Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Βασισμένη στο πρωτότυπο κατακόρυφης απογείωσης και προσγείωσης (VTOL) που ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες του δοκιμές περίπου τέτοια εποχή το 2017, η εταιρεία με έδρα στο Μόναχο, Lilium, κρατώντας την υπόσχεση που είχε δώσει πριν από δύο χρόνια, παρουσίασε πρόσφατα το νέο πενταθέσιο ιπτάμενο ταξί της, Lilium Jet.

Το start-up Lilium που επιθυμεί να δραστηριοποιηθεί στις on-demand υπηρεσίες αεροταξί είχε πραγματοποιήσει στις αρχές του μήνα τις πρώτες δοκιμές του νέου της ηλεκτρικού αεροσκάφους. Τόσο η διθέσια όσο και η πενταθέσια έκδοση του Lilium Jet ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα αεροσκάφη επειδή δεν διαθέτουν ουρά (υπάρχουν δύο πτερύγια στην θέση της), δεν διαθέτουν έλικες, ταχύτητες ή ακόμα και πηδάλιο. Επιπλέον, δεν διαθέτει ένα ιδιαίτερα πολύπλοκο, ακριβό και επικίνδυνο -σύμφωνα με την εταιρεία- για την ασφάλεια των επιβατών, χαρακτηριστικό: τον κινητήρα ή τους κινητήρες αεριώθησης εσωτερικής καύσης. Η Lilium υποστηρίζει ότι η απουσία τέτοιων κινητήρων όχι μόνο συμβάλει στο χαμηλό κόστος κατασκευής και στην ασφάλεια, αλλά επιπλέον η πτήση είναι αθόρυβη συγκριτικά με άλλες λύσεις, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να απολαμβάνουν με ηρεμία την διαδρομή.

Για το Lilium Jet, η εταιρεία χρησιμοποιεί συνολικά 36 ηλεκτρικούς κινητήρες αεριώθησης (jet) που βρίσκονται στα εμπρός και πίσω φτερά, που περιστρέφονται και βρίσκονται σε κατακόρυφη θέση κατά την απογείωση και προσγείωση και στην συνέχεια μετακινούνται σε οριζόντια θέση για να ξεκινήσει η πτήση. Επομένως, μπορεί και απογειώνεται ή προσγειώνεται ως ένα… drone, αλλά στην συνέχεια πετάει σαν ένα μικρό αεροσκάφος. Το Lilium Jet μπορεί να φτάσει τα 300 χλμ./ ώρα και έχει εμβέλεια 300 χιλιομέτρων περίπου. Μάλιστα, κατά την οριζόντια πτήση, χρησιμοποιεί λιγότερο από το 10% της ιπποδύναμης του και επομένως είναι εξαιρετικά αποδοτικό.

To Lilium Jet έχει δυνατότητα αυτόνομης πτήσης, ωστόσο η εταιρεία, για λόγους συμμόρφωσης με τους νόμους και τους κανονισμούς, σκοπεύει να έχει σε κάθε πτήση ένα κατάλληλα εκπαιδευμένο πιλότο. Στόχος της εταιρείας τώρα είναι να πάρει την έγκριση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφάλειας Αεροπορίας και αργότερα από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA). Η Lilium επιθυμεί να ξεκινήσει να προσφέρει υπηρεσίες αεροταξί σε διάφορες χώρες του κόσμου μέχρι το 2025.

SlashGear


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Κάνει κάθετη απογείωση εε; εντυπωσιακό για μη στρατιωτικό ιπτάμενο. Βέβαια με μένα μέσα που είμαι λίγο ... βαρυκόκκαλος   λίγο δύσκολο αλλά καλή προσπάθεια. 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ολοι εκαναν σα να μην πιστευαν οτι θα σηκωθει. Μονο που τους ειδες, τρομαζεις να μπεις. 

Επεξ/σία από possiz
  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.

Σίγουρα έχουμε αρκετά χρόνια έρευνας και δοκιμών ακόμα μπροστά μας, όλοι όμως καταλαβαίνουμε πως αυτό είναι το μέλλον.

  • Like 5
Επισκέπτης
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Axelq είπε

Σίγουρα έχουμε αρκετά χρόνια έρευνας και δοκιμών ακόμα μπροστά μας, όλοι όμως καταλαβαίνουμε πως αυτό είναι το μέλλον.

Το να προβλεψεις την κατευθυνση του μελλοντος ειναι το πιο δυσκολο πραγμα, μπορει σαν proof of concept να δουλευει, αλλα ειχαμε εκατονταδες "revolutionary" ιδεες που οντως φαινοτανε ετσι αλλα αποδειχθηκαν ματαιες για διαφορους λογους οπως κοστος, ζητηση, πρακτικοτητα, κτλ.

Αν πηγαινες το 1969 και ελεγες στους αμερικανους οτι θα καναμε 60 χρονια να ξαναπατησουμε ποδι στο φεγγαρι και γενικα οπουδηποτε αλλου, θα σε λεγανε βλακα και αντι της προοδου, και ομως εδω βρεθηκαμε..

Δημοσ.
Μόλις τώρα, possiz είπε

Ολοι εκαναν σα να μην πιστευαν οτι θα σηκωθει. Μονο που τους ειδες, τρομαζεις να μπεις. 

Το ιδιο ακριβώς σκέφτηκα κ εγω !

Κάθετες τουρμπίνες σ ενα σκάφανδρο αρκετά ελαφρύ, εννοείται οτι θα σηκωνότανε 1 με 2 μέτρα απο το έδαφος ..

Ελπίζω το όλο εγχείρημα να μείνει ως εκει.    

Δημοσ.

"Ο κυβερνήτης σας ενημερώνει πως αν δεν σταματήσετε να φορτίζετε τα κινητά σας εν ώρα πτήσης θα γίνουμε σπλάτερ. Ευχαριστούμε για την κατανόηση" 

Δημοσ.

Αν το επιτυχημένη δοκιμή εννοούν το βίντεο που υπάρχει στο τέλος του άρθρου τότε είμαστε πολύ μακρυά από την υλοποίηση του.

Και οχι όπως λέει στο άρθρο ότι θέλουν μέσα στο 2025 να υπάρχουν σε μεγάλες πόλεις.

Πέρα δλδ από τις νομικές διατάξεις και τους αεροχωρους που σίγουρα θα δυσκολευτούν για να τα ξεπεράσουν. 

Ε δεν γίνεται όποτε θέλουν να σηκώνουν ένα τέτοιο όχημα στον αέρα και να πετάει σε σταθερό ύψος και να πηγαίνει όπου θέλει.

Εδω με τα drones υπάρχει θέμα ποσό με κάτι τέτοιο. 

Πιστευω ότι θα υπάρχει σαν νέα δυνατότητα στα αεροδρόμια με κάποιο μεγάλο κόστος για επείγον περιστατικά. 

Σκεφτειτε τι κίνδυνος υπάρχει για ανθρώπους σπίτια δέντρα κολόνες φανάρια αν απλά οποίος «ταρίφας» θελει να σηκώνει ένα τέτοιο ταξί....

και αν φυσάνε δυνατοί άνεμοι άρα θα πρέπει να υπάρχει ένας πύργος ελέγχου όποτε σε όλο αυτό σαν project για μένα βάζω ένα στοπ από τώρα, αν και θα ήθελα πολύ την υλοποίηση του (the fifth element).

Επισκέπτης
Δημοσ.

Για επιχειρηματίες και για στελέχη εταιριών, λουκούμι. Από ταράτσα σε ταράτσα δεν θα χάνουν meeting.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...