christopher0016 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε Πριν μιλούσες για αμορτισέρ, τώρα μιλάς για αναρτήσεις... κυριολεκτικά ότι να ναι! Ότι Να ναι είναι το σχόλιο σου Πια η διαφορά αμορτισέρ με αναρτήσεις ρε "φιλε'';;; Σχολιάζεις απλά για να μου την πεις;; Περιμένω το copy paste σου.
Joshua21 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Μόλις τώρα, christopher0016 είπε Ότι Να ναι είναι το σχόλιο σου Πια η διαφορά αμορτισέρ με αναρτήσεις ρε "φιλε'';;; Σχολιάζεις απλά για να μου την πεις;; Περιμένω το copy paste σου. Αν θέλεις copy paste από κάπου sorry, δεν διαθέτουμε. Η ανάρτηση είναι το σύνολο όλων των εξαρτημάτων που διαχωρίζουν τις αναρτημένες με τις μη αναρτημένες μάζες ενός οχήματος. Είναι τα αμορτισέρ, τα ελατήρια, τα σινεμπλόκ, τα ψαλίδια, οι αντιστρεπτικές κτλ κτλ κτλ. Τα αμορτισέρ είναι μόνο ένα από τα πολλά εξαρτήματα που διαθέτει η ανάρτηση.
christopher0016 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 6 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Αν θέλεις copy paste από κάπου sorry, δεν διαθέτουμε. Η ανάρτηση είναι το σύνολο όλων των εξαρτημάτων που διαχωρίζουν τις αναρτημένες με τις μη αναρτημένες μάζες ενός οχήματος. Είναι τα αμορτισέρ, τα ελατήρια, τα σινεμπλόκ, τα ψαλίδια, οι αντιστρεπτικές κτλ κτλ κτλ. Τα αμορτισέρ είναι μόνο ένα από τα πολλά εξαρτήματα που διαθέτει η ανάρτηση. Εγινε καλώς επειδή δεν έχω διάθεση να παίζω την κολοκύθια , με κάποιον που την λέει σε όλους επειδή δεν τα γράφουν ακριβώς όπως στο Wikipedia.
Joshua21 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Εγώ πάλι άλλο παρατήρησα, πως όλοι οι υπόλοιποι τη λέμε σε σένα επειδή αυτά που γράφεις δεν στέκουν.
plasTOST Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Το λάδι που σου έβαλε ο μηχανικός σου έχει να κάνει με την σκληρότητα/ απόσβευσης του αμορτισέρ και κατά επέκταση την ταχύτητα συμπίεσης - αποσυμπίεσης του αμορτισέρ. Το ότι δεν κάθετε μπορεί να οφείλετε και σε πιθανή ρύθμιση του ελατηρίου αν είναι ρυθμιζόμενο και αυτό. Επειδή βρισκόμουν και εγώ σε αντίστοιχη θέση με εσένα για αλλαγή ελατηρίων, αυτό που είχα προσέξει ήταν ότι είχαν μαλακώσει. Η εικόνα που παρουσίαζαν ήταν : - με λιγότερο βάρος το αμάξι καθόταν ποιο εύκολα, - τερμάτιζε η διαδρομή των / ελατηρίων/ αμορτισέρ πολύ ποιο εύκολα από ότι στην αρχή - τα αμορτισερ επιβαρύνονταν αυτήν την μαλακότερη αντίδραση των ελατηρίων με αποτέλεσμα να ζεστένονται γρηγορότερα και να "καταπονούντε". Το αυτοκίνητο έχει 240.000 χλμ και η χρήση του εντός και εκτός δρόμου. Σε ερώτησή μου στο συνεργείο η απάντηση ήταν ότι τα ελατήρια δεν τα αλλάζουμε ποτέ. Έτυχε ακριβώς δίπλα στο δικό μου στο συνεργείο να υπάρχει ίδιο μοντέλο με το 1/3 των χιλιομέτρων. Κάναμε ένα χοντρικό τέστ στην απόσβευση και των δύο αυτοκινήτων πριν πάμε για σωστή μέτρηση η οποία μας επιβεβαίωσε ότι όντως τα ελατήρια ναι μεν δεν είχαν κάτσει αλλά είχαν μαλακώσει. Η μέτρηση είχε γίνει στα 200.000 χλμ με αλλαγή αμορτισέρ στα 125.000. Υπόψην τα αμορτισέρ είναι σε αρκετά καλή κατάσταση ακόμα και μετά από τόσα χιλιόμετρα (σύμφωνα με τα ΚΤΕΟ όσο ακριβής είναι οι μετρήσεις τους) Λύση για να έρθει στα "ισια" του η οδηγική απόδοση ήταν λίγο ποιο σκληρά ελατήρια, χωρίς ωστόσο να διορθώνει το "κάθισμα". Επίσης δεν υπήρχε θέμα ασφάλειας στο δρόμο (άμεσα) Επεξ/σία 21 Μαΐου 2019 από plasTOST
lary7 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Στις 20/5/2019 στις 8:58 ΠΜ, Joshua21 είπε Όσες φορές και να το επαναλάβεις, δεν θα αλλάξει το γεγονός ότι κάνεις λάθος. Τα αμορτισέρ κάνουν απόσβεση κραδασμών, όχι βάρους, για αυτό και λέγονται αποσβεστήρες κραδασμών και όχι αποσβεστήρες βάρους. Εδώ θα συμφωνήσω εμπειρικά με τον christopher0016 χωρίς να μπορώ να το εξηγήσω. Έχω 1 ράμπα στο σπίτι και 1 σαμαράκι σε σημείο δρόμου που περνάω σχετικά τακτικά οπου το αμάξι άμα έχει πάνω από 2 άτομα μέσα και λίγες αποσκευές έβρισκε ελάχιστα, ουσιαστικά έξυνε μια πλαστική ποδιά που έχει από κάτω, άδειος δεν είχα θέμα. Τα τελευταία χρόνια άρχισε να βρίσκει και άδειος, σε σημείο να ψάχνω κάθε φορά αν έχει ξεχαστεί κάτι στο πορτ παγκαζ, ενώ και οπτικά νόμιζα πως το αμάξι έχει κάτσει λίγο. Τελικά στα 160.000 άλλαξα αμορτισέρ και σινεμπλόκ και σταμάτησε να βρίσκει όταν είμαι άδειος. Πιθανόν με τα καινούργια αμορτισέρ να κάθεται ελάχιστα πιο επάνω το αμάξι. 1
Joshua21 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 52 λεπτά πριν, lary7 είπε Εδώ θα συμφωνήσω εμπειρικά με τον christopher0016 χωρίς να μπορώ να το εξηγήσω. Έχω 1 ράμπα στο σπίτι και 1 σαμαράκι σε σημείο δρόμου που περνάω σχετικά τακτικά οπου το αμάξι άμα έχει πάνω από 2 άτομα μέσα και λίγες αποσκευές έβρισκε ελάχιστα, ουσιαστικά έξυνε μια πλαστική ποδιά που έχει από κάτω, άδειος δεν είχα θέμα. Τα τελευταία χρόνια άρχισε να βρίσκει και άδειος, σε σημείο να ψάχνω κάθε φορά αν έχει ξεχαστεί κάτι στο πορτ παγκαζ, ενώ και οπτικά νόμιζα πως το αμάξι έχει κάτσει λίγο. Τελικά στα 160.000 άλλαξα αμορτισέρ και σινεμπλόκ και σταμάτησε να βρίσκει όταν είμαι άδειος. Πιθανόν με τα καινούργια αμορτισέρ να κάθεται ελάχιστα πιο επάνω το αμάξι. Στην περίπτωση σου με τα καινούργια αμορτισέρ δεν "κάθεται ελάχιστα πιο πάνω το αμάξι", στο ίδιο ακριβώς ύψος κάθεται. Η διαφορά είναι πως όταν περνάς από τη ράμπα και το σαμαράκι, τα καινούργια αμορτισέρ κάνουν καλύτερη απόσβεση συμπίεσης με αποτέλεσμα να μην επιτρέπουν στα ελατήρια να κάνουν μεγάλη ταλάντωση. Πεσμένα αμορτισέρ --> μεγάλη ταλάντωση ελατηρίων --> βρίσκει ο τροχός σου στην πλαστική ποδιά. Καινούργια αμορτισέρ --> μικρή ταλάντωση ελατηρίων --> ΔΕΝ βρίσκει ο τροχός σου στην πλαστική ποδιά. Αυτό που συζητάμε εδώ όμως είναι το κατά πόσο "κάθεται" ένα ακίνητο αυτοκίνητο όταν μπαίνει βάρος σε αυτό από άτομα ή και αποσκευές. Αν η σκληρότητα του ελατηρίου σου είναι πχ 10kg/mm τότε θα "κάθεται" ένα εκατοστό για κάθε εκατό κιλά βάρους, άσχετα αν τα αμορτισέρ σου είναι πεσμένα ή ολοκαίνουργια. Ελπίζω να το κατάλαβες τώρα. Edit Στο παρακάτω βίντεο φαίνεται ξεκάθαρα αυτό που σου λέω, δλδ το ότι το χαλασμένο αμορτισέρ επιτρέπει την ανεξέλεγκτη ταλάντωση του ελατηρίου, ενώ το καλό την περιορίζει στο ελάχιστο: Επεξ/σία 21 Μαΐου 2019 από Joshua21 3
plasTOST Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 18 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Αυτό που συζητάμε εδώ όμως είναι το κατά πόσο "κάθεται" ένα ακίνητο αυτοκίνητο όταν μπαίνει βάρος σε αυτό από άτομα ή και αποσκευές. Αν η σκληρότητα του ελατηρίου σου είναι πχ 10kg/mm τότε θα "κάθεται" ένα εκατοστό για κάθε εκατό κιλά βάρους, άσχετα αν τα αμορτισέρ σου είναι πεσμένα ή ολοκαίνουργια. Αυτό ακριβώς
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 O TS καλό είναι όταν πάει στον μηχανικό να κοιτάξει και τις βάσεις των αμορτισέρ, εμένα μου είχε σπάσει η μία πίσω και νόμιζα είχα θέμα με την ανάρτηση. Κοπάναγε τ' αμάξι πολύ. Την αλλάξαμε και όλα οκ
costacurta Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Στις 20/5/2019 στις 2:15 ΠΜ, christopher0016 είπε Ποτέ άλλαξες τελευταία φορά αναρτήσεις; Φίλε μου μην το αποπαίρνεις τον Joshua στα εξηγεί πολύ απλά και . Φιλικά στο αναφέρω ισα ίσα με τέτοια ερωτήματα κάνει μπαμ ότι δεν γνωρίζεις τα βασικά
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Αν θέλεις κάνε ένα κόπο και μέτρα με ένα χάρακα το πίσω ελατήριο. θα μετρήσεις την απόσταση από την δεύτερη από κάτω σπείρα με την τρίτη. Γραψε εδώ το αποτέλεσμα και ποιο αμάξι έχεις.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 22 Μαΐου 2019 Moderators Δημοσ. 22 Μαΐου 2019 Το αστείο είναι ότι ορισμένες φορές (πολύ σπάνια) παρατηρώ τις πίσω ρόδες από προπορευόμενα οχήματα να ταλαντώνονται πάρα πολύ και "άσχημα" με την παραμικρή λακούβα που συναντούν! Μιλάμε για κανονικό χοροπηδηχτό! Αυτό σημαίνει εντελώς ελαττωματικά αμορτισέρ, σωστά; Άρα το συγκεκριμένο όχημα είναι επικίνδυνο...
lary7 Δημοσ. 22 Μαΐου 2019 Δημοσ. 22 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, GeorgeMan είπε Το αστείο είναι ότι ορισμένες φορές (πολύ σπάνια) παρατηρώ τις πίσω ρόδες από προπορευόμενα οχήματα να ταλαντώνονται πάρα πολύ και "άσχημα" με την παραμικρή λακούβα που συναντούν! Μιλάμε για κανονικό χοροπηδηχτό! Αυτό σημαίνει εντελώς ελαττωματικά αμορτισέρ, σωστά; Άρα το συγκεκριμένο όχημα είναι επικίνδυνο... Nαι αυτό είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα, και δεν είναι τόσο σπάνιο αν προσέχεις σε τμήματα δρόμου με μικρές ανωμαλίες. Εδώ ο μέσος οδηγός δεν αλλάζει τα λάστιχα όταν πρέπει, σιγά μη δώσει χρήμα για αμορτισέρ. Χαλαρα πιστεύω ενα 70% των οχημάτων δεν αλλάζει αμορτισέρ, είναι κάτι που ούτε ο κόσμος δεν το ξέρει ότι είναι αναλώσιμα. 2
Joshua21 Δημοσ. 22 Μαΐου 2019 Δημοσ. 22 Μαΐου 2019 4 ώρες πριν, GeorgeMan είπε Το αστείο είναι ότι ορισμένες φορές (πολύ σπάνια) παρατηρώ τις πίσω ρόδες από προπορευόμενα οχήματα να ταλαντώνονται πάρα πολύ και "άσχημα" με την παραμικρή λακούβα που συναντούν! Μιλάμε για κανονικό χοροπηδηχτό! Αυτό σημαίνει εντελώς ελαττωματικά αμορτισέρ, σωστά; Άρα το συγκεκριμένο όχημα είναι επικίνδυνο... Εντελώς ελαττωματικά ίσως όχι, αλλά σίγουρα πάρα πολύ πολύ φτωχή απόδοση. Η δουλειά του αμορτισέρ είναι να αποσβένει τις ταλαντώσεις που δημιουργούνται από τα ελατήρια ώστε να εξασφαλίζει και άνεση για τους επιβάτες, αλλά και ασφάλεια. Δεν θέλω καν να φανταστώ ένα αυτοκίνητο με τόσο χάλια αμορτισέρ να προσπαθήσει να πάρει μια στροφή σχετικά γρήγορα, με τέτοιες ταλαντώσεις είναι σίγουρο πως τα ελαστικά δεν θα έχουν καν επαφή με το οδόστρωμα.
sx1t Δημοσ. 6 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2020 Πρόσφατα άλλαξα ελατήρια σε Corolla του 1998 με 250k χιλιόμετρα γιατί το αυτοκίνητο είχε χαμηλώσει. Έχω και εγώ ένα Accent του 1999 πολύ προσεγμένο, χωρίς να το φόρτωσα ποτέ ή το ταλαιπώρησα και μάλλον και αυτού τα ελατήρια έχουν κάτσει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα