Προς το περιεχόμενο

Χαμηλή απόδοση air condition αυτοκινήτου


OhgmaAurvanium

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ενα λογος ισως ειναι οτι τα οικιακα ψυγεια σε αντιθεση με τα αυτοκινητα δεν ερχονται αντιμετωπα με τρακαρισματα, παρκαρισματα, ανωμαλιες δρομων, βροχες, χιονια, ζεστη, κρυο, αφαιρεση και εγκατασταση εξαρτηματων a/c σε αλλες επισκευες κτλ

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

22 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Τα ίδια και γώ.

Περίεργο βέβαια που μόνο οι συμπιεστές των ΙΧ συνηθίζουν να δυσλειτουργούν και όχι των οικιακών ψυγείων.

δεν είναι καθόλου περίεργο Το κύκλωμα του οικιακού ψυγείου είναι στεγανό και χωρίς ρακορ γι αυτό και δεν  χάνει ποτέ εκτός και αν το τρυπήσεις  με πιρούνι - μαχαίρι  όταν καθαριζεις τους πάγους Βέβαια στα no frost δεν υπάρχει θέμα γιατί κάνουν απόψυξη μόνα τους Αυτά έχουν άλλα θέματα  Όπου υπάρχει ρακορ αργα η γρήγορα θα υπάρξει καποια  στιγμή απώλεια καθ όσον συστολές διαστολές από διαφορά θερμοκρασίας + κραδασμοί λίγο να λασκάρουν τα ρακορ τέλος Μιλάμε για πιέσεις από 10 - 35 bar ανάλογα με το φρεον στα αερόψυκτα + το οτι κανείς δεν βαζει κόλλα σπειρωμάτων Αυτήν την βάζουν αναγκαστικά στις ενώσεις φυσικού αερίου για να μην πάνε φυλακή !!!!!!!! σε μια στραβή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλει μηχανικό - ηλεκτρολόγο με γνώσεις ψυκτικού και επίσης να μην είναι λαμογιο.

Όταν είχα διαρροή μετά από επισκευή στην μηχανή το πήγα σε 2-3 ηλεκτρολόγους και όλοι λέγανε 50 ευρώ για φρεον ούτε καν συζήτηση για το αν έχει διαρροή.

Τελικά το πήγα σε ψυκτικό φίλο που έβαλε άζωτο στο κύκλωμα έψαξε με σαπουνάδα βρήκε την διαρροή στις τσιμούχες του συμπιεστή και με 5 ευρώ + 20 το φρεον μετά από 3 χρόνια δουλεύει ασταμάτητα το καλοκαίρι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Klausx είπε

Τελικά το πήγα σε ψυκτικό φίλο που έβαλε άζωτο στο κύκλωμα έψαξε με σαπουνάδα βρήκε την διαρροή

προφανώς δεν είχε πχ  Λάμπα UV για να το ψάξει  αλλιώς (σωστή κίνηση μιας άλλης εποχής) Πιστεύω να έβαλε φρεον με ζυγαριά και σύμφωνα με το βάρος που δίνει ο κατασκευαστης για να μην σου κόβει ιπποδύναμη και ναχει σωστή αποδοση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, hp8 είπε

προφανώς δεν είχε πχ  Λάμπα UV για να το ψάξει  αλλιώς (σωστή κίνηση μιας άλλης εποχής) Πιστεύω να έβαλε φρεον με ζυγαριά και σύμφωνα με το βάρος που δίνει ο κατασκευαστης για να μην σου κόβει ιπποδύναμη και ναχει σωστή αποδοση 

Ναι βλέπω και της εποχής, κάθε χρόνο συνεργείο χαχα.

