Dante44® Δημοσ. 22 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2019 Ειχα καποια στιγμή απο την Εθνική ητανε μια καρτα χωρις κωδικο απο πισω που μπορουσες να την χρησιμοποιησεις μονο για ειδη πρωτης ανάγκης αλλωστε αυτη ειναι και η χρηση της Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Miracle Worker Δημοσ. 22 Μαΐου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2019 5 ώρες πριν, skoulas είπε Αυτο σημαινει οτι τα χρηματα μπορεις να τα εχεις σε μετρητα κατι το οποιο ουσιαστικα δεν γινοταν με την προπληρωμενη καρτα...Θεωρω οτι η πιο σωστη λυση θα ηταν η εκδοση μιας προπληρωμενης καρτας με το ποσο που σου ειχε μεινει απο αυτην του ΚΕΑ...σε καθε περιπτωση μακαρι να ξεμπερδεψεις οσο πιο γρηγορα γινεται... Ευχαριστώ! Από το στόμα σου και στου τραπεζίτη το αυτί.🙂 Εγώ το 70% των εξόδων μου το κάνω μέσω κάρτας και σε σουπερμάρκετ/utilities, οπότε πραγματικά δεν έχει διαφορά για εμένα. Άλλωστε τη συγκεκριμένη τράπεζα τη χρησιμοποιώ αποκλειστικά για πληρωμές με κάρτα και διαδικτυακές συναλλαγές. Πολύ σπάνια να τραβήξω χρήματα. Το υπόλοιπο συγκεντρώθηκε από βλακεία μου, επειδή δεν ήθελα να τη χρησιμοποιήσω στο σουπερμάρκετ που είμαι τακτικός χρόνια για τις κακές τις γλώσσες και πλήρωνα μόνο νερό/ρεύμα/τηλέφωνο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2019 Στις 22/5/2019 στις 6:38 ΜΜ, Dante44® είπε Ειχα καποια στιγμή απο την Εθνική ητανε μια καρτα χωρις κωδικο απο πισω που μπορουσες να την χρησιμοποιησεις μονο για ειδη πρωτης ανάγκης αλλωστε αυτη ειναι και η χρηση της Όπως είπε και ο Skoulas οι προπληρωμένες του ΚΕΑ μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αγορές από κάθε είδους φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, για εξόφληση λογαριασμών, γενικά όπως κάθε άλλη κάρτα, με μόνο περιορισμό οτι δε μπορείς να την αποφορτίσεις με κανένα τρόπο (ανάληψη ή μεταφορά). Μπορείς ακόμα να βάλεις και επιπλέον χρήματα αν θέλεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Miracle Worker Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 Update: Τελικά με δύο παράλληλες διαδικασίες, μέσω καταστήματος και μέσω παραπόνων, ξαναπήγα τα έγγραφα και μετά από 4 μέρες τα χρήματα μπήκαν. Μάλλον από τα παράπονα, γιατί στα κατάστημα δεν ήθελαν να δεχθούν τα έγγραφα, γιατί έπρεπε να λέει "Απόφαση Διακοπής", παρ' ότι δεν υπάρχει απόφαση διακοπής και τα δικαιολογητικά που πήγα έλεγαν ξεκάθαρα αυτό που ήθελαν, με κατανόηση κειμένου δημοτικού. Πραγματικά, αναρωτιέμαι πως γίνεται, ενώ θεωρητικά έχουν επεξεργαστεί εκατοντάδες αιτήματα σαν το δικό μου, να ζητάνε ανύπαρκτα δικαιολογητικά. Μου έστειλαν και ένα διπλωματικό e-mail από τα παράπονα, αφού εξασφάλισαν ότι θα μπουν τα χρήματα(ενώ είχα ζητήσει από την αρχή επικοινωνία μέσω e-mail και όχι τηλεφώνου), όπου παρουσίαζε τα γεγονότα όπως τους σύμφερε, αλλά τέλος πάντων. Λέω αφού τελειώσαμε όλα καλά, γιατί στο κατάστημα με είχαν ανάψει πάλι. Και τώρα, διαβάζοντας post συμφορουμίτη σε άλλο νήμα, έψαξα και διαπίστωσα ότι με έχουν χρεώσει σε ανύποπτο χρόνο 3 ευρώ για έκδοση νέας κάρτας. Δηλαδή, όχι απλώς δε με αποζημίωσαν για τις 15 ώρες που έχασα στο κατάστημα και στο τηλέφωνο από καθαρά δικά τους λάθη και τη σχεδόν τρίμηνη δέσμευση του ποσού με υπαιτιότητά τους, με χρέωσαν κιόλας. Λέτε να ξανακάνω παράπονο για το γαμώτο ή δεν αξίζει να ασχοληθώ; Επίσης μου έχει κάνει αλγεινή εντύπωση ότι το μόνο e-mail επικοινωνίας είναι το info@**********bank.gr. Ακόμα και τα έγγραφα με πολύ ευαίσθητα προσωπικά στοιχεία που έστειλα τα έστειλα εκεί, απλά γράφοντας "υπόψην τάδε". Δεν ξέρω πως δουλεύουν, αλλά μου φαίνεται κάπως να έχουν καμιά χιλιάρα άτομα πρόσβαση, πιθανόν και πολλοί συμφοιτητές μου γιατί έχω σπουδές στον τραπεζικό κλάδο. Και εν τέλει, δεν ξέρω αν μπορώ να απαντήσω απευθείας στο e-mail που μου έστειλαν ως απάντηση στο παράπονο. Λέει, είμαστε στη διάθεσή σας, αλλά δε λέει πως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 Δε χάνεις κάτι να ζητήσεις τα 3€ για την έκδοση της κάρτας, από τη στιγμή που αναγκάστηκες να τη βγάλεις. Αποζημίωση για τις χαμένες ώρες...απλά δεν υπάρχει περίπτωση... Μακάρι να υπήρχε γενικά τέτοια δυνατότητα. Απ όσο έχω παρατηρήσει, στα e-mail που δε μπορείς να απαντήσεις η διεύθυνση είναι noreply@.... ή γράφουν στο τέλος του κειμένου τους κάτι σαν "μην απαντήσετε σε αυτό το e-mail"...αν δε βλέπεις κάτι απο αυτά, δε χάνεις να δοκιμάσεις να απαντήσεις... Για το γενικό e-mail που έχει η τράπεζα, λογικά θα υπάρχουν συγκεκριμένα άτομα που το διαχειρίζονται και προωθούν τα εισερχόμενα σε όποιον πρέπει, οπότε δε θα έχει πρόσβαση οποιοσδήποτε υπάλληλος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Miracle Worker Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 7 λεπτά πριν, Curi0us είπε Δε χάνεις κάτι να ζητήσεις τα 3€ για την έκδοση της κάρτας, από τη στιγμή που αναγκάστηκες να τη βγάλεις. Αποζημίωση για τις χαμένες ώρες...απλά δεν υπάρχει περίπτωση... Μακάρι να υπήρχε γενικά τέτοια δυνατότητα. Απ όσο έχω παρατηρήσει, στα e-mail που δε μπορείς να απαντήσεις η διεύθυνση είναι noreply@.... ή γράφουν στο τέλος του κειμένου τους κάτι σαν "μην απαντήσετε σε αυτό το e-mail"...αν δε βλέπεις κάτι απο αυτά, δε χάνεις να δοκιμάσεις να απαντήσεις... Για το γενικό e-mail που έχει η τράπεζα, λογικά θα υπάρχουν συγκεκριμένα άτομα που το διαχειρίζονται και προωθούν τα εισερχόμενα σε όποιον πρέπει, οπότε δε θα έχει πρόσβαση οποιοσδήποτε υπάλληλος. Ξέρω, δε θα ζήταγα ποτέ αποζημίωση για τις ώρες, ούτε γενικά αποζημίωση, αλλά θα περίμενες μία επιχείρηση που τζιράρει εκατομμύρια και έχει "κοινωνική και εταιρική πολιτική", να δίνει κάποιο αντιστάθμισμα από μόνη της αν π*δάει τους πελάτες της. Εγώ απλώς θα αναφέρω τις ώρες που έφαγα ως leverage για να μου δώσουν πίσω τα 3 ευρώ. Για την τρίμηνη δέσμευση όμως, νομίζω προβλέπεται κάποιο επιτόκιο αντίστοιχου αξιογράφου, αλλά εντάξει, για σημαντικές υποθέσεις. Όμως για leverage πάλι, νομίζω ότι θα έπρεπε να το συνυπολογίζουν στην αντιμετώπιση της υπόθεσής μου. Το e-mail αποστολής είναι το info@**bank.gr, οπότε μπορώ να κάνω reply, απλά δεν ξέρω πως θα το διαχειριστούν. Το κακό είναι ότι εγώ, παρά τις 5+ επισκέψεις και τα 5+ τηλέφωνα, δεν έχω ούτε ένα χαρτί στα χέρια μου, πέρα του απαντητικού e-mail. Γι' αυτό, άλλη φορά κατευθείαν παράπονο και ίσως καλύτερα έγγραφο παράπονο(αν και ηλεκτρονικά θα εξεταστεί γρηγορότερα). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mhlogiatros Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Εμενα για ασφαλεια μου ακυρωσανε τη καρτα και δε κανουν εκπτωση ουτε στα 5 ευρω για καινουργια - με δικη τους υπαιτιοτητα. Για τη ταλαιπωρια ουτε λογος ετσι ; Επεξ/σία 29 Μαΐου 2019 από Mhlogiatros 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Miracle Worker Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 7 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε Εμενα για ασφαλεια μου ακυρωσανε τη καρτα και δε κανουν εκπτωση ουτε στα 5 ευρω για καινουργια - με δικη τους υπαιτιοτητα. Για τη ταλαιπωρια ουτε λογος ετσι ; Κατάλαβα, με τις υγείες μου δηλαδή... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mhlogiatros Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 H συμπαθεια σταματαει μετα τη τηλεφ . υποστηρ . που σου λενε πηγαινε τραπεζα - δε μπορουμε να κανουμε τιποτα απο εδω . Αλλα αμα γνωριζεις και μεσα παλια τουλαχιστο σε βοηθουσαν . 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, Miracle Worker είπε Και εν τέλει, δεν ξέρω αν μπορώ να απαντήσω απευθείας στο e-mail που μου έστειλαν ως απάντηση στο παράπονο. Λέει, είμαστε στη διάθεσή σας, αλλά δε λέει πως. Από αυτό που έγραψες υπέθεσα οτι σου απάντησαν από κάποιο άλλο e-mail και όχι το info@... .Γι αυτό σου έγραψα να τσεκάρεις τα "no reply", μήπως αν απαντήσεις απευθείας στο mail που σου έστειλαν, "μιλήσεις" με το ίδιο άτομο που σου απάντησε, οτι ίσως είναι το ατομικό του e-mail. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Miracle Worker Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Τελικά άκυρο. Η χρέωση 3 ευρώ με εξήγηση **bank Cards, ήταν για ένα παράβολο που είχα πληρώσει στο taxis. Ευτυχώς που δεν πάτησα το send στο mail, θα είχα εξεφτελιστεί.😅 Επεξ/σία 29 Μαΐου 2019 από Miracle Worker Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα