RecycleTech Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Γεια σας έχω ένα macbook air του 2017 αγορασμένο το καλοκαίρι, με μόλις 28 κύκλους φόρτισης. Λοιπόν μου βγάζει battary health 94% , δεν ξέρω τι φταίει αλλά η συμπεριφορά της μπαταρίας είναι κάπως αλλοπρόσαλλη σας επισυνάπτω φωτογραφία από το ιστορικό της υγείας. Είναι δυνατόν καινούργιο λάπτοπ να έχει τέτοια συμπεριφορά;;; Επεξ/σία 14 Μαΐου 2019 από RecycleTech
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, RecycleTech είπε Γεια σας έχω ένα macbook air του 2017 αγορασμένο το καλοκαίρι, με μόλις 28 κύκλους φόρτισης. Λοιπόν μου βγάζει battary health 94% , δεν ξέρω τι φταίει αλλά η συμπεριφορά της μπαταρίας είναι κάπως αλλοπρόσαλλη σας επισυνάπτω φωτογραφία από το ιστορικό της υγείας. Είναι δυνατόν καινούργιο λάπτοπ να έχει τέτοια συμπεριφορά;;; Το έχεις συνέχεια στη πρίζα; Ακόμα και όταν είναι κλειστό το laptop;
lamargos Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 3 ώρες πριν, natural_sgf είπε Το έχεις συνέχεια στη πρίζα; Ακόμα και όταν είναι κλειστό το laptop; Παίζει ρόλο αυτό για την μπαταρία? Όταν είναι πλήρως φορτισμένη δεν σταματά η φόρτιση? (ενημερωτικά ρωτάω).
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, lamargos είπε Παίζει ρόλο αυτό για την μπαταρία? Όταν είναι πλήρως φορτισμένη δεν σταματά η φόρτιση? (ενημερωτικά ρωτάω). Η εμπειρία έχει δείξει ότι κάνει degrade η μπαταρία.
RecycleTech Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 4 ώρες πριν, natural_sgf είπε Το έχεις συνέχεια στη πρίζα; Ακόμα και όταν είναι κλειστό το laptop; Όχι δεν το έχω συνέχεια στο ρεύμα .
takismakeleio Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 Καλό είναι να το δουλεύεις συνέχεια με την μπαταρία, να το φορτίζεις όταν φτάνει στο 10%-20% άδειο, και μόλις φορτίσει περίπου 90%-95% να το βγάζεις από τη φόρτιση και να το έχεις πάλι μόνο με την μπαταρία. Οι μπαταρίες είναι κατασκευασμένες για ορισμένους κύκλους φόρτισης. Οταν το δουλεύεις στην μπρίζα ενώ είναι φορτισμένο, αυτό δεν καταναλώνει το ρεύμα της μπρίζας, αλλά της μπαταρίας. Το ρεύμα της μπρίζας πάει στην μπαταρία και το ρεύμα της μπαταρίας δουλεύει το μηχάνημα. Οσο καταναλώνεις μπαταρία δηλαδή πάει από το 100% στο 99,9% και η μπρίζα ξαναφορτίζει στο 100%, χάνεις ένα κύκλο φόρτισης. Ξανά και ξανά, όσο διαρκεί η συνεχής φόρτιση/κατανάλωση, χάνεις κύκλους φόρτισης. 2
RecycleTech Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, takismakeleio είπε Καλό είναι να το δουλεύεις συνέχεια με την μπαταρία, να το φορτίζεις όταν φτάνει στο 10%-20% άδειο, και μόλις φορτίσει περίπου 90%-95% να το βγάζεις από τη φόρτιση και να το έχεις πάλι μόνο με την μπαταρία. Οι μπαταρίες είναι κατασκευασμένες για ορισμένους κύκλους φόρτισης. Οταν το δουλεύεις στην μπρίζα ενώ είναι φορτισμένο, αυτό δεν καταναλώνει το ρεύμα της μπρίζας, αλλά της μπαταρίας. Το ρεύμα της μπρίζας πάει στην μπαταρία και το ρεύμα της μπαταρίας δουλεύει το μηχάνημα. Οσο καταναλώνεις μπαταρία δηλαδή πάει από το 100% στο 99,9% και η μπρίζα ξαναφορτίζει στο 100%, χάνεις ένα κύκλο φόρτισης. Ξανά και ξανά, όσο διαρκεί η συνεχής φόρτιση/κατανάλωση, χάνεις κύκλους φόρτισης. Το είπα και πριν δεν το χρησιμοποιώ μόνιμα στο ρεύμα. 1
Zenor Δημοσ. 15 Μαΐου 2019 Δημοσ. 15 Μαΐου 2019 4 ώρες πριν, takismakeleio είπε Καλό είναι να το δουλεύεις συνέχεια με την μπαταρία, να το φορτίζεις όταν φτάνει στο 10%-20% άδειο, και μόλις φορτίσει περίπου 90%-95% να το βγάζεις από τη φόρτιση και να το έχεις πάλι μόνο με την μπαταρία. Οι μπαταρίες είναι κατασκευασμένες για ορισμένους κύκλους φόρτισης. Οταν το δουλεύεις στην μπρίζα ενώ είναι φορτισμένο, αυτό δεν καταναλώνει το ρεύμα της μπρίζας, αλλά της μπαταρίας. Το ρεύμα της μπρίζας πάει στην μπαταρία και το ρεύμα της μπαταρίας δουλεύει το μηχάνημα. Οσο καταναλώνεις μπαταρία δηλαδή πάει από το 100% στο 99,9% και η μπρίζα ξαναφορτίζει στο 100%, χάνεις ένα κύκλο φόρτισης. Ξανά και ξανά, όσο διαρκεί η συνεχής φόρτιση/κατανάλωση, χάνεις κύκλους φόρτισης. Δεν ισχύει σχεδόν τίποτε από τα παραπάνω. Αρχικά ένας κύκλος φόρτισης θεωρείται η συμπλήρωση 100 μονάδων στο ποσοστό της μπαταρίας είτε τμηματικά είτε συνεχόμενα. Οι μπαταρίες λιθίου δεν είναι καλό να βρίσκονται σε πολύ χαμηλά αλλά και πολύ υψηλά ποσοστά φόρτισης για μεγάλο χρονικό διάστημα και ειδικά όταν αυτό συμβαίνει σε υψηλές θερμοκρασίες. Αυτος είναι ο λόγος για τον οποίο οι μπαταρίες των laptop παρουσιάζουν ευκολότερα degrade λόγω των θερμοκρασιών λειτουργίας των φορητών υπολογιστών. 2
Haldol Δημοσ. 15 Μαΐου 2019 Δημοσ. 15 Μαΐου 2019 6 ώρες πριν, Zenor είπε Οι μπαταρίες λιθίου δεν είναι καλό να βρίσκονται σε πολύ χαμηλά αλλά και πολύ υψηλά ποσοστά φόρτισης για μεγάλο χρονικό διάστημα Κάτι που πρακτικά, δε μπορεί να συμβεί: Τα κυκλώματα των συσκευών αποτρέπουν την εκφόρτιση της μπαταρίας κάτω από κάποιο ποσοστό (το 0% που μπορεί να δούμε εμείς, δεν είναι στην πραγματικότητα 0%, αλλά πιο πάνω). Το ίδιο ισχύει και απ'την ανάποδη μεριά. Ποτέ δε τις φορτίζουν στο 100%, αλλά πάντα λίγο παρακάτω (και ας δείχνουν 100% στο λειτουργικό).
RecycleTech Δημοσ. 15 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 15 Μαΐου 2019 Βέβαια το δικό πρόβλημα είναι άλλο και κανείς δεν έχει απαντήσει επί του θέματος...Στο πρόβλημα επάνω έχει κανείς να πει κάτι;;;
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Μαΐου 2019 Δημοσ. 15 Μαΐου 2019 6 λεπτά πριν, RecycleTech είπε Βέβαια το δικό πρόβλημα είναι άλλο και κανείς δεν έχει απαντήσει επί του θέματος...Στο πρόβλημα επάνω έχει κανείς να πει κάτι;;; Η συμπεριφορά δεν είναι αλλοπρόσαλη. Στην αρχή δείχνει 97% μέχρι να γίνει το σωστό calibration, και από κει και πέρα έχουμε φθήνουσα πορεία της κατάστασης της μπαταρίας. Τι θες να σου πούμε εμείς; Άλλαξε charger αν δεν έχεις γνήσιο ή εναλλακτικά πήγαινε το σε service στη document store (π.χ.).
Zenor Δημοσ. 15 Μαΐου 2019 Δημοσ. 15 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, Haldol είπε Κάτι που πρακτικά, δε μπορεί να συμβεί: Τα κυκλώματα των συσκευών αποτρέπουν την εκφόρτιση της μπαταρίας κάτω από κάποιο ποσοστό (το 0% που μπορεί να δούμε εμείς, δεν είναι στην πραγματικότητα 0%, αλλά πιο πάνω). Το ίδιο ισχύει και απ'την ανάποδη μεριά. Ποτέ δε τις φορτίζουν στο 100%, αλλά πάντα λίγο παρακάτω (και ας δείχνουν 100% στο λειτουργικό). To 0% που βλέπουμε είναι όταν η μπαταρία φτασει το οριο αποφορτισης που στις μπαταρίες λιθιου είναι 2,8-3v. Εκεί όπως σωστά λες υπάρχει το αντίστοιχο protection ώστε να μην πέσει η μπαταρία κάτω από αυτά τα volts καθώς αυτό θα καταστησει αδύνατη τη φόρτιση της. Αντίστοιχα υπάρχει το overvoltage protection όπου δεν αφήνει τη μπαταρία να φορτισει πάνω από τα 4,2v όπου είναι η μέγιστη τιμή για τις μπαταρίες αυτές. 24 λεπτά πριν, natural_sgf είπε Η συμπεριφορά δεν είναι αλλοπρόσαλη. Στην αρχή δείχνει 97% μέχρι να γίνει το σωστό calibration, και από κει και πέρα έχουμε φθήνουσα πορεία της κατάστασης της μπαταρίας. Τι θες να σου πούμε εμείς; Άλλαξε charger αν δεν έχεις γνήσιο ή εναλλακτικά πήγαινε το σε service στη document store (π.χ.). Η μπαταρία σου δεν βλέπω να έχει κάποιο πρόβλημα φίλε μου. Εάν εννοείς πρόβλημα το 94% στο capacity τότε να ξέρεις πως τα νούμερα αυτά των προγραμμάτων υγείας μπαταρίας ακόμα και αυτά των κατασκευαστων έχουν μια αποκληση καθώς για να μετρηθεί σωστά η χωρητικότητα της μπαταρίας πρέπει αυτό να γίνει με συγκεκριμένους κύκλους γραμμικής φόρτισης αποφορτισης που γίνεται σε ειδικά μηχανήματα. 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα