και 5 κιλα ροπής. Μείωση στην κατανάλωση δεν είδα, ισα ίσα τσίμπησε 0.2 με 0.3 λίτρα στα 100 με υπολογισμό απο γέμισμα σε γέμισμα.

Τα diesel να ξέρεις βελτιώνονται πολυ ευκολα, θέλουν απλά περισσότερο πετρελαίο. Όπως λένε αλλάζεις μια λάμπα στην πλαφονιερα και παιρνει 10 αλογα.

Εαν χρειαστεί να αλλαξεις μπεκ κάποια στιγμή, τοτε καλο ειναι να βαλεις επισκευαζομενα με κοστος περιπου 150-200€ το κομματι.

Corsa και swift έχουν οπως σου είπα ιδιο κινητήρα και ιδιο κιβώτιο. Εκει πονανε και τα 2 καθως σίγουρα κάποια στιγμη θα σου βγάλουν προβλημα με κόστος περίπου 300€ για κατέβασμα κιβωτίου και αλλαγή ρουλεμάν.

ΥΓ μην πάρεις πετρέλαιο για να κάνεις μικρές αποστάσεις. Το πετρέλαιο για να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας θέλει χιλιόμετρα. Το άναψε/σβήσε καθε 5 χιλιόμετρα δεν βοηθά στην λειτουργία της μηχανής.

Σε ευχαριστώ πολυ φιλε για την εκτενη και ολοκληρωμενη απαντηση σου με βοηθησες πολυ πραγματικά! Κατι τελευταίο εσυ αν ειχες τα 7 χιλιαρικα περα απο την βενζίνη πετρελαιο ποιο απο αυτα τα 2 θα προτιμουσες? Θα ξαναεπαιρνες το swift η θα δοκιμαζες το corsa? 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, notisgreek98 είπε

θα το ψαξω γιατι οντως εμεις δεν θα κανουμε χιλιομετρα παρα μονο στην πολη πες το πολυ 100 την βδομαδα αλλα θα ειναι σιγουρα ενα αμαξι που θα το κρατησουμε πανω απο 15 χρονια δεν προκειται να αλλαξουμε μετα για αυτο κοιταμε για πετρελαιο γιατι θα κανει αποσβεση σε βαθος χρονου και ουτε θα ζοριζεται κτλπ.Το μονο που με ανησυχει ειναι αυτο το dpf που ειπες που θα χρειαζεται ξεμπουκωμα καθε τοσο οπωσδηποτε κια δεν ξερω κατα ποσο θα μπορει να γινει αυτο στην πολη.Για 20 λεπτα που θελει με πανω απο 60 χλμ/ωρα πρεπει να το βγαζω εκτος δηλαδη καθε τοσο αλλα πες οτι και αυτο το βολευουμε.Εσυ απο το i20 εισαι ευχαριστημενος γενικα?Θα μου το προτεινες δηλαδη? Επισης ποιο μοντελο εχεις?

Κοίτα εγώ κάνω 1200-2000 χλμ το μήνα.Για τη χρήση σου με 400 χλμ το μήνα δεν αξίζει να πάρεις πετρέλαιο.Και ειδικά αν θες να το κρατήσεις και 15 χρόνια.Το πετρέλαιο έχουν αρχίσει στην Ευρώπη να το αποκλείουν οπότε θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος, αν όχι για αποκλεισμό από αθηνα-θεσ/νίκη τα επόμενα χρόνια(και για euro5),τουλάχιστον για ακριβότερη τιμή καυσίμου ή/και ακριβότερα τέλη κυκλοφορίας.Το δικό μου είναι μοντέλο 2014,3κυλινδρο/1100cc και αν και έχει 75 hp και 18 nm ροπή στην επιτάχυνση από στάση είναι πολύ χειρότερο από βενζινοκίνητο.Οσο κινήσαι με 2-3,5 χιλιάδες στροφές όμως δεν σου λείπει το γκάζι (τηρουμένων των αναλογιών πάντα).Από στήσιμο είναι αδιάφορο,δεν έχει και το καλύτερο τιμόνι αλλά είναι ασφαλές όσο κινήσαι με λογικό ρυθμο.Τωρα αν θες να απολαύσεις ορεινό στροφιλικι προφανώς κοιτάς λάθος αυτοκίνητο.Ποιοτητα εσωτερικού μέτρια αλλά με καλή συναρμογή(είναι τίγκα πλαστικό αλλά δεν τρίζει).Από εξοπλισμό ασφαλείας έχει από τη βασική έκδοση σύστημα ελέγχου ευστάθειας και 6 αερόσακους.Απο εξοπλισμό άνεσης όμως αν πάρεις βασική έκδοση μεταξύ άλλων ελλείψεων  δεν έχει ηλεκτρικούς καθρέφτες ούτε τηλεχειρισμό στο κεντρικό κλείδωμα(ούτε αναπτήρα και τασάκι δεν έχει).Εγώ έχω ευχαριστηθεί την χαμηλή κατανάλωση και του τα συγχωρώ όλα πάντως.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, andrapos είπε

Κοίτα εγώ κάνω 1200-2000 χλμ το μήνα.Για τη χρήση σου με 400 χλμ το μήνα δεν αξίζει να πάρεις πετρέλαιο.Και ειδικά αν θες να το κρατήσεις και 15 χρόνια.Το πετρέλαιο έχουν αρχίσει στην Ευρώπη να το αποκλείουν οπότε θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος, αν όχι για αποκλεισμό από αθηνα-θεσ/νίκη τα επόμενα χρόνια(και για euro5),τουλάχιστον για ακριβότερη τιμή καυσίμου ή/και ακριβότερα τέλη κυκλοφορίας.Το δικό μου είναι μοντέλο 2014,3κυλινδρο/1100cc και αν και έχει 75 hp και 18 nm ροπή στην επιτάχυνση από στάση είναι πολύ χειρότερο από βενζινοκίνητο.Οσο κινήσαι με 2-3,5 χιλιάδες στροφές όμως δεν σου λείπει το γκάζι (τηρουμένων των αναλογιών πάντα).Από στήσιμο είναι αδιάφορο,δεν έχει και το καλύτερο τιμόνι αλλά είναι ασφαλές όσο κινήσαι με λογικό ρυθμο.Τωρα αν θες να απολαύσεις ορεινό στροφιλικι προφανώς κοιτάς λάθος αυτοκίνητο.Ποιοτητα εσωτερικού μέτρια αλλά με καλή συναρμογή(είναι τίγκα πλαστικό αλλά δεν τρίζει).Από εξοπλισμό ασφαλείας έχει από τη βασική έκδοση σύστημα ελέγχου ευστάθειας και 6 αερόσακους.Απο εξοπλισμό άνεσης όμως αν πάρεις βασική έκδοση μεταξύ άλλων ελλείψεων  δεν έχει ηλεκτρικούς καθρέφτες ούτε τηλεχειρισμό στο κεντρικό κλείδωμα(ούτε αναπτήρα και τασάκι δεν έχει).Εγώ έχω ευχαριστηθεί την χαμηλή κατανάλωση και του τα συγχωρώ όλα πάντως.

 Σε ευχαριστώ πολυ φιλε με υπερκαλυψες :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...