ge-lyk Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, paramedic είπε Όσοι είστε απο Αθήνα έχετε να προτείνετε κάποιον καλό μάστορα στα Δυτικά προάστια έστω σε προσωπικό μήνυμα ; ....σε εμένα, ύστερα από αρκετές αποτυχημένες προσπάθειες, λύση μού έδωσε ένας που ειδικεύεται στα ψυγεία αυτοκινήτων στη Θηβών στο Ίλιον (google it, για να μη θεωρηθεί διαφήμιση). Απλα το κράτησε όλη μέρα το αυτοκίνητο
christopher0016 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 11 ώρες πριν, Klausx είπε Δεν γίνεται να βγάλετε άκρη με τις τιμές, 20 ευρώ είναι πλέον αδύνατο, οι τιμές στα ψυκτικά υγρά έχουν ανέβει το τελευταίο χρόνο. R134 ~ περίπου 25 ευρώ το κιλό. Πριν 2 χρόνια που απλά συμπλήρωσα σε απλό μηχανημα αμάξι του 2006 μοντέλο δεν θυμάμαι πόσο ακριβώς πήρε μέσα μου ζήτησε 20 ευρώ. Τόσο πολύ έχουν αλλάξει οι τιμές ; Η επειδή τα πιο συνχρονα οχήματα βάζουν άλλου τύπου φρεον είναι πιο ακριβό;
teddy71 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Μάλλον επειδή είναι υπό κατάργηση έχει αυξηθεί η τιμή του για να προσανατολίζεται ο κόσμος σε συστήματα με τον νέο τύπο φρεον . Ένα σύστημα σε αυτοκίνητο έχει χωρητικότητα γύρω στο μισό κιλό επίσης για να μην αποδίδει μειωμένα δεν χρειάζεται να χάσει όλο του το φρεον αλλά 100-200 γρ αρκούν οπότε η ποσότητα που απαιτείται και το κόστος είναι πολύ χαμηλότερα από τα 25€ που κοστίζει το κιλό. Δείτε και για τίποτα εκπτωτικά κουπόνια τύπου regroup αν ανεβάζει κανένα κατάστημα στη γύρω περιοχή σας. Το 2016 είχα αγοράσει κουπόνι στα 18€ από 40€ και το σύστημα δουλεύει μέχρι σήμερα μια χαρά. Οπότε δεν τίθεται θέμα η εργασία να ήταν υποδεέστερη αν πλήρωνα κανονική τιμή. Είχε χρειαστεί άλλες 2 φορές να το κάνω συντήρηση λόγω μη απόδοσης στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο που πήγαινα χρόνο παρά χρόνο 3 χρόνια μετά την αγορά του αυτοκινητου και εσκαγα 50€. Επιβεβαιώνω παντός την αύξηση της τιμής που ζητάνε, στον ψυκτικό που είχε πάει το αυτοκίνητο της η γυναίκα μου με κουπόνι είχε δώσει 20€ αντί 40 πριν 3 χρόνια και σήμερα επί της ευκαιρίας είδα ότι ζητάει 30€ από 60€. Προτείνω πάντως για την συντήρηση να πάτε σε ψυκτικό που ασχολείται μόνο με συντήρηση a/c λόγω καλύτερης εξειδικευσης και μην το πάτε στο συνεργείο που πάτε για σερβίς, σε εμένα τουλάχιστον έδειξε ότι μετά από 2χρονια ήθελε πάλι συντήρηση και τώρα μετά από 3 καλοκαιρια και με σκληρή χρήση λογω μεγάλων ταξιδιών δεν είχα θέμα... Επί της ευκαιρίας τις επόμενες ημερες λογω της αύξησης της θερμοκρασίας θα κάνω μια δοκιμή να δω πως τα πάει το α/c φέτος. 1
turbat0s Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, teddy71 είπε Προτείνω πάντως για την συντήρηση να πάτε σε ψυκτικό που ασχολείται μόνο με συντήρηση a/c λόγω καλύτερης εξειδικευσης και μην το πάτε στο συνεργείο που πάτε για σερβίς Εάν έχει κάποιος να προτείνει δοκιμασμένο εξειδικευμένο ψυκτικό στο κέντρο ή προς τα νότια, παρακαλώ προσωπικό μήνυμα.
paramedic Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 13 ώρες πριν, meletis_m είπε Για τι μάρκα οχήματος ή θές αποκλειστικά για κλιματισμό ; Για κλιματισμό μόνο εννοώ.
μπιπ μπιπ Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Ωραία επειδή τα 200 και βάλε ευρώ δεν παίζουν αυτή την εποχή έχετε να προτείνετε κάποιον στην Αθήνα που να μην είναι λαμόγιο ;
Slither Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2022 Στο παλιο αμαξι μας,το οικογενειακο,20+ ετων,χαλασε εντελως το air condition,ηταν after market περασμενο απο την τοτε αντιπροσωπεια vag,μαρκας diavia,οπως εχουν προαναφερει και αλλοι,το πηγα σε δυο μαστορες που ασχολουνται με συντηρηση/επισκευη κλιματισμου,μετα απο ελεγχο για διαρροες διαπιστωθηκε πως το κομπρεσερ εχει διαρροες,δεν ειναι επισκευασιμο,ενω ενα καινουριο ξεκιναει απο 300 ευρω,συν οτι εχουν διαλυθει τα σφουγγαρια πισω απο το ταμπλω,μια επισκευη που κοστιζει περιπου 150 ευρω,για να βγει το ταμπλω και να τοποθετηθουν νεα σφουγγαρια,συν η εργασια και τα περαστικα,με απλα λογια,500+ ευρω για να γινει απο την αρχη,οταν η αξια του αυτοκινητου μπορει να μην ξεπερναει ουτε τα 1200 ευρω συνολο. Οι τιμες για συμπληρωση υγρων ειναι αυτες που εχουν αναφερθει,50 ευρω περιπου,τελευταια φορα που εκανα για δοκιμη ενα συμπληρωμα φρεον,για να δω ποσο μπορει κρατησει με τις διαρροες,ουτε 2 μηνες δεν κρατησε και η αποδοση ηταν σαν να εχω απλο ανεμιστηρα,τζιφος δηλαδη. Η μονη λυση που μου εχει μεινει,ειναι να γινει ψαχτηρι σε ανακυκλωσεις και μαντρες μηπως βρεθει σετ αιρκοντισιον γνησιο πληρως λειτουργικο μεταχειρισμενο και να στηθει απο την αρχη,αλλα και παλι το κοστος για ενα τοσο παλιο αυτοκινητο,ειναι υψηλο,δηλαδη αντε να βρω κομπρεσερ μεταχειρο εως 200 ευρω,βαλε 150 ευρω τα σφουγγαρια,νεα σωληνακια,ξηραντηρας και φιλτρα κλπ,συν την εργασια του μαστορα,ππφφφ.🥵
therion1985 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Kαλησπέρα.Εχω ενα corsa d του 2008 με aircodition.Ποτέ τα τελευταια χρόνια δεν με ικανοποιει η ψυξη.Πριν 3ις μέρες το πήγα για σέρβις,και τους ειπα να ασχοληθουν με το aircodition.Συμπλήρωσαν υγρά,και άλλαξαν φιλτρο.η ψυξη πάλι μου φαίνεται χάλια.Δοκίμασα να βαλω θερμόμετρο στους αεραγωγους για να δω τι ψυξη βγάζει.Εβαλα ενα θερμομετρο φαγητου με μεγάλη ακίδα μεσα στον αεραγωγο καρφωμενο.Το aircodition στην δευτερη σκάλα,και έκανα διαδρομή 40 λεπτών απόσταση.Το δοκίμασα πρώτα μερα με ντάλα ήλιο.Το θερμομετρο,εμεινε σταθερο στους +14 για κανα 10 λεπτο,και μεχρι τελος της διαδρομης ήταν +11.Την ιδια μέρα χωρίς πολυ ηλιο,γυρω στις 9 το βραδυ,ξανακάνω την ιδια διαδρομη.Το θερμομετρο ηταν σταθερο στο +12 και τελικα εφτασε στο +9.Αρα λοιπον ο μέσος ορος της ψυξης απο τους αεραγωγούς ειναι +10.Ειναι λογικό αυτό?το ρωτάω γιατι μπορει το aircodition να λειτουργει εκεί,ενω το κλίμα με αλλο τροπο.Εγω δεν μπορω να ρυθμισω βαθμους ψύξης.Μόνο την ένταση του ανεμιστηρα μπορώ.Γνωρίζει κάποιος αν αυτο ειναι νορμαλ?.
dtk-386 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 όχι δεν είναι η θερμοκρασία λειτουργίας αυτή σίγουρα.
therion1985 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 10 λεπτά πριν, dtk-386 είπε όχι δεν είναι η θερμοκρασία λειτουργίας αυτή σίγουρα. ποσο δηλαδη πρέπει να βγάζει?
Ukforthemoment Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 7 λεπτά πριν, therion1985 είπε ποσο δηλαδη πρέπει να βγάζει? Γύρω στους 5 με 6 1
therion1985 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Πηρα τηλεφωνο ενα ηλεκτρολογειο αυτοκινητων.Οχι εκει που εβαλα φρέον.Τους ειπα για τους βαθμους,και μου λενα ανει παει κατω απο 10 ειναι καλά.εστω και 9.Τι συμπερασμα να βγάλω?οτι βαριουντε να το ψαξουν?
meletis_m Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 3 ώρες πριν, therion1985 είπε Kαλησπέρα.Εχω ενα corsa d του 2008 με aircodition.Ποτέ τα τελευταια χρόνια δεν με ικανοποιει η ψυξη.Πριν 3ις μέρες το πήγα για σέρβις,και τους ειπα να ασχοληθουν με το aircodition.Συμπλήρωσαν υγρά,και άλλαξαν φιλτρο.η ψυξη πάλι μου φαίνεται χάλια.Δοκίμασα να βαλω θερμόμετρο στους αεραγωγους για να δω τι ψυξη βγάζει.Εβαλα ενα θερμομετρο φαγητου με μεγάλη ακίδα μεσα στον αεραγωγο καρφωμενο.Το aircodition στην δευτερη σκάλα,και έκανα διαδρομή 40 λεπτών απόσταση.Το δοκίμασα πρώτα μερα με ντάλα ήλιο.Το θερμομετρο,εμεινε σταθερο στους +14 για κανα 10 λεπτο,και μεχρι τελος της διαδρομης ήταν +11.Την ιδια μέρα χωρίς πολυ ηλιο,γυρω στις 9 το βραδυ,ξανακάνω την ιδια διαδρομη.Το θερμομετρο ηταν σταθερο στο +12 και τελικα εφτασε στο +9.Αρα λοιπον ο μέσος ορος της ψυξης απο τους αεραγωγούς ειναι +10.Ειναι λογικό αυτό?το ρωτάω γιατι μπορει το aircodition να λειτουργει εκεί,ενω το κλίμα με αλλο τροπο.Εγω δεν μπορω να ρυθμισω βαθμους ψύξης.Μόνο την ένταση του ανεμιστηρα μπορώ.Γνωρίζει κάποιος αν αυτο ειναι νορμαλ?. Σε Corsa C που το έφτιαξα πρόσφατα με ανακύκλωση το φέρνει +5-6 βαθμούς. Εμένα είχε διαρροή και είχε χάσει όλο το φρεον
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα