Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όταν γυρνάω το κλειδί, ανεβοκατεβαίνουν  4 φορές και σταματάνε κάπου τυχαία στην μέση. Οταν βάζω την πρώτη σκάλα και την κλείσω σταματάνε αμέσως. Τι μπόρει να φταίει; 

Fiat punto evo 10' 1.3 diesel

Ευχαριστώ.

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, bade είπε

Όταν γυρνάω το κλειδί, ανεβοκατεβαίνουν  4 φορές και σταματάνε κάπου τυχαία στην μέση. Οταν βάζω την πρώτη σκάλα και την κλείσω σταματάνε αμέσως. Τι μπόρει να φταίει; 

Fiat punto evo 10' 1.3 diesel

Ευχαριστώ.

Μήπως κάτι γίνεται με τη φλασιέρα ( το διακόπτη) των υαλοκαθαριστήρων .

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτο γίνεται παντα ή κάποιες φορες.

Γιατί τα αυτοκίνητα έχουν μία τέτοια λειτουργία για να φέρνουν τους καθαριστήρες στη μέση ωστε να μπορείς να αλλάξεις τα λάστιχα

Δημοσ.
15 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Αυτο γίνεται παντα ή κάποιες φορες.

Γιατί τα αυτοκίνητα έχουν μία τέτοια λειτουργία για να φέρνουν τους καθαριστήρες στη μέση ωστε να μπορείς να αλλάξεις τα λάστιχα

Δεν έχω ακούσει ξανά για τέτοια λειτουργία.  Έτσι και αλλιώς οι βραχίονες σηκώνονται και πάνε στην μέση αλλά για άλλο λόγο, όχι για να αλλάξεις τα λάστιχα. Όταν πάνε στην μέση οι βραχίονες με μεγάλο καπό δεν βολεύει να τα αλλάξεις. Από το πλάι της κάθε πλευράς αλλαζονται. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σήμερα με μια μπόρα που έριξε στα Χανιά το μεσημέρι, τους βάζω στην μέγιστη ταχύτητα και μετά απο 5 λεπτά σταματήσανε στην μέση (ευτυχως που δεν τράκαρα). Πάω στον μηχανικό βγάζω το σύστημα.  Ξεβιδώνω το καπάκι να δω τι έχει μέσα και είχε φαγωθεί το γρανάζι (πλαστικό). 40 Ευρω ζημιά.

Επεξ/σία από bade
Δημοσ.
9 ώρες πριν, panoskatos είπε

Δεν έχω ακούσει ξανά για τέτοια λειτουργία.  Έτσι και αλλιώς οι βραχίονες σηκώνονται και πάνε στην μέση αλλά για άλλο λόγο, όχι για να αλλάξεις τα λάστιχα. Όταν πάνε στην μέση οι βραχίονες με μεγάλο καπό δεν βολεύει να τα αλλάξεις. Από το πλάι της κάθε πλευράς αλλαζονται. 

Ούτε εγώ έχω ξανά ακούσει κάτι τέτοιο εαααν  ισχύει ,ας δώσει κάποιος πληροφορίες.

Δημοσ.

Μάλλον κάποια βλάβη στον διακόπτη ή και στο μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων.

21 ώρες πριν, panoskatos είπε

Δεν έχω ακούσει ξανά για τέτοια λειτουργία.  Έτσι και αλλιώς οι βραχίονες σηκώνονται και πάνε στην μέση αλλά για άλλο λόγο, όχι για να αλλάξεις τα λάστιχα. Όταν πάνε στην μέση οι βραχίονες με μεγάλο καπό δεν βολεύει να τα αλλάξεις. Από το πλάι της κάθε πλευράς αλλαζονται. 

Σε αρκετά μοντέλα πρέπει οι βραχίονες να είναι στη μέση για να μπορέσεις να αλλάξεις τα μάκτρα.

Σε ορισμένα αγωνιστικά (κυρίως σε αγώνες πίστας) βάζουν συνήθως τον ένα καθαριστήρα στη μέση για να σημαδεύουν την κορυφή της στροφής  :)

Δημοσ.
Στις 16/5/2019 στις 12:21 ΜΜ, bade είπε

Τι μπόρει να φταίει; 

Fiat...

Απαντάς από μόνο σου. :D :D :D  

Γενικά το Fiat έχουν ηλεκτρολογικά θέματα, πήγαινε σε κάποιον ηλεκτρολόγο να το δεί καλύτερα...

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου αρέσει που κάποιοι απαντάτε χωρίς να διαβάζετε τι γράφει ο προηγούμενος (ο TS στην προκειμένη) :P

13 ώρες πριν, bade είπε

Πάω στον μηχανικό βγάζω το σύστημα.  Ξεβιδώνω το καπάκι να δω τι έχει μέσα και είχε φαγωθεί το γρανάζι (πλαστικό). 40 Ευρω ζημιά.

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, dpolal είπε

Απαντάς από μόνο σου. :D :D :D  

Γενικά το Fiat έχουν ηλεκτρολογικά θέματα, πήγαινε σε κάποιον ηλεκτρολόγο να το δεί καλύτερα...

Το έχει φτιάξει ο άνθρωπος, το γρανάζι είχε χαλάσει. 

Αυτό που γράφει ο @Xacti παίζει πολύ. 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 18/5/2019 στις 9:28 ΠΜ, nik0laus είπε

 

Σε ορισμένα αγωνιστικά (κυρίως σε αγώνες πίστας) βάζουν συνήθως τον ένα καθαριστήρα στη μέση για να σημαδεύουν την κορυφή της στροφής  :)

Καμια σχεση.Ειναι καθαρα για  λογους μειωσης τις αεροδυναμικης αντιστασης.Στους αγωνες μετραει και η πιο ασημαντη λεπτομερεια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...