Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προπερσι μπαμπας φιλου 79 ετων εκανε τηλεφωνικη ανανεωση παραμονη 15αυγουστου το διπλωμα του με γιατρο....... Τον λεω καλα δεν θα πας να σε εξετάσει?  Και μου τρελος εισαι ουτε καν απο το 1 ματι δεν βλεπω σχεδον τιποτα και απο το αλλο νυχτα δεν μπορω να οδηγησω....δεν πατησε ποτε στον γιατρο η ανανεωση εγινε κανονικα...... 

  • Sad 1
  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν υπάρχει αυτό κανονικά έκανε και πλήρωσε τα παράβολα πήρε τα χαρτιά γιατρού απλά δε του κάνανε πρακτική . Τραγικός ο γιόκας που δε τον μαζεύει αφού το ξέρει .

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Aigeas είπε

Oι νέοι είναι επικίνδυνοι λόγω απειρίας, οι γέροι είναι επικίνδυνοι λόγω υπνηλίας. Και στο ενδιάμεσο είναι οι επικίνδυνοι λόγω βλακείας. 
Το μόνο κοινό χαρακτηριστικό που έχουν και οι 3 κατηγορίες είναι ότι προκαλούν ατυχήματα που σε ποσοστό 99,9% ποτέ δεν φταίνε οι ίδιοι. Πάντα φταίει ένας άλλος. Αν δεν υπάρχει άλλος με όχημα εκεί γύρω, τότε φταίει κάποιος άλλος σε βεληνεκές 300 χιλιομέτρων (ο δήμαρχος, ο υπουργός κλπ κλπ)

Έχεις  δίκιο. Σε γενικες γραμμες ετσι ειναι.

30 χρόνων οδηγώ  απο τα 18 (αναγκαίο κακό) πριν λίγους μήνες  φίλησα με 20 χιλιομετρα (πάλι καλά) την προπορευομενη μου γτ στο ένα χέρι κραταγα το κινητο για gps.

Πάλι καλά που το έμαθα το μάθημά μου....

Και οχι δεν έφταιγε κανενας παρά το κλουβιο μου μυαλουδακι

Η Αλήθεια  Ειναι  οτι η οδήγηση θέλει  πολυ προσοχη.

Δε σημαίνει όμως οτι ενας 80 δε μπορει να οδηγεί...

  • Like 4
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, oikonikos είπε

Έχεις  δίκιο. Σε γενικες γραμμες ετσι ειναι.

30 χρόνων οδηγώ  απο τα 18 (αναγκαίο κακό) πριν λίγους μήνες  φίλησα με 20 χιλιομετρα (πάλι καλά) την προπορευομενη μου γτ στο ένα χέρι κραταγα το κινητο για gps.

Πάλι καλά που το έμαθα το μάθημά μου....

Και οχι δεν έφταιγε κανενας παρά το κλουβιο μου μυαλουδακι

Η Αλήθεια  Ειναι  οτι η οδήγηση θέλει  πολυ προσοχη.

Δε σημαίνει όμως οτι ενας 80 δε μπορει να οδηγεί...

Ηταν καλη τουλαχιστο ???

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, oikonikos είπε

Έχεις  δίκιο. Σε γενικες γραμμες ετσι ειναι.

30 χρόνων οδηγώ  απο τα 18 (αναγκαίο κακό) πριν λίγους μήνες  φίλησα με 20 χιλιομετρα (πάλι καλά) την προπορευομενη μου γτ στο ένα χέρι κραταγα το κινητο για gps.

Πάλι καλά που το έμαθα το μάθημά μου....

Και οχι δεν έφταιγε κανενας παρά το κλουβιο μου μυαλουδακι

Η Αλήθεια  Ειναι  οτι η οδήγηση θέλει  πολυ προσοχη.

Δε σημαίνει όμως οτι ενας 80 δε μπορει να οδηγεί...

έχω πάθει ένα άσχημο ατύχημα όσα χρόνια οδηγώ. Μπήκα με το κεφάλι μέσα σε ένα FIAT και το έκοψα στα 2. Ο τύπος έκανε αναστροφή στην εθνική οδό! Αλλά είπα ''ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ''. Γιατί έτσι επιβίωσα τόσα χρόνια σαν μοτοσυκλετιστής. ΞΕΡΩ που ζω, ΞΕΡΩ με τι μ@λακες έχω να κάνω, το να επιβιώσω είναι αποκλειστικά δική μου ευθύνη. Δε θα ψάξω να βρω δικαιολογία στον κάθε πνευματικά ανάπηρο. Ας πρόσεχα! Αυτός έκανε αναστροφή, έπρεπε να το περιμένω όμως. Είναι σαν να βρίσκεσαι σε κλουβί με λιοντάρια κι άμα σε δαγκώσει κανένα να πεις ότι φταίει αυτό. Δε φταίει αυτό. Φταίω εγώ που είμαι μέσα και την πάτησα. 
Εντάξει φυσικά η ασφαλιστική ήταν ξεκάθαρη με το ποιος φταίει. Παρόλα αυτά πιστεύω ότι εγώ φταίω που έπαθα ότι έπαθα. Και έτσι (ελπίζω) θα συνεχίσω να την βγάζω καθαρή και τα υπόλοιπα 20 χρόνια. Μετά τα 60 ίσως να παρατήσω τις μοτοσυκλέτες οριστικά. Μαζί με το δίπλωμα οδήγησης.

Μπράβο σου που παραδέχεσαι το σφάλμα σου. Σπάνια περίπτωση.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Aigeas είπε

έχω πάθει ένα άσχημο ατύχημα όσα χρόνια οδηγώ. Μπήκα με το κεφάλι μέσα σε ένα FIAT και το έκοψα στα 2. Ο τύπος έκανε αναστροφή στην εθνική οδό! Αλλά είπα ''ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ''. Γιατί έτσι επιβίωσα τόσα χρόνια σαν μοτοσυκλετιστής. ΞΕΡΩ που ζω, ΞΕΡΩ με τι μ@λακες έχω να κάνω, το να επιβιώσω είναι αποκλειστικά δική μου ευθύνη. Δε θα ψάξω να βρω δικαιολογία στον κάθε πνευματικά ανάπηρο. Ας πρόσεχα! Αυτός έκανε αναστροφή, έπρεπε να το περιμένω όμως. Είναι σαν να βρίσκεσαι σε κλουβί με λιοντάρια κι άμα σε δαγκώσει κανένα να πεις ότι φταίει αυτό. Δε φταίει αυτό. Φταίω εγώ που είμαι μέσα και την πάτησα. 
Εντάξει φυσικά η ασφαλιστική ήταν ξεκάθαρη με το ποιος φταίει. Παρόλα αυτά πιστεύω ότι εγώ φταίω που έπαθα ότι έπαθα. Και έτσι (ελπίζω) θα συνεχίσω να την βγάζω καθαρή και τα υπόλοιπα 20 χρόνια. Μετά τα 60 ίσως να παρατήσω τις μοτοσυκλέτες οριστικά. Μαζί με το δίπλωμα οδήγησης.

Μπράβο σου που παραδέχεσαι το σφάλμα σου. Σπάνια περίπτωση.

Πάντα γερός να είσαι

Έχω και μηχανή γιατί στην Αθήνα που ζω είναι αναγκαίο κακό!

Πρώτα είχα μια βέσπα αλλά αφού είδα ότι δε μου εδεινε κανένας σημασία στο δρόμο κατάλαβα ότι έπρεπε να ανέβω σε όγκο!

Αν όλοι μας αναγνωριζαμε τα λάθη μας θα ειμασταν καλύτερα σαν χώρα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ολοι χωρις καμμια εξαιρεση μπορει να τρακαρουμε και να φταιμε και οποιος λεει το αντιετο ειναι βλαξ για να μην πω κατι πιο χοντρο .

Το Οτι 30+ χρονια δεν εχω τρακαρει και να φταιω δεν σημαινει οτι αυριο δεν μπορει να συμβει .

Ενα να παρακαλαμε...Οχι θυματα ανθρωπινα.

ΥΓ Μια φορα εχει πληρωσει ασφαλιστικη για μενα (Φοινικας) γιατι δεν σκεφτηκα να ζητησω να κανουν αλκοτεστ στον αλλο που μυριζε απο μακρυα στο 100 που ειχα καλεσει .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Τέλειος δεν είναι κανένας. Και εγώ αν είναι βράδυ και με πιάσει κόκκινο σε άδεια διάβαση, θα φύγω με χαμηλή ταχύτητα, χωρίς πολλές ενοχές. Απλά μια προτροπή, τουλάχιστον μη πετάτε σκουπίδια και τσιγάρα από τα παράθυρα. Και αν παρκάρεις κάπου παράνομα (από ανάγκη και όχι από χόμπι) βάλε το κινητό στο παράθυρο.

Δημοσ.

H ηλικία και τα μειωμενα αντανακλαστικα δεν ειναι ιδιαιτερο πρόβλημα, εαν ο οδηγος εχει επιγνωση της καταστασης του. Κατα τεκμηριο οι ηλικιωμενοι εχουν επιγνωση,οποτε προσεχουν περισσοτερο, κινουνται πιο νορμαλ και πιο αργα, επισης κανουν συνηθως μικρες αποστασεις και το αμαξι ειναι συχνα παρκαρισμενο. Πιο πολυ ανησυχω για τον πιτσιρικα με το smart(που για να αποφυγω εναν τετοιον καποτε τρακαρα), παρα για το παππουδι που θα πηγαινει τερμα δεξια με χαμηλη ταχυτητα...

  • Like 3
Δημοσ.

Μετά από κάποια ηλικία θα έπρεπε να σταματούν την οδήγηση άσχετα εάν βλέπει καλά η στης ιατρικές εξετάσεις είναι οκ. Κακά τα ψέματα αλλά μετά από κάποια ηλικία τα αντανακλαστικά που είναι απαραίτητα για ότι μπορεί να συμβεί στον δρόμο σε έναν 80 χρόνο είναι σίγουρα μειωμένα , επίσης είναι ηλικίες που μπορεί να υπάρξει μια καρδιακή προσβολή κτλπ. Εγώ το βλέπω από 70 χρόνο δικό μου άνθρωπο πριν 20 χρόνια η οδήγηση του με σήμερα δεν έχει καμία σχέση.  γι'αυτό βγαίνουν και στην σύνταξη μετά από κάποια ηλικία γιατί όσο ήταν να προσφέρουν το πρόσφεραν. Κάπως έτσι θα έπρεπε να βγαίνουν και στην σύνταξη οι οδηγοί.

6 ώρες πριν, kokoviosR είπε

H ηλικία και τα μειωμενα αντανακλαστικα δεν ειναι ιδιαιτερο πρόβλημα, εαν ο οδηγος εχει επιγνωση της καταστασης του. Κατα τεκμηριο οι ηλικιωμενοι εχουν επιγνωση,οποτε προσεχουν περισσοτερο, κινουνται πιο νορμαλ και πιο αργα, επισης κανουν συνηθως μικρες αποστασεις και το αμαξι ειναι συχνα παρκαρισμενο. Πιο πολυ ανησυχω για τον πιτσιρικα με το smart(που για να αποφυγω εναν τετοιον καποτε τρακαρα), παρα για το παππουδι που θα πηγαινει τερμα δεξια με χαμηλη ταχυτητα...

 να σου φέρω ένα παράδειγμα αληθινό γεγονός , μου πετάχτηκε παιδάκι στον Δρόμο που περνούσε χωρίς να κοιτάξει τρέχοντας περνούσε απέναντι σε κεντρικό δρόμο.  τα αντανακλαστικά μου ήταν ακαριαία άμεσα γρήγορα  πραγματικά δεν χωρούσε στην συγκεκριμένη περίπτωση καμία καθυστέρηση.

