Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αντιμετωπίζω πολύ έντονο πρόβλημα με sites εξωτερικού  ΜΟΝΟ απογευματινές και βραδινές ώρες σε γραμμή της vodafone που έχω. Packet loss μέχρι 100%, και μόνιμα traceroute που φτάνει μέχρι την 10η-15η μέτρηση και μετά βγάζει σε όλα τα υπόλοιπα timeout. Υπάρχει δηλωμένη ανοικτή βλάβη, έγιναν πολλές επισκέψεις από τεχνικούς που τα βρίσκουν όλα καλά, έγιναν συνδυαστικά με τον ΟΤΕ, αλλαγή ζεύγους, νεο ρούτερ, ενώ τους έστειλα screenshots από τα ping και τα traceroute.

Στις πρώτες κλήσεις επιβεβαίωσαν το πρόβλημα, αλλά πλέον με καλούν για να μου πουν ότι δεν βλέπουν τίποτα λάθος στη γραμμή μου, και ότι γενικά δεν υφίσταται πρόβλημα. Το ρούτερ εξακολουθεί να μαζεύει πάρα πολλά  FEC, πάρα τις αλλαγές, ενώ στο interface του router, τα στοιχεια στα FEC είναι ό,τι να' ναι, σε κάθε refresh. Επίσης, μου είπαν ότι φταίει το γεγονός ότι χρησιμοποιώ wi-fi και το ότι φαίνονται αρκετές συσκευές συνδεδεμένες (εννοούν το τάμπλετ των παιδιών, και τα τρια κινητά μας, συν ένα λάπτοπ). Ωστόσο, είτε συνδεθώ με καλώδιο, είτε χρησιμοποιήσω άλλον υπολογιστή, το πρόβλημα δεν λύνεται με τίποτα. Να σημειώσω ότι η καλωδίωση στον χώρο είναι καινούργια και ήδη ελέγχθηκε και από δικούς μου τεχνικούς.

Τι κάνουμε σ' αυτές τις περιπτώσεις; Η δική τους πρόταση είναι να έρθει εκ νέου τεχνικός, ο οποίος την ώρα που έρχεται (πρωινές ώρες) δεν διαπιστώνει πρόβλημα γιατί δεν υπάρχει το πρωί πρόβλημα.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα error τα οποία θα σου δημιουργήσουν πρόβλημα και θα τα καταλάβεις και σαν τελικός χρήστης είναι τα CRC και όχι τα FEC. 

Αγνόησετα επί του παρόντος λοιπόν. Επίσης το 1st level τεχνικής υποστήριξης θα σου πετάξει ότι κοτσάνα μπορεί καθώς δεν είναι και ιδιαίτερα εξειδικευμένοι σε αυτό που ψάχνεις.

Αν κάνοντας restart το modem βλέπεις απογευματινές ώρες τα CRC να μαζεύονται χιλιάδες στα πρώτα λεπτά, τότε ναι έχεις θέμα ζευγαριού χαλκού και δικαιολογείτε να το ψάχνεις με ΟΤΕ-εσωτερική καλωδίωση etc.

Το traceroute επίσης δεν θα σου πει πολλά πράγματα. 

Τι συγχρονισμό έχεις καταρχήν ?

Κατά δεύτερον, άνοιξε ένα command prompt, απο pc που θα είναι συνδεδεμένο με ethernet στο μοντεμ και τρέξε την εντολή :

ping -t k-play.de

είναι σέρβερ στην Γερμανία και θα πρέπει να είσαι κάτω από 70ms .

επίσης κάνε ένα speedtest την ώρα που έχεις το πρόβλημα (καλό είναι να μπείς στον ftp του πολυτεχνείου ftp.ntua.gr και να κατεβάσεις ένα οποιοδήποτε μεγάλο αρχείο)

πόσταρε εδώ το αποτέλεσμα για να σου πω τι άλλο να δεις

 

ποντάρω σε τρια πιθανά σενάρια καθώς λες ότι το πρόβλημα είναι απογευματινές ώρες :

1. σενάριο πιο πιθανό - κάποια συσκευή κατεβάζει ή αλλιώς σου καταναλώνει όλο το badwidth της γραμμής και αυτό συμβαίνει καθώς το απόγευμα ανοίγουν τα παιδιά σου τις συσκευές σου, και η σύνδεση δεν είναι "αρκετή" για να στριμάρουν youtube και να δείς σελίδες etc.

2.σενάριο λιγότερο πιθανό - congestion της Vodafone και των κυκλωμάτων της εντός και εκτός Ελλάδας. Αυτό δεν θα στο πούν ποτέ και είναι ένα κρυφό μυστικό που κατα περιόδους το παθαίνουν αρκετοί χρήστες και ψάχνονται άδικα

3. σενάριο εύχομαι να μην ισχύει, το ζευγάρι χαλκού σου να είναι εναέριο και να γειτονεύει με κάποιο καλώδιο που περνάει δυνατό ρεύμα, το οποίο λόγω crosstalk και όταν παίρνει μπροστά , σου σκίζει την γραμμή 

Επεξ/σία από tsakfot
Δημοσ.

@tsakfot

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση. Η βλάβη έχει περάσει στο β' επίπεδο τεχνικών, και στο τμήμα δικτύου της εταιρείας, γι' αυτό και έγινε και συνδυαστικό με τον ΟΤΕ, μάλιστα δύο φορές σε λίγες ημέρες.

Έκανα το ping που πρότεινες, έχω 50% packet loss (γιατί είναι απόγευμα) και δίνει το πρώτο 64.5 και μετά πάει στο 225. Η ταχύτητά μου είναι 11.5 με up 1. Το ζεύγος χαλκού αλλάχτηκε δύο φορές σε 2 μήνες, σύμφωνα με την εταιρεία. Για δοκιμή πάντα μπαίνω στο ftp του ntua, αλλά και τα site στα οποία προσπαθώ να μπω είναι πολύ γνωστών πανεπιστημίων του εξωτερικού γιατί συνεργάζομαι και πρέπει να παίρνω αρχεία (εργασίες σε pdf από τον server τους) σε σχεδόν καθημερινή βάση. Όχι, δεν χρησιμοποιούνται οι συσκευές των παιδιών εκείνες τις ώρες γιατί είναι σε δραστηριότητες και συχνά δεν είναι καν στο σπίτι. Η όλη φάση παίζει μεταξύ 6-9 το βράδυ, που δεν είναι τα παιδιά στο σπίτι. Για congestion ελεχθηκε όπως με διαβεβαίωσαν, και τους είπαν ότι δεν έχει τέτοιο πρόβλημα η περιοχή. Τα καλώδια δεν είναι εναέρια στην περιοχή μου και ο χώρος είναι νεόδμητος. Την ώρα του προβλήματος, στο speedtest, με όλα τα κλειστά ή σε flight mode, εκτός από τον μοναδικό υπολογιστή με καλώδιο, μου βγάζει το ταχύτητα 5-6 και στο up (αν αυτό έχει κάποια σημασία) μου βγάζει το 1/10 της ονομαστικής. Να σημειώσω ότι τα site της Ελλάδας λειτουργούν απροβλημάτιστα ακόμα και τις ώρες που υπάρχει το θέμα. Μετά τις 10+ το βράδυ, όλα καλά και με το εξωτερικό. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, BritGreek είπε

Αντιμετωπίζω πολύ έντονο πρόβλημα με sites εξωτερικού  ΜΟΝΟ απογευματινές και βραδινές ώρες σε γραμμή της vodafone που έχω. Packet loss μέχρι 100%, και μόνιμα traceroute που φτάνει μέχρι την 10η-15η μέτρηση και μετά βγάζει σε όλα τα υπόλοιπα timeout. Υπάρχει δηλωμένη ανοικτή βλάβη, έγιναν πολλές επισκέψεις από τεχνικούς που τα βρίσκουν όλα καλά, έγιναν συνδυαστικά με τον ΟΤΕ, αλλαγή ζεύγους, νεο ρούτερ, ενώ τους έστειλα screenshots από τα ping και τα traceroute.

Στις πρώτες κλήσεις επιβεβαίωσαν το πρόβλημα, αλλά πλέον με καλούν για να μου πουν ότι δεν βλέπουν τίποτα λάθος στη γραμμή μου, και ότι γενικά δεν υφίσταται πρόβλημα. Το ρούτερ εξακολουθεί να μαζεύει πάρα πολλά  FEC, πάρα τις αλλαγές, ενώ στο interface του router, τα στοιχεια στα FEC είναι ό,τι να' ναι, σε κάθε refresh. Επίσης, μου είπαν ότι φταίει το γεγονός ότι χρησιμοποιώ wi-fi και το ότι φαίνονται αρκετές συσκευές συνδεδεμένες (εννοούν το τάμπλετ των παιδιών, και τα τρια κινητά μας, συν ένα λάπτοπ). Ωστόσο, είτε συνδεθώ με καλώδιο, είτε χρησιμοποιήσω άλλον υπολογιστή, το πρόβλημα δεν λύνεται με τίποτα. Να σημειώσω ότι η καλωδίωση στον χώρο είναι καινούργια και ήδη ελέγχθηκε και από δικούς μου τεχνικούς.

Τι κάνουμε σ' αυτές τις περιπτώσεις; Η δική τους πρόταση είναι να έρθει εκ νέου τεχνικός, ο οποίος την ώρα που έρχεται (πρωινές ώρες) δεν διαπιστώνει πρόβλημα γιατί δεν υπάρχει το πρωί πρόβλημα.

Καλησπέρα φίλε μου, αν καταλαβαίνω σωστά δεν μπορείς να μπεις σε καποιες ιστοσελίδες κάποιες συγκεκριμένες ώρες...Αυτό που θα σου προτείνω ,(πιθανότατα και να το έχεις κάνει) από την στιγμή που τρέχεις την εντολή tracert και στον 15το κόμβο εχεις timeout και στην vodafone σου λένε οτι δεν προκυπτη πρόβλημα απο μεριάς τους, Κάνε αλλαγή σε καποιον άλλον dns  να πάει από "αλλον δρόμο" και να μην περασει απο αυτόν που υπάρχει το πρόβλημα (δοκίμασε για αρχή της google 8.8.8.8).

Δημοσ.
3 ώρες πριν, giorgos1486 είπε

Καλησπέρα φίλε μου, αν καταλαβαίνω σωστά δεν μπορείς να μπεις σε καποιες ιστοσελίδες κάποιες συγκεκριμένες ώρες...Αυτό που θα σου προτείνω ,(πιθανότατα και να το έχεις κάνει) από την στιγμή που τρέχεις την εντολή tracert και στον 15το κόμβο εχεις timeout και στην vodafone σου λένε οτι δεν προκυπτη πρόβλημα απο μεριάς τους, Κάνε αλλαγή σε καποιον άλλον dns  να πάει από "αλλον δρόμο" και να μην περασει απο αυτόν που υπάρχει το πρόβλημα (δοκίμασε για αρχή της google 8.8.8.8).

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση φίλε μου. Θα το δοκιμάσω αύριο και θα ενημερώσω. Δεν σκέφτηκα καν να αλλάξω dns. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...