Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πριν λίγο καιρό, o Carl Pei, co-founder της OnePlus εξήγησε το σκεπτικό πίσω από την απόφαση της εταιρείας να μην προχωρήσει στην επένδυση που ήταν απαραίτητη (στην έρευνα και ανάπτυξη, σε πρόσθετο ενδεχομένως hardware κ.ά) για να λάβει η ναυαρχίδα της την απαραίτητη πιστοποίηση αντοχής απέναντι στη σκόνη και στο νερό.

Μάλιστα, δημιούργησε και ένα βίντεο, για να δείξει στους καταναλωτές και στους μελλοντικούς πελάτες ότι οι ίδιοι επιβαρύνονται με το κόστος τέτοιων πιστοποιήσεων.

Όμως τώρα, βλέπουμε ότι η εταιρεία δεν έχει κανένα πρόβλημα να επενδύσει ένα αρκετά σεβαστό ποσό για τις ανάγκες του μάρκετινγκ στην Ασιατική αγορά (λαμβάνοντας υπόψη ότι για την συνεργασία της με τον Robert Downey Jr. πριν μερικά χρόνια, η HTC επένδυσε ένα ποσό της τάξης των $12 εκατομμυρίων, υποθέτουμε ότι σήμερα, που ο Αμερικανός ηθοποιός είναι αρκετά πιο δημοφιλής χάρη στην μεγάλη επιτυχία των κινηματογραφικών ταινιών Avengers, το ποσό θα είναι τουλάχιστον το ίδιο).

Ο Robert Downey Jr. «ανέβασε» στον προσωπικό του λογαριασμό στο Κινέζικο κοινωνικό δίκτυο Weibo μία φωτογραφία, σηματοδοτώντας την έναρξη της συνεργασίας του με την OnePlus.

c7e98610gy1g336go41ipj21111jktf0.jpg.f7eb92b4de9f581826efaf03a67dd284.jpg

Η OnePlus εισήλθε στην πολυπληθή αγορά των smartphones με την δέσμευση να προσφέρει στους φίλους της συσκευές με κορυφαία χαρακτηριστικά αλλά με τις χαμηλότερες, όσο είναι δυνατόν, τιμές. Ακριβώς για αυτό το λόγο, προτίμησε όπως είπε, να μην ξοδέψει άσκοπα χρήματα για πιστοποιήσεις IPxx. Όμως όπως είδαμε τελικά, η τελευταία γενιά των συσκευών της είναι ακριβότερη από ποτέ, και η συμφωνία της με τον Robert Downey Jr. στον τομέα του μάρκετινγκ δείχνει ότι μάλλον η εταιρεία αλλάζει.

The Verge


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Δεν ξέρω αλλά το insomnia μου φαίνεται υποστηρίζει πολύ Samsung και κάνει προπαγάνδα εναντίον των άλλων εταιριών..

  • Like 5
  • Confused 1
Δημοσ.

αναρωτιέμαι αν υπάρχει εστω ενας που θα σκεφτει "ας παρω op7" βλεποντας εναν ηθοποιο/τραγουδιστη/whataver να το κραταει σε ενα ποστερ.

δεν τις καταλαβαινω αυτες τις μαρκετινιές. να δεις εναν τενιστα να παιζει με head και να θες να παρεις ρακέτα head εχει καποιο νοημα αλλα αυτο?

  • Like 13
  • Thanks 1
Δημοσ.

Με την ίδια λογική, όλες οι μεγάλες εταιρείες δεν πληρώνουν πατέντες και χρεωνουν 1 χιλιάρικο και παραπάνω το κάθε κινητό. Η πληρώνουν κάποια εκατοντάδες εκατομμύρια για προώθηση. Δεν υπάρχει λογική σε αυτό το άρθρο. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

αναρωτιέμαι αν υπάρχει εστω ενας που θα σκεφτει "ας παρω op7" βλεποντας εναν ηθοποιο/τραγουδιστη/whataver να το κραταει σε ενα ποστερ.

δεν τις καταλαβαινω αυτες τις μαρκετινιές. να δεις εναν τενιστα να παιζει με head και να θες να παρεις ρακέτα head εχει καποιο νοημα αλλα αυτο?

Αυτό ισχύει για εμάς που ξέρουμε το προϊόν. Πιστεύω πως οι εταιρείες κάνουν αυτό trick με τον ηθοποιό έτσι ώστε να δυναμώσουν το brand name τους aka να μην το βλέπει ο μέσος αγοραστής που δεν έχει ιδέα από κινητά και να λέει " τι είναι αυτή η κινέζιλα που έχει 700€, ας πάρω κάνα Samsung ή iphone"

Επεξ/σία από Iliaz
  • Like 13
Δημοσ.

Ο Pete Lau και η OnePlus πολλά έχουν πει κατά καιρούς και διαφορετικά πράγματα έπραξαν.

Το ίδιο συμβαίνει και με τους μίζερους στα σχόλια, σε θέματα με την OnePlus.

Κάποιοι έγραφαν ότι η OnePlus δεν κάνει διαφημίσεις, δεν ξοδεύει λεφτά σε marketing και οι τιμές της είναι αδικαιολόγητες. Τώρα που το κάνει και έχει διαφημίσει το OnePlus 7 Pro απ' όλες τις πάντες, έρχονται οι ίδιοι μίζεροι να κράξουν :D

  • Sad 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

αναρωτιέμαι αν υπάρχει εστω ενας που θα σκεφτει "ας παρω op7" βλεποντας εναν ηθοποιο/τραγουδιστη/whataver να το κραταει σε ενα ποστερ.

δεν τις καταλαβαινω αυτες τις μαρκετινιές. να δεις εναν τενιστα να παιζει με head και να θες να παρεις ρακέτα head εχει καποιο νοημα αλλα αυτο?

Θέλουν να προσελκύσουν και άλλο κοινό πέρα από geeks. Να πάει η άσχετη - άσχετος από κινητά και να πει α ωραίο κινητό το έχει και ο τάδε άρα αυτή η μάρκα είναι καλή και γνωστή.

  • Like 4
Δημοσ.

Ρε παιδιά πως δεν έχει σχέση το άρθρο;χθες μας είπε ο άλλος ότι δε παίρνω πιστοποίηση γιατί κοστίζει και σήμερα έφερε τον i am iron man ,καθόλου μικρό μέγεθος.

Χθες!!!!

Ο άλλος βλέπει πλεκτάνη της Sammy με το insomnia!!!

Τι στον ......!!!!!

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.

Δεν βρίσκω το παράξενο που είναι και απαραίτητο να γραφτεί και άρθρο για αυτό. Προφανώς και μια διαφήμιση με κάποιον γνωστό θα φέρει πολλά παραπάνω χρήματα στην OnePlus από το να πιστοποιήσει την αδιαβροχοποίηση της συσκευής.

  • Like 7
Δημοσ.

Ναι γιατί έτσι πιστεύει ότι θα έχει κέρδος ενώ με την πιστοποίηση θεωρεί ότι δεν θα έχει. Ως γνωστόν όλες οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες κινούνται με γνώμονα το κέρδος και την αύξηση του μεριδίου που έχουν στην αγορά οπότε που είναι το περίεργο ?

  • Like 6
Επισκέπτης
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

αναρωτιέμαι αν υπάρχει εστω ενας που θα σκεφτει "ας παρω op7" βλεποντας εναν ηθοποιο/τραγουδιστη/whataver να το κραταει σε ενα ποστερ.

δεν τις καταλαβαινω αυτες τις μαρκετινιές. να δεις εναν τενιστα να παιζει με head και να θες να παρεις ρακέτα head εχει καποιο νοημα αλλα αυτο?

Νομιζεις πολυεθνικες εταιριες δισεκατομμυριων θα πετουσαν λεφτα στο ακυρο? Δουλευει.

Δημοσ.

Η πλάκα θα είναι με αυτούς που έλεγαν ότι δεν καταλαβαίνουμε την αδικαιολόγητη τιμή του OnePlus αφού δεν χαλάει λεφτά για διαφήμιση όπως η samsung.  Οπότε τώρα φαντάζομαι ότι είναι οκ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...