Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, sts4x4 είπε

Είναι off topic απλά οφείλω μια ενημέρωση. 

Οι πόντοι επιστροφής μέσω Εθνικής πιστώθηκαν κανονικά σήμερα εντός του χρονοδιάγραμματος που μου είχαν πει οι υπάλληλοι του eshop του Γερμανού. 

Πολυ ευχαριστο και θετικο αυτο. (Η εξελιξη παραγγελιας-αγορας μια χαρα οντοπικ ειναι).

Επομενως το ερωτημα ειναι: Εφτιαξαν αυτοι το συστημα τους να μην εχει προβλημα ή εφταιγε η γιουρομπανκ στην BF με τις καθυστερησεις; Ρητορικο, μην απαντησει κανεις στο σχολιο αφου δεν αφορα αμεσα το θεμα, παρα μονο αν γνωριζει εκ των εσω τι εφταιξε τοτε.

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, sts4x4 είπε

Είναι off topic απλά οφείλω μια ενημέρωση.

Οι πόντοι επιστροφής μέσω Εθνικής πιστώθηκαν κανονικά σήμερα εντός του χρονοδιάγραμματος που μου είχαν πει οι υπάλληλοι του eshop του Γερμανού.

Πότε αγόρασες / παρέλαβες / νετ?

Εμένα τίποτα ακόμα!!!

Δημοσ.
4 ώρες πριν, cdrov είπε

Πότε αγόρασες / παρέλαβες / νετ?

Εμένα τίποτα ακόμα!!!

Ηλεκτρονική παραγγελία και πληρωμή 11/05, παραλαβή Τρίτη 14/05, εκκαθάριση πόντων Παρασκευή 17/05. 

Υπομονή, εύχομαι όλα να πάνε καλά. 

Δημοσ.
Στις ‎16‎/‎5‎/‎2019 στις 12:19 ΠΜ, Konstantin77 είπε

το έχω καιρό το σκουτερακι, πριν έρθει Ελλάδα. 350€ το είχα πάρει, τότε.

έχω γράψει καμια 400χλμ, έχω πάει και δουλειά πηγενελα με μια φόρτιση γύρω στα 16 χιλιόμετρα. Το βάρος του αναβάτη παίζει ρολο είμαι 75 κιλά εγώ.

βάζω και τον μικρό (καμια 20αρια κιλά) πάνω πολλές φορές να τον πάρω από το σχολείο, για μικρές αποστάσεις.

Το βάρος παίζει ρολο στις ανηφόρες. νομίζω έχω μικρά τμήματα στην περιοχή μου με κλήση πάνω από 10%, μονος με φουλ μπαταρία ή μέχρι τη μέση ανεβαίνει. Αλλιώς θέλει πόδι, αλλα πατίνι είναι βρε παιδιά...

το λάστιχο μου σκάει κάθε 3 και λίγο. Το άλλαξα το πίσω με μασίφ, αλλα αυξήθηκε το βάρος πάνω από κιλό. Για να μου το αλλάξει ο μάστορας, μου πήρε 15 €. Αλλαγή σαμπρελα μου έπαιρνε 5,   αλλα την τελευταία φορά πήρε 10. Δεν ξαναπάω φυσικά. Με το μασίφ χάνεις σε φρεναρισμα, πάει η κωλιά σύννεφο αν είναι βρεγμένος ο δρόμος, έστω και λιγο.

όταν η μπαταρία είναι χαμηλά, οι επιδόσεις πέφτουν πολύ, έχω μείνει από μπαταρία και τελείως, δύσκολη κατάσταση, πήρα μετρό.

κάντε update αλλα σύνδεση έχω καταφέρει από κινητά Xiaomi  φίλων. Καμια άλλη συσκευή δεν το έβλεπε. Δεν μπορώ να καταλάβω τι φταίει, μπορεί να είναι τα  profil του bt  ( δικια μου άποψη, μπορεί να είναι λαθος...)

θα χαλαρωσει σχετικά γρήγορα το τιμόνι, θα έχει μπόσικα στο σημείο που διπλωνει. Έκανα αλλαγή σε ένα εξάρτημα εκεί καμια 10αρια € και σφίγγει καλα τωρα.

έχω αλλάξει και τακάκια πίσω, ποδηλατου παίρνει.

επειδή κι εμένα η δουλεία μου είναι 16km πήγαινε έλα αλλά είμαι 105kg, με πόση μπαταρία έμενες μετά το πήγαινέλα; Να υπολογίζω αναλογικά όσο ανεβαίνει το βάρος τόσο πέφτει η αυτονομία;

Το λάστιχο γιατί κάθε 3 και λίγο; Πιο συχνά από ποδήλατο;

Για κυκλοφορία  Λ. αμφιθέας-συγγρού-χαμοστέρνας-πειραιώς και πίσω μου φαίνεται επικίνδυνη αποστολή για τα ελληνικά δεδομένα..

Το μασίφ λάστιχο αν είναι κάτι  σαν σκληρό αφρώδες υλικό που έχουν τα εκπαιδευτικά παιδικά σκαφάκια ιστιοπλοίας υποθέτω ότι είναι απαγορευτικό για λόγους ασφαλείας στην άσφαλτο.

Δημοσ.

Το πατίνι τα σπάει. Το έχω μισό χρόνο. Με 105kg τα 16χλμ είναι πολύ οριακά. Εγώ σε αντίστοιχη διαδρομή που είμαι 95 κιλά το φορτίζω στη δουλειά και σπάω τη διαδρομή στα 2. Γενικά είναι καλό να το φορτίζεις συχνά. Μην ξεχνάτε ότι όσο αδειάζει η μπαταρία πέφτουν τα Volt και είναι αρκετά πιο αδύναμο. Από 40% και κάτω θέλει ευθείς και όχι ανηφόρες εκτός και αν είσαι 60κιλα. 

Επισης αν θέλεις να αποκτήσεις μοναδική άνεση και να ξεγνοιασιά λίγο από σκασίματα θα βάλεις 10ιντσα λάστιχα και slime μέσα στη σαμπρέλα. Για οδηγίες μπείτε στο ελληνικό γκρουπ του fb για το Xiaomi m365, ή ψαχτείτε ονλινε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, geodimis είπε

επειδή κι εμένα η δουλεία μου είναι 16km πήγαινε έλα αλλά είμαι 105kg, με πόση μπαταρία έμενες μετά το πήγαινέλα; Να υπολογίζω αναλογικά όσο ανεβαίνει το βάρος τόσο πέφτει η αυτονομία;

Το λάστιχο γιατί κάθε 3 και λίγο; Πιο συχνά από ποδήλατο;

Για κυκλοφορία  Λ. αμφιθέας-συγγρού-χαμοστέρνας-πειραιώς και πίσω μου φαίνεται επικίνδυνη αποστολή για τα ελληνικά δεδομένα..

Το μασίφ λάστιχο αν είναι κάτι  σαν σκληρό αφρώδες υλικό που έχουν τα εκπαιδευτικά παιδικά σκαφάκια ιστιοπλοίας υποθέτω ότι είναι απαγορευτικό για λόγους ασφαλείας στην άσφαλτο.

Φίλε δε σε βλέπω καλά. Έμενα χωρίς μπαταρία, ξέρεις την τελική κατηφόρα δεν είχε μπαταρία ας πούμε. Εντάξει βάζεις λίγο πόδι αλλά καθυστερείς μετά. Τι να σου πω για το λάστιχο, δεν ξέρω στα σίγουρα. Μία φορά είδα ένα ακανθώδη καρπό να το έχει τρυπήσει (δεν ξέρω αν ήταν αυτό αλλά μάλλον), την αλλη φορά είδα τελευταία στιγμή σπασμένα γυαλάκια, τις περισσότερες δεν ξέρω το λόγο. Αλλά πιστεύω ότι όταν έβαζα το μικρό (100 -105 σύνολο), πιο πιθανό ήταν να σκάσει λόγο βάρους.

Όχι ρε παιδιά κεντρικοί δρόμοι, θα σας κλαίμε. 2-3 φορές που πήγα δουλειά έβγενα ένα κομμάτι Λ.Μεσγείον στην αρχή. Μετά την άλλαξα τη διαδρομή. Πήγαινα από Παπάγου από πάνω και έβγαινα.

Το μασίφ λάστιχο μόνο αφρώδες που δεν είναι. Όπως είναι το έξω στα κανονικά είναι και το μέσα, μάλλον και πιο σκληρό νάυλον. Απλά εγώ πήρα αυτό με τις τρύπες σαν πιο νέα γενειά με λιγότερο βάρος. Δεν έιναι καθόλου ελαφρύ...

https://www.banggood.com/BIKIGHT-8-12X2-Scooter-Explosion-proof-Solid-Tire-for-Xiaomi-Mijia-M365-Electric-Skateboard-Damping-Tyre-p-1304392.html

το είχα άρει 16.5 ευρώ +12 τοποθέτηση.

 

Καμία μπρίζα στη δουλειά δεν έχεις?? Αλλά φτιάξε τη διαδρομή να πηγαίνεις από στενά...

Επεξ/σία από Konstantin77
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To έψαχνα και εγώ για αγορά. Συνοπτικά αναφέρω τι μου έμεινε:

  • Τα λάστιχα σκάνε αρκετά συχνά και είναι τραγικά δύσκολη η αντικατάσταση τους - ειδικά του μπροστινού
  • Το κόστος φόρτισης για την μπαταρία όταν είναι απολύτως άδεια. 280Wh,  37.41V output voltage, and 7800mAh -> 37,41*7,8 = 291,8Whr (0,2919 KWh) ->
    • 0,29KWh * 0,30€ = 0,087€ / φόρτιση.
    • Αυτό σημαίνει πως στα 30χμ το κόστος είναι 0,087€. Στα 100χμ είναι 0,29€. Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι βγάζει 15χμ μόνο, η πλήρης μπαταρία, τότε σημαίνει 0,6€ / 100χμ
  • Αν έχει μεγάλη λακούβα στο δρόμο, εύκολα μπορείς να φας περιποιημένη τούμπα
  • Γενικά μου άφησε η έρευνα μου πως ο εκτιμώμενος χρόνος ζωής πριν αρχίσει να βγάζει προβλήματα , είναι κάπου στα 1000 χμ. Αν το έχεις για την πλάκα σου, είναι καλό. Αν το έχεις για καθημερινή χρήση 6χμ, τότε σε 6 μήνες με χρόνο,  μάλλον θα πεθάνει!
  • Είναι ασφαλές μόνος σε περιοχές που υπάρχει ποδηλατοδρομος, πάρκο κλπ Όχι για κίνηση στο κέντρο της Αθήνας κλπ

Το κόστος του μπορούμε να πούμε είναι χονδρικά 300€ κόστος αγοράς / 1000χμ εκτιμώμενης ζωής του = 0,3€ ανά χιλιόμετρο -> 3€/10χμ. Εδώ να σημειωθεί πως το κόστος χρήσης ενός μέσου αυτοκινήτου είναι 2€/10χμ - χωρίς τις αποσβέσεις αγοράς του

Οπότε πρέπει να το δει κάποιος ως αναλώσιμο - παιχνίδι για να περνάει καλά και όχι ως επένδυση μετακίνησης που θα αποσβεστεί και θα κάνει οικονομία.  Σε μαρκοπρόθεσμο ορίζοντα είναι πιο ακριβό δηλαδή απο τη χρήση αυτοκινήτου που κάποιος ήδη κατέχει

 

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sphinxgr είπε

To έψαχνα και εγώ για αγορά. Συνοπτικά αναφέρω τι μου έμεινε:

  • Τα λάστιχα σκάνε αρκετά συχνά και είναι τραγικά δύσκολη η αντικατάσταση τους - ειδικά του μπροστινού
  • Το κόστος φόρτισης για την μπαταρία όταν είναι απολύτως άδεια. 280Wh,  37.41V output voltage, and 7800mAh -> 37,41*7,8 = 291,8Whr (0,2919 KWh) ->
    • 0,29KWh * 0,30€ = 0,087€ / φόρτιση.
    • Αυτό σημαίνει πως στα 30χμ το κόστος είναι 0,087€. Στα 100χμ είναι 0,29€. Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι βγάζει 15χμ μόνο, η πλήρης μπαταρία, τότε σημαίνει 0,6€ / 100χμ
  • Αν έχει μεγάλη λακούβα στο δρόμο, εύκολα μπορείς να φας περιποιημένη τούμπα
  • Γενικά μου άφησε η έρευνα μου πως ο εκτιμώμενος χρόνος ζωής πριν αρχίσει να βγάζει προβλήματα , είναι κάπου στα 1000 χμ. Αν το έχεις για την πλάκα σου, είναι καλό. Αν το έχεις για καθημερινή χρήση 6χμ, τότε σε 6 μήνες με χρόνο,  μάλλον θα πεθάνει!
  • Είναι ασφαλές μόνος σε περιοχές που υπάρχει ποδηλατοδρομος, πάρκο κλπ Όχι για κίνηση στο κέντρο της Αθήνας κλπ

Το κόστος του μπορούμε να πούμε είναι χονδρικά 300€ κόστος αγοράς / 1000χμ εκτιμώμενης ζωής του = 0,3€ ανά χιλιόμετρο -> 3€/10χμ. Εδώ να σημειωθεί πως το κόστος χρήσης ενός μέσου αυτοκινήτου είναι 2€/10χμ - χωρίς τις αποσβέσεις αγοράς του

Οπότε πρέπει να το δει κάποιος ως αναλώσιμο - παιχνίδι για να περνάει καλά και όχι ως επένδυση μετακίνησης που θα αποσβεστεί και θα κάνει οικονομία.  Σε μαρκοπρόθεσμο ορίζοντα είναι πιο ακριβό δηλαδή απο τη χρήση αυτοκινήτου που κάποιος ήδη κατέχει

Πολύ χαμηλό χρόνο ζωής έβαλες. Στο εξωτερικό πολλά άτομα έχουν ξεπεράσει τα 3000χλμ χωρίς πτώση στη μπαταρία. Το μοτέρ έτσι και αλλιώς αν δεν το κάψεις είναι αθάνατο. Όποτε τα διαφορά θεματάκια τριγμων κλπ που λύνονται με 5 βίδες ή με ένα ενισχυμένο εξάρτημα των 20€ δεν νομίζω ότι το καθιστούν άχρηστο σε 1000χλμ. Είμαι στα 850χλμ χωρίς θέμα. 

Επισης όσο αφορά τα λάστιχα αν βαλεις slime και έχεις σωστή πίεση δεν έχεις θέμα σημαντικό.

Το πατίνι για εμένα αντικαθιστά στο 100% λεοφωρειο. Επίσης και το αυτοκίνητο σε αποστάσεις έως 4χλμ. 

Απο εκεί και πάνω αναλόγως κίνησης, πάρκινγκ κλπ.

Επεξ/σία από n4sleep
  • Like 1
Δημοσ.

Υπαρχουν χρήστες που το έχουν 2000-3000-4000 χιλιόμετρα, οχι μόνο 1000.

Τα λάστιχα δε σκάνε εύκολα. Αν προσέχεις που πας, δεν πηδάς απο πεζοδρόμια, πας με τα πόδια εκεί που έχει χαλίκια, έχεις σωστά psi για τα κιλά (γιατί δεν είναι όλοι 75κιλα που το χρησιμοποιούν) κτλ θα επεκτείνεις τη διάρκεια ζωής τους. 

Βέβαια στα 700-800 χιλιόμετρα καλό είναι να τα αλλάξεις γιατί φθίρονται, λογικό είναι. Εκτός του σετ που δίνει δώρο η infoquest μπορείς να αγοράσεις με €10-12 από aliexpress. 

Δε βγάζει 15χλμ, εξαρτάται από τη χρήση που κάνεις. Με αρκετά φανάρια εμένα βγάζει 18χλμ και ειναι στο normal, στο eco μπορεί να μου βγάλει 22πρπ.

Στα 165 χλμ είμαι στις 2kWh οπότε δεν ειναι €0.6 τα 100χλμ.

Επίσης με Mod μπορείς να βάλεις 10" λάστιχα που είναι αρκετά ανθεκτικότερα από τα 8.5" δίνουν καλύτερη τελική αλλά κόβουν ελαφρά την επιτάχυνση.

 

Γενικα μη συγκρίνεις το scooter με το αυτοκίνητο, το scooter ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ προέκταση του αυτοκινήτου. ΠΧ μέρος με δύσκολο πάρκινγκ, το έχεις στο πορτπαγκαζ για να πας αυτοκινητο-γραφειο-αυτοκίνητο. Η στα ΜΜΜ σπιτι->ΜΜΜ, ΜΜΜ->δουλεια, ΜΜΜ-σπιτι. Επίσης ακόμα και για καφέ το βάζεις δίπλα σου κάτω απο το τραπέζι, μιας και ειναι καλοκαίρι δεν έχει κάνεις θέμα, ιδιαίτερα όταν κάθεσαι έξω, είναι και μοντέρνο, διπλώνει και δεν ενοχλεί.

To scooter δεν ειναι για να γλιτώσεις λεφτά, είναι για Quality of Life, κερδίζεις χρόνο από τις διαδρομές με τα πόδια. 

Εγώ βέβαια θα το κρατήσω όσο αντέξει και μετά θα πάω σε κάτι σαν ZUKBOARD CITY με €700+ γιατί στο επόμενο μου θέλω αναρτήσεις για την πόλη για λιγότερους κραδασμούς.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, zygorito είπε

To scooter δεν ειναι για να γλιτώσεις λεφτά, είναι για Quality of Life, κερδίζεις χρόνο από τις διαδρομές με τα πόδια. 

Μπορεις να το δεις και αναποδα. Εγω ας πουμε αυτο που λες, το βλεπω περισσοτερο ως μειωση της ποιοτητας ζωης αφου

1. Το περπατημα κανει καλο.

2. Το "μη περπατημα" κανει κακο.

3. Δειχνει ελλειψη ελευθερου χρονου, τοσο που σταματας ποιοτικες δραστηριοτητες οπως το περπατημα για να πας με αυτο.

Δημοσ.

Θα συμφωνήσω ότι 5χλμ περπάτημα καθημερινά είναι υγεία, γιατί να μην ξυπνήσεις μαι ώρα πιο νωρίς και να περπατήσεις από το να πάρεις το πατίνι.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, tiniakos είπε

Θα συμφωνήσω ότι 5χλμ περπάτημα καθημερινά είναι υγεία, γιατί να μην ξυπνήσεις μαι ώρα πιο νωρίς και να περπατήσεις από το να πάρεις το πατίνι.

Συμφωνώ ότι είναι υγεία, αλλά 5χλμ είναι 1 ώρα περπάτημα. 

Το θέμα είναι πως το χρησιμοποιεί ο καθένας. Αν το παίρνει και για κοντινές αποστάσεις πχ 1χμ, προφανώς είναι υπερβολή. Αλλά αν είναι να μην χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητο για να κατεβεί στο κέντρο μια πόλης τότε είναι μια χαρα, ούτε παρκάρισμα, ούτε βενζίνη και πάει και πιο γρήγορα(κίνηση στους δρόμους).

Να ρωτήσω και κάτι άσχετο, βλέπω οτι το intersport έχει έκπτωση 15% στις προσφορές με το κουπόνι από την cosmote. Ισχύει και για τα scooter; 

Δημοσ.

Μερικοι εχετε πλακα, εδω ξερω ατομα που παιρνουν το μηχανακι τους για να πανε 4 τετραγωνα δρομο, προβλεπω να περνετε οι περισσοτεροι το πατινι για να πατε μεχρι το περιπτερο στην γωνια (χωρια ποσους θα φαει η μαρμαγκα που νομιζουν πως τα πατηνια ειναι για κεντρικες οδους).

Το περπατημα κανει καλο, οχι για 5 χιλιομετρα που ειπαν καποιοι (αν και παλια εκανα Ομονοια - Πετρουπολη 1, 2 φορες την εβδομαδα που ειναι μεγαλυτερη αποσταση και δεν νομιζω ποτε να ειχα κανει 1 ωρα) αλλα επειδη ειμαι σιγουρος πως ακομα και για 1 χιλιομετρο πολλοι θα τα χρησιμοποιειτε ε κακο κανετε στον εαυτο σας οχι καλο.

 

8 λεπτά πριν, xristoslet είπε

Συμφωνώ ότι είναι υγεία, αλλά 5χλμ είναι 1 ώρα περπάτημα. 

Το θέμα είναι πως το χρησιμοποιεί ο καθένας. Αν το παίρνει και για κοντινές αποστάσεις πχ 1χμ, προφανώς είναι υπερβολή. Αλλά αν είναι να μην χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητο για να κατεβεί στο κέντρο μια πόλης τότε είναι μια χαρα, ούτε παρκάρισμα, ούτε βενζίνη και πάει και πιο γρήγορα(κίνηση στους δρόμους).

Εδω πολλοι τα χρησμοποιουν στο πεζοδρομιο και οταν τους λες οτι ειναι παρανομο σου λενε οχι οταν τα πεζοδρομια ειναι μεγαλα η πως δεν ασχολειται η αστυνομια οποτε δεν εγινε και κατι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...