plomaskost Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 O δείκτης κάνει τα δικά του, ανεβοκατεβαίνει σε άσχετες στιγμές, παρότι έχει αρκετή βενζίνη. Έχετε κάποια ιδέα τί μπορεί να συμβαίνει;
Klausx Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Μήπως άλλαξες αντλία βενζίνης πρόσφατα; Αν ο δείκτης κατεβαίνει στο ελάχιστο σαν να έχεις σβηστό τον κινητήρα και μετά επανέρχεται ίσως κάποια καλωδίωση / γείωση.
Joshua21 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 47 λεπτά πριν, plomaskost είπε O δείκτης κάνει τα δικά του, ανεβοκατεβαίνει σε άσχετες στιγμές, παρότι έχει αρκετή βενζίνη. Έχετε κάποια ιδέα τί μπορεί να συμβαίνει; Το πιθανότερο είναι να φταίει το φλοτέρ, μπορεί να φταίει και το όργανο στο καντράν, μπορεί να φταίει και η καλωδίωση κάπου. 1
plomaskost Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Αν είναι το φλοτέρ κόστος περίπου επισκευής;
czarjuly Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Είναι ενσωματωμένο το φλοτερ με την αντλια σου;για το cordoba που κοιταγα στο car.gr πηγαινε ενα 60άρι ,χωρις να θελω να σε παρω στο λαιμο μου βεβαια το καλύτερο θα ήταν να ρωτήσεις σε ένα συνεργείο ή μαγαζί ανταλλακτικών για πιο υπεύθυνη απάντηση
arisg90 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Γιατι μοντελο (χρονια) μιλας.Εμενα του 97 που μου το δειχνε αδειο ενω ηταν γεματο εφταιγαν κατι σωληνακια κατω απ τα πισω καθισματα.
plomaskost Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, arisg90 είπε Γιατι μοντελο (χρονια) μιλας.Εμενα του 97 που μου το δειχνε αδειο ενω ηταν γεματο εφταιγαν κατι σωληνακια κατω απ τα πισω καθισματα. 2008 είναι.
Tonitza Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Καλημέρα έχω το seat Ibiza tsi του 14.εβαλα πριν δέκα μέρες 50 ευρώ και γέμισα το αμάξι. Εδώ και δέκα μέρες δεν μου έχει αδειάσει κΘολου και τ χλμτρα που βγάζει υποτιθετε με την βενζίνη που έχω ανεβοκατεβαινουν από 360 στα 440.ξερει κανεις τι μπορεί ν παίζει?
Ukforthemoment Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Μόλις τώρα, Tonitza είπε Καλημέρα έχω το seat Ibiza tsi του 14.εβαλα πριν δέκα μέρες 50 ευρώ και γέμισα το αμάξι. Εδώ και δέκα μέρες δεν μου έχει αδειάσει κΘολου και τ χλμτρα που βγάζει υποτιθετε με την βενζίνη που έχω ανεβοκατεβαινουν από 360 στα 440.ξερει κανεις τι μπορεί ν παίζει? Aυτες τις 10 μέρες τι χλμ έχεις κάνει;Αλλες φορες που το γέμιζες πότε ξεκόλλαγε ο δείκτης; Στο δικό μου θέλει πάνω απο 100χλμ για να ξεκολλήσει ο δείκτης απο το φουλ. 1
GodzillaCover Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2022 1 ώρα πριν, Tonitza είπε Καλημέρα έχω το seat Ibiza tsi του 14.εβαλα πριν δέκα μέρες 50 ευρώ και γέμισα το αμάξι. Εδώ και δέκα μέρες δεν μου έχει αδειάσει κΘολου και τ χλμτρα που βγάζει υποτιθετε με την βενζίνη που έχω ανεβοκατεβαινουν από 360 στα 440.ξερει κανεις τι μπορεί ν παίζει? Αν δεν έχεις κάνει πολλά χλμ, περιμένεις. Τελευταία φορά που το γέμισα το Astra μου, ξεκόλλησε στα 150 χλμ.
Stinger1998 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Γειά σας αγόρασα και εγώ ένα seat ibiza του 2000 1.4 πρόσφατα και ο προηγούμενος χρήστης μ είπε να βάζω καύσιμο όταν φτάνει ο δείκτης στη μέση γιατί του είπαν ότι κάτω από τη μέση δε δείχνει καλά και ότι καταλάβαινε Ότο θέλει βενζίνη επειδή έπαιρνε πιο δύσκολα μπροστά και ότι άρχιζε να ζορίσει στην εκκίνηση και τέτοια. Υπάρχει περίπτωση να ισχύει κάτι τέτοιο? Γιατί μου φαίνεται λίγο άκυρο. Πάντως ο μάστορας αφού του είπα αυτό πρότεινε να το ρισκάρω και να το αφήσω να πέσει ο δείκτης μέχρι εκεί που θα πρέπει να βάλω καύσιμο και να έχω ένα μπετονι βενζίνη μαζί μου. Αν έχει κάποιος κάποια ιδέα θα με χαροποιουσε γιατί για να το δει κάποιος ηλεκτρολόγος αυτό το πρόβλημα θα μου έτρωγε πολλά λεφτά μόνο και μόνο στο λύσιμο. Ευχαριστώ
cthulhucarbide Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Αν τελειώσει η βενζίνη απλά μια μέρα δεν θα πάρει καθόλου μπροστά, δεν είναι σαν την μπαταρία που πεθαίνει σιγά σιγά. Επίσης δεν είναι καλό να το αφήσεις να στεγνώσει από καύσιμο γιατί έτσι μπορεί να σηκώνεται η μούργα από τον πάτο και να πηγαίνει πιο πέρα. Από το να βάζεις βενζίνη κάθε φορά που φτάνει στην μέση μπορείς να βάζεις κάθε φορά που φτάνει στο 1/4 ή και πιο χαμηλά, βλέποντας πόσα χιλιόμετρα έχεις διανύσει, και γνωρίζοντας πόσα σου βγάζει ένα γέμισμα Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου 2024 από cthulhucarbide
marinna Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 17 ώρες πριν, Stinger1998 είπε Γειά σας αγόρασα και εγώ ένα seat ibiza του 2000 1.4 πρόσφατα και ο προηγούμενος χρήστης μ είπε να βάζω καύσιμο όταν φτάνει ο δείκτης στη μέση γιατί του είπαν ότι κάτω από τη μέση δε δείχνει καλά και ότι καταλάβαινε Ότο θέλει βενζίνη επειδή έπαιρνε πιο δύσκολα μπροστά και ότι άρχιζε να ζορίσει στην εκκίνηση και τέτοια. Υπάρχει περίπτωση να ισχύει κάτι τέτοιο? Γιατί μου φαίνεται λίγο άκυρο. Πάντως ο μάστορας αφού του είπα αυτό πρότεινε να το ρισκάρω και να το αφήσω να πέσει ο δείκτης μέχρι εκεί που θα πρέπει να βάλω καύσιμο και να έχω ένα μπετονι βενζίνη μαζί μου. Αν έχει κάποιος κάποια ιδέα θα με χαροποιουσε γιατί για να το δει κάποιος ηλεκτρολόγος αυτό το πρόβλημα θα μου έτρωγε πολλά λεφτά μόνο και μόνο στο λύσιμο. Ευχαριστώ Εάν δεν είναι χαλασμένο κάτι, ανάβει το λαμπάκι όταν έχουν μείνει μέσα 7 λίτρα υποτίθεται. Το σίγουρο είναι ότι στο καντράν του δείκτη οι τελευταίες γραμμές (στα δεξιά, όταν είναι γεμάτο δηλαδή) αντιστοιχούν σε περισσότερα λιτρα από ό,τι οι γραμμές αριστερά (όταν τελειώνει). Όταν δηλαδή ο δείκτης είναι στο "μισό", δεν έχεις μισό ντεπόζιτο γεμάτο, έχει πολύ λιγότερο. Επίσης αν το φουλάρεις, θα αργήσει αρκετά να ξεκολλήσει από το τέλος. Αυτά είναι η φυσιολογική λειτουργία του συγκεκριμένου μοντέλου, τώρα εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο αυτοκίνητο που αγόρασες, δεν ξέρω. Επίσης, θεωρητικά παίρνει 45 λίτρα - μέχρι στιγμής όμως όποτε αποφάσισα να το φουλάρω, έβαζαν τουλάχιστον 50 (έχει φτάσει και 55), και δεν έχω καταλάβει ακόμα πόσο από αυτό είναι κλέψιμο και πόσο όντως "χωράει" περισσότερα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα