Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, punky είπε

 

Το να πεις πως όσοι υποστηρίζουν το δικαίωμα στην άμβλωση είναι δολοφόνοι βρεφών είναι γνώμη και το βασικό σου επιχείρημα απέναντι σε αυτούς που υποστηρίζουν το δικαίωμα της γυναίκας να ορίζει το σώμα της.

 

Το να κατηγορείται έπειτα ως φασίστας και σεξιστής για αυτή τη γνώμη, ενώ στη ζωή του φέρεται καθώς πρέπει και πολιτισμένα απέναντι στις γυναίκες, τι είναι; Επίσης ψέμα και συκοφαντία σωστά; 

  • Like 1
  • Απαντ. 267
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Πες μου λίγο, αν πω "Ως πόντιος είμαι τρομερά ξεροκέφαλος", έχει διαφορά(;) αν πω "Οπως όλοι οι πόντιοι έτσι και εγώ είμαι τρομερά ξεροκέφαλος". Πιστεύεις ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ των δυο; 

Αυτό ειναι αυτοκριτική ρε συ και γενικά ειναι "χαριτολογία". Αν έλεγες ομως οτι οπως εγω έτσι και όλοι οι τάδε, ειναι παιδεραστές, το πράγμα αλλάζει κατά πολύ και δημιουργει αντιδράσεις. Νομιζω σε καλυπτει αυτο και ως παράδειγμα hate speech.

Για το παράδειγμα που ζητησες

https://www.cnn.gr/oikonomia/story/73081/thyella-antidraseon-gia-ton-ntaiselmploym-oloi-zitoyn-tin-paraitisi-toy-ektos-apo-ton-soimple

 

 

1 ώρα πριν, punky είπε

Το να πεις πως όσοι υποστηρίζουν το δικαίωμα στην άμβλωση είναι δολοφόνοι βρεφών είναι γνώμη

Επίσης ένα πολυ ωραίο επιχείρημα ρητορικής μίσους.

Ας πουμε οτι αυτό το λέει ο τάδε παπάς. Απευθείας δημιουργει μια απέχθεια προς τις γυναίκες που θα προχωρήσουν σε άμβλωση ή το έχουν ήδη κάνει με τον χαρακτηρισμό "δολοφονεεεεεεεεεε, άπιστεεεεεεε", να κυκλοφορεί.

Δεν ειναι απλά μια γνωμη. Ειναι μια άποψη που κοινοποιείται σε μια μεγάλη μερίδα κόσμου, που την υιοθετεί και κάποιοι φτάνουν σε ακρότητες αφού θεωρουν οτι αν την υιοθετήσουν και την επιβάλουν στους άλλους θα βελτιώσουν τον κόσμο.

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, babality said:

ευθιξια δομημενη και λειτουργικα οργανωμενη δεν θα το λεγα. κι εκει λενε α το μπο*στη (μαδαφακα) μην ανησυχεις

Όχι, δεν το λένε μαδαφάκα. Το λένε «fag» και αν διαννοηθείς και το ξεστομίσεις θα στην πέσουν. Η διαφορά είναι ότι υποτίθεται πως στιγματίζεις ολόκληρη κοινωνική ομάδα λέγοντάς το.

Επίσης, ακόμα πιο αγαπημένη λέξη το c-word (μιας και είδα πρόσφατα το After Life). Εκεί να δεις cringάρισμα έτσι και το ξεστομίσει κανείς στα US.

22 minutes ago, pontez2 said:

Αυτό ειναι αυτοκριτική ρε συ και γενικά ειναι "χαριτολογία". Αν έλεγες ομως οτι οπως εγω έτσι και όλοι οι τάδε, ειναι παιδεραστές, το πράγμα αλλάζει κατά πολύ και δημιουργει αντιδράσεις. Νομιζω σε καλυπτει αυτο και ως παράδειγμα hate speech.

Άρα ανάλογα με το τι βολεύει κάθε φορά βαφτίζουμε την ελευθερία της έκφρασης ως «ρητορική μίσους», «χαριτολογία» κλπ.

Ουφ, πολλοί κανόνες για μια φράση που ξεκινάει με τη λέξη «ελευθερία», υπάρχουν κάπου μαζεμένοι;

22 minutes ago, pontez2 said:

Επίσης ένα πολυ ωραίο επιχείρημα ρητορικής μίσους.

Ας πουμε οτι αυτό το λέει ο τάδε παπάς. Απευθείας δημιουργει μια απέχθεια προς τις γυναίκες που θα προχωρήσουν σε άμβλωση ή το έχουν ήδη κάνει με τον χαρακτηρισμό "δολοφονεεεεεεεεεε, άπιστεεεεεεε", να κυκλοφορεί.

Δεν ειναι απλά μια γνωμη. Ειναι μια άποψη που κοινοποιείται σε μια μεγάλη μερίδα κόσμου, που την υιοθετεί και κάποιοι φτάνουν σε ακρότητες αφού θεωρουν οτι αν την υιοθετήσουν και την επιβάλουν στους άλλους θα βελτιώσουν τον κόσμο.

Ο παπάς είναι ήδη θέσει ρήτορας μίσους μιας και διαδίδει ότι οι γκέη (και όποιοι άλλοι) θα πάνε στην κόλαση και θα καίγονται αιώνια. Όχι;

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Επίσης ένα πολυ ωραίο επιχείρημα ρητορικής μίσους.

Ας πουμε οτι αυτό το λέει ο τάδε παπάς. Απευθείας δημιουργει μια απέχθεια προς τις γυναίκες που θα προχωρήσουν σε άμβλωση ή το έχουν ήδη κάνει με τον χαρακτηρισμό "δολοφονεεεεεεεεεε, άπιστεεεεεεε", να κυκλοφορεί.

Δεν ειναι απλά μια γνωμη. Ειναι μια άποψη που κοινοποιείται σε μια μεγάλη μερίδα κόσμου, που την υιοθετεί και κάποιοι φτάνουν σε ακρότητες αφού θεωρουν οτι αν την υιοθετήσουν και την επιβάλουν στους άλλους θα βελτιώσουν τον κόσμο.

Ενώ τα δικά του επιχειρήματα είναι τρανά. Να μην λέμε κάτι γιατί μπορεί να παρερμηνευτεί από άλλους οπότε φταίει αυτός που είπε κάτι αρχικά.

Αν κάποιες απόψεις δεν αρέσουν σε κάποιους τότε πραγματικά λυπάμαι αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, λύγο ξιδάκι θα λύσει το πρόβλημα. Αν το πάω όπως το πας εσύ, εσύ κάνεις hate speech στον παπά ο οποίος πιστεύει ότι οι αμβλώσεις είναι κακές.

Σταμάτα το hate speech αμέσως!!!11!

 

Γενικά πρέπει να καταλάβετε το εξής: Τα πράγματα που θέλετε να περάσετε είναι χειρότερο και από το πραγματικό hate speech επειδή οδηγούν σε μια κοινωνία που ο καθένας θα φοβάται να μιλήσει μήπως και θίξει τον οποιονδήποτε. Μιλάμε για πράγματα εκτός δημοκρατίας.

Επεξ/σία από Lelouch
  • Like 6
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Vlad27 είπε

Το να κατηγορείται έπειτα ως φασίστας και σεξιστής για αυτή τη γνώμη, ενώ στη ζωή του φέρεται καθώς πρέπει και πολιτισμένα απέναντι στις γυναίκες, τι είναι; Επίσης ψέμα και συκοφαντία σωστά; 

Μα το "φασίστας", το "σεξιστής" και το "ρητορική μίσους" είναι παπαριές που μπορεί να προσάψει ο οποιοσδήποτε στον οποιονδήποτε και για αυτό δεν με ενδιαφέρουν αν κάποιος με χρεώσει για κάτι από αυτά. Άλλωστε, όπως είχε πει κι ο Άκης Πάνου για την ιδεολογία του "Εγώ είμαι φασήστας. Δηλαδή είμαι στη δική μου φάση".

Εμένα με ενδιαφέρει το θέμα της ποινικοποίησης του λόγου και για αυτό έκανα τη διάκριση μεταξύ συκοφαντίας και γνώμης, χρησιμοποιώντας την ίδια φράση (δολοφόνος παιδιών) αλλά σε διαφορετικό περιεχόμενο.

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.

mgtow, και ελάχιστη επικοινωνία με γυναίκες πλέον. Διαβάζουμε όργια κάθε μέρα, μακριά και αγαπημένοι. Προσέχουμε για να έχουμε μέχρι να φτιάξει ο κόσμος. 

  • Like 1
Δημοσ.

 

5 λεπτά πριν, Lelouch είπε

Τα πράγματα που θέλετε να περάσετε είναι χειρότερο και από το πραγματικό hate speech

Όταν λες "θελουμε", ποιοι ακριβως εννοείς;

Συζήτηση κάνουμε υποτίθετε.

Πάντως, όταν ήδη έχεις προκαλέσει μια αντίδραση που έχει ως στοχο το κακό του άλλου, η αντίδραση αυτού ειναι το αποτέλεσμα της ενέργειάς σου.

Αν ο Παπάς έλεγε "πιστεύω πως δεν ειναι σωστό να γίνονται αμβλωσεις" και όσοι ειναι υπερ των αμβλωσεων έλεγαν "Αντε μωρέ με την εκκλησία και τους απαρχαιωμένους τραγοπαπες που κοιτάνε μονο τα λεφτά", το δευτερο ειναι hate speech. Aυτο που ειπε ο παπάς ειναι απλά μια γνωμη, η οποία σαφως θα επιρρεάσει τους πιστούς αλλά ο τρόπος του δεν υποκεινεί βία. ( @Malthador νομιζω οτι σε καλύπτω, σωστά; )

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Αυτό ειναι αυτοκριτική ρε συ και γενικά ειναι "χαριτολογία". Αν έλεγες ομως οτι οπως εγω έτσι και όλοι οι τάδε, ειναι παιδεραστές, το πράγμα αλλάζει κατά πολύ και δημιουργει αντιδράσεις. Νομιζω σε καλυπτει αυτο και ως παράδειγμα hate speech.

Για το παράδειγμα που ζητησες

https://www.cnn.gr/oikonomia/story/73081/thyella-antidraseon-gia-ton-ntaiselmploym-oloi-zitoyn-tin-paraitisi-toy-ektos-apo-ton-soimple

Αμ δεν είναι απαραίτητα χαριτολογία. Εγώ και εσύ το εκλαμβάνουμε έτσι, άλλος θα το εκλάβει ως hate speech γιατί τσουβαλιάζω ολόκληρη ομάδα ανθρώπων που κατά το νομικό πλαίσιο μπορεί να οδηγήσει σε ρατσισμό ή οτιδήποτε άλλο από άλλες ομάδες. Είδες λοιπόν που δεν είναι και τόσο ξεκάθαρο;

Οσο για τον Γερούν, δεν βλέπω τίποτε από αυτά που είπε ως ρητορική μίσους. Την αλήθεια είπε ο άνθρωπος γιατί ως επί το πλείστον αυτό ακριβώς έγινε στις χώρες του Νότου και ειδικά στην δική μας. Μπορεί εγώ και εσύ να μην το κάναμε αυτό αλλά θα ήμουν ανόητος να πιστέψω ότι επειδή δεν το έκανα ι εγώ δεν υπήρχε και ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι της Ελληνικής κοινωνίας που δεν το έκανε. Το "γυναίκες και ποτά" μπορούμε να το διευρύνουμε και σε Cayene, εξοχικά και άλλα ωραία. Η εικόνα του γύφτου με ένα χέρι ψηλά και το άλλο χέρι στην ζητιανιά για τον Ελληνα μπορεί να μην με εκφράζει εμένα προσωπικά αλλά ως κοινωνικό σύνολο αυτό ακριβώς το χαρακτηριστικό έχουμε. Δεν είναι καμία ρητορική μίσους εδώ πέρα λοιπόν. 

 upl55a65d4234d8e.jpg

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, pontez2 είπε

Όταν λες "θελουμε", ποιοι ακριβως εννοείς;

Συζήτηση κάνουμε υποτίθετε.

Πάντως, όταν ήδη έχεις προκαλέσει μια αντίδραση που έχει ως στοχο το κακό του άλλου, η αντίδραση αυτού ειναι το αποτέλεσμα της ενέργειάς σου.

Αν ο Παπάς έλεγε "πιστεύω πως δεν ειναι σωστό να γίνονται αμβλωσεις" και όσοι ειναι υπερ των αμβλωσεων έλεγαν "Αντε μωρέ με την εκκλησία και τους απαρχαιωμένους τραγοπαπες που κοιτάνε μονο τα λεφτά", το δευτερο ειναι hate speech. Aυτο που ειπε ο παπάς ειναι απλά μια γνωμη, η οποία σαφως θα επιρρεάσει τους πιστούς αλλά ο τρόπος του δεν υποκεινεί βία. ( @Malthador νομιζω οτι σε καλύπτω, σωστά; )

Δεν μπορεί να πει απλά ότι πιστεύει ότι δεν είναι σωστό. Αν τον ρωτήσει κάποιος γιατί;

Το πρόβλημα με τη λογική σου είναι το ποιος θα ορίζει το hate speech. Και αυτό που έκανες εσύ είναι hate speech αν ακολουθήσουμε τον δικό σου συλλογισμό, αλλά εσύ δεν μπορείς να το καταλάβεις γιατί θεωρείς τον εαυτό σου πολέμιο του hate speech. Σκέφτεσαι δηλαδή ότι αφού είσαι ενάντια στο hate speech, τότε πως καταλήγεις να κάνεις hate speech? Και όμως αυτό γίνεται.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απαντώντας και στους δύο, το hate speech δεν ειναι κάτι που το ορίζουμε εγω κι εσεις. Ειναι κάτι που θα προκαλέσει αντιδράσεις μίσους.

Αν ο άλλος αντιδράει επειδη του ειπες καλημέρα, πρέπει να πάει σε ψυχιατρείο. Ακαδημαικά αυτό δεν ειναι ρητορικη μίσους.

Αν όμως πεις οτι όλοι στο έθνος του ειναι τεμπέληδες και θέλουν κρέμμασμα, ειναι απαρχή του ναζισμου και αποτελεί ορισμό της ρητορικης μίσους. Δε το λέω εγω. Έτσι ειναι.

Οτιδήποτε λοιπόν διαδίδεται και προκαλεί μια αλυσιδωτή αντίδραση βίας και χείριστης βωμολοχίας εναντίων συγκεκριμένων ανθρωπων, εθνών, κατηγοριών κτλ, ειναι ρητορικη μίσους.

Δεν ειμαι εγω αυτος που θα τη διαχωρίσω όμως. 

Το παράδειγμα του Γέρουν, αποτελεί ακαδημαικό παράδειγμα. Διδάσκεται στα πανεπιστημια ως  συγχρονος ορισμος του hate speech. To αν συμφωνουμε η οχι με αυτο που ειπε ο Γέρουν ειναι κάτι διαφορετικο. Και εμένα μου έχουν περάσει οτι οι Τούρκοι είναι κακοί, αλλά δε θα κάθομαι να τους κατηγορώ ως βάρβαρους. Άλλοι ομως το κάνουν, ανάγοντας αυτον που το ειπε ως υπαίτιο ρητορικης μίσους.

Υ.Γ- Ο Γέρουν θα μπορουσε αν ηθελε να ειναι προσεκτικός πχ να πει πως μια μερίδα κόσμου, λειτουργουσε με αυτο το τρόπο

Kαι γενικά μια κοινωνία που το "ψόφα", το έχει τόσο εύκολο, δε μπορει να αρνείτε τη ρητορικη μίσους στη καθημερινότητά της :)

Επεξ/σία από pontez2
Δημοσ.

Δεν μπορούμε να ποινικοποιήσουμε την γλώσσα, επειδή θίγονται κάποιοι. Αν κάποιος λέει πχ  όλοι οι Έλληνες είναι τεμπέληδες, μπορεί να έχει δίκιο, μπορεί άδικο, μπορεί να είναι απλά μαλάκας. Θα του απαγορεύσουμε την δυνατότητα να χρησιμοποιήσει τις λέξεις τεμπέλης και Έλληνας στην ίδια πρόταση;

 

  • Like 6
  • Thanks 3
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Απαντώντας και στους δύο, το hate speech δεν ειναι κάτι που το ορίζουμε εγω κι εσεις. Ειναι κάτι που θα προκαλέσει αντιδράσεις μίσους.

Αν ο άλλος αντιδράει επειδη του ειπες καλημέρα, πρέπει να πάει σε ψυχιατρείο. Ακαδημαικά αυτό δεν ειναι ρητορικη μίσους.

Αν όμως πεις οτι όλοι στο έθνος του ειναι τεμπέληδες και θέλουν κρέμμασμα, ειναι απαρχή του ναζισμου και αποτελεί ορισμό της ρητορικης μίσους. Δε το λέω εγω. Έτσι ειναι.

Οτιδήποτε λοιπόν διαδίδεται και προκαλεί μια αλυσιδωτή αντίδραση βίας και χείριστης βωμολοχίας εναντίων συγκεκριμένων ανθρωπων, εθνών, κατηγοριών κτλ, ειναι ρητορικη μίσους.