Σου βάζουν μέσα το UV + φρεον που μόνο κακό κάνει για να ΞΑΝΑ πας να το "κοιτάξουν" που χάνει μάλλον αυτό είναι μιας άλλης εποχής. Σε όλες τις μεγάλες ψυκτικές εγκαταστάσεις μπαίνει πρώτα άζωτο και μετά φρεον δεν βάζουν μέσα 200 κιλά φρεον και uv και αρχίζουν να ψάχνουν που χάνει.. έλεος.

Φυσικά και μπήκε η ποσότητα σύμφωνα με τον κατασκευαστή με τριπλό κενό(google it μάλλον το ακούς πρώτη φορά γιατί είναι "μιας άλλης εποχής" και αυτό)  κτλ κτλ και όχι ανακυκλωμένο από άλλο αυτοκίνητο με τις τράμπες που κάνουν τα συνεργεία.

Επεξ/σία από Klausx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Klausx είπε

(google it μάλλον το ακούς πρώτη φορά γιατί είναι "μιας άλλης εποχής και αυτό) 

μιλάς με άτομο που έχει δουλέψει - επισκευάσει συγκροτήματα  αμμωνιας που  σημερινοί ψυκτικοί το γνωρίζουν μόνο στην θεωρια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, christopher0016 είπε

Τι να σας πω εγώ 20 ευρώ έδωσα για συμπλήρωμα.. 60 είναι κλέψιμο πάντως

Ναι οπως το λες για συμπληρωμα! Το σωστο βεβαια ειναι που βαζει το μηχανημα και τα κανει ολα αυτο.. Δηλαδη αφαιρει το παλιο φρεον-λαδι μετα μπαινει το καινουργιο φρεον-λαδι και μετα κανει ελεγχο για διαρροη.. Απο 35-70ευρω  ..ελευθερη αγορα..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Ναι οπως το λες για συμπληρωμα! Το σωστο βεβαια ειναι που βαζει το μηχανημα και τα κανει ολα αυτο.. Δηλαδη αφαιρει το παλιο φρεον-λαδι μετα μπαινει το καινουργιο φρεον-λαδι και μετα κανει ελεγχο για διαρροη.. Απο 35-70ευρω  ..ελευθερη αγορα..

Έτσι ξέρω στο 20 Άρι είναι το συμπλήρωμα τώρα 60 που λένε άλλοι τι να πω τα θεωρώ πάρα πολλά δεν ξέρω σε νέας γενιάς αυτοκίνητα εάν είναι όντως τόσο ακριβό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, christopher0016 είπε

Έτσι ξέρω στο 20 Άρι είναι το συμπλήρωμα τώρα 60 που λένε άλλοι τι να πω τα θεωρώ πάρα πολλά δεν ξέρω σε νέας γενιάς αυτοκίνητα εάν είναι όντως τόσο ακριβό

Για συμπληρωμα ειναι κλεψια πανω απο 20ευρω. Παντως μια νορμαλ τιμη για αλλαγη φρεον ειναι μεχρι 40ευρω!

Με τις καλες εποχες την πατησα και γω 70ευρω!!! Βεβαια με φπα.  Τοτε ειχα τα δικα μου.. και δεν καθισα να ψαχτω..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο δικο μου (Daihatsu Cuore, 2007) χωρις καμια συντηρηση στον κλιματισμο ,απο περυσι αρχισε να πεφτει η αποδοση αισθητα. Πηγα σε εναν ας πουμε ηλεκτρολογο, μου ειπε δεν μπορει να δει αν θελει συμπληρωμα κ.λ.π απλα συνδεει ενα εργαλειο με τις ακρες του κυκλωματος LP και HP  του κλιματισμου, που εχουν γι αυτη τη δουλεια και απλα το αλλαζει. Καπου στα 30€ πρεπει να παιρνει. Σε πιο μεγαλο συνεργειο με μηχανημα bosch που κανει και ελεγχους για διαρροες  κ.λ.π. κοστιζει 50€. Στην εικονα δειχνει τι ακριβως κανει....

 

 

38391365_660741397652346_1622515597910736896_n.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν γίνεται να βγάλετε άκρη με τις τιμές, 20 ευρώ είναι πλέον αδύνατο, οι τιμές στα ψυκτικά υγρά έχουν ανέβει το τελευταίο χρόνο.

R134 ~ περίπου 25 ευρώ το κιλό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, OhgmaAurvanium είπε

Καλησπέρα, as title says, το air condition στο αυτοκινητό μου, στη λειτουργία της ψύξης έχει πολύ κακό αποτέλεσμα, στο τέρμα κρύο ίσα ίσα που βγάζει απλά δροσερό αέρα. Είναι ένα Opel Corsa του 2012.. καμιά ιδέα πώς φτιάχνεται αυτό;;; 😔

Αρχικά καθάρισε ή άλλαξε το φίλτρο αέρος.

Έγω σε Honda που είχα διαρροή πήγα τι 1η φορά έβαλε φρέον και Φωσφορούχο. 

Το δούλεψα μια εβδομάδα που δούλευε όπως ήταν καινούργιο .

Μετά το έχασε , βρέθηκε η διαρροή , επισκευάστηκε έβαλε ξανά φρέον ( προσοχή όσο λέει ο κατασκευαστής ποσότητα) και δεν εχω κανενα θέμα 

40€ μου κράτησε , και 10€ που άλλαξα φίλτρο καμπίνας 

 

4 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Για συμπληρωμα ειναι κλεψια πανω απο 20ευρω. Παντως μια νορμαλ τιμη για αλλαγη φρεον ειναι μεχρι 40ευρω!

Με τις καλες εποχες την πατησα και γω 70ευρω!!! Βεβαια με φπα.  Τοτε ειχα τα δικα μου.. και δεν καθισα να ψαχτω..

Ένα 40€ είχα δώσει 2 φορές πήγα λόγω διαρροής ( έβαλε και φωσφορόυχο )

Και 10€ ένα φίλτρο καμπίνας. Πιστεύω λογική τιμή

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαρροή φαίνεται με UV λάμπα και κάτι κίτρινα γυαλιά, μου τα φόρεσε μάστορας και το είδα με τα μάτια μου. Δεν ξέρω αν ο προηγούμενος μάστορας ή ο ιδιοκτήτης είχε ρίξει αυτό το φωσφορίζον λάδι που αναφέρθηκε πιο πάνω, το πιθανότερο είναι αυτό μιας και είχε από την αρχή πρόβλημα με το κλιματιστικό, αλλά με την UV και τα συγκεκριμένα γυαλιά έβλεπες καθαρά που υπήρχαν διαρροές.

Εμένα έχανε σε 2 σημεία. Από το ψυγείο και από την φλάντζα του κομπρέσορα. Όπως αναφέρθηκε πιο πάνω θέλει ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων με εξειδίκευση σε κλιματιστικά, που θα έχει και τα απαραίτητα εργαλεία για αυτή την δουλειά.

Από τιμές προσωπικά μόνο για γέμισμα (το είχε χάσει όλο) ο πρώτος μου πήρε 50€. Όταν το ξανά έχασε μετά από μια εβδομάδα και το πήγα σε εξειδικευμένο για να βρει την διαρροή, μου κράτησε όλο το πρωί το αυτοκίνητο και τέσταρε με ένα μηχάνημα πρεσάροντας το κύκλωμα για ώρα για να βρει τις διαρροές.

Για έλεγχο, γέμισμα από την αρχή, και ψέκασμα  με ένα αντι μυκητιακό σπρέι στους αγωγούς μου πήρε 50€, σε όποιον το λέω δεν το πιστεύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, paramedic είπε

Όσοι είστε απο Αθήνα έχετε να προτείνετε κάποιον καλό μάστορα στα Δυτικά προάστια έστω σε προσωπικό μήνυμα ;

Για τι μάρκα οχήματος ή θές αποκλειστικά για κλιματισμό ;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...