7nisiotis Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, παρέλαβα εχθές το G305 από Γαλλικό Αμαζον ( ναι αυτό που είχαμε πάρει από την προσφορά ), όλα καλά, όλα ωραία στην αποστολή αλλά νομίζω ότι έχω πέσει σε παρτίδα με κατασκευαστικό/αισθητικό/λειτουργικό ελάττωμα. Και εξηγώ: Όταν έβγαλα το ποντικάκι από τη σακουλιτσα που έρχεται μέσα στο κουτί παρατήρησα στο κάτω μέρος ( bottom plate ) στις άκρες περιμετρικά που τελειώνει το σχήμα του να μην είναι λοίο ( τελείως φλατ ) και να κάνει σαν "σκαλοπατάκι" 0.2-0.1 χιλιοστών. Το οποίο ελάττωμα αν και φαίνεται μικρό ομολογώ ότι σε κάποιες κινήσεις του χεριού κατά τη χρήση, μαγκώνει λίγο, αγκιστρώνει ενώ παράλληλα γδέρνει και το mousepad. Δεν φαίνεται φυσιολογικό σε καμία περίπτωση και ομολογώ ότι είναι ενοχλητικό. Γενικά μάλλον κάτι δεν έκατσε καλά στη κατασκευή της συγκεκριμένης παρτίδας καθώς και με το χέρι να το ψιλαφισεις το αντιλαμβάνεσαι σε αυτό το σημείο γύρω γύρω, όπως και με το μάτι να το δεις ( φωτογραφίες παρακάτω ) υπό γωνία σε φώς διακρίνεται εύκολα. Παραθέτω κάποιες φωτογραφίες να καταλάβετε καλύτερα. και περισσότερες εδώ: https://imgur.com/a/TXNvTqt // Επειδή είχα παλιά ένα G102 το οποίο εξωτερικά ήταν ολόιδιο δεν υπήρχε αυτό το σκαλοπατακι, ακόμη και η ροδέλα ήταν πιο ελαφριά/άνετη στο σκρολαρισμα σε σχέση με του g305 ( του δικού μου κομματιού - ίσως είναι και αυτό ελαττωματακι ) _________________ Ρώτησα και άλλους κατόχους του συγκεκριμένου ποντικιού στο reddit, αρκετοί το είχαν στο δικό τους κομμάτι και απλά το έτριψαν με γυαλοχαρτο και έγινε λοίο όπως θα έπρεπε να είναι ενώ αρκετοί δεν έχουν κανένα πρόβλημα και είναι εξ αρχής λοίο και smooth. Βέβαια ένας-δυο χρήστες μου ανέφεραν ότι θεωρείται προβληματικό και καλό θα ήταν να απευθυνθώ στο Αμαζον. Έστειλα μήνυμα στην ελληνική αντιπροσωπεία της Logitech και μου απάντησαν να απευθυνθώ φυσικά στο Αμαζον Γαλλίας. Το θέμα είναι ότι θα θέλουν να τους μιλήσω στα Γαλλικά, όπου δεν γνωρίζω ούτε γεια να πω που λέει ο λόγος. Καμιά ιδέα/βοήθεια; Ευχαριστώ προκαταβολικά Επεξ/σία 17 Μαΐου 2019 από 7nisiotis
7nisiotis Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, sezebo είπε ετσι εξηγείτε η ¨προσφορα¨ αμαζον Τυχαίνει πάντως. Από παρτίδα σε παρτίδα μπορεί να τύχει να υπάρχει κάποιο ελάττωμα και βα βγουν κάποια με τέτοιο πρόβλημα ή διαφορετικό coating. Με αρκετές εταιρείες συμβαίνει αυτό, σχεδόν σε όλα τα προϊόντα. Τώρα πώς το εξηγούμε στο Αμαζον αλα Γαλλικά καθώς με google translate δε θα τη βγάλουμε καθαρή Κατά 90% θα απαιτήσουν Γαλλικά στη συνομιλία. Δε θέλω να το γυρίσω και να μου κάνουν refund. Να το στείλω πίσω και να περιμένω να το ελέγξουν και αν χρήζει αντικατάστασης να μου στείλουν άλλο, να τους ρωτήσω θέλω (τι γίνεται σε τέτοια περίπτωση για περιφερειακά είδη δε γνωρίζω γι αυτό) Επεξ/σία 17 Μαΐου 2019 από 7nisiotis
sezebo Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 1 λεπτό πριν, 7nisiotis είπε Τυχαίνει πάντως. Από παρτίδα σε παρτίδα μπορεί να τύχει να υπάρχει κάποιο ελάττωμα και βα βγουν κάποια με τέτοιο πρόβλημα ή διαφορετικό coating. Τώρα πώς το εξηγούμε στο Αμαζον αλα Γαλλικά καθώς με google translate δε θα τη βγάλουμε καθαρή Κατά 90% θα απαιτήσουν Γαλλικά στη συνομιλία. Δε θέλω να το γυρίσω και να μου κάνουν refund. Να το στείλω πίσω και να περιμένω να το ελέγξουν θέλω και αν χρήζει αντικατάστασης να μου στείλουν άλλο θέλω να τους ρωτήσω ή γενικά τι γίνεται σε τέτοια περίπτωση. στειλε στην γαλλικη logi
7nisiotis Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Αυτό είναι το θέμα, δε ξέρω Γαλλικά και πάλι θα μου πουν να απευθυνθώ στο Αμαζον (κατάστημα αγοράς). Στο λέω γιατί και με μια κάρτα γραφικών που είχα αγοράσει από το ισπανικό και τους είχα ρωτήσει κάτι, έγραφαν ισπανικά αν και η έναρξη της συνομιλίας μας ήταν αγγλικά. Σε αυτό με είχε βοηθήσει φιλαρακι που ξέρει τη γλώσσα, ήταν βέβαια και απλά μια ερώτηση για τον τρόπο αποστολής. ___ Τι απάντησαν οι της Ελληνικής Logi Έχει αντιμετωπίσει κάποιος κάτι παρόμοιο; - Αν ναι, ποια ήταν η απάντηση του Αμαζον ( για κάρτες γραφικών ή λοιπό hardware ξέρω ότι το αλλάζουν με καινούριο αφού στέλεις το ελαττωματικό πίσω. Στη δικιά μου περίπτωση όπου δεν είναι ότι ήρθε χαλασμένο ή να μην λειτουργεί αλλά έχει αισθητικό/λειτουργικό ελάττωμα τι γίνεται; ) Μπορεί κάποιο παιδί να κάνει μια παλικαρια να με βοηθήσει λίγο στη σύνταξη μιας σύντομης/περιεκτικής παραγράφου στα Γαλλικά ώστε να το στείλω στο support του Αμαζον; Επεξ/σία 17 Μαΐου 2019 από 7nisiotis
christakos07 Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας στα αγγλικά. Επεξ/σία 17 Μαΐου 2019 από christakos07 1 1
7nisiotis Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Ωραίος, δε το είχα δει εκεί κάτω. Στέλνω μήνυμα, θα σας κρατώ ενήμερους για την διαδικασία και λοιπά! (. Ήμουν και απο κινητό και δεν το χα παρατηρησει - είμαι και με 3 ωρες ύπνο σήμερα 😕 ) Επεξ/σία 17 Μαΐου 2019 από 7nisiotis
christakos07 Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 Δημοσ. 17 Μαΐου 2019 40 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε Ωραίος, δε το είχα δει εκεί κάτω. Στέλνω μήνυμα, θα σας κρατώ ενήμερους για την διαδικασία και λοιπά! (. Ήμουν και απο κινητό και δεν το χα παρατηρησει - είμαι και με 3 ωρες ύπνο σήμερα 😕 ) It's ok. Ενημέρωσε μας για την κατάληξη. Το δικό μου το έστειλα στο πατρικό, οπότε θα το πιάσω στα χέρια μου σε κάνα δεκαήμερο. Ελπίζω να είναι κομπλέ. 1
7nisiotis Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 Χμ, μια χαρά εύκολη διαδικασία. Παραξενεύτηκα καθώς στο Ισπανικό απάντησαν στη γλώσσα τους και δεν δέχτηκαν απαντήσεις στα Αγγλικά μετά το 2ο μου reply γι αυτό και περίμενα να ήθελαν και δω αντίστοιχα. Anyway ευχαριστώ @christakos07 1
7nisiotis Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 //Update Απάντησαν Φυσικά λέω να διαλέξω την πρώτη επιλογή, να τους γυρίσω το αρχικό ποντίκι και να μου στείλουν άλλο κι ας ελπίσουμε να είναι οκ το καινούριο. 1
7nisiotis Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Παίχτηκε μ@λακια. Είχα δηλώσει τον παλιό μου αριθμό ( ειχα χάσει τη sim τη βδομάδα που έριξα τη παραγγελία και μιας και ήθελα να φύγω από την Vodafone δεν ασχολήθηκα και απλά πήρα άλλο αριθμό απ'την cosmote ). Αν κατάλαβα με κάλεσαν στο κινητό. Θέλω να τους γραψω ως απάντηση ότι έχω χάσει τον αριθμό μου ( έχω ξεχάσει και να δηλώσω το νέο ). Αν μπορούμε να συνεχίσουμε με την αρχική επιλογή, να μου δώσουν στοιχεία να τους στείλω πίσω το χαλασμένο ποντίκι και να στείλουν έπειτα αφού ελεγχθεί, καινούργιο. Εχω όλα τα παρελκόμενα σε άριστη κατάσταση καθώς και το ποντίκι, ακόμα και τη συσκευασία όσο και την δικιά τους συσκευασία. Γιατι με έψαχναν στο κινητό όμως; και με ρωτούσε αν παρέλαβα κιόλας. Πώς αλλιώς θα τους έστελνα και τις φωτογραφίες από το πρόβλημα. Επεξ/σία 19 Μαΐου 2019 από 7nisiotis
7nisiotis Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Έχει γίνει το μπέρδεμα. Λένε ότι δε στέλνουν Ελλάδα σύμφωνα με το σύστημα τους και ενώ τους είπα οκ "αντε κάντε αυτό που θέλετε το -50% επιστροφή" τώρα λένε στείλε το πίσω ολοκληρωτικά δε πειράζει και σου επιστρέφουμε πόσο μεταφορικών+αξια. ( Λόγω αποθέματος θα μπορούσε να μου πει εξ.αρχης. ) Τους απαντάω εν ολίγοις ότι βρε παιδιά για ποιο λόγο; Αν είναι θέμα αποθέματος μπορώ να περιμένω μέχρι να γίνει διαθέσιμο ξανά. Δεν τρέχει πρόβλημα. Δεν έχω θέμα υπομονής. Επίσης το ποντίκι μαρεσει και η υποστήριξη που παρέχεται μαρεσει απλά νταξει αν για λόγους εγγύησης δε μπορείτε την πρώτη επιλογή λόγω αναμονής ας προχωρήσω με τη 2η. Σίγουρα δε θα αγοράσω ξανα Logitech αν δε κάνω καλό ψάξιμο για το κάθε προϊόν και τα προβληματικά revisions γιατί εν τέλει επιβεβαιώθηκε αυτό ότι πλέον έχοντας ρίξει κατά πολύ τη ποιότητα των προϊόντων τους οι ελαττωματικές παρτίδες είναι περισσότερες, η εγγύηση είναι 2 από τα 3 έτη και γίνεται της κ@ριολας με τις επιστροφές. Τα τελευταία 2 χρόνια βγάζουν πολλές φορές ελαττωματικές παρτίδες ( πχ g403, g pro wireless ) Και σίγουρα θα προσέχω για τις επόμενες αγορές. Μου είχαν διαφύγει προβληματικά batch numbers από το g305. Αν και μέχρι τώρα ήμουν πλήρως ευχαριστημένος από το Αμαζον. Λίγο στην υποστήριξη στο θέμα συννενόησης έχουν μπερδεύει τώρα. Κλείσαν και την επικοινωνία με επιλογή Full refund και shipping label. Απέφυγαν και τη 2η επιλογή τελικά και απλά μου έκλεισαν τη συνομιλία (;) Ότι να ναι. Κάτι έλεγε ότι φαίνεται στο σύστημα τους ότι δεν έχω παραλάβει. Του απαντώ ότι σας έστειλα φωτογραφίες και πώς θα περιέγραφα το πρόβλημα χωρίς να έχω παραλάβει, τι συνεννόηση έχουμε εδώ και μια μέρα. Μπέρδεψαν τα μπούτια τους. #ΑμαζονΞυπνα ______ Άνοιξα κι άλλο ticket μπας και ο/η υπάλληλος μπερδεύτηκε. Για να δούμε μπας και βγάλουμε άκρη. Κι ότι υπήρξε κάποιο μπέρδεμα στη συνομιλία από τη μεριά τους. Απ'ότι φαίνεται έγινε κάποιο μπέρδεμα με τον προηγούμενο υπάλληλο και θα έχω refund. Μου εξήγησε ο επόμενος ότι ουσιαστικά δεν υπάρχει απόθεμα και ζητά συγνώμη που ο προηγούμενος υπάλληλος δεν το διευκρίνισε. Επεξ/σία 19 Μαΐου 2019 από 7nisiotis 1
7nisiotis Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 //update 2 Ξεκαθάρισε τα πράγματα ο 2ος υπάλληλος. Επειδή έγινε μπέρδεμα και δεν υπάρχει και απόθεμα: θα μου κάνουν refund τα 32 ευρώ και με αυτά μου πρότεινε να αγοράσω άλλο από τα "like new" που υπάρχουν. Θα μου δώσει και κάποιο κουπόνι λέει -5€ γιατί με τα μεταφορικά βγαίνει στα 42 οπότε αν θέλω μπορώ να το πάρω εκεί γύρω στα 37.
jmirko15 Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 Δημοσ. 19 Μαΐου 2019 3 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε //update 2 Ξεκαθάρισε τα πράγματα ο 2ος υπάλληλος. Επειδή έγινε μπέρδεμα και δεν υπάρχει και απόθεμα: θα μου κάνουν refund τα 32 ευρώ και με αυτά μου πρότεινε να αγοράσω άλλο από τα "like new" που υπάρχουν. Θα μου δώσει και κάποιο κουπόνι λέει -5€ γιατί με τα μεταφορικά βγαίνει στα 42 οπότε αν θέλω μπορώ να το πάρω εκεί γύρω στα 37. What? Από εμένα αυτό θα ήταν ένα τεράστιο NOPE. Σιγά μην κάτσω να πληρώσω και extra eu για used..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα