Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας έχω ένα macbook air του 2017 αγορασμένο το καλοκαίρι, με μόλις 28 κύκλους φόρτισης. Λοιπόν μου βγάζει battary health 94% , δεν ξέρω τι φταίει αλλά η συμπεριφορά της μπαταρίας είναι κάπως αλλοπρόσαλλη  σας επισυνάπτω φωτογραφία από το ιστορικό της υγείας. Είναι δυνατόν καινούργιο λάπτοπ να έχει τέτοια συμπεριφορά;;;

Screenshot 2019-05-14 at 14.20.46.png

Screenshot 2019-05-14 at 14.25.26.png

Screenshot 2019-05-14 at 14.26.47.png

Επεξ/σία από RecycleTech
Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, RecycleTech είπε

Γεια σας έχω ένα macbook air του 2017 αγορασμένο το καλοκαίρι, με μόλις 28 κύκλους φόρτισης. Λοιπόν μου βγάζει battary health 94% , δεν ξέρω τι φταίει αλλά η συμπεριφορά της μπαταρίας είναι κάπως αλλοπρόσαλλη  σας επισυνάπτω φωτογραφία από το ιστορικό της υγείας. Είναι δυνατόν καινούργιο λάπτοπ να έχει τέτοια συμπεριφορά;;;

Screenshot 2019-05-14 at 14.20.46.png

Screenshot 2019-05-14 at 14.25.26.png

Screenshot 2019-05-14 at 14.26.47.png

Το έχεις συνέχεια στη πρίζα; Ακόμα και όταν είναι κλειστό το laptop;

Δημοσ.
3 ώρες πριν, natural_sgf είπε

Το έχεις συνέχεια στη πρίζα; Ακόμα και όταν είναι κλειστό το laptop;

Παίζει ρόλο αυτό για την μπαταρία? Όταν είναι πλήρως φορτισμένη δεν σταματά η φόρτιση? (ενημερωτικά ρωτάω).

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, lamargos είπε

Παίζει ρόλο αυτό για την μπαταρία? Όταν είναι πλήρως φορτισμένη δεν σταματά η φόρτιση? (ενημερωτικά ρωτάω).

 Η εμπειρία έχει δείξει ότι κάνει degrade η μπαταρία.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, natural_sgf είπε

Το έχεις συνέχεια στη πρίζα; Ακόμα και όταν είναι κλειστό το laptop;

Όχι δεν το έχω συνέχεια στο ρεύμα .

Δημοσ.

Καλό είναι να το δουλεύεις συνέχεια με την μπαταρία, να το φορτίζεις όταν φτάνει στο 10%-20% άδειο, και μόλις φορτίσει περίπου 90%-95% να το βγάζεις από τη φόρτιση και να το έχεις πάλι μόνο με την μπαταρία.

Οι μπαταρίες είναι κατασκευασμένες για ορισμένους κύκλους φόρτισης. Οταν το δουλεύεις στην μπρίζα ενώ είναι φορτισμένο, αυτό δεν καταναλώνει το ρεύμα της μπρίζας, αλλά της μπαταρίας. Το ρεύμα της μπρίζας πάει στην μπαταρία και το ρεύμα της μπαταρίας δουλεύει το μηχάνημα. Οσο καταναλώνεις μπαταρία δηλαδή πάει από το 100% στο 99,9% και η μπρίζα ξαναφορτίζει στο 100%, χάνεις ένα κύκλο φόρτισης. Ξανά και ξανά, όσο διαρκεί η συνεχής φόρτιση/κατανάλωση, χάνεις κύκλους φόρτισης.

  • Confused 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, takismakeleio είπε

Καλό είναι να το δουλεύεις συνέχεια με την μπαταρία, να το φορτίζεις όταν φτάνει στο 10%-20% άδειο, και μόλις φορτίσει περίπου 90%-95% να το βγάζεις από τη φόρτιση και να το έχεις πάλι μόνο με την μπαταρία.

Οι μπαταρίες είναι κατασκευασμένες για ορισμένους κύκλους φόρτισης. Οταν το δουλεύεις στην μπρίζα ενώ είναι φορτισμένο, αυτό δεν καταναλώνει το ρεύμα της μπρίζας, αλλά της μπαταρίας. Το ρεύμα της μπρίζας πάει στην μπαταρία και το ρεύμα της μπαταρίας δουλεύει το μηχάνημα. Οσο καταναλώνεις μπαταρία δηλαδή πάει από το 100% στο 99,9% και η μπρίζα ξαναφορτίζει στο 100%, χάνεις ένα κύκλο φόρτισης. Ξανά και ξανά, όσο διαρκεί η συνεχής φόρτιση/κατανάλωση, χάνεις κύκλους φόρτισης.

Το είπα και πριν δεν το χρησιμοποιώ μόνιμα στο ρεύμα.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, takismakeleio είπε

Καλό είναι να το δουλεύεις συνέχεια με την μπαταρία, να το φορτίζεις όταν φτάνει στο 10%-20% άδειο, και μόλις φορτίσει περίπου 90%-95% να το βγάζεις από τη φόρτιση και να το έχεις πάλι μόνο με την μπαταρία.

Οι μπαταρίες είναι κατασκευασμένες για ορισμένους κύκλους φόρτισης. Οταν το δουλεύεις στην μπρίζα ενώ είναι φορτισμένο, αυτό δεν καταναλώνει το ρεύμα της μπρίζας, αλλά της μπαταρίας. Το ρεύμα της μπρίζας πάει στην μπαταρία και το ρεύμα της μπαταρίας δουλεύει το μηχάνημα. Οσο καταναλώνεις μπαταρία δηλαδή πάει από το 100% στο 99,9% και η μπρίζα ξαναφορτίζει στο 100%, χάνεις ένα κύκλο φόρτισης. Ξανά και ξανά, όσο διαρκεί η συνεχής φόρτιση/κατανάλωση, χάνεις κύκλους φόρτισης.

Δεν ισχύει σχεδόν τίποτε από τα παραπάνω. Αρχικά ένας κύκλος φόρτισης θεωρείται η συμπλήρωση 100 μονάδων στο ποσοστό της μπαταρίας είτε τμηματικά είτε συνεχόμενα. 

Οι μπαταρίες λιθίου δεν είναι καλό να βρίσκονται σε πολύ χαμηλά αλλά και πολύ υψηλά ποσοστά φόρτισης για μεγάλο χρονικό διάστημα και ειδικά  όταν αυτό συμβαίνει σε υψηλές θερμοκρασίες. Αυτος είναι ο λόγος για τον οποίο οι μπαταρίες των laptop παρουσιάζουν ευκολότερα degrade λόγω των θερμοκρασιών λειτουργίας των φορητών υπολογιστών. 

 

 

  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Zenor είπε

Οι μπαταρίες λιθίου δεν είναι καλό να βρίσκονται σε πολύ χαμηλά αλλά και πολύ υψηλά ποσοστά φόρτισης για μεγάλο χρονικό διάστημα 

Κάτι που πρακτικά, δε μπορεί να συμβεί:

Τα κυκλώματα των συσκευών αποτρέπουν την εκφόρτιση της μπαταρίας κάτω από κάποιο ποσοστό (το 0% που μπορεί να δούμε εμείς, δεν είναι στην πραγματικότητα 0%, αλλά πιο πάνω). Το ίδιο ισχύει και απ'την ανάποδη μεριά. Ποτέ δε τις φορτίζουν στο 100%, αλλά πάντα λίγο παρακάτω (και ας δείχνουν 100% στο λειτουργικό).

Δημοσ.

Βέβαια το δικό πρόβλημα είναι άλλο και κανείς δεν έχει απαντήσει επί του θέματος...Στο πρόβλημα επάνω έχει κανείς να πει κάτι;;;

Επισκέπτης
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, RecycleTech είπε

Βέβαια το δικό πρόβλημα είναι άλλο και κανείς δεν έχει απαντήσει επί του θέματος...Στο πρόβλημα επάνω έχει κανείς να πει κάτι;;;

Η συμπεριφορά δεν είναι αλλοπρόσαλη.

Στην αρχή δείχνει 97% μέχρι να γίνει το σωστό calibration, και από κει και πέρα έχουμε φθήνουσα πορεία της κατάστασης της μπαταρίας.  

Τι θες να σου πούμε εμείς; Άλλαξε charger αν δεν έχεις γνήσιο ή εναλλακτικά πήγαινε το σε service στη document store (π.χ.).

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Haldol είπε

Κάτι που πρακτικά, δε μπορεί να συμβεί:

Τα κυκλώματα των συσκευών αποτρέπουν την εκφόρτιση της μπαταρίας κάτω από κάποιο ποσοστό (το 0% που μπορεί να δούμε εμείς, δεν είναι στην πραγματικότητα 0%, αλλά πιο πάνω). Το ίδιο ισχύει και απ'την ανάποδη μεριά. Ποτέ δε τις φορτίζουν στο 100%, αλλά πάντα λίγο παρακάτω (και ας δείχνουν 100% στο λειτουργικό).

To  0% που βλέπουμε είναι όταν η μπαταρία φτασει το οριο αποφορτισης που στις μπαταρίες λιθιου είναι 2,8-3v. Εκεί όπως σωστά λες υπάρχει το αντίστοιχο protection ώστε να μην πέσει η μπαταρία κάτω από αυτά τα volts καθώς αυτό θα καταστησει αδύνατη τη φόρτιση της. Αντίστοιχα υπάρχει το overvoltage protection όπου δεν αφήνει τη μπαταρία να φορτισει πάνω από τα 4,2v όπου είναι η μέγιστη τιμή για τις μπαταρίες αυτές. 

 

24 λεπτά πριν, natural_sgf είπε

Η συμπεριφορά δεν είναι αλλοπρόσαλη.

Στην αρχή δείχνει 97% μέχρι να γίνει το σωστό calibration, και από κει και πέρα έχουμε φθήνουσα πορεία της κατάστασης της μπαταρίας.  

Τι θες να σου πούμε εμείς; Άλλαξε charger αν δεν έχεις γνήσιο ή εναλλακτικά πήγαινε το σε service στη document store (π.χ.).

Η μπαταρία σου δεν βλέπω να έχει κάποιο πρόβλημα φίλε μου. Εάν εννοείς πρόβλημα το 94% στο capacity τότε να ξέρεις πως τα νούμερα αυτά των προγραμμάτων υγείας μπαταρίας ακόμα και αυτά των κατασκευαστων έχουν μια αποκληση καθώς για να μετρηθεί σωστά η χωρητικότητα της μπαταρίας πρέπει αυτό να γίνει με συγκεκριμένους κύκλους γραμμικής φόρτισης αποφορτισης που γίνεται σε ειδικά μηχανήματα. 

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...