πχεάν άλλαζα σταθμό στο ράδιο εκείνη στην στιγμή η  το βλέμμα μου είχε πέσει κάπου αλλού αυτό το κλάσμα τουυ δευτερολέπτου θα ήταν μοιραίο για το παιδάκι. Εάν ήταν στην θέση μου 80 χρόνος λόγο ηλικίας δεν θα αντιδρούσε τόσο γρήγορα , άρα το πάω σιγά η κάνει κοντινές αποστάσεις δεν μου λέει κάτι ποτέ δεν ξέρεις πού και πότε θα χρειαστείς τα ανταλλακτικά σου για να αποφύγεις κάτι πολύ σοβαρό.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

[offtopic]

Το συγκεκριμένο θέμα κατατάσσεται και αυτό στα θύματα της ταμπελοποίησης (χαρακτηριστικό των Ελλήνων (see what i did here?)).
70+ ? Να μην παίρνει διπλωμα!
20- ? Φονιάδες των λαών, νεολαίοι/τεντιμπόιδες.

Η νομοθεσία υπάρχει για συγκεκριμένο λόγο. Γιατί σε γενικές γραμμές όντως από κάποια ηλικία και πάνω μειώνεται η ικανότητα και άρα πρέπει να επιτρέπεται κατά περίπτωση η οδήγηση. Αλλά Ελλάδα είσαι μωρέ αφού...

Κι εγώ κάπου κάποτε έκανα μαλακία, και κάποιος άλλος/η έκανε σε μένα. Οι δρόμοι δεν βοηθάνε, η αστυνόμευση δεν βοηθάει, η γενικότερη παιδεία τα ίδια.

Σε γενικές γραμμές θέλει απλώς προσοχή και σύνεση, σα να κουβαλάς αυγά (τάδε έφη Ιαβέρης, αλλά δεν βρίσκω το λινκ).

Πάρε μαζί με το πρόστιμο και εθελοντική εργασία στα τροχαία των νοσοκομείων και ίσως κάτι γίνεται.

Τέλος, μόνο όταν το τιμόνι θα πάει στα μηχανήματα θα δούμε βελτίωση.

[/offtopic]

Παράβολο συνολικού κόστους 113 ευρώ πρέπει να πληρώσουν ηλεκτρονικά οι οδηγοί ηλικίας άνω των 74 ετών 

Ανανέωση άδειας οδήγησης δικύκλων και οχημάτων κατηγορίας Β μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών

 

Επεξ/σία από csontheline
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

Μετά από κάποια ηλικία θα έπρεπε να σταματούν την οδήγηση άσχετα εάν βλέπει καλά η στης ιατρικές εξετάσεις είναι οκ. Κακά τα ψέματα αλλά μετά από κάποια ηλικία τα αντανακλαστικά που είναι απαραίτητα για ότι μπορεί να συμβεί στον δρόμο σε έναν 80 χρόνο είναι σίγουρα μειωμένα , επίσης είναι ηλικίες που μπορεί να υπάρξει μια καρδιακή προσβολή κτλπ. Εγώ το βλέπω από 70 χρόνο δικό μου άνθρωπο πριν 20 χρόνια η οδήγηση του με σήμερα δεν έχει καμία σχέση.  γι'αυτό βγαίνουν και στην σύνταξη μετά από κάποια ηλικία γιατί όσο ήταν να προσφέρουν το πρόσφεραν. Κάπως έτσι θα έπρεπε να βγαίνουν και στην σύνταξη οι οδηγοί.

 να σου φέρω ένα παράδειγμα αληθινό γεγονός , μου πετάχτηκε παιδάκι στον Δρόμο που περνούσε χωρίς να κοιτάξει τρέχοντας περνούσε απέναντι σε κεντρικό δρόμο.  τα αντανακλαστικά μου ήταν ακαριαία άμεσα γρήγορα  πραγματικά δεν χωρούσε στην συγκεκριμένη περίπτωση καμία καθυστέρηση.

πχεάν άλλαζα σταθμό στο ράδιο εκείνη στην στιγμή η  το βλέμμα μου είχε πέσει κάπου αλλού αυτό το κλάσμα τουυ δευτερολέπτου θα ήταν μοιραίο για το παιδάκι. Εάν ήταν στην θέση μου 80 χρόνος λόγο ηλικίας δεν θα αντιδρούσε τόσο γρήγορα , άρα το πάω σιγά η κάνει κοντινές αποστάσεις δεν μου λέει κάτι ποτέ δεν ξέρεις πού και πότε θα χρειαστείς τα ανταλλακτικά σου για να αποφύγεις κάτι πολύ σοβαρό.

Τα γρηγορα αντανακλαστικα ειναι ενα μονο κομματι των προσοντων που χρειαζεται ενας οδηγος.Περισσοτερο σημασια δινω προσωπικα σε αυτο που ονομαζουμε οδηγικη συμπεριφορα.Αν στη θεση σου ηταν κανενας νεαρος καγκουρας πολυ αμφιβαλλω αν το πιτσιρικι θα γλυτωνε, για να μη μιλησω για χαριτωμενες θηλυκες υπαρξεις με το κινητο στο χερι...Ναι μεν σε καποιες περιπτωσεις μπορει να ειναι σημαντικος παραγοντας, αλλα δεν μπορω να τον δεχθω ως παραγοντα αποκλεισμου μιας κατηγοριας ανθρωπων, ειδικα οταν ορισμενοι ηλικιωμενοι στεκονται εξαιρετικα καλα για την ηλικια τους. Συνηθως οσοι δε στεκονται καλα εχουν επιγνωση και ειτε αποφευγουν να οδηγουν συχνα , ειτε οδηγουν υπερβολικα προσεκτικα. Φυσικα προβλεπονται και εξετασεις απο γιατρους, αν και στην Ελλαδα τα λαδακι παει συννεφο,οποτε το αφηνω δευτερο ως επιχειρημα. Οσον αφορα στη συνταξη που γραφεις πριν λιγα χρονια χρονια οι πολλοι εβγαιναν στα 58-59-60, ή και νωριτερα. Απο εδω και μπρος στα 67 ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΣΕΝΑΡΙΟ και στα 68-69 στο κακο σεναριο...Αν ειχαμε υιοθετησει το συλλογισμο σου θα αναγκαζομασταν (απο το 2022 και μετα)λογω αντιστοιχιας να αυξησουμε κατα μια... δεκαετια το οριο αδειας οδηγησης- και στους επαγγελματιες οδηγους(!).Προφανως ο συλλογισμος δεν ειναι σωστος...Εξακολουθει να υπαρχει η ικανοτητα οδηγησης σε αποδεκτο οριο, ακομα και αν σε καποιες περιπτωσεις ειναι οντως μειωμενη,οχι ομως ωστε σε φυσιολογικες συνθηκες να ειναι επικινδυνη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, kokoviosR είπε

Τα γρηγορα αντανακλαστικα ειναι ενα μονο κομματι των προσοντων που χρειαζεται ενας οδηγος.Περισσοτερο σημασια δινω προσωπικα σε αυτο που ονομαζουμε οδηγικη συμπεριφορα.Αν στη θεση σου ηταν κανενας νεαρος καγκουρας πολυ αμφιβαλλω αν το πιτσιρικι θα γλυτωνε, για να μη μιλησω για χαριτωμενες θηλυκες υπαρξεις με το κινητο στο χερι...Ναι μεν σε καποιες περιπτωσεις μπορει να ειναι σημαντικος παραγοντας, αλλα δεν μπορω να τον δεχθω ως παραγοντα αποκλεισμου μιας κατηγοριας ανθρωπων, ειδικα οταν ορισμενοι ηλικιωμενοι στεκονται εξαιρετικα καλα για την ηλικια τους. Συνηθως οσοι δε στεκονται καλα εχουν επιγνωση και ειτε αποφευγουν να οδηγουν συχνα , ειτε οδηγουν υπερβολικα προσεκτικα. Φυσικα προβλεπονται και εξετασεις απο γιατρους, αν και στην Ελλαδα τα λαδακι παει συννεφο,οποτε το αφηνω δευτερο ως επιχειρημα. Οσον αφορα στη συνταξη που γραφεις πριν λιγα χρονια χρονια οι πολλοι εβγαιναν στα 58-59-60, ή και νωριτερα. Απο εδω και μπρος στα 67 ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΣΕΝΑΡΙΟ και στα 68-69 στο κακο σεναριο...Αν ειχαμε υιοθετησει το συλλογισμο σου θα αναγκαζομασταν (απο το 2022 και μετα)λογω αντιστοιχιας να αυξησουμε κατα μια... δεκαετια το οριο αδειας οδηγησης- και στους επαγγελματιες οδηγους(!).Προφανως ο συλλογισμος δεν ειναι σωστος...Εξακολουθει να υπαρχει η ικανοτητα οδηγησης σε αποδεκτο οριο, ακομα και αν σε καποιες περιπτωσεις ειναι οντως μειωμενη,οχι ομως ωστε σε φυσιολογικες συνθηκες να ειναι επικινδυνη.

Οδική συμπεριφορά είναι να μην οδηγάς όταν θεωρείς ότι έχεις αργά αντανακλαστικά και γενικά δυσκολεύεσαι. όχι να πας  πιο αργά η να μην πας μακρινές αποστάσεις. Απλα δεν πας το αφήνεις στην άκρη.

Δεν κατάλαβες  τι εννοώ. Στην σύνταξη που είπα ΔΕΝ εννοούσα να βγαίνουν μαζί με την σύνταξη την κανονική που παίρνουν..

σχήμα λόγου είναι.. εννοώντας ότι πρέπει να μπει ένα όριο ηλικίας  μετά από κάποια ηλικία να μην τους επιτρέπετε η οδήγηση λόγο γηρατειών

Φυσιολογικές συνθήκες και οδήγηση δεν πάνε μαζί από την στιγμή που μειώνεται η ικανότητα οδήγησης  τα αντανακλαστικά τότε πρέπει να σταματάς .

Δεν ξέρεις πότε θα χρειαστούν  στο έπακρο οι οδηγικές σου ικανότητες.

Οι συνθήκες σε δημόσιο δρόμο δεν είναι δεδομένες ότι Α πάω κάθε μέρα 3 χιλιόμετρα από τον ίδιο δρόμο όλα είναι ίδια ,ποτέ δεν θα πεταχτεί κάνεις ποτέ δεν θα χρειαστεί να ενεργήσω γρήγορα ποτέ δεν θα γίνει κάτι. Εκτός εάν η διαδρομή είναι σε κάνα χωράφι

 

Επεξ/σία από christopher0016
Δημοσ.
15 ώρες πριν, kokoviosR είπε

H ηλικία και τα μειωμενα αντανακλαστικα δεν ειναι ιδιαιτερο πρόβλημα, εαν ο οδηγος εχει επιγνωση της καταστασης του. Κατα τεκμηριο οι ηλικιωμενοι εχουν επιγνωση,οποτε προσεχουν περισσοτερο, κινουνται πιο νορμαλ και πιο αργα, επισης κανουν συνηθως μικρες αποστασεις και το αμαξι ειναι συχνα παρκαρισμενο. Πιο πολυ ανησυχω για τον πιτσιρικα με το smart(που για να αποφυγω εναν τετοιον καποτε τρακαρα), παρα για το παππουδι που θα πηγαινει τερμα δεξια με χαμηλη ταχυτητα...

Αυτό ακριβώς.

Οι ηλικιωμένοι ούτε καλή όραση έχουν, ούτε καλά αντανακλαστικά, και ενδεχομένως έχουν διάφορα προβλήματα υγείας που τους δυσκολεύουν γενικότερα στην οδήγηση.

Όμως έχουν επίγνωση της κατάστασης τους (οι πιό πολλοί τουλάχιστον) και οδηγούν πιό αργά, αποφεύγουν να οδηγούν τη νύχτα, αποφεύγουν να οδηγούν σε δύσκολες καιρικές συνθήκες ή περιορίζονται μόνο σε τοπικές διαδρομές.

Το τελικό αποτέλεσμα αυτού είναι οτι στατιστικά δέν είναι πιό επικίνδυνοι απο την κατηγορία οδηγών κάτω των 30

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...