beisnikos_spi Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους, Είμαι συνδρομητής Forthnet εδώ και 1,5 χρόνο περίπου και από πέρσυ το καλοκαίρι, αλλά τους τελευταίους 2 μήνες περίπου, η γραμμή έχει βραχυκυκλώσει εντελώς. Δηλώνω επανειλημμένα βλάβη και ρίχνουν το φταίξιμο στον ΟΤΕ ότι ναι μεν έχει εντοπίσει καλωδιακή βλάβη, δεν μπορεί να φτιάξει το πρόβλημα όμως! Το τηλέφωνο είναι άχρηστο, άπειρα παράσιτα και αυτή τη στιγμή που γράφω έχει νεκρώσει τελείως. Το κορυφαίο είναι ότι προχθές καθώς μιλούσα στις βλάβες και τσακωνόμουν, νέκρωσε το τηλέφωνο! Τι να πω πια! Το internet ανά μισή ώρα πέφτει και επανασυνδέεται. Μπορείτε να βοηθήσετε με συμβουλές/tips & tricks μήπως και δω άσπρη μέρα; Μπορώ εγώ κάπως να διορθώσω το βραχυκύκλωμα εφόσον ο ΟΤΕ αρνείται; Επεξ/σία 17 Μαΐου 2019 από beisnikos_spi
giorgos1486 Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, beisnikos_spi είπε Καλησπέρα σε όλους, Είμαι συνδρομητής Forthnet εδώ και 1,5 χρόνο περίπου και από πέρσυ το καλοκαίρι, αλλά τους τελευταίους 2 μήνες περίπου, η γραμμή έχει βραχυκυκλώσει εντελώς. Δηλώνω επανειλημμένα βλάβη και ρίχνουν το φταίξιμο στον ΟΤΕ ότι ναι μεν έχει εντοπίσει καλωδιακή βλάβη, δεν μπορεί να φτιάξει το πρόβλημα όμως! Το τηλέφωνο είναι άχρηστο, άπειρα παράσιτα και αυτή τη στιγμή που γράφω έχει νεκρώσει τελείως. Το κορυφαίο είναι ότι προχθές καθώς μιλούσα στις βλάβες και τσακωνόμουν, νέκρωσε το τηλέφωνο! Τι να πω πια! Το internet ανά μισή ώρα πέφτει και επανασυνδέεται. Μπορείτε να βοηθήσετε με συμβουλές/tips & tricks μήπως και δω άσπρη μέρα; Μπορώ εγώ κάπως να διορθώσω το βραχυκύκλωμα εφόσον ο ΟΤΕ αρνείται; Καλησπέρα φίλε μου, τωρα βρίσκεσαι σε βλάβη υπο εξέλιξη αν κατάλαβα σωστά, θα πρέπει να περιμένεις μέχρι να δηλώσουν αποκατάσταση και δεν υπάρχει κατι που μπορείς να κάνεις (μόνο καμιά καταγγελία στην εετ μπας και στο φτιάξουν πιο γρήγορα) και τη εννοείς αρνείται ο οτε? Πιθανός να πηγε και να είπε οτι δεν βρήκε πρόβλημα και απλά θα πρεπει να ξαναπανε και τώρα περιμένεις το νεο ραντεβού σωστα? Δυστυχώς αυτά εχουν οι καλωδιακες βλάβες, αν πέσεις και σε τζιμανια τεχνικούς του οτε που είναι οτι νανε υπάρχει καθυστέρηση χωρίς λόγο
l337 Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Βλέποντας τα στατιστικά σου υπάρχει μια ένδειξη βραχυχκλώματος. Πιθανόν να είναι μεταξύ του ΑΚ και του KV, πιθανόν να είναι και μετά τον κατανεμητή, στο δικό σου κομμάτι. Στη θέση σου θα ξεκινούσα με έλεγχο εσωτερικής καλωδίωσης από τον κατανεμητή μέχρι εσένα. Επεξ/σία 18 Μαΐου 2019 από l337
beisnikos_spi Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 5 hours ago, l337 said: Βλέποντας τα στατιστικά σου υπάρχει μια ένδειξη βραχυχκλώματος. Πιθανόν να είναι μεταξύ του ΑΚ και του KV, πιθανόν να είναι και μετά τον κατανεμητή, στο δικό σου κομμάτι. Στη θέση σου θα ξεκινούσα με έλεγχο εσωτερικής καλωδίωσης από τον κατανεμητή μέχρι εσένα. Καλημέρα, Το έχω κάνει ήδη αυτό. Εξάλλου και το 2ο διαμέρισμα στο κτίριο έχει ακριβώς ίδια προβλήματα με εμένα! 7 hours ago, giorgos1486 said: Καλησπέρα φίλε μου, τωρα βρίσκεσαι σε βλάβη υπο εξέλιξη αν κατάλαβα σωστά, θα πρέπει να περιμένεις μέχρι να δηλώσουν αποκατάσταση και δεν υπάρχει κατι που μπορείς να κάνεις (μόνο καμιά καταγγελία στην εετ μπας και στο φτιάξουν πιο γρήγορα) και τη εννοείς αρνείται ο οτε? Πιθανός να πηγε και να είπε οτι δεν βρήκε πρόβλημα και απλά θα πρεπει να ξαναπανε και τώρα περιμένεις το νεο ραντεβού σωστα? Δυστυχώς αυτά εχουν οι καλωδιακες βλάβες, αν πέσεις και σε τζιμανια τεχνικούς του οτε που είναι οτι νανε υπάρχει καθυστέρηση χωρίς λόγο Σύμφωνα με ενημέρωση της Forthnet, ο ΟΤΕ έχει όντως εντοπίσει τη βλάβη, όμως αδυνατεί/αρνείται/δεν τον συμφαίρει να την επισκευάσει. Απίστευτα πράγματα δηλαδή. Στο site της ΕΕΤΤ αναφέρει το εξής: Πριν απευθυνθούν στην ΕΕΤΤ, οι καταναλωτές οφείλουν να υποβάλλουν κάθε ερώτημα/αίτημα/καταγγελία πρώτα στον πάροχό τους ο οποίος υποχρεούται να απαντήσει εγγράφως εντός 20 ημερολογιακών ημερών. Εγώ προχθές τους έστειλα ένα mail υποβάλλοντας το παράπονό μου στο [email protected] όμως δεν έχω λάβει ακόμα πίσω απάντηση όμως. Τέλος, κάποιο φίλτρο με noise cancellation δεν υπάρχει; Ευχαριστώ προκαταβολικά! Επεξ/σία 18 Μαΐου 2019 από beisnikos_spi
Mhlogiatros Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 Χρειάζεσαι κάτι γραπτά και γιαυτο αποφεύγουν όπως ο διάολος το λιβάνι να δώσουν σαφή απάντηση
poulinos Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 εφοσον οπως λες το εχει το ιδιο προβλημα και αλλο διαμερισμα 99 τις 100 ειναι καλωδιακη.εχω δει καλωδιακη να φτιαχνει σε 2 μερες εχω δει καλωδιακη να φτιαχνει και μετα απο μηνα. 3 hours ago, beisnikos_spi said: Καλημέρα, Το έχω κάνει ήδη αυτό. Εξάλλου και το 2ο διαμέρισμα στο κτίριο έχει ακριβώς ίδια προβλήματα με εμένα! Σύμφωνα με ενημέρωση της Forthnet, ο ΟΤΕ έχει όντως εντοπίσει τη βλάβη, όμως αδυνατεί/αρνείται/δεν τον συμφαίρει να την επισκευάσει. Απίστευτα πράγματα δηλαδή. Στο site της ΕΕΤΤ αναφέρει το εξής: Πριν απευθυνθούν στην ΕΕΤΤ, οι καταναλωτές οφείλουν να υποβάλλουν κάθε ερώτημα/αίτημα/καταγγελία πρώτα στον πάροχό τους ο οποίος υποχρεούται να απαντήσει εγγράφως εντός 20 ημερολογιακών ημερών. Εγώ προχθές τους έστειλα ένα mail υποβάλλοντας το παράπονό μου στο [email protected] όμως δεν έχω λάβει ακόμα πίσω απάντηση όμως. Τέλος, κάποιο φίλτρο με noise cancellation δεν υπάρχει; Ευχαριστώ προκαταβολικά! 7 minutes ago, Mhlogiatros said: Χρειάζεσαι κάτι γραπτά και γιαυτο αποφεύγουν όπως ο διάολος το λιβάνι να δώσουν σαφή απάντηση σε καλωδιακη δεν χρειαζεται να αποδειξεις κατι αφου μονο τις βλαβες στον οτε που εχουν δηλωθει να δειξεις εισαι μια χαρα.αυτο ειτε ειναι forthnet ειτε vodafone ειτε wind.οπως και σε αλλες περιπτωσεις που αναμενεις 10 μερες για συνδυαστικο ραντεβου ή η βλαβη εχει καθυστερησει και ο οτε αλλαζει την ημερομηνια αρσης
beisnikos_spi Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 10 hours ago, poulinos said: σε καλωδιακη δεν χρειαζεται να αποδειξεις κατι αφου μονο τις βλαβες στον οτε που εχουν δηλωθει να δειξεις εισαι μια χαρα.αυτο ειτε ειναι forthnet ειτε vodafone ειτε wind.οπως και σε αλλες περιπτωσεις που αναμενεις 10 μερες για συνδυαστικο ραντεβου ή η βλαβη εχει καθυστερησει και ο οτε αλλαζει την ημερομηνια αρσης Οπότε; Να περιμένω να παρέλθουν οι 20 ημερολογιακές μέχρι να μην απαντήσουν γραπτά στο ερώτημά μου και να κάνω καταγγελία στον ΕΕΤΤ;
aGka8l Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 Υπάρχουν και περιοχές που ο ΟΤΕ δεν ενδιαφέρετε για τους παροχους και αφού παίζει για τους δικούς τους από καμπίνα δεν φτιάχνει την βλάβη στο κύριο δίκτυο λόγω κόστους..
beisnikos_spi Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 19 hours ago, aGka8l said: Υπάρχουν και περιοχές που ο ΟΤΕ δεν ενδιαφέρετε για τους παροχους και αφού παίζει για τους δικούς τους από καμπίνα δεν φτιάχνει την βλάβη στο κύριο δίκτυο λόγω κόστους.. Καλά ναι αυτό δεν είνα ικάτι νέο, οπότε να αλλάξω σε Cosmote μπας και έχω λίιιιγο καλύτερη αντιμετώπιση λες;
aGka8l Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 27 λεπτά πριν, beisnikos_spi είπε Καλά ναι αυτό δεν είνα ικάτι νέο, οπότε να αλλάξω σε Cosmote μπας και έχω λίιιιγο καλύτερη αντιμετώπιση λες; ζητα για αρχη καλύτερη τιμη για vpu light
poulinos Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 On 18/05/2019 at 21:24, beisnikos_spi said: Οπότε; Να περιμένω να παρέλθουν οι 20 ημερολογιακές μέχρι να μην απαντήσουν γραπτά στο ερώτημά μου και να κάνω καταγγελία στον ΕΕΤΤ; αν θες να το πας τυπικα ναι μπορεις να κανεις αυτο.ο λογος που το ειπα ειναι οτι οπως φαινεται ειναι μια πιο γενικευμενη βλαβη αφου ειπες οτι και αλλοι στο ιδιο κτιριο δεν εχουν υπηρεσιες που μπορει να ανηκουν σε αλλο παροχο.οποτε εφοσον ειναι κατι γενικό πχ καλωδιακή θα πρεπει να φτιαχτει για ολους ταυτόχρονα.θα ανησυχουσα παραπανω αν εβλεπα να παιζουν οι υπολοιποι στο κτιριο αλλα οχι εγω. 13 hours ago, divo said: Σιγα μη παρει απο forthnet vpu light. Και να πληρωσει η forthnet μετα τον οτε πρωτα απο ολα βεβαιωσου οτι η βλαβη εχει δοθει στον οτε. εχεις δει καθολου τεχνικο του οτε να ερχεται στο σπιτι σου απο εξω? πρεπει να ειναι καλωδιακη γιατι αναφερει οτι δεν παιζουν και αλλοι.οποτε θα εχει δοθει οτε και απο αλλους πελατες.αρκετες καλωδιακες ανοιχτες 10 μερες Plus:P. ο τεχνικος μπορει να μην παει καν στο χωρο του αν πχ ειναι καλωδιακη σε κεντρικο που ειναι και πιο δυσκολο να φτιαχτει. σιγουρα το να εχεις vdsl απο το kv ειναι πολυ καλυτερα αφου ιντερνετ παιρνει απο το kv αρα λιγοτερος χαλκος.το πολυ να μην ειχε τηλεφωνια
beisnikos_spi Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 16 hours ago, aGka8l said: ζητα για αρχη καλύτερη τιμη για vpu light Τι είναι το vpu light? 13 hours ago, divo said: πρωτα απο ολα βεβαιωσου οτι η βλαβη εχει δοθει στον οτε. εχεις δει καθολου τεχνικο του οτε να ερχεται στο σπιτι σου απο εξω? Έχει δοθεί το ξέρω στα σίγουρα μιας και με ενημέρωσαν πως πραγματοποιήθηκε συνδυαστικό ραντεβού. 12 minutes ago, poulinos said: σιγουρα το να εχεις vdsl απο το kv ειναι πολυ καλυτερα αφου ιντερνετ παιρνει απο το kv αρα λιγοτερος χαλκος.το πολυ να μην ειχε τηλεφωνια Μπορείς να μου το εξηγήσεις λίγο πιο αναλυτικά αυτό;
poulinos Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 1 minute ago, beisnikos_spi said: Τι είναι το vpu light? Έχει δοθεί το ξέρω στα σίγουρα μιας και με ενημέρωσαν πως πραγματοποιήθηκε συνδυαστικό ραντεβού. Μπορείς να μου το εξηγήσεις λίγο πιο αναλυτικά αυτό; αν εχεις adsl παιρνεις ιντερνετ και τηλεφωνο απο το αστικο κεντρο αρα εχεις χαλκο απο το σπιτι σου στο καφαο και απο το καφαο στο αστικο κεντρο.αν ειχες vdsl το ιντερνετ θα ερχοταν απο το Kv που ειναι κοντα σου και η τηλεφωνια ειτε απο το Kv ειτε απο το αστικο κεντρο.οποτε αν ειχες βλαβη στο κεντρικο καλωδιο απο το αστικο κεντρο μεχρι το Kv αν ησουν vdsl το ιντερνετ θα επαιζε μια χαρα και απλα δεν θα επαιζε το τηλεφωνο αν επαιρνες απο το αστικο κεντρο.αν ειχεςκαι voip τοτε δεν θα σε επηρεαζε καθολου. εχω forthnet και εχω το kv του οτε στα 20 μετρα.οποτε παιρνω ιντερνετ με 20 μετρα χαλκο.τηλεφωνο παιρνω απο το αστικο κεντρο αλλα αμα υπηρχε καλωδιακη στο κεντρικο θα εχανα το τηλεφωνο.συν οτι σε 20 -50-100 μετρα καλωδιο ειναι στατιστικα μικροτερο το να εχεις βλαβη απο οτι πχ σε 3 Km Καλωδιο.
beisnikos_spi Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 3 minutes ago, poulinos said: αν εχεις adsl παιρνεις ιντερνετ και τηλεφωνο απο το αστικο κεντρο αρα εχεις χαλκο απο το σπιτι σου στο καφαο και απο το καφαο στο αστικο κεντρο.αν ειχες vdsl το ιντερνετ θα ερχοταν απο το Kv που ειναι κοντα σου και η τηλεφωνια ειτε απο το Kv ειτε απο το αστικο κεντρο.οποτε αν ειχες βλαβη στο κεντρικο καλωδιο απο το αστικο κεντρο μεχρι το Kv αν ησουν vdsl το ιντερνετ θα επαιζε μια χαρα και απλα δεν θα επαιζε το τηλεφωνο αν επαιρνες απο το αστικο κεντρο.αν ειχεςκαι voip τοτε δεν θα σε επηρεαζε καθολου. εχω forthnet και εχω το kv του οτε στα 20 μετρα.οποτε παιρνω ιντερνετ με 20 μετρα χαλκο.τηλεφωνο παιρνω απο το αστικο κεντρο αλλα αμα υπηρχε καλωδιακη στο κεντρικο θα εχανα το τηλεφωνο.συν οτι σε 20 -50-100 μετρα καλωδιο ειναι στατιστικα μικροτερο το να εχεις βλαβη απο οτι πχ σε 3 Km Καλωδιο. Κατάλαβα τι λες. Το KV είναι (σύμφωνα με τεχνικό του ΟΤΕ) στα 600 μέτρα από το σπίτι μου και μάλιστα πρόσφατα το αντικατέστησαν με τα καινούρια που είναι πιο μεγάλα για VDSL. Όμως από ότι με ενημέρωσε ο ίδιος ο τεχνικός, δεν έχει δοθεί ακόμα στους καταναλωτές για 50άρες συνδέσεις μιας. Η ερώτησή μου τώρα είναι η εξής: Πως μπορούμε να μάθουμε εάν το βραχυκύκλωμα είναι μεταξύ του KV και του σπιτιού μου ή μεταξύ του KV και του κέντρου του ΟΤΕ; Επίσης τι γίνεται εάν το βραχυκύκλωμα είναι μεταξύ του KV και του σπιτιού μου; Τέλος να ενημερώσω πως μίλησα πριν κανα 2ωρο πάλι με τις βλάβες της Forthnet και για ακόμα μια φορά ο ΟΤΕ αναφέρει πως δεν μπορεί να αποκαταστήσει τη βλάβη.
poulinos Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 Δημοσ. 20 Μαΐου 2019 1 minute ago, beisnikos_spi said: Κατάλαβα τι λες. Το KV είναι (σύμφωνα με τεχνικό του ΟΤΕ) στα 600 μέτρα από το σπίτι μου και μάλιστα πρόσφατα το αντικατέστησαν με τα καινούρια που είναι πιο μεγάλα για VDSL. Όμως από ότι με ενημέρωσε ο ίδιος ο τεχνικός, δεν έχει δοθεί ακόμα στους καταναλωτές για 50άρες συνδέσεις μιας. Η ερώτησή μου τώρα είναι η εξής: Πως μπορούμε να μάθουμε εάν το βραχυκύκλωμα είναι μεταξύ του KV και του σπιτιού μου ή μεταξύ του KV και του κέντρου του ΟΤΕ; Επίσης τι γίνεται εάν το βραχυκύκλωμα είναι μεταξύ του KV και του σπιτιού μου; Τέλος να ενημερώσω πως μίλησα πριν κανα 2ωρο πάλι με τις βλάβες της Forthnet και για ακόμα μια φορά ο ΟΤΕ αναφέρει πως δεν μπορεί να αποκαταστήσει τη βλάβη. αρα εφοσον αποτο νεο Kv δεν δινει ο οτε αρα δεν δινει κανεις ακομα (εφοσον οπως ειπες το Kv ειναι του οτε).αρα παιρνεις τα παντα απο το αστικο κεντρο.αν ειναι στο κεντρικο τοτε μπορει να επηρεαζει 100 Plus ατομα αν ειναι απερχομενο απο 10 και πανω.στην πραξη για σενα δεν αλλαζει τιποτα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα