Embarrassed_Style Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 Θέλω να φτιάξω ένα Matching Card Game, όπου 2 χρήστες, ενας τη φορα, θα διαλεγουν 2 καρτες κ αν ειναι ιδιες ξανα παιζουν, αν όχι παίζει ο άλλος χρήστης. Για τις κάρτες σκέφτηκα να βάλω έναν πίνακα JButton έτσι ώστε όταν πατάει ένα κουμπί να εμφανίζεται η εικόνα που κρύβεται απο πίσω. Η απορία μου είναι πως μπορώ να βάλω εικόνες σε ένα τέτοιο πίνακα; ο κώδικας μου είναι ο παρακάτω. public void initComp(){ p=new JPanel(new BorderLayout()); t=new JTable(new ImagePanel()); JButton[][] button=new JButton[3][4]; for (int i=0;i<3;i++){ button[i]=new JButton[4]; } for (int i=0;i<3;i++){ for(int j=0;j<4;j++){ button[i][j]=new JButton(); } } bp.add(b); p.add(bp,BorderLayout.SOUTH); add(p); pack(); setDefaultCloseOperation(EXIT_ON_CLOSE); }
marios28 Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 Δε χρειάζονται τα κουμπιά. Αν θες βέβαια τα βάζεις. Χρησιμοποίησε Grid (όχι table). Σε κάθε cell θα βάλεις μια εικόνα. Αν έχεις κουμπιά αυτά αρχικά θα είναι ορατά ενώ οι εικόνες κρυμμένες. Θα ανιχνεύεις ποιο κελί έχει επιλεχτεί (ή ποιο button πατηθεί, αν χρησιμοποιήσεις button) και θα εμφανίζεις εικόνα κ.ο.κ. Με κουμπιά δες αυτό: https://www.youtube.com/watch?v=Db3cC5iPrOM και προσάρμοσέ το στα μέτρα σου. Θα αλλάζεις το visibility εσύ. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα