Moderators matrixxx Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 Moderators Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 35 λεπτά πριν, kakarotZ είπε Καλησπέρα και από εμένα. Μια ερώτηση. Η χρέωση της παραγγελίας γίνεται άμεσα, μετά την αποστολή ή οποιαδήποτε στιγμή; Είναι η πρώτη μου φορά που αγοράζω από το amazon! 1-2-3 μερες πριν την αποστολη. Αμεσως πριν ξεκινησει δηλαδη η διαδικασια να ετοιμαστει-πακεταριστει η παραγγελια σου. Αν δεν γινει πρωτα η χρεωση δεν ξεκινα να ετοιμαζεται. Η εκκαθαριση απο την τραπεζα σου μπορει να φανει ακομα και μετα την παραλαβη βεβαια, το βλεπαμε συχνα παλια που το Αγγλικο αμαζον ηταν σφαιρα με express (δωρεαν τοτε) αποστολες.
Mr_Terror Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 Σας ευχομαι να παραλαβετε.Ειδικα ο δισκος 10ΤΒ στα 100 ευρω που βγαινει ειναι φοβερο deal. 4 1
Moderators matrixxx Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Moderators Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Τα νεα δυστυχως δεν ειναι καλα. Μολις διαβασα σχολια των τελευταιων ωρων απο τους Αυστραλους. 1. Μην γραψετε - ρωτησετε τιποτα το αμαζον, αν θελετε να σας μεινει μια ελπιδα εστω 1% πιθανοτητας να παραλαβετε. Οσοι εγραψαν ρωτωντας κατι, ακομα και να διορθωσουν το email τους, τους ακυρωσαν την παραγγελια χωρις να ρωτησουν κατι απο εκει. 2. Εχουν δημοσιευθει απο 3-4 ατομα απαντησεις που τους εστειλε το σαπορτ και ενημερωνει για λαθος τιμες στο συστημα και οτι ολες οι παραγγελιες εχουν μπει σε παγωμα προσωρινο και θα ακυρωθουν προσεχως. Ακομα και οσες εχουν σταλει θα γινουν refund και θα επιστρεψουν αμερικη. Αυτο δεν το εχω ξαναδει προσωπικα, αλλα υπαρχουν εκει απαντησεις οτι το εχουν ξανακανει και αυτο (παροτι εφυγαν δλδ να ακυρωθουν μετα και να μην παραδοθουν ποτε) Δυσκολα τα πραγματα. 3 3
thodoris20s Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 2 λεπτά πριν, matrixxx είπε Τα νεα δυστυχως δεν ειναι καλα. Μολις διαβασα σχολια των τελευταιων ωρων απο τους Αυστραλους. 1. Μην γραψετε - ρωτησετε τιποτα το αμαζον, αν θελετε να σας μεινει μια ελπιδα εστω 1% πιθανοτητας να παραλαβετε. Οσοι εγραψαν ρωτωντας κατι, ακομα και να διορθωσουν το email τους, τους ακυρωσαν την παραγγελια χωρις να ρωτησουν κατι απο εκει. 2. Εχουν δημοσιευθει απο 3-4 ατομα απαντησεις που τους εστειλε το σαπορτ και ενημερωνει για λαθος τιμες στο συστημα και οτι ολες οι παραγγελιες εχουν μπει σε παγωμα προσωρινο και θα ακυρωθουν προσεχως. Ακομα και οσες εχουν σταλει θα γινουν refund και θα επιστρεψουν αμερικη. Αυτο δεν το εχω ξαναδει προσωπικα, αλλα υπαρχουν εκει απαντησεις οτι το εχουν ξανακανει και αυτο (παροτι εφυγαν δλδ να ακυρωθουν μετα και να μην παραδοθουν ποτε) Δυσκολα τα πραγματα. Ήταν πολύ καλό για να είναι αληθινό είναι η αλήθεια. Ελπίζουμε τώρα μέχρι να μας έρθει κάποιο email.
Moderators matrixxx Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Moderators Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Το λαθος απο την πλευρα του καταναλωτη, ειναι οταν δημοσιευει σε δημοσια φορουμ-μεσα, τετοιες κραυγαλεες περιπτωσεις λαθους τιμων. Θα μπορουσε να εχει παρει αυτος και ισως 5-10 φιλοι του, ενω τωρα οπως λενε δεν θα παρει κανεις. Τους κανει να βλεπουν αμεσα ενα προβλημα που αλλιως μπορουσε να τους παρει και 10 μερες μεχρι να το δουν. Επιπλεον αλλη θα ειναι η αντιδραση για μια ζημια 500 δολαριων και αλλη για 100.000 δολαριων. (Φανταστειτε μαλιστα οτι το μελος που ανοιξε το τοπικ στην Αυστραλια (παρηγγειλε και μετα απο 2 λεπτα ανοιξε το θεμα), δεν εχει ακομα λαβει ενημερωση αποστολης, ενω σε 10 ατομα μετα απο αυτον μεχρι και 20 λεπτα, εχουν "αποσταλλει".) 3
kifinas Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Δεν υπάρχει λάθος από πλευράς καταναλωτή. Το είχε προσφορά το μεγαλύτερο site ηλεκτρονικών αγορών για μεγάλο διάστημα. Μπορούν να επικαλεστούν λάθος τιμή και να ακυρώσουν τις παραγγελίες και όλοι οι αγοραστές, σωστά για μένα, θα μπορούν να μαυρίσουν την WD στην αξιολόγηση. Επεξ/σία 20 Μαΐου 2019 από kifinas 1 1
non-serviam Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 26 λεπτά πριν, kifinas είπε Δεν υπάρχει λάθος από πλευράς καταναλωτή. Το είχε προσφορά το μεγαλύτερο site ηλεκτρονικών αγορών για μεγάλο διάστημα. Μπορούν να επικαλεστούν λάθος τιμή και να ακυρώσουν τις παραγγελίες και όλοι οι αγοραστές, σωστά για μένα, θα μπορούν να μαυρίσουν την WD στην αξιολόγηση. Η WD τι φταίει ακριβώς αν κάνει λάθος το κατάστημα; 3
DsLmAnIaC Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 17 λεπτά πριν, kifinas είπε Ποιος ήταν ο πωλητής; Αν εχει γινει λάθος ε έγινε. Δε θα τους πάρουμε και το κεφαλι. Ας ειδοποιήσουν έγκαιρα ότι οι αναγραφομενες τιμές δεν ισχυαν και ας ακυρώσουν τις παραγγελίες. Πωλητής ήταν το amazon. 1 1
coffeex Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 19 λεπτά πριν, kifinas είπε Ποιος ήταν ο πωλητής; Το ίδιο το Amazon.
kifinas Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Ακόμα καλύτερα. Ενημερωτικά, το amazon προτρέπει τους πωλητές σε παρόμοιες καταστάσεις να βρίσκουν κάποια λύση, είτε να δίνουν το προϊόν στην λάθος τιμή, είτε να κάνουν κάποια επιπλέον έκπτωση στην κανονική. Δεν θα τους πάρουμε το κεφάλι αλλά οι κακές μπίζνες έχουν τις επιπτώσεις τους. 1
stelios18120 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Εμένα πάντως εκτός το mail επιβεβαίωσης (που το στέλνουν ούτως ή άλλως) καμία άλλη κίνηση δεν έχει γίνει ακόμα....
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Κινέζοι και Ρώσοι hackers ήταν πίσω και απ΄αυτό....για να δούμε τι θα μας πεί το Amazon....(τίποτα και εδω εκτός του mail επιβεβαίωσης)
vadergr Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Τοσο γρηγορα τι περιμενετε να σας πει? Αφου το προιον δεν ηταν ετοιμοπαράδοτο.
stelios18120 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Αφού λέει σε κάποιους έβαλε ότι έγινε αποστολή και σε κάποιους ότι τράβηξαν τα χρήματα (οποτε ετοιμάζεται για αποστολή) Τώρα δεν ξέρω αν ισχύουν.... 🙄🤔 Επεξ/σία 20 Μαΐου 2019 από stelios18120
Προτεινόμενες αναρτήσεις