Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

O δείκτης κάνει τα δικά του, ανεβοκατεβαίνει σε άσχετες στιγμές, παρότι έχει αρκετή βενζίνη.

Έχετε κάποια ιδέα τί μπορεί να συμβαίνει;

Δημοσ.

Μήπως άλλαξες αντλία βενζίνης πρόσφατα;

Αν ο δείκτης κατεβαίνει στο ελάχιστο σαν να έχεις σβηστό τον κινητήρα και μετά επανέρχεται ίσως κάποια καλωδίωση / γείωση.

 

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, plomaskost είπε

O δείκτης κάνει τα δικά του, ανεβοκατεβαίνει σε άσχετες στιγμές, παρότι έχει αρκετή βενζίνη.

Έχετε κάποια ιδέα τί μπορεί να συμβαίνει;

Το πιθανότερο είναι να φταίει το φλοτέρ, μπορεί να φταίει και το όργανο στο καντράν, μπορεί να φταίει και η καλωδίωση κάπου.

  • Like 1
Δημοσ.

Είναι ενσωματωμένο το φλοτερ με την αντλια σου;για το cordoba που κοιταγα στο car.gr πηγαινε ενα 60άρι ,χωρις να θελω να σε παρω στο λαιμο μου βεβαια το καλύτερο θα ήταν να ρωτήσεις σε ένα συνεργείο ή μαγαζί ανταλλακτικών για πιο υπεύθυνη απάντηση

Δημοσ.

Γιατι μοντελο (χρονια) μιλας.Εμενα του 97 που μου το δειχνε αδειο ενω ηταν γεματο εφταιγαν κατι σωληνακια κατω απ τα πισω καθισματα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, arisg90 είπε

Γιατι μοντελο (χρονια) μιλας.Εμενα του 97 που μου το δειχνε αδειο ενω ηταν γεματο εφταιγαν κατι σωληνακια κατω απ τα πισω καθισματα.

2008 είναι.

  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Καλημέρα έχω το seat Ibiza tsi του 14.εβαλα πριν δέκα μέρες 50 ευρώ και γέμισα το αμάξι. Εδώ και δέκα μέρες δεν μου έχει αδειάσει κΘολου και τ χλμτρα που βγάζει υποτιθετε με την βενζίνη που έχω ανεβοκατεβαινουν από 360 στα 440.ξερει κανεις τι μπορεί ν παίζει? 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Tonitza είπε

Καλημέρα έχω το seat Ibiza tsi του 14.εβαλα πριν δέκα μέρες 50 ευρώ και γέμισα το αμάξι. Εδώ και δέκα μέρες δεν μου έχει αδειάσει κΘολου και τ χλμτρα που βγάζει υποτιθετε με την βενζίνη που έχω ανεβοκατεβαινουν από 360 στα 440.ξερει κανεις τι μπορεί ν παίζει? 

Aυτες τις 10 μέρες τι χλμ έχεις κάνει;Αλλες φορες που το γέμιζες πότε ξεκόλλαγε ο δείκτης;

Στο δικό μου θέλει πάνω απο 100χλμ για να ξεκολλήσει ο δείκτης απο το φουλ.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Tonitza είπε

Καλημέρα έχω το seat Ibiza tsi του 14.εβαλα πριν δέκα μέρες 50 ευρώ και γέμισα το αμάξι. Εδώ και δέκα μέρες δεν μου έχει αδειάσει κΘολου και τ χλμτρα που βγάζει υποτιθετε με την βενζίνη που έχω ανεβοκατεβαινουν από 360 στα 440.ξερει κανεις τι μπορεί ν παίζει? 

Αν δεν έχεις κάνει πολλά χλμ, περιμένεις. Τελευταία φορά που το γέμισα το Astra μου, ξεκόλλησε στα 150 χλμ.

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Γειά σας αγόρασα και εγώ ένα seat ibiza του 2000 1.4 πρόσφατα και ο προηγούμενος χρήστης μ είπε να βάζω καύσιμο όταν φτάνει ο δείκτης στη μέση γιατί του είπαν ότι  κάτω από τη μέση δε δείχνει καλά και ότι καταλάβαινε Ότο θέλει βενζίνη επειδή έπαιρνε πιο δύσκολα μπροστά και ότι άρχιζε να ζορίσει στην εκκίνηση και τέτοια. Υπάρχει περίπτωση να ισχύει κάτι τέτοιο? Γιατί μου φαίνεται λίγο άκυρο. Πάντως ο μάστορας αφού του είπα αυτό πρότεινε να το ρισκάρω και να το αφήσω να πέσει ο δείκτης μέχρι εκεί που θα πρέπει να βάλω καύσιμο και να έχω ένα μπετονι βενζίνη μαζί μου. Αν έχει κάποιος κάποια ιδέα θα με χαροποιουσε γιατί για να το δει κάποιος ηλεκτρολόγος αυτό το πρόβλημα θα μου έτρωγε πολλά λεφτά μόνο και μόνο στο λύσιμο. Ευχαριστώ 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν τελειώσει η βενζίνη απλά μια μέρα δεν θα πάρει καθόλου μπροστά, δεν είναι σαν την μπαταρία που πεθαίνει σιγά σιγά.

Επίσης δεν είναι καλό να το αφήσεις να στεγνώσει από καύσιμο γιατί έτσι μπορεί να σηκώνεται η μούργα από τον πάτο και να πηγαίνει πιο πέρα.

Από το να βάζεις βενζίνη κάθε φορά που φτάνει στην μέση μπορείς να βάζεις κάθε φορά που φτάνει στο 1/4 ή και πιο χαμηλά, βλέποντας πόσα χιλιόμετρα έχεις διανύσει, και γνωρίζοντας πόσα σου βγάζει ένα γέμισμα

Επεξ/σία από cthulhucarbide
Δημοσ.
17 ώρες πριν, Stinger1998 είπε

Γειά σας αγόρασα και εγώ ένα seat ibiza του 2000 1.4 πρόσφατα και ο προηγούμενος χρήστης μ είπε να βάζω καύσιμο όταν φτάνει ο δείκτης στη μέση γιατί του είπαν ότι  κάτω από τη μέση δε δείχνει καλά και ότι καταλάβαινε Ότο θέλει βενζίνη επειδή έπαιρνε πιο δύσκολα μπροστά και ότι άρχιζε να ζορίσει στην εκκίνηση και τέτοια. Υπάρχει περίπτωση να ισχύει κάτι τέτοιο? Γιατί μου φαίνεται λίγο άκυρο. Πάντως ο μάστορας αφού του είπα αυτό πρότεινε να το ρισκάρω και να το αφήσω να πέσει ο δείκτης μέχρι εκεί που θα πρέπει να βάλω καύσιμο και να έχω ένα μπετονι βενζίνη μαζί μου. Αν έχει κάποιος κάποια ιδέα θα με χαροποιουσε γιατί για να το δει κάποιος ηλεκτρολόγος αυτό το πρόβλημα θα μου έτρωγε πολλά λεφτά μόνο και μόνο στο λύσιμο. Ευχαριστώ 

Εάν δεν είναι χαλασμένο κάτι, ανάβει το λαμπάκι όταν έχουν μείνει μέσα 7 λίτρα υποτίθεται.

Το σίγουρο είναι ότι στο καντράν του δείκτη οι τελευταίες γραμμές (στα δεξιά, όταν είναι γεμάτο δηλαδή) αντιστοιχούν σε περισσότερα λιτρα από ό,τι οι γραμμές αριστερά (όταν τελειώνει). Όταν δηλαδή ο δείκτης είναι στο "μισό", δεν έχεις μισό ντεπόζιτο γεμάτο, έχει πολύ λιγότερο. Επίσης αν το φουλάρεις, θα αργήσει αρκετά να ξεκολλήσει από το τέλος. Αυτά είναι η φυσιολογική λειτουργία του συγκεκριμένου μοντέλου, τώρα εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο αυτοκίνητο που αγόρασες, δεν ξέρω.

Επίσης, θεωρητικά παίρνει 45 λίτρα - μέχρι στιγμής όμως όποτε αποφάσισα να το φουλάρω, έβαζαν τουλάχιστον 50 (έχει φτάσει και 55), και δεν έχω καταλάβει ακόμα πόσο από αυτό είναι κλέψιμο και πόσο όντως "χωράει" περισσότερα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...