Δεν ειμαι εγω αυτος που θα τη διαχωρίσω όμως. 

Πας να συσχετίζεις δυο άσχετα πραγματα. Αν κάποιος μιλήσει για βία, δηλαδή κρέμασμα, τότε ναι είναι ρητορική μίσους. Αν κάποιος τοποθετείται και λέει ότι η αμβλωση είναι δολοφονία παιδιού, τότε δεν είναι ρητορική μίσους. Δεν είπε να κρεμάσουμε όποιον κάνει αμβλώσεις αλλά να αναθεωρήσουμε την ίδια την πράξη.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Απαντώντας και στους δύο, το hate speech δεν ειναι κάτι που το ορίζουμε εγω κι εσεις. Ειναι κάτι που θα προκαλέσει αντιδράσεις μίσους.

 

άμα πας σε μια από τις γνωστές προοδευτικές χώρες που δεν αναφέρουμε για να μην είμαστε ρατσιστες και πεις, ώπα παιδιά οι γυναίκες δεν είναι πράγματα , είναι άνθρωποι και μπορεί να κάνουν ο,τι γουστάρουν και αυτά που ξέρετε και πιστεύετε τόσους αιώνες  είναι βλακείες και καλά θα κάνετε να τα ξεχάσετε, θα ξεκινήσουν πολλές αντιδράσεις μίσους

 

πιστεύεις ότι πρέπει να συνεχίσουμε να ανεχόμαστε τη φάση (πράγμα που γίνεται δηλαδή, λέγεται ανοχή στη διαφορετικότητα αυτή την εποχή), ή θα πρέπει να το θίγουμε και να το κατακρίνουμε εφόσον ειλικρινά το θεωρούμε λάθος;

 

αυτό πχ είναι ένα παράδειγμα ρητορικής μίσους, ρατσισμού, όπως θες πες το 

 

το ζουμί όμως είναι ότι πολλά από αυτά που υποστηρίζουν τα υποτιθέμενα προοδευτικά μυαλά, δεν έχουν κάποια λογική σύνδεση μεταξύ τους, είναι τυχαίες και σκόρπιες σκέψεις και διάφορα απωθημένα που μπορεί να είχαν από μικροί ή να τους έβαλαν στο μυαλό άλλοι με απωθημένα από μικροί

 

είναι πολύ εύκολο να τους λες όλους όσους διαφωνουν "φασίστες" δεν απαιτεί ιδιαίτερη σκέψη.. όπως επίσης είναι και γεγονός ότι πίσω από το μανδύα της ελεύθερης σκέψης προσπαθούν να κρυφτούν διάφορες (ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ) ακραίες εθνικιστικές απόψεις (και αντίστοιχα πίσω από την όποια προοδευτικότητα κρύβονται άτομα διαταραγμένα που μόνο προοδευτικά δεν είναι), όλα είναι πιθανα και όλα συμβαίνουν

 

οπότε γιατί να μη μπορούμε να τα συζητήσουμε όλα ελεύθερα; είναι ο μέσος άνθρωπος τόσο βλάκας ώστε να μην μπορεί να κρίνει και να φιλτράρει τις πληροφορίες γύρω του και πρέπει η εκάστοτε πολιτεία να τον πάρει από το χεράκι; 

 

γιατί δηλαδή το να σατυρίσεις πχ τη θρησκεία (τη χριστιανική εννοείται, όχι άλλες.. )  να είναι πλέον κοινωνικά αποδεκτό (πράγμα με το οποίο συμφωνώ βεβαίως, όπως είπα δεν πιστεύω σε όρια) και το να σατυρίσεις οποιονδήποτε μπορεί να θιχτεί (αλλά να θεωρείται αυθαίρετα αδύναμος) να μην είναι;

 

δηλαδή οι χριστιανοί δεν έχουν αισθήματα; δεν θίγονται; ή ο μέσος πιστός είναι κάποια εξουσία και κατεστημένο; δεν μπορεί να είναι ο μέσος κακομοίρογλου που τον κάνεις σκουπίδι όταν τσαλαπατάς τα πιστεύω του; 

 

Ο "μέσος λευκός άντρας που αντιπροσωπεύει την πατριαρχία και τον ρατσισμό" είναι μια μπούρδα και μισή  

Επεξ/σία από logistoulis
  • Like 8
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Lelouch είπε

Πας να συσχετίζεις δυο άσχετα πραγματα. Αν κάποιος μιλήσει για βία, δηλαδή κρέμασμα, τότε ναι είναι ρητορική μίσους. Αν κάποιος τοποθετείται και λέει ότι η αμβλωση είναι δολοφονία παιδιού, τότε δεν είναι ρητορική μίσους. Δεν είπε να κρεμάσουμε όποιον κάνει αμβλώσεις αλλά να αναθεωρήσουμε την ίδια την πράξη.

 

Δεν ειναι ανάγκη να μιλήσει για βία ο άλλος. Μπορει να υποκινήσει τη βία χωρίς να αναφερθεί σε αυτή.

Το Συμβούλιο της Ευρώπης ορίζει ότι η ρητορική μίσους αναφέρεται σε “όλες τις μορφές έκφρασης που εξαπλώνουν, υποκινούν, προωθούν ή δικαιολογούν το φυλετικό μίσος, την ξενοφοβία, τον αντισημιτισμό ή άλλες μορφές μίσους που βασίζονται στη μισαλλοδοξία, συμπεριλαμβανομένης της μισαλλοδοξίας που εκφράζεται από τον επιθετικό εθνικισμό και τον εθνοκεντισμό, καθώς και εχθροπραξία κατά των μειονοτήτων, των μεταναστών και των προσφύγων.»

Το παράδειγμα του παπά ειναι ενδεικτικό. Έχει να κάνει το πως θα το πει, ο τρόπος που θα το πει. "Την άμβλωση δε τη δέχεται η θρησκείας μας". Ειναι μια δηλωση, ένα γεγονος.

"Οποια κάνει άμβλωση θα καεί στη κολαση". Ειναι ρητορική μίσους. Δημιουργει φανατικά συναισθήματα στους ακροατές.

2 λεπτά πριν, logistoulis είπε

γιατί δηλαδή το να σατυρίσεις πχ τη θρησκεία (τη χριστιανική εννοείται, όχι άλλες.. )  να είναι πλέον κοινωνικά αποδεκτό (πράγμα με το οποίο συμφωνώ βεβαίως) και το να σατυρίσεις οποιονδήποτε μπορεί να θιχτεί (αλλά να θεωρείται αυθαίρετα αδύναμος) να μην είναι 

Έχει να κάνει με τις επιρροές του εκάστοτε ανθρωπου.Πχ ένας Μουσουλμάνος που μένει χρονια στη Δυση, ενδεχομένος δε θα δωσει σημασία. Ένας άλλος που μένει στην Ανατολή θα το θεωρησει πρόκληση. 

Το θέμα ειναι οτι αυτος που κάνει τη σάτιρα, γνωριζει.

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 minutes ago, pontez2 said:

Αν ο Παπάς έλεγε "πιστεύω πως δεν ειναι σωστό να γίνονται αμβλωσεις" και όσοι ειναι υπερ των αμβλωσεων έλεγαν "Αντε μωρέ με την εκκλησία και τους απαρχαιωμένους τραγοπαπες που κοιτάνε μονο τα λεφτά", το δευτερο ειναι hate speech. Aυτο που ειπε ο παπάς ειναι απλά μια γνωμη, η οποία σαφως θα επιρρεάσει τους πιστούς αλλά ο τρόπος του δεν υποκεινεί βία. ( @Malthador νομιζω οτι σε καλύπτω, σωστά; )

Δεν χρειάζεται να το πάμε υποθετικά, είναι μετρημένα τα κουκιά: ο παπάς λέει ότι «άμα κάνεις έκτρωση θα πας για όλη σου τη μεταθανάτια ζωή στην κόλαση και θα καίγεσαι αιώνια, αμαρτωλή σκλάβα του Βελζεβούλ». Είναι ρητορική μίσους αυτή ή δεν είναι;

Edit:

8 minutes ago, pontez2 said:

"Οποια κάνει άμβλωση θα καεί στη κολαση". Ειναι ρητορική μίσους. Δημιουργει φανατικά συναισθήματα στους ακροατές.

Τώρα το είδα αυτό.

Φυσικά και δεν είναι ρητορική μίσους. Ο καθένας είναι ελεύθερος να πιστεύει ότι βλακεία του κατέβει. Αν η άποψη κάποιου υποκινεί βία σε κάποιον άλλο, τότε ο κάποιος άλλος καλύτερα να πάει να εγκλειστεί.

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 4
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...